Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Chtela bych reklamovat Elektronicka cigareta eGo-K900mAh.Jeden zasobnik na eliquid prisel castecne napraskly-zde vzlina na
    povrch kapalina a u druheho i toho napraskleho je citit spalenina.Takze se
    to neda pouzit.Tak jsem si zakoupila zmetek.Baterie jsou v poradku.Tak jsem se
    chtela zeptat jestli vam ty 2x echomizery CE4+ mam zaslat nebo ne.A do dnes se mi nikdo neozval.Tak nevim co si mam o vás myslet.

    Reakce obchodu NC Computers s.r.o.

    Dobrý den,
    bohužel jste se nepodepsala, ani neuvádíte žádné číslo, abych mohl ověřit, že od Vás přišel nějaký email s dotazem. Nebo také máme telefon, a je možné zavolat a zeptat se po telefonu. Pokud jste nevyužila ani jednu s těchto možností, nikdo nemůže vědět, že Vám dorazilo zboží poškozené. Doporučuji nás tedy kontaktovat,
    http://www.nc.cz/default.asp?inc=inc/kontakty.htm&tm=1
    abychom se mohli domluvit, komu vlastně máme poslat echomizéry nové.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • možnost osobního vyzvednutí
    • rychlá dostupnost zboží
    • výrobek nebyl (alespoň podle mého názoru)v původním obalu - krabička souhlasila, ale již byl rozbalen - zakoupený budík byl výrazně poškrábaný, jak na displeji, tak i rýhy vedle tlačítek

    komunikace obchodu výborná, ale zboží budu vracet - vstřícnost k reklamaci tedy ještě nemůžu posoudit....

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Neslušnost zaměstnanců, neplnění povinností.

    Další nákup budu realizovat jen z nouze, ale doufám, že žádné další nebude.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • snad ceny
    • kvalita vyrobku

    Ja osobne si jiz nic neobjednam.Obě dvě cigarety skoncily v ten den v koši.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Když jsme vešli do prodejny v Praze v Dejvicích, trvalo zhruba 7 minut, než se někdo obtěžoval vyjít ze zadních prostor a věnovat se zákazníkům, a to i po několikanásobném volání o pozornost.

    Přístup k zákazníkům velmi pofidérní. Bylo vidět, že toho mají před Vánoci hodně a nemají absolutně žádný zájem věnovat se novým zákazníkům.

    Možná by se měli zaměřit na jednu oblast prodeje služeb, když to fyzický nezvládají.

    • 2-3 mesice dodaci lhuta, jiny obchod 2-3 dny...
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nekvalitní zboží,nelze zjistit značku,poruchové

    Reakce obchodu NC Computers s.r.o.

    Dobrý den,
    jakou značku by jste potřeboval zjistit? Značky výrobců jsou nejčastěji uváděny na našem webu v políčku výrobce. Značku Vám rádi ochotně sdělíme, pakliže se nejedná o soubor různých výrobců, spadající do kategorie OEM, kde totéž zboží vyrábí mnoho výrobců.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedopuručuji vůbec obchod jsou to podvodníci
    • podvodný obchod

    podvodníci

    Reakce obchodu NC Computers s.r.o.

    Děkujeme za Váš velmi podnětný názor. :-) Určitě nám pomůže, abychom naše služby ještě více vylepšili...

    • špatná komunikace
    • výmluvy na dodavatele
    • polopravdy

    objednal jsem zboží, deset dní se nic nedělo
    na můj dotaz odpověděli, že zboží již není k dispozici
    nefér jednání nedoporučuji

    Reakce obchodu NC Computers s.r.o.

    Dobrý den, děkujeme za Váš názor, avšak pokud si objednáte zboží, u kterého uvádíme, že není skladem a navíc tu máme uvedeno dodání NEPOTVRZENO, tak je samozřejmé, že dodání může trvat velmi dlouho a ve vyjímečném případě se může stát i to, že zboží již nebude, tak jako se to stalo zde... Chcete-li mít jistotu dodání včas, potom je tedy potřeba objednat zboží, u kterého uvádíme, že je Skladem a nebo Skladem v externím skladu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • údajná skladová dostupnost, cena
    • zboží najednou skladem nebylo a dle zdělení obchodu se záhadně vyprodalo a bylo mi nabídnuto za novou cenu - výrazně dražší!!! Raději pryč od tohoto shopu ... David

    jděte raději jinam, tak jako já ...

    Reakce obchodu NC Computers s.r.o.

    Dobrý den, děkujeme za Váš názor, ale byly bychom raději, kdybyste uvedl celou pravdu a nikoliv pouze část. Funkci celého našeho systému jsem se Vám snažil vysvětlit do e-mailu, ale bohužel jste to zřejmě nedokázal pochopit. :-( Pokusím se tedy o to znovu zde: Jde o to, že celý náš systém pracuje automaticky a pokud si nějaký jiný zákazník chvíli před Vámi objedná poslední kus zboží, tak je logické, že pro Vás již produkt skladem nebude. Navíc se tento produkt přestal vyrábět a tudíž ho ani my ani náš dodavatel nedokáže dodat, proto se u produktu automaticky začalo objevovat, že NENÍ SKLADEM a že je tu DODÁNÍ NEPOTVRZENO. A pokud jde o to, že se následně na našem webu začala u tohoto produktu zobrazovat vyšší cena, tak to je pouze proto, že když se už produkt nevyrábí a náš hlavní dodavatel tudíž produkt zrušil ze své nabídky a tak se automaticky převzala cena tohoto produktu od našeho dalšího dodavatele, který již sice produkt také nedokáže dodat (proto tu stále máme uvedeno, že není skladem a že je tu dodání nepotvrzeno), avšak tento další dodavatel zatím ještě produkt ze své nabídky nezrušil a to z toho důvodu, že čekal, zda náhodou nějaké poslední kusy nedorazí. Toto se však bohužel nestalo a produkt tedy již opravdu není možné dodat. :-(
    Pokud si tedy myslíte, že jsme někde udělali chybu, potom se omlouváme, ale podle nás tuto situaci prostě není možné řešit jinak. Budete-li mít nějaký nápad, jak by se tato situace dala řešit lépe, potom Vaši radu samozřejmě uvítáme a budeme se snažit náš systém ještě více vylepšit.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • prodejna v Chomotově hruza
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • objednávka nebyla doručená kompletní, ale vyfakturována byla celá, ikdyž evidentně bylo poznat, že součástí dodávky není vše co bylo objednané, ihned jsem volala do obchodu, bylo mi přislíbeno, že toto napraví, zatím se nestalo

    Reakce obchodu NC Computers s.r.o.

    Dobrý den,
    chápu, že je to nepříjemné, stát se to může, že se něco zapomene přibalit, ale vzhledem k tomu, že jste to oznámila až 7.12. ,což byl pátek a přes víkend žádná poštovní ani jiná dodávková služba nefunguje, nemohli jsme zboží doručit dříve než v pondělí. A tak se také stalo.
    S pozdravem Poledne

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    zBOŽÍ NEPŘIŠLO KOMPLETNÍ BATERKY TAM NEBYLY

    Reakce obchodu NC Computers s.r.o.

    Dobrý den, za chybu se omlouváme. Určitě jste tedy zavolal/a do našeho obchodu aby se chyba napravila a baterie již máte u Vás?

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • V dodávke nebola jedna položka Dekand E-Liquid Dr. David - za ktorú som riadne zaplatil.

    Očakával som rýchlejšiu dodávku.

    Reakce obchodu NC Computers s.r.o.

    Dobrý den,
    bohužel zboží jde přes dvě různé pošty a do jiného státu, takže cesta trvá okolo 3dnů. V případě nedodaného zboží, kontaktoval jste nášeho obchodníka aby mohla být celá věc napravena? Zboží Vás samozřejmě dopošleme a za chybu se omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Přišel mi úplně jiný tip e cigarety než jsem si objednal. sice to neni tak strasna vec ale nabizi neco co vubec nemaji

    Reakce obchodu NC Computers s.r.o.

    Dobrý den,
    velmi se omlouváme, nejspíše se jedná o selhání člověka. Stačí napsat na email, nebo zavolat a chybu zdarma napravíme. PPL co u Vás vyzvedne špatně zaslanou, Vám doručí správnou. Všechny náklady jsou samozřejmě na nás. Všechny cigarety a jejich modely máme skladem.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • levný
    • rychlost dodávky-dlouhá

    Pokud máte čas ,tak doporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Osobní odběr
    • Veškerou komunikaci vyřizuje automat

    Jednalo se o první nákup, tak nemohu nikoho odrazovat. Ale v budoucnu v tomto obchodě nic nekoupím.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Rychlý Nákup vč Dopravy PPL
    • Selhání jednotlivce,Při Balení ,místo 2Ks
    • Brýlí,dal pouze 1 Ks.

    Zatím jsem měl jen zkušenosti,ale stanou se různé případy.

    v celku bych doporučil tuto službu!!!

    Selhání jednotlivce asi nejde zabránit.

    Reakce obchodu NC Computers s.r.o.

    Předpokládám, že jste nám tedy o této chybě dal vědět a ještě tentýž den jsme Vám chybějící kus doposlali zdarma.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nízká cena zboží
    • specifikace kompatibility zboží

    pořádně číst popisy zboží a kontrolovat si to na jiných stránkách, aby nakoupili opravdu to, co chtějí

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Kamenný obchod v Praze
    • - Rozhodně komunikace. Přišel jsem do kamenného obchodu v Praze, kde to vypadalo jak ve skladišti a obchodník? Naštvaný, nepříjemný a málem to vypadlo, že za to, že jsem mu tam nechal 200 kč za nákup by mě nejraději zmlátil. To mě velice odradilo a již nikdy si tam nic nekoupím..

    Reakce obchodu NC Computers s.r.o.

    Pokud jde o to skladiště, tak za to se omlouváme, ale pokud nám dopravci složí zboží v prodejně, tak než vše uklidíme do skladu, tak to chvíli trvá. Zboží však zaskladňujeme pro Vás - zákazníky, a snažíme se, abychom měli všechny produkty dostupné !
    Standardně jsou naši prodejci velmi příjemní, takže mne napadá, že pouze díky právě přivezenému zboží bylo příliš mnoho práce a tudíž prodejce nestíhal a neměl příliš dobrou náladu. Ale chápu, že by se toto nemělo stávat, takže prosím o informaci o jakého prodejce se jednalo (jméno máte uvedeno na dokladu) a popř. také číslo faktury. Zjistím důvod tohoto chování a napravíme to.