Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po týdnu mi bylo oznámeno, že zboží původně skladem bylo při naskladnění poškozeno a již nebude donaskladněno.

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za problémy při vyřizování objednávky, zasílali jsme vám i emailem informaci ohledně doprodané položky u objednávky .

    Dle emailu byla objednávka stornována.

    Děkujeme za pochopení.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz


    Děkujeme za pochopení.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nabízíte zboží skladem ,které na skladu vůbec nemáte
    • měl jsem výběr ze tří obchodů na Heurece a zvolil jsem ten nejhorší.

    Lidi,zde prosím nekupujte. Po pěti dnech Vám napíší,z logistických důvodů Vám bude zboží doručeno asi za 14 dni.u mě to bylo objednáno v 9 týdnu a bylo mi napsáno dodávka 11 týden až12 týden.a to mají psáno zboží skladem.telefonicky mi bylo řečeno,že zboží je ve skladu v ČR,a postupně to sváží.Po ČR to trvá 14 dní.Objednávku jsem zrušil a doufám,že mi vrátí peníze.objednal jsem si 10.03.24 zboží z Číny a dodávka 19.03.24 .Udělejte si svůj názor na tento obchod.

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za vzniklou situaci.

    Informovali jsme vás hned jakmile jsme se o tomto problému dozvěděli. Platba se vám vrátí na účet, který jste uvedl.

    Ještě jednou se omlouváme a děkujeme za pochopení.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Skladem znamená, že to skladem nemáme.
    Zboží se údajně poškodilo při přepravě. Je zajímavé, že ihned po objednání bylo zboží vyřazeno z nabídky, ale já tuto informaci dostal až po týdnu.

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za vzniklou situaci.

    Informovali jsme vás hned jakmile jsme se o tomto problému dozvěděli.

    Ještě jednou se omlouváme a děkujeme za pochopení.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Skrabadlo,vypada hezky ale bohužel je to tak pro kotatka do 6 měsíců,ta vrchni policka je strasne malinkata,musím nechat opravit,myslím že by to tam mělo být udane

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    Vaše recenze nás opravdu velice mrzí. Informace o produktu jsou uvedené na našich stránkách, taktéž i o rozměru.

    Jestli zboží vám nevyhovujete tak je možné ho vrátit do 14 dnů od převzetí zásilky .

    Postupujte prosím dle návodu, který naleznete na níže uvedeném odkazu:

    - https://www.vyprodeje24.cz/content/odstoupeni-od-ks.html

    Děkujeme.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Posláno jiné zboží, eshop nekomunikuje

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den, Vaše recenze nás velmi mrzí.

    Objednávku jste si vytvořily přes naše stránky, nikdo vám tam needitoval.

    Zásilku jste nepřevzali a vrací se nám zpět.

    Děkujeme

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží (skladem) objednáno 4.3.2024. Stejný den potvrzující mail. Další mail až 11.3.2024, že už zboží není. Takže jedu nanovo, ale už s jiným obchodem.

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za vzniklou situaci.

    Informovali jsme vás hned jakmile jsme se o tomto problému dozvěděli.

    Ještě jednou se omlouváme a děkujeme za pochopení.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednala před týdnem, doposud nedorazilo. Pouze potvrzení objednávky, další zprávy žádné. Naštěstí jsem objednávala na dobírku.

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za jednodenní zpoždění při vyřizování objednávky.

    Vaše objednávka bude předána přepravci v pá12.3.2024

    Děkujeme za pochopení.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží špatně zabalené a tím pádem rozbité. Nehledě na chybějící díly. Stále čekám na vyřízení reklamace. Asi jich mají dost

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den, nerozumíme Vaši špatné recenzi o žádnou reklamaci se nejedná.

    Objednávku jste vytvořil dne 2.3.2024, byla nachystaná k odeslání dne 3.3.2024. Dle vašeho emailu byla stornována s přepravy.

    email překládám níže:

    dobry den chci stornovat objednavku . z duvodu dobirky

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Výhoda žádná. Nevýhoda že od 23.2. do 7.3. 2024 jsem nic nedostala!!

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za zpoždění při vyřizování objednávky, zasílali jsme vám i emailem informaci ohledně zpoždění objednávky z logistických důvodů.

    Dle emailu byla objednávka stornována

    Děkujeme za pochopení.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Velký výběr zboží
    • Nedodržení dodací lhůty - objednáno 29. 2., dosud nedoručeno
    • Nulová komunikace - neberou telefon, nereagují na e-mail

    Negativa jsou pro mě natolik závažná, že v tomto e-shopu už nikdy nenakoupím.

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za zpoždění při vyřizování objednávky, zasílali jsme vám i emailem informaci ohledně zpoždění objednávky z logistických důvodů.

    Dle emailu byla objednávka stornována

    Děkujeme za pochopení.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná odezva mimo potvrzení obj. pak už nic

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za zpoždění při vyřizování objednávky, zasílali jsme vám i emailem informaci ohledně zpoždění objednávky z logistických důvodů.

    Děkujeme za pochopení.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Slušný výběr zboží, korektní ceny.
    • Když mám něco skladem, tak se rozumí skladem u sebe na prodejně, nikoliv skladem u Vašeho dodavatele v cizině. Čekám 14 dní než se položka skladem stane skladem.

    Občas se nepodaří dodací lhůty, zboží bývá v pořádku.

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za zpoždění při vyřizování objednávky, zasílali jsme vám i emailem informaci ohledně zpoždění objednávky z logistických důvodů.

    Vaše objednávka byla předána přepravci v pátek 8.3.2024

    Děkujeme za pochopení.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace: příjetí objednávky, potvrzení o zaplacení a dál už nic. Zboží po týdnu nedorazilo

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    Standardní expediční lhůta je 1 – 5 pracovních dnů.
    Objednávka byla vytvořena v sobotu 26.2.2024, přepravci předána pátý pracovní den 4.3.2024.

    O odeslání informujeme v podvečer e-mailem, v den doručení pak přepravce na telefon


    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • po týdnu od objednání žádná odezva

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za zpoždění při vyřizování objednávky, zasílali jsme vám i emailem informaci ohledně zpoždění objednávky z logistických důvodů.

    Děkujeme za pochopení.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

    • Mám objednáno přes týden a zatím ani zpráva,že objednávku připravují.Volala jsem na kontaktní číslo ohledně doplnění objednávky a telefony nebrali.

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    standardní expediční lhůta je 1-5 pracovních dnů, s termínem doručení do 2 pracovních dnů od přepravce.

    Vaši objednávku budeme předávat dopravci 4.3.2024, za malé zpoždění u vyřizování objednávky se vám velice omlouváme.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Týden od objednání zboží a zboží nebylo stále odesláno.

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    standardní expediční lhůta je 1-5 pracovních dnů, s termínem doručení do 2 pracovních dnů od přepravce.

    Vaši objednávku budeme předávat dopravci 4.3.2024, za malé zpoždění u vyřizování objednávky se vám velice omlouváme.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • nedodržena lhůta dodání skladového produktu

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    standardní expediční lhůta je 1-5 pracovních dnů, s termínem doručení do 2 pracovních dnů od přepravce.

    Vaši objednávku budeme předávat dopravci 4.3.2024, za malé zpoždění u vyřizování objednávky se vám velice omlouváme.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekomunikace
    • Nedodržení dodací lhůty

    Zboží objednáno před 7 dny (5 pracovních), objednáno zboží skladem a do dnesniho dne zboží nepřišlo. Zadne info od e-shopu. Nyní očekávám, ze bude odpověď, ze se omlouvaji a ihned bude zboží odesláno, dle jiných recenzi.

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    standardní expediční lhůta je 1-5 pracovních dnů, s termínem doručení do 2 pracovních dnů od přepravce.

    Vaši objednávku budeme předávat dopravci 4.3.2024, za malé zpoždění u vyřizování objednávky se vám velice omlouváme.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Inzerují zboží skladem, ačkoli dostupnost je v řádech týdnů.

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za vzniklou situaci.

    Informovali jsme vás hned jakmile jsme se o tomto problému dozvěděli.

    Ještě jednou se omlouváme a děkujeme za pochopení.

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží je hrozne

    Reakce obchodu Vyprodeje24.cz

    Dobrý den,

    Prosím kontaktujte tedy naše reklamační oddělení na email: [email protected] a s kolegyní se domluvíte na dalším postupu ku vaši spokojenosti.

    děkujeme za pochopení

    Zákaznická podpora Vyprodeje24.cz