Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na zákaznický servis se nedá dovolat
    • Zboží nebylo ani po týdnu expedováno!

    E-shop absolutně nekomunikuje. Dlouhá dodací lhůta.

    • Zboží měli na skladě, přijali objednávku, já zaplatila a po několika dnech mi napsali, že se omlouvají, ale zboží není skladem. Dost špatný přístup

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za problémy při vyřizování objednávky, zasílali jsme vám i emailem informaci ohledně doprodané položky u objednávky .

    Děkujeme za pochopení.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    P0 týdnu objednámí ani zpráva co je z objednávkou.

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,
    Vaše negativní recenze nás velmi mrzí.

    Standardní expediční lhůta je 1 – 5 pracovních dnů.
    Objednávka byla vytvořena v 16.4.2024, přepravci předána pátý pracovní den 23.4.2024.

    Děkujeme za pochopení

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávám! Ale nedostal jsem přesně ten produkt, který jsem si objednal! a nevyřešeno! škoda, jako bych byl podveden!!!

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    Vaše negativní recenze nás velmi mrzí.

    Email, byl zaslán na reklamační oddělení k dořešení . Ohledně objednávky Vás budou informovat.

    Ještě jednou se omlouváme za vzniklé problémy.
    Děkujeme za pochopení.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Ještě zboží nedorazilo.

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za zpoždění při vyřizování objednávky, zasílali jsme vám i emailem informaci ohledně zpoždění objednávky z logistických důvodů.

    Děkujeme za pochopení.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zakoupil jsem,ale nic jsem nedostal,komunikace žádná...

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,
    Vaše negativní recenze nás velmi mrzí.

    Standardní expediční lhůta je 1 – 5 pracovních dnů.
    Objednávka byla vytvořena v sobotu 03.04.2024, přepravci předána 10-11.4..2024.

    Omlouváme se za malé zpoždění. Děkujeme za pochopení

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Žádná komunikace.

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za kladné hodnocení, kterého si velmi vážíme.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nedodali co jsem si objednala poslali mě jiné zboží a to hned 2x jednou když se spletou tak to uznávám ale podruhé to si dělaji srandu

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    Vaše negativní recenze nás velmi mrzí.

    Email, byl zaslán kolegovi na dohledání zásilky, Ohledně objednávky Vás budou informovat.

    Ještě jednou se omlouváme za vzniklé problémy.
    Děkujeme za pochopení.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po osmi dnech se nikdo neozval , objednané zboží nedorazilo ( přitom je uváděné jako zboží skladem), na telefon nikdo nereaguje.

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den, Vaše negativní recenze nás velmi mrzí.

    standardní expediční lhůta je 1 – 5 pracovních dnů.
    Dle dostupných informací budeme Vaši objednávku orientačně expedovat 3-4.4.2024, s termínem doručení do dvou pracovních dnů.

    O odeslání informujeme v podvečer e-mailem, v den doručení pak přepravce na telefon.

    Omlouváme se, ale momentálně máme omezenou provozní dobu a dobu linky viz naše webové stránky v kontaktech.

    zákaznická linka: Po - Pá od 10:00 do 14:00 hod

    Kapacita operátorů je omezena. Nemůžete-li se na číslo dovolat, objednejte si prosím garantované zpětné volání. Odkaz naleznete pod modrým symbolem telefonu v pravém spodním rohu obrazovky. Případně můžete využít mailový kontakt.

    Děkujeme za pochopení.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazilo
    • Obchod nekomunikuje

    20.3. jsem vytvořila a zaplatila objednávku, 21.3. mi přišlo info o expedici. 27.3. zboží ještě nedorazilo a na dotaz, zda by mi obchod neposlal trackovací číslo, nepřišla zatím žádná odpověď.

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    Vaše negativní recenze nás velmi mrzí.

    Email, byl zaslán kolegovi na dohledání zásilky, Ohledně objednávky Vás budou informovat.

    Ještě jednou se omlouváme za vzniklé problémy.
    Děkujeme za pochopení.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na uvedený telefon se po 10 pokusech nedá dovolat. Nikdo jej nebere a nevolá zpět.

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se, ale momentálně máme omezenou provozní dobu a dobu linky viz naše webové stránky v kontaktech.

    zákaznická linka: Po - Pá od 10:00 do 14:00 hod

    Kapacita operátorů je omezena. Nemůžete-li se na číslo dovolat, objednejte si prosím garantované zpětné volání. Odkaz naleznete pod modrým symbolem telefonu v pravém spodním rohu obrazovky. Případně můžete využít mailový kontakt.

    Děkujeme za pochopení.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Koupila jsem zadtinovací tkaninu u popisku bylo napsáno 65% zastínění. Ovšem údaj neodpovídá, přímo na tkanině je sice uveden údaj 65 ale je to gramáž tkaniny.

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    Vaše negativní recenze nás velmi mrzí.

    Pokud jste měli jakýkoliv problém, měli jste nás informovat, jistě bychom společně našli nějaké adekvátní řešení.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Za skoro měsíc obchod nedokázal vrátit platbu za nerealizovaný obchod. Na připomínky reaguje pouze slovně bez výsledku.

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    Vaše negativní recenze nás velmi mrzí.

    Vrácení platby jsme za urgovaly na účetním oddělení.

    Ještě jednou se omlouváme za vzniklé problémy.

    děkujeme

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zrušili mně po 10 dnech objednávku, že zboží nemají. Na e-shopu je stále nabízeji, že je mají skladem

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za problémy při vyřizování objednávky, zasílali jsme vám i emailem informaci ohledně doprodané položky u objednávky .

    Děkujeme za pochopení.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Stále čekám a čekám.....

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za zpoždění při vyřizování objednávky, zasílali jsme vám i emailem informaci ohledně zpoždění objednávky z logistických důvodů.

    Děkujeme za pochopení.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    obchod zrušil objednávku, protože najednou zjistil, že zboží co mají mít skladem, vlastně skladem nemají

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za problémy při vyřizování objednávky, zasílali jsme vám i emailem informaci ohledně doprodané položky u objednávky .

    Dle emailu byla objednávka stornována.

    Děkujeme za pochopení.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz


    Děkujeme za pochopení.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po týdnu mi bylo oznámeno, že zboží původně skladem bylo při naskladnění poškozeno a již nebude donaskladněno.

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za problémy při vyřizování objednávky, zasílali jsme vám i emailem informaci ohledně doprodané položky u objednávky .

    Dle emailu byla objednávka stornována.

    Děkujeme za pochopení.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz


    Děkujeme za pochopení.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nabízíte zboží skladem ,které na skladu vůbec nemáte
    • měl jsem výběr ze tří obchodů na Heurece a zvolil jsem ten nejhorší.

    Lidi,zde prosím nekupujte. Po pěti dnech Vám napíší,z logistických důvodů Vám bude zboží doručeno asi za 14 dni.u mě to bylo objednáno v 9 týdnu a bylo mi napsáno dodávka 11 týden až12 týden.a to mají psáno zboží skladem.telefonicky mi bylo řečeno,že zboží je ve skladu v ČR,a postupně to sváží.Po ČR to trvá 14 dní.Objednávku jsem zrušil a doufám,že mi vrátí peníze.objednal jsem si 10.03.24 zboží z Číny a dodávka 19.03.24 .Udělejte si svůj názor na tento obchod.

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za vzniklou situaci.

    Informovali jsme vás hned jakmile jsme se o tomto problému dozvěděli. Platba se vám vrátí na účet, který jste uvedl.

    Ještě jednou se omlouváme a děkujeme za pochopení.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Skladem znamená, že to skladem nemáme.
    Zboží se údajně poškodilo při přepravě. Je zajímavé, že ihned po objednání bylo zboží vyřazeno z nabídky, ale já tuto informaci dostal až po týdnu.

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za vzniklou situaci.

    Informovali jsme vás hned jakmile jsme se o tomto problému dozvěděli.

    Ještě jednou se omlouváme a děkujeme za pochopení.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Skrabadlo,vypada hezky ale bohužel je to tak pro kotatka do 6 měsíců,ta vrchni policka je strasne malinkata,musím nechat opravit,myslím že by to tam mělo být udane

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    Vaše recenze nás opravdu velice mrzí. Informace o produktu jsou uvedené na našich stránkách, taktéž i o rozměru.

    Jestli zboží vám nevyhovujete tak je možné ho vrátit do 14 dnů od převzetí zásilky .

    Postupujte prosím dle návodu, který naleznete na níže uvedeném odkazu:

    - https://www.vyprodeje24.cz/content/odstoupeni-od-ks.html

    Děkujeme.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz