Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žádné dodržení termínu ,zboží skladem a stále čekám

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    standardní expediční lhůta je 1-5 pracovních dnů, s termínem doručení do 2 pracovních dnů od přepravce.

    Vaši objednávku budeme předávat dopravci 5.3.2024, za malé zpoždění u vyřizování objednávky se vám velice omlouváme.

    Děkujeme za pochopení

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Presto, že bylo uvedeno, že zboží je skladem, trvalo týden zboží zabalit a předat dopravci.

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    Standardní expediční lhůta je 1 – 5 pracovních dnů.
    Objednávka byla , přepravci předána pátý pracovní den 1.3.2024.

    O odeslání informujeme v podvečer e-mailem, v den doručení pak přepravce na telefon


    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    I po 6 dnech od objednávky zboží stále nebylo odesláno, i když je vedeno jako skladem. Zpráva ze strany obchodu žádná.
    Produkty nelze hodnotit.

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    standardní expediční lhůta je 1-5 pracovních dnů, s termínem doručení do 2 pracovních dnů od přepravce.

    Vaši objednávku jsme předali dopravci dnes, za malé zpoždění u vyřizování objednávky se vám velice omlouváme.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zatím není v mém případě k tomuto bodu co napsat...
    • Slabší komunikace.... zboží jsem objednal a zaplatil 21.2.2024 . Zboží bylo "údajně" skladem. Do dnešního dne, tj. do 28.2.2024, žádný e-mail, žádná reakce... I když ve VOP je uvedeno, že "skladem" neznamená okamžitou expedici druhý den, tak v dnešní době a v porovnání s jinými e-shopy... to je za hranou. No počkám jak se to bude vyvíjet. Je to můj první nákup... testovací ... a zatím z toho moc nadšený nejsem. Přitom by stačil jediný e-mail s upřesněním, kdy, co jak....

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    standardní expediční lhůta je 1-5 pracovních dnů, některé zboží si svážíme z centrálního skladu na sklad expediční.

    Omlouváme se za zpoždění při vyřizování objednávky, zasílali jsme vám i emailem informaci ohledně zpoždění objednávky z logistických důvodů.

    Děkujeme za pochopení.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    nedodržení dodací lhůty, příště zde nenakupuji, stále čekám na již obratem zaplacené zboží

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za zpoždění při vyřizování objednávky, zasílali jsme vám i emailem informaci ohledně zpoždění objednávky z logistických důvodů.

    Děkujeme za pochopení.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přesto, že jsem zboží ihned zaplatila ani po 7 dnech nebyla objednávka expedována.

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za zpoždění při vyřizování objednávky, zasílali jsme vám i emailem informaci ohledně zpoždění objednávky z logistických důvodů.

    Děkujeme za pochopení.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Poškozené zboží

    Poškozené zboží špatná kvalita materiálu

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za vzniklou komplikaci.

    Prosím kontaktujte tedy naše reklamační oddělení na email: [email protected] a s kolegyní se domluvíte na dalším postupu ku vaši spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení a ještě jednou se omlouváme.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouha dodaci doba. Vsechno zbozi bylo bylo skladem a po tydnu mi prisel email, ze dodaci lhuta bude dlouha a zbozi mi doruci 10 kalendarni tyden. Nebyla nabidnuta Zadna kompenzace. Nedoporucuju

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za vzniklou situaci.

    Informovali jsme vás hned jakmile jsme se o tomto problému dozvěděli.

    Ještě jednou se omlouváme a děkujeme za pochopení.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Cena mi připadá v pohodě v porovnání s jinýmy obchody
    • Po 5 pracovních dnech mi přišel email že zboží mi doručí až do 3 týdnů přesto že vše co sem objednal je skladem
    • Nedoporučuji obchod kvůli čekání

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za vzniklou situaci.

    Informovali jsme vás hned jakmile jsme se o tomto problému dozvěděli.

    Ještě jednou se omlouváme a děkujeme za pochopení.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Skoro nic
    • U zboží které je psané že je skladem je napsáno dodací lhůta 1-5 dní když není skladem je dodání 1-5 dní po dodání na sklad. Já jsem objednal zboží skladem a ani po týdnu nedoručené. Telefon akorát vyzvání a to je všechno.

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za vzniklou situaci, o které jsme Vás informovali emailem.

    Standardní expediční lhůta je 1 – 5 pracovních dnů.
    Dle dostupných informací budeme Vaši objednávku budeme expedovat ¨26.02.2024.,

    O odeslání informujeme v podvečer e-mailem, v den doručení pak přepravce na telefon


    Ještě jednou se omlouváme a děkujeme za pochopení.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Produkt skladem stále nedorazil po 6 dnech.

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    standardní expediční lhůta je 1-5 pracovních dnů, s termínem doručení do 2 pracovních dnů od přepravce.

    Vaši objednávku jsme předali dopravci včera, tj.5. pracovní den, je tedy zcela v termínu.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Spatna komunikace,pres tyden objednano,zaplaceno,a zbozi stale nikde… Pani slibila ze zbozi expeduji v utery… je streda a zatim neodeslano…

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    standardní expediční lhůta je 1-5 pracovních dnů.

    O odeslání informujeme v podvečer e-mailem, v den doručení pak přepravce na telefon.

    Děkujeme za pochopení

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Levný obchod, jediný kryt na akvárium který jsem chtěla. Objednávala jsem 11.2. a pořád nedorazilo, už bych ho ale potřebovala . Počkám ještě 2 dny, pokud nic nedorazí nebo nepřijde email, budu to holt řešit jinak.

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za zpoždění při vyřizování Vaší objednávky. Z logistických důvodů bude expedována orientačně koncem příštího 8./případně v průběhu 9. kalendářního týdne.

    O odeslání informujeme e-mailem, v den doručení pak přepravce na telefon.

    Děkujeme za pochopení.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem zboží skladem. A stále bohužel nedorazilo...

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    standardní expediční lhůta je 1-5 pracovních dnů .

    Pokud vám dopravce zásilku ještě nedoručil, kontaktujte naše reklamační oddělení a kolega zásilku u dopravce prověří.

    děkujeme za pochopení

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • čekám na zboží, protékalo mi akvárium, psali, že ho mají na skladě i kryt, expedice do 5dnů, po týdnu čekání jsem tam volala, nedovolala, tak jsem si nechala zavolat zpět, ano zavolali a omluvili se, že mají problém v logistice a do dalších 4dnů vše pošlou....řekla jsm si no, dobře a po 4 dnech přišel email, že mají opět problém v logistice a že budou posílat za dalších 7-8 dnů, což znamená, že rybičky budou na suchu nebo nevím, takže za mně nedoporučuji.

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za vzniklou situaci, jednalo se o chybu v systému.

    Informovali jsme vás hned jakmile jsme se o tomto problému dozvěděli.

    Ještě jednou se omlouváme a děkujeme za pochopení.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží dosud nedorazilo a obchod podruhé žádá hodnocení

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    standardní expediční lhůta je 1-5 pracovních dnů a vaše objednávka byla odeslaná 4. pracovní den, vše je tedy v pořádku a dopravce vám bude zboží každým dnem doručovat.

    Vaše bezdůvodná negativní recenze nás velmi mrzí.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Písemné vše potvrzeno,zaplaceno a zboží ještě nepřišlo

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    standardní expediční lhůta je 1-5 pracovních dnů a vaše objednávka byla odeslaná 4. pracovní den, vše je tedy v pořádku a dopravce vám bude zboží každým dnem doručovat.

    Vaše bezdůvodná negativní recenze nás velmi mrzí.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Dlouhá doba dodání, přestože bylo zboží zaplaceno při objednávce.

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    standardní expediční lhůta je 1-5 pracovních dnů a vaše objednávka byla odeslaná 3. pracovní den, vše tedy proběhlo v pořádku a v termínu.

    Pokud vám dopravce zásilku ještě nedoručil, kontaktujte naše reklamační oddělení a kolega zásilku u dopravce prověří.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná
    • nespolehlivý a nesolidní obchod

    Zboží jsem objednal a ihned zaplatil 16.1.2024. Do 26. 1. nebylo zboží stále dodáno. Po dotazu v obchodě mi bylo sděleno, že naskladnění může trvat až šest týdnů. Objednávku jsem tedy zrušil a žádal o vrácení peněz. Následoval dotaz na číslo účtu. (Samozřejmě že na stejný odkud byly peníze zaslány.) 29. 1. následoval mail potvrzující zrušení objednávky o vrácení peněz nebylo ve zprávě nic. 7. 2. dosud peníze nedorazily. Po telefonickém dotazu sděleno, "že se asi stal nějaký problém, paní účetní to tento týden určitě pošle."

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    u stolků pod akvárium je delší dostupnost 1-6 týdnů, je to uvedeno i na stránkách u produktu.

    Prosíme ještě o strpení, u paní účetní jsme to zaurgovali.

    Děkujeme za pochopení.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod přijal objednávku, kterou druhý den zrušil a dosud nemám zpět zaplacené peníze.

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za vzniklou situaci, předali jsme na kontrolu účetnímu oddělení, která vrácení platby prověří a bude vás kontaktovat.

    Děkujeme za pochopení.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz