Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod se mnou nekomunikuje, zboží nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Obchod dodal objednávku, kde foto nebylo kompletní, koní chyběl nos a odpověď byla, že jsem chtěla rozostřit okraje, tak tam prostě není a dále jsem měla požadavek na text, který pro změnu chyběl úplně, dokonce po jasné objednávce jsou schopní tvrdit, že jsem nic takového neměla.Po upozornění, že chci zboží vrátit mi bylo napsáno, že se jednalo zakázkovou výrobu a nemám tedy nárok. Neskutečný přístup, proto doporučuji přes tento obchod jakékoli zakázky neriskovat.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Objednala jsem dva stejné štočky do razítek, uvedla jsem dva různé texty, které měly na štočkách být. Jeden byl proveden podle objednávky, na druhém však kromě objednaného čísla byl navíc nápis "Číslo dohody", který jsem neuvedla a tudíž tam být vůbec neměl. Na e-mailem zaslanou reklamaci jsem ani po týdnu nedostala vůbec žádnou odpověď, ani na její urgenci o týden. Takto si jednání se zákazníkem nepředstavuji. Při telefonickém jednání firma tvrdila, že nápis "Číslo dohody" je standardní součást textu, což je nesmysl i vzhledem k druhému objednanému štočku, který tuto "standardní součást textu" neobsahuje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Chování této společnosti je na bodě mrazu. 1 - po zaplacení jsem musel volat že je zaplaceno a poslat potvrzení. 2 - prý mne kontaktovali - není pravda. 3 - Pak objednávka dorazila,ale jen její polovina. Po reklamaci do dnešního dne, nic nedělají. Zásadně nedoporučuji něco objednávat a ke všemu platit do předu.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    objednáno, zaplaceno a celý týden se nic s objednávkou neděje :-(

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé jednání

    Jsem nadšena, jeden den jsem zadala, druhý den jsem si vyzvedla:)

  • Objednala jsem si tricko s vlastnim popisem a bez udani duvodu, byla moje objednavka obchodem stornovana. Po odeslani dotazu, nikdo neodpovedel.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlé a vstřícné jednání , moc spokojen.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedoporučuji, prosila jsem o vytvoření grafického návrhu a objednávku mi stornovali. Bylo mi řečeno docela nepříjemným pánem do telefonu, že tohle není možné v žádném případě vytvořit a absolutně neposlouchal můj požadavek. Ještě mi ironicky přál ať mi to udělají jinde, že to stejně nikdo nevyhotoví. Na druhý den v jiném e-shopu se mnou komunikovali velmi vstřícně, a vyřešila jsem jak bylo třeba. No zajímavé že jinde to šlo...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Do objednávky mi přidali různé zboží navíc za 10 tisíc
    • Objednávka vůbec nedorazila

    Vůbec v tomto e-shopu nenakupovat, podvodníci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem obědnala a zaplatila. Po opakovaných urgencích se nikdo neozval,telefony nezvedají. Zboží mi vůbec nebylo dodáno a peníze mi nikdo nevrátil !!!V žádném případě neobědnávat .Je to jen podvod na lidi.

    Gauneři okrádají lidi.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod mi zrušil objednávku, a ani se nenamahal mi vysvětlit proč.. takže už nee

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávka zrušena, bez udání důvodu. Pokoušela jsem se s obchodem spojit telefonicky, tři dny nikdo nevedl telefon. Nedoporučuji.

    Nulová komunikace

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Nedodrželi datum dodání, zboží odeslali až po požadovaném datumu dodání. Navíc při telefonickém hovoru byl jejich zaměstnanec velmi, ale velmi arogantní
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná
    • po chybné první objednávce jsem poslal novou dosud nedošly žádné instrukce k platbě, obchod druhou objednávku ignoruje

    dříve jsem již objednávla a v pohodě, nyní problém

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Úžasná komunikace s obchodem, bezproblémové jednání.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nepřehledné stránky v objednávce

    V objednávce je sice asi někde možnost vložené vlastního souboru, jak chci, aby štítek vypadal. Ale když tam nepotřebuji obrázek, tak jsem si myslela, že stačí napsat v textovém poli co chci. Na jeden řádek jsem napsala dva pojmy, odělila je několikrát mezerníkem, protože jsem chtěla aby byla dál od sebe. Cedulka přišla, jsou oděleny jednou mezerou, takže pojmy splývají v jeden. Snažila jsem se telefonicky reklamovat, ale pán obsolutně nechával o co mi jde. Pak mi řekne, že ty mezery se v objednávce v textovém poli vymažou a že on za to nemůže. To už jsem byla rozlobena (ale né sprosta), protože za tohle může zákazník? Já jsem snad vědma, že vím že se tam ty mezery vymažou? A on mi položí telefon? Prý, že je slušně vychovaný. Ano, slušně a s úsměvem mě nepřímo poslal do prdele, místo, aby mi nabídl nápravu. A co ho tak pohoršilo? Moje otázka, zda když do toho nožem udělám čáru (jako lomítko), abych ty dva názvy od sebe oddělila. A chtěla jsem vědět, zda ten řez bude také černý. Ale to už jsem se nemohla zeptat, protože mě nepustil ke slovu a položil mi telefon.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Rychlé dodání

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Naprostá liknavost a neochota personálu nám sdělit jakékoli informace k naší objednávce. Po urgenci a nedodání zboží jsme objednávku stornovali a již 4 měsíc čekáme na vyřízení reklamace. Po několika opětovných urgencích nám zatím nebyly vráceny peníze.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dvakrát jsem provedl objednávku. Dvakrát mě ji stornovali. V telefonu jsem se dozvěděl, že si mám zboží objednat jinde. Bez vysvětlení důvodu. Tak jsem to udělal..