Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • Marně se pídím a sháním po seriózním dokladu o koupi o záručním listu ani nemluvím.Telefon chci dát do záručního servisu,jelikož se na něm vyskytla závada,avšak bez těchto dokladů nelze.Na dotaz u prodejce mi bylo odpovězeno,že si to mám vyřídit s panem Kučerou,ale oni nemají na něj kontakt pouze emailem...Ukažte mi slušnou firmu,která koupí jméno zavedeného obchodu včetně domény a od předchozích zákazníků dá ruce pryč a ani se nesnaží jim vyjít vstříc alespoň tím,že by jim sdělila kontakt na původního majitele.Jak je v ČR zvykem,tunel střídá tunel a pan Kučera už má pod pláštíkem skryté identity nový internetový obchod allmobil.cz, viz záznam v registru domén.

    Nedoporučuji nikomu tento obchod.

  • 10 %

    • Snad jen nízké ceny
    • Před rokem jsem si kupovala v tomto eshopu mobil a jaké bylo moje překvapení, když ho právě potřebuji reklamovat a na svých stránkách mají upozornění, že přijímají reklamace od 5.11. 2012!!!
    • Po přečtení předchozích recenzí se neodvažuji svůj mobil na reklamaci poslat, protože bych se s ním ještě někdy ráda setkala...
    • Nejdřív by mi ale stejně někdo musel vzít telefon, což se tedy nestalo :-(
    • Telefon si nechám opravit na vlastní náklady a obrátím se na Obchodní inspekci

    Katastrofa - absolutně neprofesionální jednání

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Protože potřebujeme mobil reklamovat po roce a záruka na něj běží 24 měsíců a není kam se odvolat - přikládám e-mail/Dobrý den,
    • v červnu loňského roku jsme využili vašich služeb a koupili u vás mobilní telefon Sony Ericsson Xperia X10 Sensuous Black.
    • Přesně datum na záručním listu 15.6.2011. / razítko - NEXTMOBIL, Seifertova 16, 130 00 Praha 3/
    • Dnes máte na vašich stránkách upozornění:
    • Reklamace přijímáme pouze u telefonů koupených od 5.12.2011. Reklamace u telefonu zakoupených před tímto datem je potřeba uplatnit u předchozího provozovatele.
    • Aleš Kučera: [email protected]
    • Děkujeme za pochopení.
    • Níže Vám přeposílám Vámi poslané e-mail, kdy jsme potvrzovali objednávku v červnu 2011.
    • Dnes máme s mobilem problém a chtěli bychom uplatnit záruku.
    • Potřebovali bychom řešit situaci zasláním mobilu a reklamovat jej.
    • Věříme ve vaše kvalitní služby a pomůžete nám reklamaci řešit.
    • Prosím o informaci, jak postupovat a kam mobil zaslat.
    • Děkuji za vyřízení.
    • S pozdravem
    • Jana Večeřová
    • tel: 737 672 712
    • Nextmobil (http://www.nextmobil.cz): OBJEDNÁVKA ZBOŽÍ č. 1638
    • Pro potvrzení této objednávky klikněte na odkaz: POTVRDIT
    • Po přijetí objednávky našimi pracovníky Vám přijde na tuto adresu potvrzující email.
    • Jana Večeřová
    • U Hřiště 98
    • Měřín
    • 59442
    • Sony Ericsson Xperia X10 Sensuous Black
    • Celkem za objednávku
    • 6330,-
    • Tato zpráva je generována automatickým robotem, pokud se vyskytnou nějaké nesrovnalosti nebo nejste s něčím spokojeni, obraťte se na telefon uvedený v kontaktech na našich stránkách. Děkujeme
    • > ------------ Původní zpráva ------------
    • > Od: Nextmobil <[email protected]>
    • > Předmět: Váš nákup na Nextmobil
    • > Datum: 24.6.2011 12:02:15
    • > ----------------------------------------
    • > Váš nákup na Nextmobil
    • > =======================
    • > Vážený zákazníku,
    • >
    • > děkujeme Vám za důvěru projevenou nákupem v obchodě Nextmobil před 10 dny.
    • >
    • > Protože se neustále snažíme zlepšit naše služby, rádi bychom Vás ve spojení s
    • > nákupním rádcem Heureka.cz požádali o vyjádření názoru na náš obchod.
    • >
    • > Vyplňte nám prosím následující dotazník:
    • > http://dotaznik.heureka.cz/o/dd13b646b8f12201fe9d404d9d690248/
    • > Jeho zodpovězení Vám nezabere ani 3 minuty.
    • >
    • > Váš názor, společně s vyjádřením ostatních nakupujících, poslouží k vytvoření
    • > objektivního hodnocení kvality našich služeb. Poslouží tak dalším nakupujícím
    • > při výběru obchodu a zároveň nám umožní zlepšit se v aspektech, které jsou pro
    • > Vás důležité.
    • >
    • > Bez Vašeho svolení nebudou žádné osobní údaje poskytnuty třetím stranám a Vaše
    • > odpovědi poslouží pouze jako anonymní názor nakupujícího. Všechny odpovědi jsou
    • > spravovány nezávislou službou Heureka.cz.
    • >
    • > Předem děkujeme za Váš názor a doufáme, že se do našeho obchodu budete rádi
    • > vracet.
    • >
    • > Váš obchod Nextmobil
    • >
    • > ----------------------------------------------------
    • > * Službu nezávislého hodnocení nakupujících poskytuje Heureka.cz, kontaktovat je
    • > můžete zde: http://info.heureka.cz/kontakt/
    • > * Pokud již nechcete při budoucích nákupech dostávat možnost vyjádřitsvůj názor
    • > na obchod, prosím klikněte na tento odkaz:
    • > http://dotaznik.heureka.cz/ne/dd13b646b8f12201fe9d404d9d690248/
    • > * Tento e-mail Vám byl zaslán na adresu [email protected].
    • >
    • , na který mně nebylo odpovězeno.Zároveň prosím o pomoc . Děkuji Večeová
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízí zboží, které nemůže dodat.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nedodržení lhůty
    • nepodání zprávy klientovi, proč za 10. dní nemá ještě mobil

    Chtěla jsem si koupit mobil v obchodě, syn mi doporučil a sám vyhledal a objednal mobil přes internet. Výsledek? Žádný mobil ani zpráva, proč mobil za 10 dní nepřišel. Počkám do zítřka a končím s objednávkou. Jsem velice zklamaná.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • relativně levné
    • nedostatečná komunikace
    • není jisté, že zboží přijde

    Telefon nedorazil ani po 10 dnech, i když mi přišel popvrzovací email hned druhý den, že zboží bylo odesláno. Telefon zvedá pán, který odkazuje na email a na emaily nikdo neodpovídá. Poté jsem objednávku zrušila, (jestli to někoho z obchodu bude vůbec zajímat...)

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • bleskové dodání zboží
    • výborná komunikace s obchodem
    • bylo by dobré lépe zabalit zboží

    mohu vřele doporučit

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Nejnižší ceny

    Mohu jen doporucit

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nákup z domova, rychlý

    doporučuji

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    RYCHLOST

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic
    • Nic

    Šílené

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nejsou
    • Dvakrát jsem si objednal zboží, které bylo skladem a ani jednou nedorazilo.

    Já už se tam neukážu. Doufám že budete mít štěstí.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • žádné

    Nemůžu doporučit ani nedoporučit

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Absolutní nekomunikace, na kontaktním telefonu hlasová schránka...

    Zde NENAKUPOVAT!!!

    Reakce obchodu Nextmobil

    Dobrý den,
    druhý den od Vaší objednávky, kdy už byl telefon připravován, tak jste objednávku sám zrušil. Bohužel hlasovou schránku máme díky technickým potížím u operátora za to se omlouváme.

  • Doporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlé dodání,celkem vstřícná komunikace
    • No zboží jsem chtěla poslat PPL a přišlo Poštou,když jsem si na obchod volala,tak mi sdělili neuplné číslo zásilky pro sledování,tak to bylo takové zmatečné
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • obchod napsal, že zboží je skladem, avšak nebylo...
  • 60 %

    • Dobrá cena
    • Rychle dodanie
    • Zatial som celkom spokojný
    • Neprišla nabíjačka pre slovensko ale asi pre čínu a ameriku,trocha zuní reprák

    Tak to je taký prumner asi

  • 30 %

    Rozšiřuji řady nespokojených zákazníků,také tedy zákazníků pana Kučery.Dnes jsem nesla telefon do autorizovaného servisu na záruční opravu a odmítli mi ho přijmout s tím,že není určen pro prodej v ČR.Podle recenzí nejspíš nemá cenu telefon panu Kučerovi posílat.S největší pravděpodobností by to dopadlo stejně jako u ostatních.Myslím,že by bylo nejvhodnější doménu prodat..:o)..minulost asi moc kšeftů nepřinese

  • 10 %

    • Po potvrzrní objednávky jsem dorazil na prodejnu a telefon nebyl. Jedání prodavače otřesné.

    NEDOPORUČUJI, krajně nesolidní.

    Reakce obchodu Nextmobil

    Dobrý den,
    pokud se jedná o Nokii 2720, tak je dobré počkat na potvrzení objednávky, že je zboží připraveno a ne jen na potvrzení o jejím přijetí.

  • 20 %

    • nevim
    • na heuréce píší že mají zboží skladem ale v obchodě zase píšou že produkt již není na skladě.

    obchod nedoporučuji jsou to jen podvodníci

    Reakce obchodu Nextmobil

    Dobrý den, zato nemůže náš obchod. Heureka je jen reklamní portál a informace si stahuje jen cca 3 za den, takže to nemusí zde být aktuální.