Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Neobjednávat z tohoto e-shopu. V červenci jsem objednala hrnek. Bohužel nebyl dle mých představ, tak jsem zaslala dotaz co a jak dál. Prý mi udělají nový a tento špatný si mám nechat jako omluvu... Dodneška nový nemám. Podle asistenky z webu již byl hrnek odeslán balíkovnou o 14 dní později ještě nebyl odeslán a je ve skladu.... No prostě komedie.... Takže NEOBJEDNÁVEJTE Z TOHOTO ESHOPU!!!

  • Vzhledem k tomu, že moje trpělivost je u konce, pište na email [email protected] výše škody a jméno přijmení + bydliště.
    jdu podat trestní oznámení. děkuji Lánský

  • Varuji důrazně před nakupováním v tomto "obchodě"! Divím se, že tento obchod už dávno nezkrachoval. Pozitivní recenze si asi píší majitelé, jinak si to nedokážu vysvětlit! :-(

  • Mega trapne a neuctive jednani petry... chtel jsem objednat stuhu na venec...poslala me, at si to jdu nechat udelat k pohrebni sluzbe a kdyz jsem ji napsal, ze jsem v nemecku, tak jeji odpoved byla, ze bude bez stuhy a pak se odpojila... trapne jednani...Takze radeji by meli vsichni petru poslechnout a jit jinam...

  • Bohužel jsem si tento "obchod" předem neprolustrovala a objednala si u nich vizitku na dveře, kterou jsem předem zaplatila. Je to už tři týdny a zboží stále nikde! Telefonní operátor u kterého jsem objednávku před chvílí urgovala byl velmi arogantní (natož aby se omluvil). Tvrdil mi (v podstatě mi lhal), že byla zásilka předána Zásilkovně, tam mi ovšem řekli, že od Pohárů vůbec nic neobdrželi. Věřím Zásilkovně, protože s nimi mám jen ty nejlepší zkušenosti. Takže ačkoli se jedná pouze o částku 195,-Kč., budu psát ČOIce, takový šlendrián je třeba vymýtit. :-(

  • Také chci důrazně varovat před tímto obchodem. Objednali jsme si u nich v dubnu 2019 - 9 ks pohárů za 3.000 Kč s termínem dodání 13. 5. 2019. Zároveň jsme jim při tvorbě objednávky zavolali, zda to stíhají. Bylo nám řečeno, že ano, pohárů měli více než stovky kusů skladem. 13. května objednávka stále nebyla vyřízena, ale bylo nám po telefonické domluvě slíbeno, že bude tentýž den expedována. Nebyla. Následující den nám bylo slíbeno, že to do termínu akce 16. 5. stíhají. Dne 15. 5. nám ale řekli, že neví, v jakém stavu objednávka je a že neví, zda to přijde. Velice neslušným chováním nás poslali do háje s tím, že ať si to zařídíme jinde. Požádala jsem je, abych mluvila s jejich nadřízeným, na to mi řekli, že jistě a hovor položili. NEDOPORUČUJI!

  • Důrazně všechny varuji před těmito "obchodníky".
    Peníze přijali, zboží nedodali. Na moje dotazy nereagují.
    Nakupte raději někde jinde.

  • : Nejsem anonym...Příspěvek napsal Jiří Havlát na adresu pana Vokřála...

  • Pokud panu Vokřálovi dojdou argumenty, že mi nedodal zboží a chce mě urazit tím, že mi příjmení schválně zkomolí na Hulvát, tak tím se pobavím. Ale když Vám napíše: Vy asi nevíte s kým si píšete..." a poslední jeho oslovení pro Vás je: DEBILE !!!, tak to by z něj měl pan Chocholoušek asi radost :-) Takže doporučení trvá - vyhněte se obloukem panu Vokřálovi z Jihlavy a rovněž tak jeho obchodu... Můžu sem překopírovat všechny jeho výhrůžně maily i s pravopisnými chybami, což k jeho aroganci přidá i to, že jinak moc chytrý asi nebude, ale nechám si to zatím pro sebe, případně pro Policii, kdyby mě chtěl i nadále vyhrožovat...

  • Tak pokud vím posláno to bylo na jinou firmy, stačilo objednávku odmítnout a nebo vše řešit z pozice firmy na kterou to bylo odesláno nikoliv z jiné firmy s jinou hlavičkou.

  • Poháry.com:
    Dobrý den, zadání doběrného dopravci na již uhrazenou zásilku je chybou zákazníka? Dobře víte, že je to nesmysl. Spíše by bylo na místě se zákazníkovi za vzniklou chybu omluvit. Touto reakcí si sami dobrou službu neděláte.
    Děkuji za zprávu, ale platba zatím nedorazila. Až dorazí,ráda potvrdím. LD

  • Dobrý den paní Dvorská,
    platba Vám byla odeslána na Váš účet. Nevím co zde řešíte , když to byla Vaše chyba, nikoliv naše a to že jsme nezaregistrovali nevyžádanou platbu nemůžeme. Vše bylo vráceno na účet a prosíme o kontrolu.

  • Od letošního srpna doluji z tohoto e-shopu zdvojenou platbu. Zásilku jsme uhradili předem bankou, PPL si při dodání žádalo dobírku, kterou kolegyně bohužel omylem uhradila znovu. Stane se. Následovalo však dosud nedořešené martirium se žádostí o vrácené zdvojené platby. Peníze dosud nemáme, ani omluvu za špatně zadanou přepravní podmínku. Naopak arogantní a hulvátské chování pana Vokřála je do nebe volající. Takže s tímto obchodem již NIKDY VÍCE. Trofeje a poháry do dětských soutěží nakupujeme pravidelně, této společnosti se už ale pro příště zdaleka vyhnu.
    Lenka Dvorská, CZSGA

  • Reakce obchodu Poháry.com

    Poháry.com
    Dobrý den,
    Vaše objednávka bohužel měla sobotní doporučení a přepravní služba jí nedoručila a ani v pondělí a vrátila se k nám zpátky. Bohužel se omlouváme a zakázku jste sám stornoval. Měl jste číslo zásilky a potvrzení expedice, nikdo Vám lživé informace neposkytl, ale bohužel byla chyba na straně dopravce.

    Drastik:

    Dobrý den,

    vidím, že se stále držíte stejného chování a pravidla zatloukat, zatloukat a zatloukat! Je to váš boj a lhaním to opravdu daleko nedotáhnete!
    Komunikoval jsem jak s vámi, tak s dopravcem přes své kontakty a balík jste vůbec nepředaly dopravci! Bylo pouze vytvořeno číslo zásilky, kterou jste dopravci nepředaly! Tuto informaci nám potvrdil nakonec i váš zaměstnanec, že zásilka nebyla vůbec předána dopravci!
    S horším jednáním se zákazníkem jsem se ještě nikdy nesetkal a snad už nesetkám. Online podporu si raději úplně vypněte, ať se nemusíte pak v průběhu komunikace se zákazníkem odpojovat.

    Po vaší odpovědi na recenzi VÁS UŽ VŮBEC NEMŮŽU S ČISTÝM SVĚDOMÍM A VĚDOMÍM DOPORUČIT!

    TENTO E-SHOP NEDOPORUČUJI!!!



  • Anna Vargová:
    Dobrý den,
    pokud někdo měsíc posílá loga, předěláváme návrhy zdarma a ani po měsíci není shopen poslat kvalitní logo a neustále ztěžuje práci grafikovi a když se do finále dostanete k uhradě zálohový doklad, předem dohodnutý a měníte si podle svého podmínky a nehodláte platit stanovenou cenu bez příplatku za grafické návrhy a stanovujete si své podmínky dobírkou, byli jsme nuceni objednávku po mailu stornovat a ukončit tak měsíční trápení. Místo manažérky objednává recepční, která vůbec nic neví / manažérka je tolik vytížená, že svou práci předhazujeme podřízeným, kteří vůbec nerozumí co je logo v grafickém formátu atd. /. Spolupráce otřesná a raději jsme ukončely trápení a časovou ztrátu než čekat měsíc na peníze. Nedokáže paní Vargová pochopit, že o takové zakázky nemáme zájem a nesmíří se s tím, že takovou spolupráci si nepřejeme. Vyšly jsme maximálně vstříc, ale nebereme zakázky za každou cenu a nebudeme ze zákazníků za naší práci dolovat peníze. A když zakázku stornujeme najednou se ozve manažérka, že peníze není problém, ale bohužel až po stornování a ukončení spolupráce. Rádi přenecháme tuto zakázku někomu kdo má na to nervy.

  • Právě jsem ukončila telefonní hovor s panem Vokřálem. S arogantnějším člověkem jsem se již dlouho nesetkala!!!! Jsem vedoucí recepce ve velkém hotelu v Ústeckém kraji. Chtěla jsem objednat cca 20 jmenovek pro naše zaměstnance. Komunikace ohledně naší objednávky probíhala přesně před měsícem a byla ukončená tím, že jsme se s p. Saidlovou (grafik) dohodly na vzhledu a vyhotovení. Poté následovala měsíc dlouhá odmlka - žádné info o platbě, žádně info o vyhotovení jmenovek! Tak jsem se tedy dnes přes emailovou komunikaci ozvala výše zmíněnému p. Vokřálovi, a zeptala jsem se na náležité informace o mé objednávce, s tím, že bych ráda zaplatila dobírkou při převzetí, ale pokud vyžadují platbu převodem, určitě také nebude problém. Na to konto mi přišel email, že je objednávka zrušená a že se nebude expedovat. Moje odpověď byla, že si asi špatně rozumíme, že se jim s platbou přizpůsobíme, ale že o objednávku stále zájem máme. Na to mi bylo odpovězeno velice pohrdavě a aroagntě:
    Dobrý den,
    rozumíme si naprosto dobře, Vaše objednávka je zrušena a expedovat jí nebudeme.

    Na to konto jsem si na pana Vokřála našla číslo a chtěla jsem od něj vysvětlení kde tedy nastal problém. Na to přišla smršť výmluv a urážek na mojí osobu. Ve zkratce mi bylo sděleno, že s námi už spolupracovat nechtějí, že nejsme schopni zaplatit objednávku bankovním převodem. Pana Vokřála jsem chtěla vyvést z omylu, ale neustále mi skákal do řeči a byl absolutně nepříčetný. Poté jsem předala telefon manažerce hotelu, která se s panem Vokřálem snažila komunikovat v klidu, ale bohužel i ona schytala pár nepříjemných urážek na svou osobu. Viz: "co jste to za manažerku, když si sama neumíte objednat jmenovky a pověřujete tím jiné lidi." Naše manažerka opravdu nemá čas na to, aby objednávala nějaké jmenovky pane Vokřál ;) Doufám, že si tyhle všechny recenze čtete. Jste opravdu neskutečně nespolehlivá firma a konkrétně vy by jste se nad sebou měl zamyslet. Věřtě, že toto jednání bude mít ještě dohru. NEDOPORUČUJI, NEDOPORUČUJI, NEDOPORUČUJI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Klára Š.:
    Dobrý den, ano poštovné je fixní a nevím proč si stěžujete na arogantní jednání, které určitě nebylo jak píšete. Máme celou řadu poštovného a nemůžeme vyjít každému vstříci. Pokud se Vám výše poštovného nelíbí, musíte opravdu volit obchod, kde mají nižší poštovné.
    Levnějí poštovné neumíme a řídíme se tarify:
    https://www.pohary.com/cs/667-ceny-dopravy/

  • Komunikace příšerná, nechápu na co mají online chat...Chtěla jsem objednat jednu psí známku, a zřejmě jim to přijde jako bezvýznamný obchod, psala jsem kvůli poštovnému, a prý je fixní - takže bych za 1 psí známku platila poštovné 69,- minimálně. Pouze arogantní odpověď, ať to tedy objednám jinde, čekala bych lepší jednání se zákazníky.

  • S horším jednáním se zákazníkem jsem se ještě nikdy nesetkala. Potřebovala jsem pouze vědět, zda jsem mou objednávku udelala správně, protože při objednávce zboží se naskytl problém. Ovšem od pana jsem se dočkala pouze arogantního, ponižujícího jednání, plného urážek a povýšeno sto. Vlastně muzu být ráda, že mam zboží za takovou a takovou cenu, a že bych ho mohla mít dražší. No prosim? Na závěr co jsem si to vůbec dovolila pána obtěžovat, kdyz jsem si dovolila podruhé vytočit jeho číslo, které bylo obsazené. A jak jsem tady četla, jedině dobře jestli pán, má náš rozhovor nahraný, protože nejsem první s kým takhle jednal. Zde se určitě neřídí heslem "náš zákazník, náš pán". Velice mě toto jednání zklamalo. A URČITĚ TENTO E-SHOP NEDOPORUČUJI!!! Hezký den

  • Tak tento e-shop už nikdy. Zákazníci jsou dobří v případě, že něco objednají. V případě problému, jednání arogantní. nepříjemné, dokonce urážlivé. Moje první zkušenost s takovýmto jednáním. Nedoporučuji!!!