Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neaktualizované webové stránky

    Na internetových stránkách obchodu jsem si vybrala ke konci listopadu 2020 židle, které byly uvedené, že jsou skladem.
    Za pár dní mi přišla odpověď, že termín dodání bude cca 15. 1. 2021. Chtěla jsem nové židle na Vánoce, proto jsem druhý den volala do obchodu s dotazem, jaké židle jsou tedy skladem, že bych si vybrala jiné. Bylo mi sděleno, že do konce roku již nemají ani jednu židli skladem. Velmi mě zklamal přístup obchodu, očekávám, že židle, které jsou uvedené skladem, nebudou doručeny za více než měsíc bez předchozího upozornění zákazníka. Dle mého názoru se jedná o klamání a neprofesionální přístup k zákazníkům. Objednávku jsem zrušila.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dosud nedorazilo. Omluva žádná.

    • Zatím nevím jestli to vůbec přijde?
  • I když bylo na stránkách uvedeno, že zboží je skladem, tak tomu tak nebylo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží bylo udeveno jako dostupné, ale bude k dispozici až druhý týden v lednu, čili po dvou měsících

    Ne, ne, ne...možná se dočkáte?

  • Zboží zatím nemám , tak nemohu hodnotit, uvidím zda splní termín dodání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • velice dlouhá dodací lhůta i přes to, že je zboží údajně skladem
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    dodnes jsem objednané zboží neobdržel stále na něj čekám

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Postel pěkná, ze dřeva. Voní. Pohodlná.
    • Absolutně neskutečně špatná montáž. Díry v jednotlivých dílech byly vyvrtané v jiné výšce a nešli zašroubovat šroubky.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Mnou zakoupený jídelní set působí kvalitně a stabilně
    • Balení výrobku

    Balení výrobku pro převoz bylo katastrofální, vše zabaleno jen v kartonu, nezajištěno proti bohybu takže se samozřejmě několik židlí celkem dost odřelo a vzhledem k tomu že jsou bílé je to i vidět. Rozbalení samotné desky stolu bylo podobné, část která slouží k prodloužení stolu byla spolu s několika polyesterovýmy kostkami ledabyle hozena do krabice a odeslána,prostě děs.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Jsme velice zklamaní. Objednali jsme si konferenční stolek a vrchní deska stolu je plná prasklin a puchýřů. Cena vůbec neodpovídá kvalitě.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Židle jsou bytelné

    S přístupem obchodu jsem byl hrubě nespokojen! Cena jedné židle byla 1321 Kč (1090 Kč + 231 Kč příplatek za nečalouněný sedák). Všech šest židlí přišlo nějakým způsobem poškozených, zejména sedáky vypadaly tak, jakoby někdo jen sejmul čalounění, ale již nedobrousil a nenalakoval. Na základě fotografií mi byla nabídnuta výměna a nebo sleva 100 Kč/ks. Byl jsem ochotný přistoupit na slevu, jelikož jsem židle nutně potřeboval, ale nesouhlasil jsem s jejich "vtipnou" nabídkou kompenzace. Po dvou dnech přistoupili na můj požadavek odečtení příplatku za sedák + 20% slevu. Vyhráno jsem však zdaleka neměl, jelikož následujících deset dní se se mnou nikdo nebavil, následně po dalších třech dnech přišel dobropis na vrácení peněz a infem, že peníze ještě ten den odejdou na můj účet. Po pěti dnech peníze nikde, reakce na email za další dva dny. Následující den peníze konečně na účtu. Celý proces reklamace trval dohromady 25 dní (19 pracovních dní). Strakoš nábytek již nikdy!

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Něž dostanete zboží musíte si dost počkat

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Židle Strakoš B VII jsou svoji kvalitou posunuty do 2.kategorie.Na každé židly byla menší vada, jak materiálu, tak v samotném provedení.Jsou tam drobné oděrky, barevná stálost neodpovídá I.kategorii.Na jedné židly je dokonce v části bederbí opěrky vada materiálu, který má profil materiálu oproti ostatním užši o 3mm.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zatím žádný

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Špatná kvalita zboží, tragický způsob reklamace problémů

    Znečištěnou nohu stolu mi v rámci reklamace vyčistili tak, že špínu rozetřeli do dezénu povrchu a celkově tak změnili odstín jedné hrany nohy.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si 6ks jídelních židlí.
    Přišly 4 ks světle šedý potah který jsem chtěla a 2 ks tmavší odstín šedého potahu židlí.
    Vše zabaleno v kartonech,dopravce odjel a my ???
    Kdo by to balil,když je vše roztrháno a posílal zpět!!
    Jseme velice nespokojeni a v žádném případě vás nikomu nedoporučíme

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží objednáno už před měsícem a půl a stále není hotove, nejdřív psali opoždění z důvodu dovolených to se dá pochopit. Ale od te doby je to další měsíc a stále není zboží. Komunikace minimální, člověk tam musí zavolat sám aby se dozvěděl kde je problém.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zakoupil jsem židle B IV. Provedení robustní, sedí se na tom dobře, ovšem měla mi přijít varianta dub grandson a to co přišlo je hodně nazelenalý dub, nevypadá to moc dobře. Když jsem jim o tom psal s tím, že ten nátěr asi odflákli a ať mi alespoň poradí čím bych si to mohl dotřít, bez reakce. To není solidní jednání, nemohu doporučit.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Přišlo z kazem na židli prasklina po reklamaci již se neozvali dělají ze sebe mrtvého brouka židle na vyhození peníze za židli ztracené.