Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Objednal jsem kalhoty velikost XXXL - přišly mi s obv. pasu 96 cm. Reklamoval jsem, napsali mi, že doručený produkt odpovídá velikosti dodavatele a z tohoto důvodu mi doporučují zvolit velikost alespoň o číslo větší.
    Služby AboutYou se tak prudce zhoršily tak, že je nemá smysl dál využívat.

  • Největší zlodějské a podvodnické špíny v ČR, na tento eshop podáno nespočet trestních oznámení, podklady ČOI a Evropskému spotřebitelskému úřadu, posílají poškozené, obnošené nebo úplně jiné než objednané zboží a peníze nevrací, neschopná a zaplacená hovádka na jejich informačních linkách, kde jen opakují naučené a dané notičky jak oklamat zákazníky, prostě zlodějská a krachující sebranka sídlící v Hamburku!!!

    • Souhlas

  • Objednala jsem si boty, na které jsem dost spěchala. Prvně mi přišly v pořádku, když tedy pominu, že nebyly v originální krabici (já na to nelpím, ale vím, že spousta lidí ano; navíc pokud bych pak chtěla boty prodat dál, snižuje to jejich cenu). Jen mi byly velké, tak jsem řešila s infolinkou výměnu (opravdu jsem spěchala a platila přes Klarnu). Bylo třeba boty odeslat zpět a vytvořit novou objednávku. To jsem udělala a objednala si tedy menší vělikost - 37. Když mi nové boty konečně přišly, zjistila jsem, že jsou to opět 38, které jsem jim vracela. Na botách i originálním štítku (tentokrát dokonce originální) krabice bylo 38. Na štítku ze skladu AboutYou 37. Volala jsem tedy znovu na infolinku, kde mi bylo řečeno, že mám opakovat celý proces vrácení a nové objednávky. To už jsem se zeptala, jestli si ze mě dělají pr***. I proto, že bych potřetí zaplatila první ze tří splátek přes Klarnu (ano, tím pádem bych si mohla koupit boty rovnou, protože netuším, kdy mi Klarna peníze vrátí). Žádnej prozákaznickej přístup, žádná nabídka kompenzace, že mi pos**** objednávku, i přesto, že jsem v obou hovorech s infolinkou říkala, že na boty opravdu spěchám. Nikdy víc.

  • V současné době čekám už měsíc na vrácení peněz. Nekomunikují, neodpovídají na e-maily...při telefonickém kontaktování lživě sdělí, že jsou peníze na cestě. Upozorněni opakovaně, že porušují obchodní podmínky o vrácení peněz do 14 dnů, absolutně bez odezvy. Rozhodně nedoporučuji!!

  • V současné době čekám už měsíc na vrácení peněz. Nekomunikují, neodpovídají na e-maily...při telefonickém kontaktování lživě sdělí, že jsou peníze na cestě. Upozorněni opakovaně, že porušují obchodní podmínky o vrácení peněz do 14 dnů, absolutně bez odezvy. Rozhodně nedoporučuji!!

  • Takže jsem objednal 21 7 zboží a dodnes nebylo ještě odesláno již tři dny píšou že je zboží odeslané a když se kouknu na zásilkovnu tak ještě žádné zboží nepřevzala jsou to podvodníci,jenom neustále záměrně lžou, už nikdy u nich nenakoupim.

  • Podvodnici,podle mě krachujou,nedododavaji již zaplceé zboží a jenom posílají maily o nákupní horečce, zboží ani peníze nemám, zvažují trestní oznámení!!!!!!!!

  • Jako nechápu co se děje, ale čekám na vrácení peněz už měsíc... Na infolince se pořád jen omlouvají, že to předali na další oddělení. Jak mám nyní postupovat? Nejedná se o úplně malou částku.. Vyřešil to už někdo? Díky

    • Podejte trestní oznámení a k tomu podnět na ČOI.

  • Aboutyou uz nikdy!!!. Pred mesicem jsem objednala tenisky. Hned jsem je vracela,byly velke. Penize mi dosud nebyly vraceny. Na mem zakaznickem uctu je davno zaznamenano, ze zbozi bylo vraceno a vice jak dva tydny “vraceni platby bylo zahajeno”, penize ale nikde. Volala jsem na zakaznickou linku. Neustale omluvy snad stokrat… Vyplnit Cestne prohlaseni o vraceni zbozi!!! Presto, ze vedi, ze jsem zbozi vratila. Vyplnit podruhe, protoze jsem zapomnela vyplnit smerovaci cislo . Vyplnila jsem podruhe jiz opravdu peclive se vsim. Cekam ba dalsi vymluvy. Neverim jim uz vubec nic.

  • Nedoporučuji! 4. dubna jsem vracela zboží v hodnotě přesahující 4 tisíce a dodnes nemám peníze zpět! Neustále je urguji jak po mailu, tak i po telefonu na jejich zákaznické lince. Vyplňovala jsem čestné prohlášení o vrácení zboží, potvrzovala své bankovní údaje pro vrácení peněz a nic. Nyní se mi dokonce v aplikaci u objednávky vymazaly i veškeré údaje o probíhajícím vrácení zboží a objednávka se tváří pouze jako doručena. Jsem z toho zoufalá a rozhodně chci své peníze zpět. Vidím, že je nás více za poslední dobu. Budu ráda pokud se se mnou spojíte a dáte vědět, jak jste nakonec dosáhli vrácení peněz a nebo mi poradíte jak postupovat dál. Už mě napadlo se i spojit a podat trestné oznámení. [email protected]

  • V posledních měsících došlo k výraznému zhoršení služeb. A co považuji za skandálnín je, že About you přestaly vracet peníze za vrácené zboží a je prakticky nemožné se je záskat zpět. Případů jsou za poslední dobu už desítky.
    Zákaznický servis to řeší jen poloautomatickou odpovědí, že se na problému pracuje. Realita je ovšem jiná.Já osobně čekám na vrácení peněz již 6 týdnů. S tímto eshopem jsem nadobro skončil.

  • S obchodem ABOUT YOU jsem nyní také nespokojena. Objednávky z 23. 3. 2023 a 26. 3. 2023, kdy garantovali termín dodání do 2-3 pracovních dnů, mi k 13. 4. 2023 stále nedorazily. Na můj první dotaz mi odpověď poslal zřejmě "robot". Ohledně druhého dotazu/žádosti/ jsem už neobdržela odpověď žádnou. V současné době nemám ani zboží ani peníze (dříve nebyl problém, k obchodu jsem měla důvěru).
    Nyní velké zklamání (objednány dárky k narozeninám). Stále jen mění termíny dodání (v aplikaci), objektivní důvod nevím...

  • Poslední dvě objednávky nedodané ani po 14 dnech. Nakonec přišla 1 položka ze 7. Na poslední objednávku stále čekám, předevčírem odesláno odstoupení od KS a zákaznická podpora už záhadně nekomunikuje. Aktuálně mi blokují přes 6000 Kč. Už nikdy víc.

  • Dobrý den, vracela jsem zboží, je to víc než měsíc. Teď nemám ani zboží, ani peníze. Mají prý hodně objednávek a dotazů a nestíhají. Podle jejich informací mají peníze vrátit do 14 dnů od obdržení zboží.

  • Od firmy About You rychle poryč. Dřív fungovali bez problémů, ale najedniou mají furt plno objednávek, furt nestíhají, furt odkládají objednávky. Ted najednou jim do plnosti objednávky chybí jedna položka, kterou mají (ale za plnou cenu a ne za slevovou), furt nabízejí slevový kódy, alke odpovědět na otázku, jestli vrátí peníze za nedodaný zboží nechtějí. Furt si píšu s nějakým Omarem (asi virtuální odpovídající robot), kterej furt píše omluvy, ale zboží nikde. radím dobře, radši běžte k ťamanům, než k těmhle německejm šancajkům, kteří asi tráví čas v hamburskejch ..., než v obchodě.... fuj !!

    • děkuji mnohokrát za vaši odpověď.

      Je mi líto, že jste s naší partnerskou doručovací službou nespokojena. Ujišťuji Vás, že Vaše zpětná vazba je opravdu důležitá a velmi si toho vážím. Nebereme to na lehkou váhu a situaci interně řešíme, aby se tomu v budoucnu mohlo zabránit. Vaše zpětná vazba bude samozřejmě předána našemu obchodu.

      Určitě, pokud jsme nemohli doručit položku kvůli lehkému systému, poskytneme vám poukaz na rozdíl pro opětovnou objednávku stejných položek za stejnou cenu, nemusíte se ničeho obávat, protože časový rámec pro dokončení objednávky (potvrzení, odeslání a doručení) je 14 dní po jejím zadání. Pokud od společnosti 10/3/2023 neobdržíte aktualizaci, dejte mi prosím vědět.

      Doufám, že to bylo užitečné. Upřímně se omlouvám za nepříjemnosti týkající se vaší objednávky. Děkuji za vaši trpělivost a porozumění. Pokud potřebujete pomoc s něčím jiným, dejte mi vědět. Náš tým je vám kdykoli k dispozici.

      Děkujeme, že jste naším zákazníkem. Přeji vám krásný den a dávejte na sebe pozor.

      S pozdravem

      Omar

    • Ptám se - co je to lehký systém? Asi něco z "hamburskejch domečků" ...

  • Dříve asi důvěryhodný eshop, což už ale bohužel neplatí. Objednané zboží ani po dvou týdnech nedorazilo, obchod sice komunikuje - nejspíš přes zprávy tvořené AI - a tvrdí, že balíček odešel ze skladu několik dní před tím, než byla vůbec učiněna objednávka, což je nesmysl, a že se asi ztratil a že neví, kde je.

  • Dříve obchod fungoval na jedničku. Nyní hodnotím 4-. Jde pouze o klamavou reklamu při akcích na zboží, které nemají. Avizované dodání 1-2 dny je v reálu cca mail po 20 dnech, že zásilka byla exportována, po následné urgenci kvůli nedoručení zboží mail, že vlastně veškeré zboží z objednávky je vyprodané (ne 1 kus, ale celá objednávka tedy cca 6 kusů oblečení). Odpověď na dotaz robotem typy: "Dobrý den, pane Kolková", ač dotaz píše pan Novák atd. Pokud můžete objednávejte jinde. Obchod asi ví, proč nemá recenze zákazníků typy " Ověřeno zákazníky", protože nyní nelze hodnotit více jak jednou hvězdičkou z pěti. Nikdy více už zde nakupovat nebudu.

  • Nakupuji ude již řadu let a i když se občas dodání zboží o trochu opozdí tak jsem ihned informován ze strany about You, jejich info Linka je také v dnešní době na hodně vysoké úrovni a zatím s kým jsem za ty roky mluvil na me nebyl nikdo nikdy nepříjemný, naopak vždy se vám snaží vse co nejlépe popsat od velikosti zboží a opravdu s Velkou ochotou odpoví na vaše jakékoliv otázky,
    Za ty roky co u vás nakupuji, a vím že to tak bude i nadále, zůstanu vašim věrným zákazníkem dalších x let,
    S přáním krásných a klidných vánoce a hlavně hodně zdraví vám všem about You,
    Jan Hovorka

  • Objednala jsem si bundu za 2192 Kc. Bundu jsem vratila, jelikoz po nekolika pokusech o objednani byla vzdy kazova nebo nosena. Nyni mi nechteji vratit penize, ze pry sklad neeviduje mou vratku! Pritom v prehledu objednavek mam u zbozi napsano "probihajici vratka" a pani s infolinky mi potvrdila, ze zbozi dle PPL obdrzeli!!!! Takze volam a volam, pisi e-maily, zasilam dukazy....doufam ze uspeji. Kazdopadne jiz NIC NEOBJEDNAM! Protoze kdyz pak zbozi vratite, je to skutecne ZDARMA. Ale pro vas, nedostanete jiz penize zpet :-(

    • Aktuálně řeším obdobný problém, zboží je vráceno (doklad o odeslání zpětné zásilky mám), peníze odmítají vrátit s odůvodněním, že vrácené zboží nemají zaevidováno v jejich systému.

  • Objednala jsem si nike air max 270 přišel fejk řešila jsem s podporou s tím že to není originál vše vráceno v pořádku poslali slevu na omluvu abych je objednala znova prý přijde určitě v pořádku! Objednala jsem schválně znova boty za 4000 a přišel znovu padelek s tím že sem je zase poslala zpět a už jim napsala že to budu předávat na ČOI. Stejne boty jsem objednala ze stránek nike.com a přišel úplný rozdíl prostě vtip! Teď reklamuji rok a čtvrt starou kabelku u About you z důvodu rozbití zipu tak jsem zvědavá na postup dám vědět