Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete vypnout v nastavení prohlížeče. Více

Přihlásit se a přidat recenzi
  • 100 %

    Jsem spokojená, malinko jsem se vyděsila po přečtení recenzí , první bunda v pořádku , ale velká, vráceno zpět a peníze byly vráceny 9 den po potvrzení od About you o převzetí vráceného balíku.druha bunda již správná velikost , nechala jsem si ji a spokojenost :-)

  • 20 %

    • absolutne zadne
    • vymluvy, vyhybani se konkretnim vyjadrenim

    Jiz od konce prosince 2018 cekam na penize za zbzi, ktere jsem jim poslala zpet.Dokola se vymlouvaji a na veskera fakta, ktera napisi, odpovidaji, ze penize mi budou vraceny do 14dni...Pod emaily jsou podepsani lide s vazne divnymi jmeny...
    Co s tim? Obracet se na nemeckou stranu dle meho nazoru smysl - zcela jiste o silene situaci v CR vedi...

  • 10 %

    • Nevracejí peníze

    Z eshopu jsem po několikáté urgenci, že mi nebyla vrácená platba, obdržela odpověď:
    "Peníze Vám budou odeslány do 14 dní od data 28.01.2019, to nám dorazilo zboží zpět na sklad."
    Nyní je 16.2. platbu stále nemám... a odpověď na další urgenci je:
    "Bohužel, zdá se, že se balíček ztratil, proto jsme na základe dokladu o zaslání zpět zaevidovali vratku a požádali finanční oddělení o manuální vrácení peněz."
    No tak nevím... zatím to na mě působí jen jako výmluvy a mrzí mne, že jsem si recenze nepřečetla před objednáním. Protože vidím, že stejný problém řeší spoustu dalších zákazníků. Objednávat zde už rozhodně nebudu.
    PS: omluvnou odpověď mi sem eshope prosím nepište! Těch už mám dost v emailu...

  • 10 %

    • Eshop zadnou vyhodu nema!!!!
    • Vraceni penez
    • Zadna

    Vubec nedoporucuji kupovat na tomto eshopu. Tragicka domluva s callcentrem, ktery absolutne neovlada cj. Uz mesic mi dluzej moje penize a porad jen mi chodi email at jsem trpeliva. Mam jich plny zuby. Sidlo maji v nj tak si myslej ze nas ceske zakazniky muzou odrbavat, ale to narazili. Podavam na ne stiznost u patricnych organu v nj, dale se touhle verbezi nebudu zabyvat.
    A prosim vazeny aboutyou nepiste mi sem ho*na ze nemuzete muj pozadavek vyresit protoze jsem nebapsala cislo objednavky. Vse mate v emailu tak laskave delejte to co mate!!!

  • 10 %

    Již třetí týden čekám na vrácení peněz a po přečtení recenzí mě mrzí,že jsem objednávala zboží na tomto e shopu.Přidávám i jméno a číslo objednávky ,aby about tým nemohl říct,že bez toho nemůže nic dělat,jak jsem se dočetla níže v odpovědích.
    Ivana Novotná-č.zákazníka 12655652
    č.obj.aycz-554-364728O6

    č.obj. aycz-554-36327727

  • 20 %

    • Nevraceji penize!

    Uz je to mesic... Penize stale nemam zpet. Volam casto a jen posloucham ruzne vymluvy. Ja vim, ze operatori za to nemuzou, vim, ze na vse kasle Nemecko a je jim nejake terminy uplne ukradene.... Ale co mam delat?
    Uz jsem zadala o kontakt do Nemecka...pry bohuzel.
    Tolik reklamy vsude a takove jednani. Rozhozne nedoporucuji.
    P.S. A nepiste mi sem odpoved jak vas eshop to mrzi... Vratte penize!!!

    Reakce obchodu ABOUT YOU

    Dobrý den,

    Radi bychom Vám ihned pomohli, ale bez Vašeho jména nemůžeme bohužel udělat vůbec nic. Je nám líto, že zažíváte takovouto nepříjemnou situaci. Jestliže, nejste spokojená s naším zákaznickým servises, můžu Vám navrhnout následující: Pokud máte instagram, můžete nás kontaktovat přes zprávy na instagramovém účtě aboutyou_cz a my se Vám hned budeme snažit pomoct přímo z naší centrály v Hamburku.

    Ještě jednou se omlouváme a doufáme, že situaci rychle vyřešíme.
    ABOUT YOU tým

  • 20 %

    • Šílené průtahy s vracením peněz již opakovaně

    Za sebe rozhodně nedoporučuji a už u této společnosti nenakoupím. Co se týká vrácení zboží a platby nazpět - šílené. Čekáte měsíc, platba nedorazí, kontaktujete je - začne boj s tím, že máte "údajně" špatně vloženo číslo účtu. Vy ho vidíte naprosto "normálně".. další emaily, další dopisování - Hurá, vrátili peníze...A další nákup to samé..už čekám měsíc a stále si dopisuji :-)

    Reakce obchodu ABOUT YOU

    Dobrý den Aleši,

    Velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost s naším e-shopem. Usilovně pracujeme na zlepšení všech našich procesů, aby byl každý zákazník spokojený. Rádi bychom Vám poradili, že nás zákaznický servis můžete kontaktovat telefonicky, emailem a nebo dokonce přes Facebook a Instagram. Ještě jednou se omlouváme.

    S pozdravem,
    ABOUT YOU tým

  • 100 %

    Dodání zboží i následné vrácení z důvodu nevyhovující velikosti v pořádku. Vše rychle vyřízené.

    Reakce obchodu ABOUT YOU

    Dobrý den Renato,

    Děkujeme Vám za příznivou recenzi. Těší nás, že jste s naším e-shopem spokojená :)

    Děkujeme za důvěru a přejeme Vám krásný den,
    ABOUT YOU tým

  • 10 %

    Zboží prislo jiné než bylo objednáno , vráceno objednáno opětovně znovu dodáno znovu jiné zboží , dodnes čekám na vraceni peněz , e-mail komunikace probíhá ale nic neřeší, objednávka číslo aycz-554-36888-731

    Reakce obchodu ABOUT YOU

    Dobrý den,

    Moc nás mrzí vaše negativní zkušenost s nákupem v našem e-shopu. Rádi bychom Vám ihned pomohli, ale bohužel bez jména a čísla objednávky to nepůjde. Jsme rádi, že už jste kontakoval/a náš zákaznický servis a pevně věříme, že Vám, co nejrychleji pomohou. Popřípadě nás může kontaktovat na Facebooku a na Instagramu.

    Ještě jednou se omlouváme.

    S pozdravem,
    ABOUT YOU tým

  • 10 %

    • Rychlé dodání
    • Přišlo jiné zboží,než jaké bylo objednáno
  • 10 %

    • Rychlé dodání, bohužel se špatným obsahem
    • Tragická domluva

    Z About You jsem si objednal kalhoty, poté jsem objednávku zrušil a objednal si jinou velikost. I přesto, že mi byl zaslán informační email o opravdovém zrušení první objednávky, přišel mi balík, který obsahoval jak první zrušenou objednávku, tak tu se správně zvolenou velikostí. Jelikož jsem na kalhoty velice pospíchal, zaplatil jsem tedy balík samozřejmě v plné ceně a měl v plánu ty nesprávné vrátit. Bohužel jsem četl spoustu negativních recenzí na tento eshop a kalhoty tak raději prodám za polovic, než abych z nich marně vymáhal peníze.

    Reakce obchodu ABOUT YOU

    Dobrý den Vojtěchu,

    Je nám líto, že se vyskytla chyba ve vaší objednávce, pracují u nás pouze lidé a občas se bohužel něco pokazí. Mrzí nás, že jste se nechal odradit negativními recenzemi. Rádi bychom Vás informovali, že nespokojených zákazníků je méně než 10%. Je to však většinou nespokojený zákazník, který se rozhodne napsat recenzi. Pokud změníte Vaše rozhodnutí o prodeji džínů a budete nám důvěřovat, že zvládneme proces vrácení zboží, budeme rádi. Věříme, že všechno proběhne hladce.

    S pozdravem,
    ABOUT YOU tým

  • 10 %

    • Rozhodně nedoporučuju posílají jiné zboží něž je uvedené na webu, podobné tomu vašemu třeba v jíné barvě nebo velikosti.

    Už jsem zrušil svojí druhou objednávku a přes tento e-shop nepdoporučuji nikomu jinemu nakupovat.

    Reakce obchodu ABOUT YOU

    Dobrý den Jakube,

    Velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost v naším e-shopem. Pokud Vám dorazilo špatné zboží, máte pravdu a stala se nějaké chyba. Máte možnost zboží do 100 dnů bezplatně vrátit. V případě dalších otázek, nebo pochybností kontaktujte prosím náš zákaznický servis na emailové adrese zakaznickyservis@aboutyou.cz, nebo na telefonním čísle 800 022 907.

    S pozdravem,
    ABOUT YOU tým

  • 100 %

    • Rychle dodano zbozi, zbozi odpovidalo

    Obchod mohu doporucit, objednavala jsem uz po nekolikate a vzdy vse v poradku! Vracela jsem zbozi bez problemu i vraceni penez probehlo na ucet do 14 dnu ;)

    Reakce obchodu ABOUT YOU

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši pozitivní recenzi! Moc si toho vážíme. Děkujeme za vaši důvěru a věrnost :)

    S pozdravem,
    ABOUT YOU tým

  • 40 %

    • rychlé dodání zboží
    • problémy s vrácením peněz

    Zboží po objednání dorazilo do dvou dnů. Zboží jsem se rozhodla vrátit, na sklad dorazilo 02.01.2019, peníze jsem obdržela 05.02.2019, tedy více než přes měsíc po obdržení balíčku na skladě. Po tom kolik jsem četla recenzí od ostatních jsem měla obavu, že nedorazí vůbec. Nicméně na učtu jsou, což jsem ráda. Nejistota pro mě ovšem byla natolik nepříjemná, že už nemám chuť nákup na About you zopakovat.

    Reakce obchodu ABOUT YOU

    Dobrý den San,

    moc nás mrzí, že jste čekala velice dlouhou dobu na vrácení peněz. Pracujeme na opatření, aby se situace neopakovala a abychom vždy dokázali vrátit peníze všem zákazníkům, co nejrychleji. Naprosto chápeme, že tato nejistota musela být pro Vás nepřijemná. Doporučila bych Vám příště kontaktovat náš zákaznický servis na facebooku, přes email nebo telefonicky. Zákaznický sevis může zkontrolovat stav vrácení peněz a infromovat Vás kdy byste mohla platbu očekávat. Pokud se u nás rozhodnete znovu nakoupit doufám, že to pro Vás bude o mnoho příjemnější zkušenost.


    Ještě jednou se omlouváme.

    S pozdravem,
    ABOUT YOU tým

  • 10 %

    • Velikostí tabulka chybí
    • Cizinci kteří nerozumí na zákaznické lince
    • Problémy doručení s PPL
    • Navracení peněz
    • Nedodržení vlastních pbchodních podmínek
    • Nezájem o zákazníka
    • I přes obrovské problémy cizinci nejsou schopni sdělit číslo na česky mluvící vyšší zaměstnance

    Jak psalo dost z Vás měla jsem podobný problém s PPL a AY ale nakonec se vše vyřešilo zasláním znova slevového kódu a objednala jsem zboží znova. Co mi ale strašně vadí že nedodoržují svoje vlastní obchodní podmínky, toto kdyby si dovolil zákazník už ho tahají doví kde... Zboží jsem jim poslala 10.12 a peníze mi byli vráceny 17.1! Někde mi přes mešíc vyselo 7tisíc a nikdo na telefonické lince skoro neuměl ani česky a nerozumněl co vlastně chci, po dožadování na vyšší zprávu abych se někde domohla svých pěněz mi bylo sděleno ať si napíšu e-mail že oni čisla nemají. Následně jako důvod mi bylo řečeno že jsem nezadala IBAN a IBIC, přičemž jsem z e-shopu už objednávala a vracela(zase v obchodních podmínkách píšou že pokud nenapíšete e-mail jako opravu tento účet si nechávají a posílají na ten který již vraceli) a ještě jsem 10.12 jim napsala e-mail že jsem zboží odeslala a udáje zůstávají stejné. Zkusila jsem si ještě něco objednat že to byla třeba jen nějaká nárazová situace a OPĚT se nemůžu domoct svých peněz. Z AY UŽ NIKDY NIC NEOBJEDNÁVÁT!!!!!!

    Reakce obchodu ABOUT YOU

    Dobrý den,

    Velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost s naším obchodem. Nicméně Vám děkujeme za zpětnou vazbu, je to pro nás velice důležité. Všechny nepříjemnosti, které jste zažila během nakupování u nás prověřujeme a snažíme se je zlepšit, co možná nejrychleji. Pokud Vaše situace zůstává stále nevyřešená, prosím kontaktujte nás na FB, instagramu nebo znovu náš zákaznický servis. Kvalita zákaznického servisu by měla být nyní o mnoho lepší, jelikož usilovně pracujeme na zvýšení kvality tohoto sevisu.

    Ještě jednou se omlouváme a přejeme Vám krásný den,
    tým ABOUT YOU

  • 20 %

    • Vrácení zboží zdarma
    • Pravost produktů
    • Velikostní tabulka
    • Nereagují na žádost zpětného kontaktování

    Reakce obchodu ABOUT YOU

    Dobrý den Nicole,

    Mrzí nás Vaše negativní recenze. Jsme si vědomi s problémy týkající se našeho zákaznického servisu. Usilovně pracujeme na jeho zlepšení, abychom dokázali všem našim zákazníkům včetně Vás pomoci. Pokud se rozhodnete u nás znovu nakoupit, doufáme, že to bude mnohem příjemnější zkušenost.

    Místo velikostních tabulech máme na eshopu průvodce velikostí. V případě nejistoty doporučujeme se podívat na velikosti přímo u výrobce. Nakonec bych Vás chtěla ujistit, že všichni naši dodavatelé jsou prověřeni a tudíž se nemůžete setkat s neoriginálními produkty na našem e-shopu. Originalita a kvalita jsou pro nás klíčové.

    S pozdravem,
    ABOUT YOU tým

  • 70 %

    • Vrácení zboží zdarma

    S About You nemám žádný problém, objednávka dorazila včas, akorát mikina neseděla, což není problém eshopu. Menší komplikace s vrácením zboží, ale po následné domluvě přes infolinku vše proběhlo v pořádku.

    Reakce obchodu ABOUT YOU

    Dobrý den,

    Jsme rádi, že jste s naším e-shopem spokojená a děkujeme za Vaši důvěru. Velice si toho vážíme. Doufáme, že při příštím nákupu vše proběhne na 100% hladce.

    S pozdravem,
    ABOUT YOU tým

  • 90 %

    • Doručení zdarma

    Reakce obchodu ABOUT YOU

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši pozitivní recenzi! Moc si toho vážíme. Děkujeme za vaši důvěru :)

    S pozdravem,
    ABOUT YOU tým

  • 10 %

    • Žádná mě nenapadá
    • Neoriginální krabice
    • Boty bez cedulky
    • Nejsem si jista pravostí zboží

    Dlouho jsem odolávala tomuto e-shopu, štvala mě ohromná kampaň zvlášť na soc. sítích a zaznamenala jsem průšvih co se stal někdy okolo vánoc. Po delší době jsem přes nějakou reklamu na AY najela a našla jsem super Conversky, ještě v akci a zkusila jsem je objednat. Objednala jsem dne 28. 1. 2019, přišli PPLkem v sobotu 2. 2. 2019. Jedná se o můj xxtý pár od této značky a prvně se mi stalo, že boty neměly originální Converse krabici. Přišly v hrozné bílé krabici, která byla celá špinavá a zmuchalná a boty byly bez cedulky. Kdybych to měla třeba jako dárek, okamžitě vracím...
    Samy boty vypadají dobře, ale QR kód na botě po načtení píše, že produkt je neznámý, nevím, ještě se mi to nestalo, pravostí si tedy jistá nejsem.
    Psala jsem přes FB proč boty nejsou dodávané v originální krabici, paní ze zákaznického týmu se omluvila, že originální krabice byla poškozena a zaručovala se za pravost zboží. Později jsem si četla recenze zde, kdy očividně byly zničeny VŠECHNY originální krabice a to mě naštvalo, že jsem psala zprávu znovu. Na to mi nabídla slevu 25 procent na všechny značky. Ale po téhle zkušenosti a všech recenzích zde, už rozhodně nikdy nic objednávat nebudu.
    Boty nebyly drahé, líbí se mi, budu doufat, že jsem nepodpořila žádný FAKE, ale už nikdy více... Celé mi to přijde jako výsměch.
    NEDOPORUČUJI.

    Reakce obchodu ABOUT YOU

    Dobrý den Petro,

    moc nás mrzí způsob doručení Vaši nové obuvy a velmi se omlouváme! Pracujeme na opatření, aby se situace neopakovala. Můžu Vám zaručit, že všechny naše produkty jsou originální, takže se nemusíte bát, že byste podpořila výrobu falšovaných produktů. Ještě jednou se omlouváme.

    S pozdravem,
    ABOUT YOU tým

  • 90 %

    • Doprava zdarma
    • Nemají velikostní tabulku

    Váhala jsem, jestli mám na tomhle e-shopu něco koupit přes ty všechny negativní recenze. Jsem ráda, že jsem to riskla. Zboží odpovídá a přišlo mi do 4 dnů. Takže za mě vše v pořádku a určitě to nebyl můj poslední nákup tady.

    Reakce obchodu ABOUT YOU

    Dobrý den Ngoc Anh,
    děkujeme za Vaši pozitivní recenzi! Moc si toho vážíme. Děkujeme za vaši důvěru a věrnost.

    Místo velikostních tabulek máme na eshopu průvodce velikostmi, jinak doporučujeme v případě nejistoty kouknout na tabulky přímo u výrobce.

    S pozdravem,
    ABOUT YOU tým