Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na zboží čekám už 20 dní, psala jsem 2 maily a bez reakce, objednávka je zaplacená a obchod nekomunikuje

    Reakce obchodu Trendy Baby

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení, i když pro nás nevyznívá dobře. Kontrolovali jsme naší komunikaci s Vámi a nejsme si jisti, zdali se někde na Vaší straně nestala chyba.
    - objednávku jste učinila 15.3, tedy před 13 dny a nikoliv 20 dny jak uvádíte.
    - 26.3. ve 12:07 jste se dotazovala na stav objednávky. Ve 12:22 jsme Vám odpovídali. Reagovali jsme tedy do 15 minut. Omlouvám se pokud Vám reakce do 15 minut připadá pomalá, ale větší rychlíci asi být neumíme :)
    - evidujeme od Vás pouze jeden emailový dotaz, nikoliv dva, jak píšete.

    Je možné, že Vám naše odpověď spadla do spamu nebo jste ji přehlédla. I to se může stát. Stejně tak se mohl ztratit Váš druhý email k nám. Každopádně můžete kdykoliv zavolat na naši kontaktní linku a my Vám rádi sdělíme všechny podrobnosti k objednávce.

    Věříme, že se nám podařilo toto nedorozumnění vysvětlit a dáte nám šanci i v budoucnu.
    Marek z Trendybaby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bez upozornění mi přišel vystavený kus, který na první pohled jevil známky používání.

    Bohužel mi nepřišlo nové odrážedlo v originál balení, ale očividně kus, který byl vystaven a zkoušen zákazníky na prodejně. Odrážedlo bylo na půl sestavené s odřenými řidítky a drobnými škrábanci na sedátku a v krabici od jiného modelu. Vím, že stačí, aby odrážedlo dítě chvíli používalo, a bude vypadat stejně, ale byl to dárek, což nepůsobí zrovna dobře. Dobré obchody dle mého názoru a zkušenosti upozorní předem, že se jedná o vystavený kus. Proto za sebe nemohu doporučit.

    Reakce obchodu Trendy Baby

    Milá Veroniko,
    celou situaci spolu řešíme a vysvětlili jsme si ji. O vystavený kus se skutečně nejednalo, protože na krabici je ilustrativně odrážedlo v jiné barvě. O zaslání zboží, které bylo vystaveno na prodejně, vždy předem zákazníka informujeme. Jedná se tedy o nedorozumění a velmi nás to mrzí. Sedátko bylo s drobnými škrábanci zřejmě již z výroby a domluvili jsme se na zpětné kompenzaci.
    Přejeme krásný den, tým Trendybaby

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží uvedené skladem nebylo vůbec k dodání

    Reakce obchodu Trendy Baby

    Vážená paní Ivano,

    bohužel při zpracovávání vaší objednávky došlo k nějaké chybě a objednávka nebyla vůbec předána ke zpracování :(.
    Některé zboží bylo mezitím vyprodáno. Pokoušeli jsme se vás telefonicky kontaktovat, ale bohužel se nám to nepodařilo. Moc nás to mrzí a velice se omlouváme.

    Přejeme krásný den, tým Trendy baby

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Posílala jsem kočárek cybex coya do servisu na reklamaci po dovolené, z důvodu porouchané konstrukce. Kočárek byl kupovaný letos v dubnu. Nebyl téměř používaný. V servisu mi byla reklamace zamítnuta. Obchod trendy baby by to měl kladně vyřešit a dát mi kočárek nový, ale bohužel nikdo tak neučinil. Za opravu v servisu chtějí 10 000kč, což je nesmysl, nemohu si dovolit investovat tolik za opravu. Kočárek jsem si opravdu nezničila sama. Navíc mě zaměstnankyně obchodu navádí, k tomu ať zkusím využít přes někoho z kamarádů pojistku na blbost, že by to šlo přes pojišťovnu, což je opravdu protiprávní a trestné.

    Nedoporučuji, nečekala jsem takovou reakci u zboží, které je 3. měsíce zakoupené. Je to velké zklamání pro mě.

    Reakce obchodu Trendy Baby

    Vážený zákazníku,

    vaši recenzi vnímáme jako neoprávněnou a velmi nás to mrzí. Váš kočárek byl mechanicky poškozen při vaší cestě na dovolenou a poškození vzniklo leteckou společností. Naše kolegyně vás informovala o tom, že reklamovat kočárek je potřeba u dané přepravní společnosti. To jste bohužel neučinila a poslala kočárek na reklamaci k nám do Trendy Baby. Reklamace byla právem neuznána, protože poškození bylo mechanické a nejednalo se o výrobní vadu. Kolegyně se vám, v dobré víře, snažila poradit a zjistit, zda nemůžete použít vaši pojistku na zodpovědnost za škody.
    Snažili jsme se vám maximálně vyhovět a dělali vše co bylo v našich silách.
    Přejeme krásný den Tým Trendy Baby

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • některé zboží není dostupné a penize ještě vracene nebyly
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobry Den, kolik potřebujeme čekáte na ochrana opěrky nohou pro kočárek mima xari?

    Reakce obchodu Trendy Baby

    Vážený zákazníku,

    vaše recenze nás velmi mrzí, protože jste si objednala zboží, které je dlouhodobě nedostupné u dodavatele a o této skutečnosti jste byla informována. S dlouhou čekací dobou jste souhlasila.
    Přejeme krásný den
    Tým Trendy Baby

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi stale nedorazilo, ac pri objednani bylo uvedeno, ze je skladem…na email s dotazem nikdo neodpovedel.
    Chtela jsem jako darek, bohuzel. Velke zklamani!

    Reakce obchodu Trendy Baby

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za vaši recenzi, která nás ovšem velmi mrzí. Objednala jste hračku v počtu dvou kusů a my měli již pouze poslední kus. Ten byl pro vás připraven a informace poslána e-mailem. Na druhý kus jsme stále čekali a bohužel jsme neměli ani informaci od dodavatele s termínem naskladnění :(. Navíc nám onemocněly kolegyně a nestíhaly jsme pružně reagovat na e-emaily :( Nyní jsme spolu již vše vyřešili a dárečky již putují na vaši adresu :) Omlouváme se za komplikace a přejeme velkou radost z dárečků :)
    Krásný den přeje Tým Trendy Baby

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nulová komunikace
    • Nepravdivá skladová dostupnost
    • Celkový nezájem ze strany obchodu

    Objednávku vytvořila manželka protože šla bohužel primárně po ceně, což se zde potvrdilo, že jde opět o další obchod, který reálně skladem nic moc nemá a pouze si zboží feeduje.. - - > Až po 7 dnech, byla pouze interně, změněna objednávka ze stavu skladem ihned k odeslání na stav objednáno u dodavatele čekání na doručení.
    Mezi tím, se nikdo nenamáhal alespoň oznámit, jakoukoliv informaci. A vlastně i tato změna proběhla jen sušše přes robotický email. V roce 2023 a počtem eshopu, v tomto oboru se ještě vůbec divím, že zde někdo dokáže nakoupit a být spokojen..

    Reakce obchodu Trendy Baby

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši recenzi. Nezbývá, než si nasypat popel na hlavu a velice se Vám omluvit. Bohužel jsme Vámi objednané adaptéry nemohli dohledat, protože se jednalo o poslední kus. Pokoušeli jsem se vás telefonicky kontaktovat, abychom vám nabídli adaptéry od jiné značky, které jsou totožné, ale bohužel jsme se nedovolali. Objednávka se potom nezpracovala tak jak měla. Ještě jednou se moc omlouváme, velmi nás to mrzí. Budeme se ze všech sil snažit, aby se to již neopakovalo.
    Přejeme krásný den, tým Trendy Baby

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízejí zboží, které bude skladem až za dva měsíce

    Reakce obchodu Trendy Baby

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za vaši recenzi. Ano, bohužel jste si objednala zboží u kterého byl příznak, že je momentálně nedostupné. Po přijetí vaší objednávky, jsme vás o dlouhém termínu dodání též informovali e-mailem. Z naší strany tedy proběhlo vše v pořádku, bohužel termíny dodání od výrobců nejsme schopni ovlivnit.
    Krásný den přeje Trendy Baby

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízejí zboží, které nemají na skladě.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Objednaný dětský talířek je hezký, byl to dárek líbil se
    • Na základě obrázků i popisu a informací uvedených následně v popisu u výrobku jsem objednávku učinila v domnění, že za uvedenou cenu objednávám celou jídelní sadu, ne pouze jeden talířek. Po otevření balíčku jsem byla velmi zklamaná, že místo celé jídelní sady přišel pouze jeden talířek. Informovala jsem písemně obchod, že informace uváděné u výrobku i v popisu výrobku jsou velmi zavádějící, neboť to budí dojem, že objednáváte celou jídelní sadu. Odpověď i s omluvou a slíbenou nápravou mi byla obratem doručena a na stránkách je již popis produktu upraven a opraven, což vnímám jako pozitivní.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Inzerují zboží, které již není v nabídce.

    Reakce obchodu Trendy Baby

    Vážený zákazníku,

    velice se omlouváme, ale jednalo se akční nabídku zboží o které byl obrovský zájem. Bohužel se těsně před zadáním vaší objednávky vyprodalo :(
    Velice nás to mrzí a omlouváme se za komplikace
    Krásný den přeje Tým Trendy Baby

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Od srpna jsem mela objednanou tasku na kocarek. Do dnesniho dne nic nedorazilo a nikdo mne ani nekontaktoval. Za mne s obchodem velke zklamani a to jsem tak jiz driv nakupovala.

    Reakce obchodu Trendy Baby

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za vaši recenzi. Velice nás mrzí, že jsme nemohli vaši objednávku stále vyřídit, protože vámi objednané zboží opravdu od srpna stále nedorazilo. Bohužel tuto situaci nejsme schopni ovlivnit :( O skutečnosti, že zboží je objednáno u dodavatele a čekáme na naskladnění jsme vás informovali e-mailem.
    Přejeme krásný den
    Tým Trendy Baby

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Buying was no problem but I keep getting ignored when trying to contact them about an issue with the delivered goods.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Výběr, rychlost dodání
    • Nenašli jsme vůbec možnost přihlášení
    • Vrácení zboží osobně na prodejně

    Co se e-shopu týče, vpodstatě nemám výhrad. Při osobním kontaktu v kamenné prodejně už je to ale jiná. Byť jsem si myslela, dle videí, jak má Trendy Baby v Ohradní pohodové prodavačky, opak se ukázal být pravdou při vracení zboží, které bylo objednáno přes e-shop. Přítel uvedl důvody ač vůbec nemusel a setkal s velmi nepříjemným přístupem. "Dámy prodavačky, když si někdo objedná přes e-shop tak má právo na vrácení zboží ve 14 denní lhůtě bez udání důvodu. On to zboží totiž předtím osobně nevidí a nemůže tudíž správně vyhodnotit jestli je to za udanou cenu kvalita anebo šmejd."

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží mi nepřišlo
    • Obchod nijak neřeší

    Reakce obchodu Trendy Baby

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za vaši recenzi. Velice nás mrzí, že jsme nemohli objednávku vyřídit k vaší spokojenosti. Bohužel zboží opravdu od dodavatele nedorazilo. Bohužel tuto situaci nejsme schopni ovlivnit :( O skutečnosti, že zboží je objednáno u dodavatele a že dodavatel nezná termín naskladnění jsme vás informovali e-mailem.
    Přejeme krásný den
    Tým Trendy Baby

    • Arogantní vedoucí obchodu, nekvalitní značkové zboží, jakoby druhé či nižší jakosti. Obchod zaměřený na VIP osobnosti, obyčejný zákazník je pro paní vedoucí pořádný. Nákup za 1200 Kč se ani neobtežovala dát do tašky, museli jsme o ni poprosit. Fakt hrůza obchod. Paní by si měla zajet třeba do Barcelony a inspirovat se ,jak se má chovat k zákazníkům. Tento obchod už nikdy více.
    • Arogantní vedoucí obchodu, nekvalitní značkové zboží, jakoby druhé či nižší jakosti. Obchod zaměřený na VIP osobnosti, obyčejný zákazník je pro paní vedoucí pořádný. Nákup za 1200 Kč se ani neobtežovala dát do tašky, museli jsme o ni poprosit. Fakt hrůza obchod. Paní by si měla zajet třeba do Barcelony a inspirovat se ,jak se má chovat k zákazníkům. Tento obchod už nikdy více.

    Arogantní vedoucí obchodu, nekvalitní značkové zboží, jakoby druhé či nižší jakosti. Obchod zaměřený na VIP osobnosti, obyčejný zákazník je pro paní vedoucí pořádný. Nákup za 1200 Kč se ani neobtežovala dát do tašky, museli jsme o ni poprosit. Fakt hrůza obchod. Paní by si měla zajet třeba do Barcelony a inspirovat se ,jak se má chovat k zákazníkům. Tento obchod už nikdy více.

    Reakce obchodu Trendy Baby

    Vážený zákazníku,

    vaši recenzi vnímáme jako neoprávněnou. Vaše objednávka byla zpracována naprosto v pořádku. Naše prodejna si zakládá na osobním přístupu k zákazníkovi, o čemž svědčí i jiné pozitivní recenze. Zákazníků si vážíme a snažíme se dělat maximum. Nezáleží však jen na nás! Zákazník by si též měl uvědomit jakým způsobem se chová.

    S přáním krásného dne, tým Trendy Baby

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Nedostála jsem žádný mail o stavu mé objednávky

    Reakce obchodu Trendy Baby

    Vážený zákazníku,

    nechápeme vaše hodnocení, protože vaše objednávka byla ihned zpracována a o průběhu objednávky jste byla informována e-mailem. Zboží bylo ihned připraveno k osobnímu odběru, tak jak bylo zadáno v objednávce. Možná špatný e-mail ?

    Přejeme krásný den, tým Trendy Baby

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Bohužel jsem musela sama volat a zeptat se na objednávku od té doby se nic neděje ani info o zrušení objednávky bez komunikace.

    Trochu zklamání na začátku sice komunikace byla ale pak jsem musela i přes slib zavolání volat sama a zjistit si co se děje. Zboží dodnes nemám. I kdy bylo skladem pak vzápětí už ne. A proč se tak stalo jsem musela zjistit sama obvoláním distributora.