Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Zboží zatím nepřišlo. Poslední e-mail přišel 13.11. Jsem ráda, že jsem neplatila předem. Uvidíme.

    Reakce obchodu Trendy Baby

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za vaše hodnocení. Velice nás mrzí Vaše nespokojenost. V den vytvoření vaší objednávky, jsme vás ihned informovali o tom, že některé položky jsou pro vás připraveny a jeden produkt je objednán u dodavatele a čekáme na naskladnění. Bohužel tato položka stále nebyla naskladněna . O termínu naskladnění jsme vás informovali. Bohužel termíny dodání zboží, které není skladem a je objednaného u dodavatele, nemůžeme ovlivnit.

    Děkujeme za pochopení,
    Tým Trendy Baby

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Pri vyberu jsem davala pozor na to aby vybrane polozky byly skladem. Zalezelo mi na rychlem dodani. Ale jedna z polozek skladem nebyla. Zadna komunikace. Jen ji objednali od dodavatele a poslali mi automaticky email. Cekala jsem vic nez tyden.

    Reakce obchodu Trendy Baby

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za vaše hodnocení, které nás ovšem velice mrzí. I přesto, že jste si dávala pozor na to, aby byly vámi objednané položky skladem, dvě z nich skladem nebyly. Ihned jsme vás informovali o tom, které položky jsou skladem a které ne. Poté jsme zasílali e-mail s tím, že položky jsou objednány u dodavatele a informovali vás o postupném naskladňování. Snažíme se zákazníkům vyjít co nejvíce vstříc, proto je možnost si u objednávky zadat expedování postupné. To znamená, že se objednávka zasílá postupně dle položek, které jsou skladem. U vaší objednávky tato možnost zadána nebyla. Z naší strany byla objednávka zpracována v pořádku.

    Přejeme hezký den,
    Tým Trendy Baby

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nikdo nekomunikuje

    Čekám na zboží již přes týden. Na prodejně je již více jak půlka objednávky a na dotaz zda mohu vyzvednout aspoň tu část která dorazila (brzdí to pouze jedna položka, kterou nemá dodavatel), mi ani nikdo neodpověděl.

    Reakce obchodu Trendy Baby

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za vaše hodnocení. Velice nás mrzí Vaše nespokojenost. Vámi vybrané produkty je zboží na objednávku, u kterého nemůžeme garantovat dodání. Vytvořila jste si objednávku 15. 10. a ten samý den jste byla e-mailem informována, že jedna položka z vaší objednávky je již připravena k odběru a další dvě položky jsou objednány u dodavatele a čekáme na naskladnění.
    24.10. jsme naskladnili další položku a též jsme vás informovali o jejím naskladnění. V tomto e-mailu, jsme vás též upozornili na to, že třetí položka je bohužel momentálně nedostupná u dodavatele. Žádný e-mail na to, zda si můžete vyzvednout již připravené položky, jsme bohužel neobdrželi.

    Velice se omlouváme za komplikace.

    Děkujeme za pochopení,
    Tým Trendy Baby

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • V obchode mali všetko 3 položky, čo som potreboval. Inak by som to musel zakúpiť v troch roznych obchodoch.
    • Jedna položka nebola skladom a doručenie bolo 3-4 týždne. Po troch týždňoch som napísal email s dotazom kedy to zhruba dorazí ale bez odpovede. Po zavolaní sme sa dohodli na tom, že mi pošlú aspoň 3 položky z troch.
    • Po mesiaci som napísal znovu mail s pripomienkou na tretiu položku. Odpoveď som nedostal ale hneď druhý deň mi prišlo info od kuriéra, že mi ďalší deň doručí balík.

    Nakúpil som čo som potreboval. Avšak doručenie som si musel vykomunikovať. Inak by som pravdepodobne čakal doteraz. Na druhú stranu musím povedať, že pani v telefóne bola milá a 100x sa ospravedlnila, že nestíhajú atd.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Bohužel mě zklamala komunikace s obchodem. Před objednáním zboží jsem chtěla doplňující informace o jeho velikosti a údržbě, ale na infolinku jsem se nedovolala a na můj e-mailový dotaz dosud nikdo nereagoval. Zboží jsem nakonec přesto objednala a bylo mi v pořádku doručeno.

    Reakce obchodu Trendy Baby

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za vaše hodnocení, které nás ovšem velice mrzí. Zboží, jak sama píšete v recenzi, vám bylo v pořádku doručeno, proto nechápeme proč náš obchod nedoporučujete. Co se týká e-mailové komunikace, snažíme se, co je v našich silách, odpovídat na dotazy zákazníků. Jelikož nevíme o jaký dotaz se jednalo, nemůžeme komunikaci prověřit. Bohužel se někdy stává, že některé e-maily skončí ve spamu. Je možné, že se toto stalo i ve vašem případě.

    Děkujeme za pochopení,
    Tým Trendy Baby

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží ani po měsíci stále nemám. Chápu, že jedna položka byla na objednání, ale nikdo neměl potřebu mě informovat o předpokládané době dodání. Na email ani po více jak 14-ti dnech žádná reakce. U objednávky za 3500 Kč bych čekala více zájmu o zákazníka.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • jsem nespokojena s dodací lhůtou,v dnešní době kdy normálně přes e-shopy mi chodí zboží max do 3 dnů.......zboží jsem objednala 19.6. a přišlo mi až dnes tj. 2.7. ?!

    Reakce obchodu Trendy Baby

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za vaše hodnocení. Velice nás mrzí Vaše nespokojenost. Vámi vybraný produkt, který jste si objednala, nebyl v době vašeho objednání na skladě. Zboží jsme ihned objednali u dodavatele, a o objednání jsme vás informovali e-mailem. Jakmile jsme zboží naskladnili, ihned jsme expedovali. Zboží s doručením do 3 jsme schopni zaslat, ale pouze pokud je v době objednání skladem.

    Děkujeme za pochopení,
    Tým Trendy Baby

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • I tried to reach you many times. Need to change my delivery address. You don’t pick up
    • Phone. Don’t respond email
    • Does feel like one can trust

    Reakce obchodu Trendy Baby

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení, které nás velice mrzí. Ohledně vaší objednávky jsme s vámi několikrát komunikovali. Objednali jste si zboží, které nebylo skladem a my jsme vás o tom telefonicky informovali. Domluvili jsme se, že vám zboží, na vaši žádost, zašleme na jinou adresu. Hodnocení tedy nechápeme .

    Hezký den,
    Tým Trendy baby

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávala jsem zde 2 věci. Jednu napsali, že se omlouvají, ale už ji nenašli. Pak bylo chvilku ticho. Za nějakou dobu se ozvali telefonicky, že tu druhou věc sice mají, ale nekompletní. Takže jsem i zbytek objednávky nakonec zrušila.

    Reakce obchodu Trendy Baby

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za vaše hodnocení. Velice nás mrzí Vaše nespokojenost. Vámi vybrané produkty, byly položky ve výprodeji a měly být skladem po jednom kuse. Bohužel u jedné položky jsme opravdu poslední kus nedohledali a ihned jsme vás o tom informovali. Když se připravovala druhá položka k expedici, bohužel jsme zjistili, že zboží není kompletní a opět jsme vás informovali. Celá tato situace nás velice mrzí, ale jelikož jsme hlavně kamenná prodejna a zboží je přístupné všem kdo nás navštíví, bohužel nejsme schopni ovlivnit to, zda si někdo zboží, ať už celé nebo pouze částečně odnese.
    Velice se omlouváme za komplikace.

    Děkujeme za pochopení,
    Tým Trendy Baby

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Žádná komunikace s obchodem, objednáno před 14.dny a nikdo se neozval.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Pokud bych se sama neozvala, nevím kdy by bylo zboží odesláno, navíc přišel kočárek poškozený, jestli vinou obchodu nebo dopravce to nevím.

    Reakce obchodu Trendy Baby

    Dobrý den,
    děkujeme za vaše hodnocení, kterému popravně moc nerozumíme. V den objednání jsme vás ihned informovali, že je zboží připraveno a druhý den bylo odesláno. Žádnou reklamaci na poškozenou zásilku jsme neobdrželi.
    Hezký den přeje tým Trendy Baby

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Musela jsem objednávku zrušit, protože ani po 10 dnech jsem nic neobdržela. Nezlobte se, ale nutně jsem to potřebovala

    Reakce obchodu Trendy Baby

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za vaše hodnocení. Velice nás mrzí Vaše nespokojenost. Bohužel došlo k tomu, že jeden produkt z vaší objednávky, který měl být skladem, se na prodejně nedohledal. Určitě jsme vás o tomto měli informovat, ale nedopatřením se tak nestalo a pouze jsme vás informovali o tom, že je připraveno zboží ostatní. Velice se omlouváme za komplikace.
    Děkujeme za pochopení,
    Tým Trendy Baby

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • After 10 days, they still do not deliver my order!!!

    I tried calling the store and they never answered the phone. They only sent me an email saying it will be delivered in February!!! Very disrespectful.

    Reakce obchodu Trendy Baby

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za vaše hodnocení. Velice nás mrzí Vaše nespokojenost. Vámi vybraný produkt je bohužel zboží na objednávku, u kterého nemůžeme garantovat dodání. Zboží jsme obratem objednali u dodavatele, o objednání jsme vás informovali e-mailem. Bohužel na zboží stále čekáme a nemáme možnost popohnat dodání. Velice se omlouváme za komplikace.

    Děkujeme za pochopení,
    Tým Trendy Baby

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nulová komunikace s obchodem. Musela jsem se dožadovat odpovědi. V dnešní době pro mě nepochopitelne, že neumí kontaktovat zákazníka.

    Reakce obchodu Trendy Baby

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za vaše hodnocení. Velice nás mrzí Vaše nespokojenost. Vámi vybraný produkt je bohužel zboží na objednávku, u kterého nemůžeme garantovat dodání. Zboží jsme obratem objednali u dodavatele, o objednání jsme vás informovali e-mailem. Bohužel na zboží stále čekáme a nemáme možnost popohnat dodání. Velice se omlouváme za komplikace.

    Děkujeme za pochopení,
    Tým Trendy Baby

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na informacnim emailu nikdo nekomunikuje.

    Reakce obchodu Trendy Baby

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za vaše hodnocení . Velice nás mrzí Vaše nespokojenost. V historii objednávky máme zadáno několik telefonických i e-mailový kontaktů s vámi. Objednávka byla rozdělena a odeslána dle doskladnění objednaného zboží. Informační e-mail prověříme.

    Děkujeme za pochopení
    Tým Trendy Baby

    • Zatim nebyla objednavka vyrizena a nedostala jsem ani informace, kdy dojde k dodani.

    Reakce obchodu Trendy Baby

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za vaše hodnocení. Velice nás mrzí Vaše nespokojenost. Objednala jste si zboží značky Elodie Detais, kde bohužel termín dodání nikdy předem neznáme. Zboží jsme obratem objednali u dodavatele, informovali vás e-mailem o objednání . Bohužel o přesném termínu dodání jsme vás informovat nemohli, protože termín nebyl znám. Bohužel u této značky jsou termíny dodání dlouhé.

    Děkujeme za pochopení
    Tým Trendy Baby

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Před deseti dny sem objednal držák na láhev na kočárek. Ještě nepřišel. Snad přijde, než malá vyroste.

    Reakce obchodu Trendy Baby

    Vážený zákazníku,

    velice nás mrzí Vaše nespokojenost. Vámi vybraný držák je bohužel zboží na objednávku, u kterého nemůžeme garantovat dodání. Zboží jsme obratem objednali u dodavatele, ale bohužel na něj stále čekáme a nemáme možnost popohnat dodání. Věřím, že nám v nejbližší době dorazí. Zboží Vám pak ihned budeme expedovat.

    Děkujeme za trpělivost,
    Tým Trendy Baby

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dopravce

    Tedy nejde ani tak o zkušenost s obchodme

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Pekny tovar
    • Absolutne nekompenentny personal.
    • Neuvedene medzinarodne cislovanie

    Reakce obchodu Trendy Baby

    Vážená zákaznice,

    děkujeme za vaše hodnocení. Velice nás mrzí Vaše nespokojenost, přestože jsme se pro Vaši objednávku snažili udělat maximum.

    Bohužel, u části výprodejového textilu jsme skutečně neměli uvedenou mezinárodní velikost. Litujeme, že nebylo dostatečné, Vám zaslat tabulku velikostí dodatečně e-mailem.

    S pozdravem a přáním hezkého dne,
    Tým Trendy Baby