Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Po přidání do košíku jiná cena než na stránce zboží ... Neseriózní! A koukám, že nejsem sám.

  • Upozornujem na tento eshop.

    Termin nedodrziavaju, objednavku z 26/11 po viacerych urgenciach zrusili, po opatovnej objednavke ( naivny po tel s call centrom ) opat zrusili.

    z mojej skusenosti - podvod

    JV

  • Objednávala jsem 10.12. s tím, že to mělo určitě dorazit do Vánoc. Termín v objednávce se automaticky posouvá o dva dny už přes týden a nikoho to pochopitelně nezajímá. Na infolince nic nevědí, kompenzace žádná. Objednala jsem naposled.

  • Spolehlivý a bezpečný obchod, vrácení není problém.

  • Objednala jsem si věci cca za 1600,- , za balík jsem tuto částku zaplatila, ale neobsahoval rifle. Již je to měsíc a půl a stále mám být trpělivá a vyčkat, peníze nemám doteď na účtě.

  • Objednala jsem si věci cca za 1600,- , za balík jsem tuto částku zaplatila, ale neobsahoval rifle. Již je to měsíc a půl a stále mám být trpělivá a vyčkat, peníze nemám doteď na účtě.

  • Objednala jsem si zimní vlněný kabát (50% vlny). Původní cena 5899,-, se slevovým kodem 4799,-. Kabát mi přišel po 10 dnech, ale úplně jiný! Má jen 50% vlny, je jiné barvy, jiné značky, úplně jiný střih a jeho cena beze slevy je 3899,-. V papírech mám číslo produktu objednaného, ne doručeného. Tak teď mi v tom před Vánocemi bude viset 5000,-. Takže zklamání, bohužel. Navíc objednaný kabát je vyprodaný, takže už ho ani nedostanu. Ikdyby ho naskladnili, slevový kod už mi neplatí.

  • Dobrý den !

    Od této firmy jsem si koupil dva páry bot A NAPROSTÁ SPOKOJENOST !!

    PŘŠLO TO CO JSME SI OBJEDNAL !
    TAK ŽE ZA MNĚ PALEC NAHORU !!

    Jaroslav

  • Reklamovala jsem teď bundu, kterou jsem zakoupila na jaře, protože se začal párat šev. Telefonicky jsem se domluvila jak mám bundu vrátit, protože ohledně reklamace jsem nenašla přesné info. Dostala jsem lístek na vrácení, čili jsem nemusela platit poštovné. Reklamaci přijali a rovnou mi vrátili peníze. Vše vyřízeno do 30 dnů....takže za mě bez problému a spokojenost. Jen je důležité na svém účtu u aboutyou mít zadáno u objednávky své číslo účtu v mezinárodní formě, aby peníze mohli vrátit. Tato informace ale byla uvedena v emailu.

  • Reklamovala jsem teď bundu, kterou jsem zakoupila na jaře, protože se začal párat šev. Telefonicky jsem se domluvila jak mám bundu vrátit, protože ohledně reklamace jsem nenašla přesné info. Dostala jsem lístek na vrácení, čili jsem nemusela platit poštovné. Reklamaci přijali a rovnou mi vrátili peníze. Vše vyřízeno do 30 dnů....takže za mě bez problému a spokojenost. Jen je důležité na svém účtu u aboutyou mít zadáno u objednávky své číslo účtu v mezinárodní formě, aby peníze mohli vrátit. Tato informace ale byla uvedena v emailu.

  • Ano chvalte Aboutyou protože vám poslalo triko fakt kreteni tady..Bože lidi proberte se jsou to normální podvodníci!!!!!!!
    Skoro 3 měsíce čekám na peníze, posledních asi 6 hovorů v průběhu července mi tvrdili že peníze poslali
    Při posledním telefonátu mi řekli že mi nic nedají at kvůli 1.300,- tolik nevyšuluju
    At si klidně podám žalobu, ale že to není ani přestupek a u nás se práva nedovolám a že až semnou skončí právníci společnosti budu ještě platit výlohy
    Tak taková je Aboutyou

  • Spokojenost s tímto e-shopem mám již z vícero nákupů.Bohužel tentokrát musím zboží vrátit,neboť mi objednaná košile ačkoliv je moc hezká,tak je mi malá velikostí XL.Bezproblémové vrácení zboží a jistota vrácení peněz na účet.

  • S obchodem mám vcelku pozitivní zkušenosti, peníze mi vždy byly vráceny. Co, ale nepochopím, proč nelze chvilku po odeslání objednávky, objednávku stornovat. Udělala jsem si objednávku se slevovým kódem, zhruba do hodiny jsem objevila ještě něco jiného a objednala něco jiného. Volala jsem na zákaznickou linku, jestli by bylo možné vystornovat objednávku, která byla vytvořena jako první a ponechat jen tu poslední. Na to mi bylo sděleno, že to zkusí... po chvíli mi slečna/paní sdělila, že omylem stornovala objednávku poslední, ať tedy objednám znovu (což bohužel nešlo, protože to byl poslední kus) a tu první původní co jsem chtěla stornovat, že stornovat nelze, že jí nemám přebírat. Na to jsem si teda vykomunikovala s PPL, že oni balíček ani doručovat nebudou že ho rovnou vrátí. Tak nevím, kde je chyba. Eshop balík stáhnout zpět nemůže, ale PPL ano?

  • Nejhorší eshop s oblečením a doplňky, na který jsem narazila. Za posledních 6 měsíců jsem se pokoušela 4x uskutečnit objednávku. Vždy jsem objednávku dokončila, zboží bylo na skladě dostatek. Za dva dny mi přišlo, že zboží není možné doručit, protože ho nemají. Upozorňuji, že to pokaždé bylo zboží různých značek a nikde nebylo uvedené, že se jedná o poslední kusy. UŽ NIKDY VÍCE!
    Nakupujte raději na zalando.cz - super ceny, vždy vše spolehlivě a rychle doručí, věci jsou originální a v původním balení.

  • Dobrý den,
    vyjadřuji velkou spokojenost.
    29.12.2019 jsem si objednala zimní bundu Pepe Jeans - krásné kvalitní zboží za rozumné peníze.
    Dnes 2.1.2020 jsem balík obdržela. Vše v naprostém pořádku (moje 6 objednávka ABOUT YOU.

    Děkuji.

    • Dobrý den,21.1.2020 jsem vracela svetr a 28.1.2020 jsem dostala peníze zpět na účet.Pochvala.

  • Dnes mi od vás přišli boty a také nebyli v originální krabici jak tu píše spousta jiných lidi

  • Tento obchod nevrací peníze za řádně vrácené zboží, dluží mi částku 5642 Kč.
    Nedoporučuji zde vůbec nakupovat!

  • Dobrý den,stále jsem nedostala peníze z uznané reklamace.Trva to už padesát dni .Podle recenzi asi ani nedostanu .Chtela bych podat hromadnou žalobu .Pokud je tu více lidi co má pořad stejný nevyřízené problém ,ozvěte se .Dekuji [email protected]

  • Ahoj všem. Četl jsem tu hooodně negativních recenzí. Rád bych řekl také svůj příběh, nebude špatný ani dobrý. Objednal jsem si dvě zimní bundy, každou v krátkém časovém údobí po sobě. Tu první 4.11. 2019 15:33 informace o doručení zásilky mi přišlo na mail 6.11.2019 3:52 a kurýr mi volal další den dopoledne. Je to bunda lehce přesahující 5.000 takže jsem si opravdu dal záležet na všem, aby nebyla žádná chyba z mé strany. Jsem dost kritický ke všemu, takže nerad odpouštím chyby. Kurýr mi dopoledne zavolal, že na mě čeká na smluveném místě. Nebyli jsme domluveni na platbě kartou, ale když mi volal " Dobrý den, mám pro Vás zásilku v hodnotě 5.000 za chvíli dorazím. " má odpověď "Dobrý den, děkuji. Mohu platit kartou? " " Ano, můžete" jednoduchá a rychlá odpověď. Bunda mi je super, vše bylo tak jak má. Trochu jsem si nebyl jistý velikostí, protože tabulky na stránkách e-shopů nejsou vždy přesné, ale s tím když nakupujeme na internetu musíme počítat. Vše OK :-) Takže za mě nákup první bundy super. Ke druhé bundě napíšu později ;-) ještě není vše vyřešeno. (bohužel) Dnes je 13.11. 2019 a posílala se druhá bunda zpět kvůli špatné velikosti a budu chtít peníze zpět. Budu vás o všem informovat. Zatím ahoj :-)

  • Pozor na ně!!! Vracela jsem bundu, 27.9. 2019 ji přijali zpět na sklad. Dnes 30.10.2019 po již několikáté urgenci stále nevrátili peníze. Jizt budu řešit s ČOI. Nic si od nich nekupujte.