Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Zboží mi nevyhovovalo, v termínu jsem ho přes zásilkovnu vrátila, prodejce si jej nevyzvednul a já mám balíček zpátky. Nemám ani cenu zboží a navíc jsem zaplatila poštovné.

    Reakce obchodu NC Computers s.r.o.

    Dobrý den,
    1. Dívám se, že od Vás nepřišla naprosto žádná informace, že nám budete produkt vracet, takže jsme vůbec neměli tušení, že máme od Vás očekávat nějakou zásilku.
    2. Zásilku jste se naprosto nelogicky bez jakéhokoliv předchozího upozornění rozhodnula neposílat na naši adresu, ale odeslala jste zásilku do výdejního místa zásilkovny, které se nachází poměrně daleko od naší prodejny. Přitom existují další 3 výdejní místa Zásilkovny, které se nachází jen kousek od naší prodejny a kdybychom věděli, že si máme nějakou zásilku vyzvednout, tak bychom velice ochotni pro zásilku došli.
    3. Pokud se Vám z nějakého neznámého důvodu nechtělo doručovat zásilku přímo do naší prodejny, tak také byla možnost poslat zásilku do výdejního místa Uloženky (WEDO), které se nachází přímo v naší prodejně.
    Každopádně je ale vždy velmi důležitá komunikace a nikoliv pouze provést nějaký naprosto nelogický krok a následně si stěžovat na to, že jsme si nevyzvednuli zásilku na poměrně vzdáleném výdejním místě, a navíc zásilku, o které jsme vůbec neměli tušení, že existuje...
    S pozdravem tým NC Computers.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po skoro 14dnech z obchodu zadna odezva ani email sms nic…stale cekam ((

    Reakce obchodu NC Computers s.r.o.

    Dobrý den,
    omlouváme se, ale pokud si objednáte produkt, u kterého uvádíme dostupnost "Není skladem, dodání nepotvrzeno", tak je zřejmé, že produkt opravdu není skladem a že dodání bude trvat velmi dlouho. A v tom případě Vás samozřejmě nebudeme zahlcovat nesmyslnými e-maily, ve kterých budeme neustále upozorňovat, že dodání stále nemáme potvrzené. Proto jsme Vám prozatím odeslali pouze dva e-maily, první s potvrzením Vaší objednávky a druhý, ve kterém jsme Vám znovu připomínali, že opravdu platí dostupnost uváděná u produktu, čili DODÁNÍ NEPOTVRZENO.
    S pozdravem tým NC Computers.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízel k prodeji zboží, které neuměl sehnat

    Reakce obchodu NC Computers s.r.o.

    Dobrý den,
    za tuto chybu jsme se Vám již omluvili, a to i přesto, že nešlo o chybu u nás a ani na našem webu, ale o chybu našeho dodavatele, který inzeroval, že má produkt skladem, ale nakonec tento produkt na jejich skladě nenašli. Bohužel všude pracují jen lidé, kteří občas udělají chybu a v tomto případě zřejmě omylem vyexpedovali produkt jinému zákazníkovi a díky tomu potom nesouhlasil stav skladu a produkt byl prostě ztracený.
    Nicméně si nepamatuji, že by se někdy v historii toto stalo, takže věřím, že to byla naprosto výjimečná situace, která se už nebude opakovat.
    S pozdravem tým NC Computers.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ani po 10 dnech žádná odpověď ani doručené objednané zboží, stále čekám, zda-li budou schopni dodat objednané komponenty

    Reakce obchodu NC Computers s.r.o.

    Dobrý den,
    pokud si objednáte grafické karty, které jsou dlouhodobě nedostupné nejen v ČR, ale také v Evropě i celém světě, tak nemůžete očekávat, že my Vám tyto grafické karty dodáme okamžitě.
    U těchto karet máme stále uvedenou informaci "Není skladem, dodání nepotvrzeno". Navíc jsme Vám odeslali hned dva e-maily, jeden okamžitě při objednání a druhý po třech dnech od objednání. V obou těchto e-mailech máte informaci, že tyto karty jsou opravdu stále nedostupné a stále u nich nemáme potvrzený datum naskladnění.
    A pokud jde o odpověď, tak nikde (ani mezi SPAMy) jsme od Vás žádný e-mailový dotaz neobdrželi, takže nemáme nic, na co bychom Vám měli odpovídat. Pokud ale napíšete e-mail nebo zatelefonujete, tak Vám samozřejmě velice rádi odpovíme.
    S pozdravem tým NC Computers.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • komunikace

    nedodaná objednávka

    Reakce obchodu NC Computers s.r.o.

    Dobrý den,
    omlouváme se, ale pokud si objednáte produkt, u kterého máme uvedeno "Není skladem, dodání nepotvrzeno", tak to znamená, že opravdu nemáme potvrzený další termín naskladnění. V takovémto případě se bohužel občas stane, že produkt již výrobce nedokáže dodat. :-(
    S pozdravem tým NC Computers.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Bohužel kazeta není kompatibilní s HP 301.

    Reakce obchodu NC Computers s.r.o.

    Dobrý den,
    pokud nevíte, která náplň je kompatibilní s Vaší tiskárnou, potom si samozřejmě nemůžete inkoust sám objednat bez toho, abyste se podíval do návodu k tiskárně nebo se podíval na označení původních náplní.
    Velice rádi bychom Vám také poradili, takže stačilo napsat mail nebo zatelefonovat.
    Když už si ale sám objednáte náplň HP CC561EE, č.301, tak byste měl vědět, že přesně tato náplň bude s Vaší tiskárnou kompatibilní.
    Navíc pokud jste už přece jen objednal chybně, tak při výměně inkoustu jste mohl zkontrolovat, že původní náplň má na sobě stejné označení. A pokud jste viděl, že v tiskárně máte jinou náplň, tak jste mohl nerozbalenou náplň vrátit a my bychom Vám vrátili peníze anebo dodali tu správnou náplň.
    Bohužel před napsáním této recenze jste nás nezkontaktoval, takže stále ani nevíme, zda jste již inkoust rozbalil. Pokud ne, tak stále máte možnost inkoust vrátit. Pokud jste ho ale již rozbalil, potom bohužel vrácení není možné, protože rozbalený inkoust velmi rychle vyschne a je nepoužitelný.
    S pozdravem tým NC Computers.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nabízené zboží nebylo možné dodat.

    Reakce obchodu NC Computers s.r.o.

    Dobrý den,
    chápu, že jste naštvaný, že jsme Vám nedodali objednané zboží dostatečně rychle. Nicméně pokud si objednáte webkameru, která je nedostupná v celé Evropě, a u které uvádíme dostupnost "Není skladem, dodání nepotvrzeno", tak je samozřejmé, že dodání rychlé nebude.
    Omlouváme se, ale u takovýchto produktů opravdu nedokážeme zajistit rychlé dodání.
    S pozdravem tým NC Computers.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 1.4. jsem předem zaplatil objednané zboží a dosud je neobdržel.

    Dosud jsem nedostal objednané zboží, ačkoliv jsem je zaplatil již 1.4.2020.
    Zatím jsem ani neobdržel zprávu proč !!!

    Reakce obchodu NC Computers s.r.o.

    Dobrý den,
    bohužel jste neuvedl jméno, takže mohu jen hádat. Nicméně předpokládám, že se jedná o objednávku webkamery. A jak jistě víte, tak webkamery jsou všechny beznadějně vyprodané a další dodávka s webkamery ještě do ČR nedorazila. Toto je tedy důvod, proč jste zboží ještě nedostal.
    Pokud nám ale napíšete, že chcete objednávku zrušit, tak Vám samozřejmě peníze obratem vrátíme.
    S pozdravem Milan Záhorský, NC Computers.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nesplnění podmínek

    Při objednání mělo být zboží do 3 dnů k vyzvednutí v obchodě na Praze 6,šlo o 9 V dobíjecí baterie,které jsem potřeboval do detektoru kovů k jeho zprovoznění.Jedenáctý den,kdy se firma stále neozývala mě došla trpělivost a objednávku jsem zrušil.Baterie jsem již koupil jinde a zde už nic objednávat nebudu.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    na emailový dotaz k nezvyklé dlouhé dopravě mi dodnes nepřišla od nc.cz odpověď, na žádném z obou telefonů to nikdo nebral

    Reakce obchodu NC Computers s.r.o.

    Dobrý den,
    v e-mailech žádný nevyřízený e-mail nemáme. Mohu se tedy zeptat na číslo Vaší objednávky či Váš e-mail? Zkusili bychom Váš e-mail dohledat např. mezi spamy a následně bychom Vám mohli odpovědět.
    Pokud jde o telefon, tak netelefonoval jste náhodou mimo naši pracovní dobu ? Během naší otevírací doby telefony vždy zvedáme. Nicméně pokud zrovna zavoláte ve chvíli, kdy jsou všichni zaměstnanci zaneprázdněni jinými zákazníky, tak je logické, že telefon vzít nemůžeme.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží připraveno opravdu rychle k vyzvednutí
    • Ne všechno zboží je první jakost, někdy reklamace nemají hladký průběh na který je většina zákazníků již zvyklá.
    • Zboží nebylo skladem, ačkoli tvrdili že ano.

    Bohužel kvůli pár korunám slevy jsem čekal na doručení přes týden. Příště toto zboží opět objednám u firmy Datart. Ta necelá stovka navíc mi za tu profesionální komunikaci a rychlost doručení stojí. Nemám rád eshopy, které nabízejí zboží, jenž vlastně nemají. Považuji to za takový malý podvod.

    Reakce obchodu NC Computers s.r.o.

    Objednal jste si zboží, u kterého jsme neměli uvedeno "Skladem, ihned k odběru", ale u kterého jsme měli uvedeno "Skladem v externím skladu, k odběru do 3 dnů". Toto znamená, že do 3 pracovních dnů bude zboží připraveno k osobnímu odběru či k expedici v naší prodejně, což jsme i v tomto případě stihli. Je tudíž logické, že pokud si zvolíte dopravu na Vaši adresu, potom se dodání zdrží ještě o 1-2 pracovní dny, kdy ještě objednávku doručuje dopravní služba. Celkem tedy 5 pracovních dnů, což jsme dodrželi, takže jsme splnili přesně to, co uvádíme. Pokud potřebujete dodat druhý den, stačí když si u nás objednáte produkt, u kterého máme uvedeno "Skladem, ihned k odběru". Takové totiž expedujeme okamžitě...

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • nemusim behat po obchodech
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Nákup proběhl bez závad. Bohužel jsem zklamaný z toho, že zakoupené zboží jsem dosud neobdržel a nikdo mi nevysvětlil proč. Z ostatních internetových obchodů mám zkušenosti, že zboží je doručováno do max. do 3-5 dnů, což se v tomto případě bohužel nestalo.

    Reakce obchodu NC Computers s.r.o.

    Dobrý den,
    mohu se zeptat, o jaký produkt se jedná ? S největší pravděpodobností jste si totiž objednal produkt, u kterého jsme měli uvedeno "NENÍ SKLADEM, DODÁNÍ NEPOTVRZENO". A v takovém případě už zákazník musí počítat s tím, že bude dodání trvat déle. V takovémto případě dostanete informaci ihned, jakmile budeme mít od dodavatele alespoň orientační datum naskladnění.
    S pozdravem Milan Záhorský.

    • Nabizi zbozi, ktere maji v externim skladu k vyzvednuti do 3 dnu, ale po trech tydnech stale nedorazilo. Navic se u zbozi objevilo, ze ho nemaji, mit nebudou a ani se nikdo neobtezuje o tom zakaznika informovat.

    Nespolehlivy.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • myslela jsem že úsporu času
    • nabízí nekvalitní zboží

    zatím nemám zkušenost s reklamací, nicméně po internetu již nakupovat nebudu

    Reakce obchodu NC Computers s.r.o.

    Prosím o informaci, jaký produkt máte konkrétně na mysli. Zkontrolovali bychom jeho poruchovost a bude-li se množství reklamací blížit ke 3%, potom určitě zvážíme vyřazení produktu z naší nabídky.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Žádnou
    • nedá se tu stornovat objednavka

    Při koupi 3d pera k němu potřebujete te i tiskové struny ale musíte si jich nakoupit nejméně 10m což je hodně nevýhodné proto bych radil aby si lidé mohli koupit kolik chtěji(např. 2m,4m atd.)

    Reakce obchodu NC Computers s.r.o.

    Děkujeme za Vaši reakci, nicméně uvádíte nepřesné informace. Objednávku samozřejmě můžete zrušit a dokonce máte možnost i vrátit zboží do 14-ti dnů po zakoupení. Je však pravda, že stornovat nelze v eShopu, ale je nutné poslat e-mail či zatelefonovat a my objednávku zrušíme. Pokud jde o tiskové struny, tak v každém balení 3D pera je přibaleno 3x3m tiskové struny, takže není pravda, že si musíte koupit další tiskovou strunu. Pro vyzkoušení 3D pera Vám toto množství bez problému stačí. A pokud jde o délku náhradních strun, tak je pravda, že neumožňujeme nákup méně než 10m. Mohli bychom sice nabízet i kratší struny, ale vzhledem k tomu, že připravit kratší strunu je stejně nákladné jako připravit 10m, tak bychom museli nastavit u menšího množství stejnou cenu jako u 10m a to je podle mně naprostý nesmysl. Úplně zbytečně by tak zákazníci platili vysokou cenu za menší množství struny. Proto menší množství nenabízíme.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    v tomto obchode jsem nakupovala poprve a naposled

    Reakce obchodu NC Computers s.r.o.

    Mohu prosím zjistit důvod Vaší nespokojenosti, abychom mohli zlepšit to co se Vám nelíbilo ?

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • přívětivá cena zboží
    • nízká úroveň komunikace

    raději si vyberte jiný obchod

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • - udávaná cena neodpovídá skutečnosti

    Cena dodaného zboží byla navýšena o 65% než byla v objednávce. Obchod i bez souhlasu kupujícího toto zboží odeslal.

    Reakce obchodu NC Computers s.r.o.

    Dobrý den, všem zákazníkům (tedy i Vám), kteří si objednali produkt, u které byla chybně uvedená cena, jsme se omluvili a vysvětlili jim, že k chybě došlo u některého z našich dodavatelů, od kterých ceny automaticky importujeme. Zároveň jsme všechny zákazníky o chybě informovali a ptali jsme se jich, zda máme objednávku zrušit či cenu navýšit. Bohužel opravdu není v našich silách kontrolovat každou sekundu všech 40tisíc produktů, ke kterým se nám ceny automaticky importují od našich dodavatelů. Nicméně takováto chyba se nám naposledy stala před více než 3mi roky, takže nepředpokládám, že by se takováto chyba během dalších 3 let znovu opakovala... Vypadá to, že Vy (stejně jako ještě jeden zákazník) toto nedokázal pochopit (viz.níže), tak snad to oba dokážete pochopit alespoň nyní.