Přihlásit se a přidat recenzi
  • 60 %

    V 90% nákupů mi oblečení vyhovovalo, ale něco jsem i musela vrátit. A absolutně nechápu, že ještě v dnešní době, někdo vyžaduje vrácení pouze přes českou poštu… člověk už si v době jiných přepravních společností zvykl na jiný přístup a né strávit celé odpoledne na poště, která má navíc úplně nesmyslné ceny za doručení… to bohužel beru jako velké mínus a kvůli téhle té “záležitosti” už raději objednávat nebudu :(

  • 10 %

    • - oblečenie neodpovedalo tomu na fotke
    • -oblečenie som chcela vrátiť, mala som ale vysoko infekčne dieťa(spála) a na poštu som sa s ním nedostala. Vratila som to o deň neskôr ako bolo treba. Volala som im, aby spravili výnimku, opísala som im dôvod ale neboli ochotní.
    • chceli odo mňa uviesť dôvod vrátenia. Ale ak dobre viem do 14 dní môžeme vrátiť hocičo bez udania dôvodu.
    • tovar mi poslali cez Zásielkovňa , ale vrátiť ho odo mňa vyžadovali len českou poštou(neskutočne dlhé fronty) a len doporučene!!! Ďalších 85 Kč
    • sklamala ma neochota vyjsť mi v ústrety v nepríjemnej situácii akej som bola
    • nikdy viac si u nich nič neobjednam

    Obchod nedoporučujem

  • 20 %

    • Najdou to za mě na sheinu
    • Oblečení z Číny za totální přepal ceny..většinou 2-3x dražší..a to nepočítám slevy které se jim při větším množství nasčítají

    Moje rada zní: sledujte je na instagramu, projeďte si webovky a když se Vám bude něco libit udělejte si screen obrazovky. Stáhnete aplikaci shein - přidejte fotku vpravo nahore do fotoaparátu a nakupujte.
    That’s all!
    Pěkný den :-)

  • 10 %

    • Kvalita
  • 40 %

    Objednavala jsem kraťasy biker vše Ok a ještě plátěné kalhoty a to je katastrofa, to ze byly zežvejkané jeste pochopím ale při žehlení jsem na obou nohavicích našla dost výrazné tmavé fleky, přijde mi jak kdyby je někdo už nosil a barva je sepraná, ani náhodou nevypadá jak na fotce a přijde mi že je to i trochu jiný střih než na fotce obchodu. Tohle se mi nelíbí za ty peníze. Už zde nikdy nenakoupím.

  • 40 %

    • rýchlosť dodania
    • na pohľad pekná bundička
    • odev ma neprijemny zapach aj po vyprati s avivazou

    objednala som si riflovu bundičku s kožušinkou, veľmi pekná a na dotyk príjemná, jedno veľké negatívum však je, že bundička neuveriteľne zapácha aj po vypraní, určite by som odtiaľto už nič nekúpila, bundička ma stála cca 2200 korún, čo nie je malý peniaz, a človek by čakal lepšiu kvalitu

  • 10 %

    + rychlost dodání, ale to je tak vše

    - teplákovky při vytažení z balíku nepříjemně zapáchaly
    - nekvalitní a nestálobarevné zboží vzhledem k ceně
    - 2 barevné teplákovky vyprány spolu na nižší stupeň než je uvedené na štítku, na minimum otáček a nejjemnější program co pračka zvládne a jedna teplákovka pustí barvu tak, že kompletně přebarví tu druhou - obzvlášť když na webu u všech uvádí, že se nemusím bát, že barvy po vyprání drží a neztrácí barevnost. U kompletu za 999,- bych toto neočekávala.

    U konkurence jiné značky peru dceři dětské na 40st, házím to barevné/nebarevné dohromady a barva prostě drží a nepustí ani kapku. A neřeším tam opravdu jestli je to žlutá a oranžová nebo bílá a červená.

    Reklamace zamítnuta nečekaně.

  • 100 %

    Moc dekuji za nakup v tomto e-shopu, ktery byl rychly, prijemny a bez komplikaci. Bundicka prisla nadherna, kvalitni a za dobrou cenu, jsem nadsena. Urcite doporucim dal.

  • 10 %

    • Objednala jsem si neonové tričko, které jsem po obdržení před prvním nošením nechala přemáchnout na šetrný ruční program v pračce. (Mělo známky zkoušení jiné zákaznice) Tričko okamžitě ztratilo svou barvu (o několik odstínů) a po zaslání trička na reklamaci mi bylo sděleno, že se reklamace zamítá, protože tričko se prát v pračce nesmí. Upozorňuji, že jsem si ZCELA jistá, že by svou barvu neudrželo ani při ručním praní.
    • Děkuji a JIŽ NIKDY VÍCE!
  • 30 %

    • Šaty jsou hezké, malinko jiné než na obrázku, ale nikdy nic není 100%
    • Celý dojem pokazilo to, že jsem objednávku, vyzvednutou na odběrném místě dostala do ruky - nezabalenou, šaty naruby bez jakéhokoliv kultury.
    • Člověk přišel udělat tržbu a přišel si, že OTRAVUJE, ideální byl kyselý obličej slečny hned po tom, co jsem vstoupila.
    • Šaty byly naruby, což mi přijde poměrně urážející.
    • Jsem zvědavá jak se bude řešit vrácení zboží, předpokládám, že mohu přijít opět otravovat na výdejní místo.
    • Přímo k výrobku: šaty jsou za mě primárně pro slečny útlé s bujným poprsím.

    Znovu nenakoupím, radši půjdu ke konkurenci, kde si připlatím, ale nebudu z nákupu rozpolcena.

  • 20 %

    Jak to tady čtu vidim, ze je obchod na tom hodne zle, kdyz pozitivni recenze pridavaji rodinni prislusnici a kamaradky majitelky. Ja jsem v tomto obchode nekolikrat nakoupila a dorazilo mi vetsinou shitove zbozi. Kvalita des a strih hrozny. Na obrazku vypadaly daleko lip nez ve skutecnosti. Ale o to nic at si to dal tahaji to zbozi z Polska s velkou prirazkou moc dlouho s tim nepochodi...hlavne se svym pristupem. NEPRAVEM mi nauctovaly poplatek za nevyzvednutou zasilku, protoze mi nenauctovaly znovu spravnou castku. Chyba byla na jejich strane!! A to vecne otravovani uz jsem mela pokrk a prispela jim na ten krachujici obchod. Toto byl rozhodne muj posledni kup. Uz nikdy vic!

    Reakce obchodu Yes, I am Fashion

    Dobrý den paní Tarasovičová,

    děkujeme za recenzi. I přesto, že je recenze negativní, vážíme si zpětné vazby.

    Uvádíte, že jste několikrát nakoupila a byla jste se zbožím nespokojena, mohla jste tedy uplatit nárok na vrácení peněz ve lhůtě 14ti dnů. Z toho, co píšete, vyplývá, že vaše zkušenost s nákupy nebyla tak špatná, jak uvádíte. Pokud by Vám přišlo tak ,,shitové“ zboží, kdy ,,kvalita a střih je hrozný“, nákup byste pravděpodobně nezopakovala. Zboží si fotíme samy na našich modelkách. To, že na Vás zboží nevypadá jako na naší modelce, bohužel neovlivníme.

    Náš poplatek za nevyzvednutou dobírku je oprávněný, jelikož jsme museli zaplatit poštovné a balné. Zákazník by si měl svou objednávku promyslet a pokud si přeje objednávku zrušit, měl by dát ihned vědět a my tak objednávku stornujeme. Ve Vašem případě Vám byl naúčtován z jednoho prostého důvodu a to je ten, že jste si objednala zboží a balíček si nevyzvedla. Nám tak balíček ležel po dobu 14ti dnů na depu, kdy si zboží mohla objednat jiná zákaznice. S tímto poplatkem jste byla srozuměna v obchodních podmínkách, odstavec 11.4, a při potvrzení objednávky jste s tím souhlasila - viz odkaz: https://www.yesiamfashion.cz/content/2-obchodni-podminky. Dnešním trendem je si zboží objednat a poté nezaplatit a nevyzvednout. Z tohoto důvodu máme nastaven tento poplatek.

    S pozdravem

    Lenka Gniadková
    jednatelka společnosti

  • 100 %

    Všechny kousky, které jsem si objednala sedí a vypadají úplně stejně jako na fotce.

    Bleskové dodání - další den od objednávky máte zboží u sebe.
    Milý personál, bohatá nabídka.

    Děkuji za radost a všem jenom doporučuji!!

    Reakce obchodu Yes, I am Fashion

    Dobrý den Moniko,

    velice Vám děkujeme za milou, pozitivní recenzi. Těší nás, že oceňujete rychlost dodání zboží, přístup našich zaměstnanců i naši nabídku módních kousků. Budeme se těšit na Vaše další nákupy.

    S pozdravem

    Alena za tým Yes, I am fashion

  • 100 %

    • Krasne a prijemne obleceni

    Obchod navstevuji pravidelne, krasne, originalni a hlavne uzasne, ze muzu na instagramu vzdy si najit svuj kousek :) super komunikace jak skrz instagram, tak v obchode :)

    Reakce obchodu Yes, I am Fashion

    Dobrý den Cornélie,

    velice Vám děkujeme za krásnou recenzi, která nás opravdu potěšila. Na komunikaci se zákazníky si velmi zakládáme.

    S pozdravem

    Alena za tým Yes, I am fashion

  • 100 %

    • Originální zboží
    • Skvělý personál
    • Dostupné ceny

    Reakce obchodu Yes, I am Fashion

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za kladné hodnocení a budeme se těšit na Váš další nákup.

    S pozdravem

    Alena za tým Yes, I am fashion

  • 100 %

    Můžu jedině doporučit.
    Ochotný personál, který poradí a módní kousky za skvělé ceny.

    Reakce obchodu Yes, I am Fashion

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za pozitivní recenzi a pochvalu našeho ochotného personálu. Spokojenost zákaznic je pro nás na prvním místě.

    S pozdravem

    Alena za tým Yes, I am fashion

  • 100 %

    Obchůdek Yes I am Fashion můžu jen doporučit. Originální kousky, skvělé ceny, styl a kvalita je zaručena

    Reakce obchodu Yes, I am Fashion

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za milou recenzi a pochvalu našich módních kousků.

    S pozdravem

    Alena za tým Yes, I am fashion

  • 100 %

    Super kousky! :-)

    Reakce obchodu Yes, I am Fashion

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za recenzi. Máme radost, že se Vám líbí nabídka našeho zboží.

    S pozdravem

    Alena za tým Yes, I am fashion

  • 90 %

    Originální kousky, ok cena, super stránky a milá obsluha

    Reakce obchodu Yes, I am Fashion

    Dobrý den,

    velice Vám děkujeme za kladnou recenzi. Těší nás, že oceňujete jedinečnost našeho zboží i přístup našich milých a ochotných asistentek prodeje.

    S pozdravem

    Alena za tým Yes, I am fashion

  • 100 %

    • Originální kousky
    • rychlé dodání
    • je fajn, že posílají PPL

    Moc ráda zde nakupuji. Určitě doporučuji! Mám už hodně kousků a naprostá spokojenost!

    Reakce obchodu Yes, I am Fashion

    Dobrý den,

    velmi Vám děkujeme za pozitivní recenzi a doporučení našeho e-shopu. Na rychlosti dodání zboží a originalitě kousků si zakládáme.

    S pozdravem

    Alena za tým Yes, I am fashion

  • 10 %

    • Přístup ze strany reklamace
    • Poměr cena a kvalita

    Koupila jsem si před míň, jak rokem zimní bundu, u které se začal rozjíždět zip. Šla jsem na pobočku v Ostravě, kde jsem nechala reklamovat zboží nebo ať mi vrátí peníze. Za necelý měsíc jsem si šla bundu vyzvednou, celá natěšená, že ji mám opravenou s písemným prohlášením, že na pokažený zip se záruka NEVZTAHUJE! Jsem velice zklamaná, jelikož bunda nebyla nejlevnější. Rozhodně ‼️‼️‼️NEDOPORUČUJU‼️‼️‼️

    Reakce obchodu Yes, I am Fashion

    Dobrý den,

    je nám líto, že jste nebyla spokojená. Vaše reklamace byla bohužel zamítnuta z důvodů popsaných v reklamačním vyjádření.

    S pozdravem

    Alena za tým Yes, I am fashion