Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá dodací doba !!!

    Reakce obchodu STRAKOŠ

    Děkujeme za Vaši recenzi. Vždy se snažíme dělat vše pro to, aby naši zákazníci byli spokojeni. Co se termínu doručení týká, tak ten se většinou pohybuje okolo 10 dní. Do e-mailu Vám byly zaslány 2 termíny a židličky Vám budou doručeny v prvním. Dále je třeba si uvědomit, že mnoho zboží je připraveno tzv. v polotovaru, kdy je prakticky hotové, jen se barevně dodělává dle přání každého zákazníka (většina židlí může být cca ve 250 barevných variantách). Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem zaplatila, potvrzení o platbě jsem neobdržela, zboží nedorazilo!

    Reakce obchodu STRAKOŠ

    Děkujeme za Vaši recenzi. Vždy se snažíme dělat vše pro to, aby naši zákazníci byli spokojeni. Co se termínu doručení týká, tak ten se většinou pohybuje okolo 10 dní. Vámi objednaný stůl bude doručen v osmý pracovní den od objednání, přesně v první den, který Vám byl předem oznámen jako možný doručovací. Potvrzení o zaplacení zatím automaticky nezasíláme, ale na vyžádání Vám ochotně přijetí platby prověříme a sdělíme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboří objednáno 30.3.2023
    na stránkách měli u mého zboží dostupnost SKLADEM dodání do 14ti dnů a realita je dle informací obchodu:
    Termín doručení je 12.-14.4. nebo 17.-21.4.2023. Termín je předběžný, může se změnit. a místo zboží přišel dotazník spokojenosti- co víc dodat :-D

    Reakce obchodu STRAKOŠ

    Děkujeme za Vaši recenzi. Vždy se snažíme dělat vše pro to, aby naši zákazníci byli spokojeni. Co se termínu doručení týká, tak ten se většinou pohybuje okolo 10 dní. Když se zaměříme na Vaši objednávku, dnes je 7 dní ode dne vytvoření Vaši objednávky. V příštím týdnu Vám bude věšák doručen, tzn. že bude dodržen první oznámený termín. Když si tedy spočítate dny, dostanete se na číslo 14.

    U dotazníku se jedná o automatický e-mail, který bohužel my nezasílame. Mohla jste na něj samozřejmě reagovat až po předání Vaší objednávky, nebo na něj nereagovat vůbec.

  • Nedodržení dohodnutého termínu dovozu židlí bez zavolání,sms,vysvětlení.Paní mi dnes dopol.zavolala(17.1.2023,že zboží dovezou mezi 17-18-tou hod. a že se řidič předem ozve.Změnila jsem si proto odpolední program dětí,placené kroužky -a nic,žádná sms,volání ani dovoz.Chápu,že může cokoliv nevyjít,ale právě proto máme tel.čísla,mejly,podobné kontakty ke komunikaci.Takže zítra mám opakovat totéž nebo jak??!Pokud k tomu dojde ještě jednou objednávku zruším.pracuji ve školství,v určité době nemohu a když si to podle Vás zařídím nějak vázne snaha o vysvětlení.Komárková T.

    Reakce obchodu STRAKOŠ

    Děkujeme za Vaši recenzi. Vždy se snažíme dělat vše pro to, aby naši zákazníci byli spokojení. Co se termínu doručení týká, tak je oznámován, telefonicky nebo v případě nezastižení SMS zprávou, nejpozději den před doručením. Ne v daný den. Přepravní společnost volá předem, aby jste si mohla vyhradit den i přibližnou hodinu. Stačí si jen pečlivě daný termín poznačit a už jen čekat na telefón řidiče, který ještě volá půl hodiny před samotným příjezdem. Nemusíte tak čekat celý den na uvedené adrese.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Na stránkách mají průměrné doručení 10 dnů, zboží jsem objednala 21. 7. , na základě zprávy s číslem účtu jsem zaplatila 25. 7. a nyní stále čekám. První termín doručení je mezi 10. - 12. 8. a další termín 15. - 19. 8. , ale zatím bez záruky. Uvedené zboží mají podle stránek skladem.

    Reakce obchodu STRAKOŠ

    Děkujeme za Vaši recenzi. Vždy se snažíme dělat vše pro to, aby naši zákazníci byli spokojeni. Co se termínu doručení týká, tak ten se většinou pohybuje okolo 10 dní (z reakcí zákazníků je aktuálně 9 dní). V období, kdy jsou celozávodní dovolené, je třeba počítat s tím, že termín doručení může být i delší. Dále je třeba si uvědomit, že mnoho zboží je připraveno tzv. v polotovaru, kdy je prakticky hotové, jen se barevně doděláva dle přání každého zákazníka. Děkujeme za Vaše pochopení a věříme, že v případě Vašeho dalšího nákupu, budete s námi spokojeni :-)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží na skladu ještě nemám

    Reakce obchodu STRAKOŠ

    Děkuji za recenzi. Jedná se o automatický e-mail, který bohužel my nezasílame. Můžete na něj samozřejmě reagovat až po předání Vaší objednávky, nebo na něj reagovat nemusíte vůbec.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Polská kvalita, oštípané lamino z rubové strany, hrany stolu kvalita špatná, židle parajici se polstrování, co by jste chtěli za 11000.

    Reakce obchodu STRAKOŠ

    Děkujeme za Vaši recenzi. Vždy se snažíme, aby naši zákazníci byli spokojeni. Bohužel, někdy se poškození nevyhneme. Oddělení reklamace pak ale dělá maximum pro to, aby zboží bylo co nejdříve v pořádku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Netuším, jak je to s výrobou židlí, ale distribuce vázne... židle prostě někde putuje nebo se ztratila. Třeba je má objednávka výjimka a ostatní jsou spokojeni. Neumím posoudit.

    Reakce obchodu STRAKOŠ

    Děkuji za Vaši recenzi. Přepravce Vás kontaktoval v termínu, ten Vám ovšem nevyhovoval, proto Vám byl nabídnut nejbližší možný. Zde ale došlo k nedorozumění u přepravce, protože zboží ještě nebylo zpět na skladě, tudíž nemohlo být naloženo do druhého auta. Přepravní společnost Vás opětovně kontaktovala a nabídla nahradní termín. Omlouvám se a věřím, že i přes menší komplikace budete nyní se zbožím spokojená.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    Sedák u židle byl jen z poloviny přišroubován.

    Reakce obchodu STRAKOŠ

    Děkujeme za Vaši recenzi. Vždy se snažíme dělat vše pro to, aby naši zákazníci byli spokojeni. Omlouvám se za chybu a věřím, že po odstranění závady Vám bude zboží sloužit dlouhodobé radosti a spokojenosti.

  • Předčasné hodnotit , zboží zatím nedorazilo.

    Reakce obchodu STRAKOŠ

    Děkujeme za Vaši recenzi. Vždy se snažíme dělat vše pro to, aby naši zákazníci byli spokojeni. Co se termínu doručení týká, tak ten se většinou pohybuje okolo 10 dní (z reakcí zákazníků je aktuálně 9 dní). E-mail k recenzi je zasílán automaticky. Můžete na něj samozřejmě reagovat až po předání Vaší objednávky, nebo na něj reagovat nemusíte vůbec. Bohužel, některé situace neovlivníme a termín doručení může být i delší. Dále je třeba si uvědomit, že mnoho zboží je připraveno tzv. v polotovaru, kdy je prakticky hotové, jen se barevně doděláva dle přání každého zákazníka (většina židlí může být cca ve 250 barevných variantách). Děkujeme za Vaše pochopení a věříme, že v případě Vašeho dalšího nákupu, budete s námi spokojeni :-)

  • V listopadu jsem si objednal židli, kdy mi bylo odpovězeno emailem, že z důvodu velkého množství objednávek bude židle expedována až v lednu, to mi nevadilo a tak jsem židli ještě v listopadu zaplatil, čímž jsem očekával, že je dostatečně odůvodněno, že s dodacím termínem souhlasím, přesto židle v daném termínu doručena nebyla. Bylo mi to odůvodněno tím, že jsem neodpověděl na email a posunutí dodávacího termínu a židle nebyla dána do výroby, přestože jsem ji již zaplatil. S tímto přístupem nejsem spokojený, očekávám, že zaplacené zboží mi bude dodáno.

    Reakce obchodu STRAKOŠ

    Děkuji za Vaše vyjádření. V e-mailu jste byl požádan o písemné potvrzení, protože jste takto neučinil, Vaše objednávka nebyla realizována. Vždy se snažíme dělat vše pro to, aby naši zákazníci byli spokojeni. Omlouvám se za nedorozumění.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Hodnotit něco, co se dosud nenaplnilo nelze jinak než negativně

  • jak mam hodnotit když mi ještě nic nepřišlo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přestože bylo zboží skladem, po 14 dnech zboží zatím nedorazilo.

    Reakce obchodu STRAKOŠ

    Děkujeme za Vaši recenzi. Vždy se snažíme dělat vše pro to, aby naši zákazníci byli spokojeni. Co se termínu doručení týká, tak ten se většinou pohybuje okolo 10 dní (z reakcí zákazníků je aktuálně 9 dní). V předvánočním období, kdy je velký nárust objednávek, je třeba počítat s tím, že termín doručení může být i delší. Dále je třeba si uvědomit, že mnoho zboží je připraveno tzv. v polotovaru, kdy je prakticky hotové, jen se barevně doděláva dle přání každého zákazníka (většina židlí může být cca ve 250 barevných variantách). Děkujeme za Vaše pochopení a věříme, že v případě Vašeho dalšího nákupu, budete s námi spokojeni :-)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhá čekací doba dodání. Ještě nemám zboží a už chcou hodnocení.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dlouhé čekání na výrobek, který je prý skladem :(

    Nebude-li výrobek dodán do Vánoc, pravděpodobně odstoupím od smlouvy.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zatím nemá co hodnotit objednávka nebyla doposud vyřízena.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod se ptá na mé hodnocení a ještě jsem nic nedostal!!!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 5.10.2021 jsem objednal židli Strakoš a dodnes t.j. 13.10. zboží nedorazilo. Ani Vám tedy nemohu sděli jak jsem se židlí spokojen
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemám co hodnotit, zboží mi ještě nedorazilo.