Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Zajímalo by mě, proč stornujete objednávku, když zboží máte stále uvedené skladem?!
    Proč nelze objednávka odeslat? Otřesné jednání. Hlavně, že neustále nabízíte slelové kódy přes známé influencery, jim zboží pošlete a zřejmě zdarma. Reklama je ovšem jedna věc, druhá věc jsou otřesné recenze, kterým jsem měla verit.

  • Bohužel se nejspíše přidám k nespokojeným zákazníkům. Dodání zboží proběhlo rychle, úplně se mě nelíbilo v čem zboží přišlo - společenský oblek přes 5 tis a vše jen v igelitovém sáčku. Měnila jsem velikost kalhot - systém umožňuje pouze nákup dalšího a původní zboží vrátit a doufat, že se vrátí i peníze. Nedbala jsem na recenze ohledně vracení zboží, pán na infolince mě ujišťoval, že případné prodlevy ohledně vrácení se týkají hlavně těch, co neplatí dopředu kartou - špatná IBAn, dobírka atd. I po 10 dnech, kdy mají zboží u sebe - potvrzení PPL, ještě není údajně zboží v systému - nechápu, až prý bude je na to 14 dnů, přijde mě potvrzení - budu doufat a pak a mají opět 14 dnů na to, aby mě vrátili peníze. Takže i když jsem platila kartou okamžitě - předem ihned u objednávky, budu doufat - že se mě peníze za měsíc vrátí. Tak snad vše dopadne OK, ale za sebe obchod doporučit nemůžu. Nakupuji často on-line, ale nikdy se mě ještě nestalo, že by zboží po vrácené reklamaci neměli "údajně" ani po 10 dnech po převzetí v systému. ...a ještě vyhráno tedy nemám.

  • 2.srpna obchod přijal omylem zásilku (PPL chybně doručilo), kterou jsem vracela do jiného eshopu. PPL mi poslalo potvrzení, že ji obchod About you převzal. Přesto obchod About you naprosto neřeší situaci, zásilku, která jim nepatřila, ztratil, na telefonu a mailem mi odpovídají, že musím dále čekat , protože už dva měsíce hledají. ...Nemají přístup do skladu, nemají možnost kontaktovat vedení...... prostě nic neřeší. Takže jsem přišla o peníze, protože zásilku správný obchod neobdržel a v About you si asi nevyžádané zásilky nechávají, ikdyž každý týden volám, nic neřeší....Jednání opravdu hrůza. za mě zloději!

  • Dnes přišly objednané boty značky UGG.Jsou ve slevě za 2 455.-kč.původní cena skoro 5 000.-kč.Ovšem jaké bylo mé zklamání,když jsem zjistila,že to jsou vůbec nejsou originál boty z ovčí kůže ,ale umělý plyš.Tyto boty se dají koupit za desetinu ceny. Byl to můj první nákup,ale už nikdy více.

  • Vracela jsem dva produkty. Za jeden mi byla částka připsána okamžitě, za druhý (dražší) mi částka vrácena nebyla. Psala jsem Xkrát email. Pokaždé přislíbili, že se ozvou, někdy bez jakékoliv odezvy. Již to bude měsíc, co jsem peníze za vrácené zboží neviděla. Dokonce mi naposledy napsali, že peníze poslali, ale nic nepřišlo. Začínám být řádně vytočená. Tímto přístupem mě About You přesvědčuje o tom, že s nimi končím. Naprosté fiasko, co se týče zákaznické podpory. Nic horšího jsem neviděla.

  • Objednala jsem si boty značky Tamaris. Přišli mi boty úplně jiné, neznačkové. Vůbec neodpovídají popisu! Obratem jsem vrátila a čekám na peníze. Budu věřit, že mi peníze ihned vrátí. Jinak budu podávat trestní oznámení a stížnost na ČOI.
    Po této zkušenosti radím nic neobjednávat!

    • Mám stejnou zkušenost. Zlodějna a operátor na infolince sjetej. Zloději,NEOBJEDNÁVEJTE

  • Lituji že jsem si recenze nepřečetla dříve, neobjednal bych.

  • Nic tam nekupujte, resime vraceni penez uz 4 mesice! Pres infolinku vzdy mluvime s nejakym ozralou, ktery tvrdi pokazde neco jineho. Nekolikrat jsme jim na email posilali potvrzeni o doruceni, zadali zmenu IBAN, vse jsme dolozili a penize stale nemame!

    Naprosta nespokojenost! Zkuste si zavolat na infolinku a na neco se zeptat a uvidite sami..

    Uz podavame trestni oznameni na polici a zvazujeme i to dat do ceske televize..

  • Objednávala jsem několikrát, vždy přišlo správné zboží, v případě vrácení jsem peníze obdržela během týdne od potvrzení převzetí (jednalo se o hodnotu od cca 700 - 1 600 Kč), jen nezasílají zprávu o odeslání zboží, přišlo ale vždy cca do 3 pracovních dnů. Zaslání i vrácení zdarma je myslím nadstandardní služba, lze bez zvyšování svých výdajů objednat více zboží, více velikostí, doma v klidu vyzkoušet, rozmýšlet se několik dnů... Zřejmě mají díky tomu velké množství v oběhu. Jsem tedy zatím spokojena, navíc je možná další sleva na portálu http://www.ziskejte.cz/?doporucuje=hanela

  • Chtěla bych se zeptat, jestli už někomu taky přišlo zboží nošené? Značka, barva, velikost, to vše odpovídalo, i visačku mělo, ale bylo prostě už nošené? Pokud ano, uznali vám vrácení?

  • Prosím sdílejte a varujte ostatní http://about-you-smejdi.wz.cz

    • Také mi dluží cca 4 tis. a stále se vymlouvají.

  • Dosud jsem peníze neobdržela !

    Objednala jsem si 3 rifle, 2 jsem vrátila s tím, že mi nesedí a zkoušeli na mě, že obdržely pouze jedny. Tak jsem jim poslala mail, že to není možné, že ty rifle jsou stejné značky, velikosti a nevím proč bych si měla nechávat jedny, když jsou téhož střihu...Až po týdnu najednou naskladnily rifle druhé. A to jsem je zasílala stejně, takže to i poukazuje na fakt, jak to tam mají v bordelu! Jsou to už 3 týdny a peníze nikde. Jen trapné maily plných omluv, které mě nezajímají. Nemusí se nikomu omlouvat, když pošlou každému peníze. Objednávka aycz-554-37335873.

  • Nedoporučuji !!!!!!! Od 27.12.2018 čekám na peníze, vše jsem vrátila v pořádku a nic se stále neděje !!!!! Jsou to podvodníci !!! Furt jen píšou, ze to urguji a bla bla ... a dokonce na mne zkusili, ze jsem žádné zboží nepřevzala !!!! Je tu někdo kdo by se mnou šel do toho, aby se podalo trestní oznámení ? Nemám to za velkou částku ! Ale jde o princip !!!!

    • Já mám stejnou zkušenost, 26.1. jsem jim poslala tenisky nazpět, 14.2. mi napsali, že zboží přijali nazpět, doteď čekám na peníze...je 20. března. Stále tam volám a píšu, pořád se omlouvají, peníze nikde. Vždycky zadají další urgenci na finanční oddělení. Dneska mi dokonce řekli, že ještě nedostali peníze od PPL-ka, protože jsem zboží platila dobírkou. Takže jako mi nemají co poslat, když peníze ještě nedostali...málem jsem spadla ze židle!!! To si snad mají vyřídit s PPL-kem... jsem se jich jako ptala, jestli tomu mám rozumět tak, že budu čekat na peníze ještě půl roku, než jim jako PPl zaplatí ... na to mi ta ,,čistá duše" odpověděla, že půl roku snad né.... Taky si říkám, že by to chtěla předat dál... ČOIKA, nebo policie, aby se slavné About you vzpamatovalo!!!

  • Dobrý den od 9.12.čekám na vrácení peněz za zboží, které jsem v pořádku vrátila. Zákaznický servis i po desítkách telefonních hovorů prostě pomoct nemůže stálé odvolávání na finanční oddělení, kam ale jako zákazník volat nemůžete. Teď teda řeším na jakou instituci se obrátit, kde by pomohli... . Číslo objednávky 340 65 990

  • NEMÁM PROBLÉMY JAK VŠICHNI OSTATNÍ PÍŠOU.
    ABOUT YOU MOHU JEN DOPORUČIT,
    zboží jsem si objednala , musela vrátit , peníze mi vrátili, komunikace mailem i na zákaznickém centru byla ok!
    s pozdravem Vladka N.

  • do dnešního dne nemám od Vás vrácené peníze 2200,- z vratky aycz-554 34169128. Od Vás byla přijata 22.12.2018 k dnešnímu dni byl na účet připsná pouze vratka z ledna 1167,- kč ale tahle z prosince pořád né. Nechápu postupy vrácení peněz ale chci vrátit i tu z prosince

    • Dobrý den,
      já od 15.12.2018 s nimi řeším také peníze,které mi do dnešního dne nebyly připsaný na účet,,když zavoláte na centrálu,,přehazují si mě jak horký brambor,,zavolejte si v pátek,potom v úterý, potom dejte nám čas do příštího týdne do středy a nic je 31.1.2019 a peníze nikde..zauctovali si 1400,-více..
      Tohle se mi opravdu ještě nikde nestalo ☹

    • Stejný problém mám

  • do dnešního dne nemám od Vás vrácené peníze 2200,- z vratky aycz-554 34169128. Od Vás byla přijata 22.12.2018 k dnešnímu dni byl na účet připsná pouze vratka z ledna 1167,- kč ale tahle z prosince pořád né. Nechápu postupy vrácení peněz ale chci vrátit i tu z prosince

  • Dobrý den,
    mohu se zeptat, jestli je tu NĚKDO, KOMU ABOUT YOU PENÍZE VRÁTILO ???

    Dnes budu zasílat balíček na vrácení, bohužel mi kabát přišel s dírou na zádech a všude žmolky, takže velké zklamání....
    Ale mám velký strach, že mi peníze nevrátí, po přečtení všech recenzí :(

    • Peníze Vám vrátit musí, přečtěte si jejich obchodní podmínky, musí tam být napsaný do kdy vracejí peníze. Max. to bude trvat dlouho, ale vrátit peníze vám musí.

    • Ano, vím, že peníze vrátit musí. Ale recenze ostatních uživatelů mě velmi zaskočila - když někdo čeká na vrácení peněz i od září/října.

    • já zboží vrátila před vánocemi a dodnes poslouchám pohádky o tom že ti urgují...dokonce na mě zkoušeli že je mám a zatajuji je

    • To je tedy hezké... Tak přesně z tohoto důvodu se bojím jim to zboží poslat. Opravdu nechci přijít o peníze. Jediné co mě napadá je, že si zajdu ke švadleně, zda by kabát zašila... Já předtím pracovala v ZOOT na vratkovém oddělení, takže jsem se nebála si z e-shopu něco objednat.... Ale po této zkušenosti u mě firma AY ztratila důvěru.

    • asi i tak bych zboží vrátila, to vypadá že ho někdo nosil pokud má i žmolík ale vše si schovat. Jako peníze nemám ale přece jim nebudeme ustupovat. Pokud nedojdou do konce měsíce jdu na policii a posílám stížnost na evropské spotřebitelské centrum.

    • Já čekám na peníze od před Vánoc, pořád výmluvy, každý den tam volám a píšu, vše mám v systému správně zadané, jsou to zloději, nic jiného, kdyby byly tady v ČR, pro peníze bych si osobně dojela, nebudu nikoho sponzorovat, je mi z nich špatně

    • Paní Madlerová když Vám nepřijdou peníze, dejte podnět na Evropské spotřebitelské centrum, volala jsem tam a jsou tam známá firma, že nevracejí peníze, ale prý je nakonec vždy vrátí, ale za jakou dobu

    • nechápu že z toho nemají nějaký postih...vždyť porušují své obchodní podmínky. To si ze sebou necháme vytírat jejich zadky. Já psala na instagram, facebook a vždy stejná arogantní odpověd. Inspekce o nich ví ale nic s tím nedělá

    • Já myslím že to Evropské spotřebitelské centrum bude dobré, dnes jsem jim tam poslala veškerou komunikace, fakturu, vratky tak uvidíme, jak to bude postupovat přes ně, já už jim nedám ani den navíc

    • No, pokud těch recenzí a zkušeností bude víc, tak obchod bude prodělávat..Na druhou stranu vím, že třeba v Polsku mají pobočky taky a stejný problémy jako u nás, hrozný recenze a stížnosti. Sami si kopou hrob.

    • tak posílám informace, vratka z 11.1.2019 byla vrácena na účet v hodnotě 1167,- ale vratka z 22.12.2018 v hodnotě 2200,- pořád né...nechápu to.

    • Mně vratka z 22.12 také ještě nepřišla, denně volám a píšu a nic, mamce vratka z ledna také přišla, také mi to hlava nebere, jak můžou vrátit vratky z ledna a prosincové ne, já už včera poslala všechny podklady na evropské spotřebitelské centrum, už se nehodlám nervovat, mám tam částku 3300,- tak to na policii není, leda že by se více poškozených spojilo dohromady

    • já to mám za 2200,- a neskutečně mě to štve...už jim píšu ke každé fotce na fb a instagramu...taky bych to ráda podala ale nepřišel mi na meil zpráva o tom kdy převzali vratku ale v objednalvkách to je psané tak nevím jestli by to stačilo

    • určitě by to stačilo, mně teda převzetí vratky přišlo potvrzené, ale myslím že stačí i že je to vidět v systému, udělejte printscreen obrazovky a je to, já už na to taky nemám nervy se s někým dohadovat, a hlavně ta jejich podpora, která je vlastně k ničemu, nemají nikam telefonní číslo a jediné co můžou je urgovat e-mailem, tak to je směšný, zákaznická podbora k ničemu....:) přijde mi to k smíchu, tak snad se peněz z prosince dočkáme, koukala jsem že nejsme jediné, píše tam hodně lidí, tak uvidíme, co se bude dít

    • Tak děkuji tak to tam pošlu, no mě dnes nějaká slečna lánanou češtinou řekla že ani oni je nemohou kontaktovat jinak než emailem. Nikdo se k vedení nebo finančnímu oddělení nemůže dostat

    • tak teď jsem jim volala a prej jim nefunguje systém a dobropis mi poslat nemohou...prej si mám zavolat příští týden. jako co to je???

    • No co na to rict, normální zloději, ale jakto ze posílají vratky z ledna? Mělo by to snad jit podle datumu postupně ne? Nechapu to a teď ze jim nejde systém? Aby nemeli spis před krachem, protože tohle není normální. Spoleham na to ESC ze to nějak zařídí právní cestou, to jsou kecy ze jim nejde system, už nevědí co mají říkat

    • Tak dnes mi přišly peníze na ucet asi ty každodenní telefony a e-maily k něčemu byly

    • dnes jsem taky obdržela peníze ale ty nervy...už nikdy tam nic nekoupím

    • Já jim tedy balíček pošlu taky zpět. A budu doufat, že se mi peníze vrátí. Roztržený kabát se žmolkama si nechávat nechci... Děkuji za průběžné info! :-)

    • NEMÁM PROBLÉMY JAK VŠICHNI OSTATNÍ PÍŠOU.
      ABOUT YOU MOHU JEN DOPORUČIT,
      zboží jsem si objednala , musela vrátit , peníze mi vrátili, komunikace mailem i na zákaznickém centru byla ok!
      s pozdravem Vladka N.

    • Další anonym co píše kladné recenze? :-D
      AY mi peníze vrátilo, 12.2. převzali balíček a dnes 19.2. mám peníze na účtu.
      Ale za ty nervy mi další objednávky nestojí :-)

  • Naprosto nedoorucuji,sice rychle dodani,ale kvalita hrozna."Nike" teplaky bych lepsi sehnala na trhu v Bulharsku,ci Turecku.Rozhodne se nejednalo o original...

  • Bylo mi zasláno že peníze pošlou na účet a dodnes je nemám!!! A je to částka 4500Kč!!! Budu se muset obrátit na ČOI !!! Tuto společnost nedoporučuji nebo se nedočkáte peněz!!!!

    • A kdy Vám to bylo zasláno? Pokud je v obchodních podmínkách, že peníze vrátí do určité doby, tak by to měli dodržet, na druhou stranu nemůžete chtít, že vám peníze vrátí do druhého dne, to prostě nejde.

    • V obchodních podmínkách mají, že vracejí do 14 dní, my čekáme už přes měsíc....:(

    • NEMÁM PROBLÉMY JAK VŠICHNI OSTATNÍ PÍŠOU.
      ABOUT YOU MOHU JEN DOPORUČIT,
      zboží jsem si objednala , musela vrátit , peníze mi vrátili, komunikace mailem i na zákaznickém centru byla ok!
      s pozdravem Vladka N.