Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • žádné
    • klamavá cena k nalákání zákazníků ke koupi, kterou posléze po zaplacení změní, že ji měli špatně uvedenou. navrhli sice vrácení peněz, ale jelikož jsem zboží potřeboval včas, musím doplatit rozdíl...samozřejmě navíc, a to o vánocích

    nebrat

    Reakce obchodu NC Computers s.r.o.

    Dobrý den, všem zákazníkům (tedy i Vám), kteří si objednali produkt, u které byla chybně uvedená cena, jsme se omluvili a vysvětlili jim, že k chybě došlo u některého z našich dodavatelů, od kterých ceny automaticky importujeme. Zároveň jsme všechny zákazníky o chybě informovali a ptali jsme se jich, zda máme objednávku zrušit či cenu navýšit. Bohužel opravdu není v našich silách kontrolovat každou sekundu všech 40tisíc produktů, ke kterým se nám ceny automaticky importují od našich dodavatelů. Nicméně takováto chyba se nám naposledy stala před více než 3mi roky, takže nepředpokládám, že by se takováto chyba během dalších 3 let znovu opakovala... Vypadá to, že Vy (stejně jako ještě jeden zákazník) toto nedokázal pochopit (viz.výše), tak snad to oba dokážete pochopit alespoň nyní.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Nabízí zboží, které následně zjistí, že nemohou dodat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ze začátku nešlo objenat
    • 0 - komunikace a polo funkční veb

    slabé

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • cena
    • komunikace

    Reakce obchodu NC Computers s.r.o.

    Dobrý den,
    mohl byste prosím vysvětlit, proč se Vám zdá, že je u nás horší komunikace ? Budeme-li vědět, co zlepšit, potom se samozřejmě budeme snažit o zlepšení.
    Milan Záhorský.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Slabiny obchodu jsou převážně v tom, že posílají jiný produkt než, který byl zařazen do nákupního košíku. Objednal jsem si GOPRO silver edition a přišlo mi white!!!

    Rozhodl jsem se pro tento obchod kvůli ceně. Ovšem byl v tom zakopaný pes! :-D Poslali mi jiný produkt, že ten který jsem si objednal. Já budu nakupovat raději jinde, jak se rozhodnou ostatní je pouze na nich.

    Reakce obchodu NC Computers s.r.o.

    Dobrý den,

    objednávku jste si vytvořil sám v našem eShopu a tam jste si objednal tuto bílou variantu: http://www.nc.cz/default.asp?cls=StoItem&StiId=297939 . Že se jedná o bílou barvu, je uvedeno jak v názvu, tak v popisu u produktu, proto jsme Vám správně dodali bílou verzi.

    David Pavlíček

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Místo elcigarety eGoC4 mi bylo dodáno eGo K. Protože cesta a případná vratka by mi stála víc než původní objednávka, vzdal jsem to. Příště ale to tento i-obchod na mne ani na mé přátele to zřejmě nebude mít možnost vyzkoušet.

    Viz výše.

    Reakce obchodu NC Computers s.r.o.

    Dobrý den,
    Děkujeme za Vaši reakci, nicméně jste si zřejmě nevšimnul, že e-cigarety eGo-K jsou totožné s e-cigarety eGo-CE4. Zboží jste tedy dostal správné. Navíc pokud by se přece jen náhodou stalo, že byste dostal jiné zboží, tak samozřejmě nemusíte nic nikam posílat, ale chybně poslané zboží bychom si u Vás vyzvedli sami a doručili Vám to správné.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zbozi prislo,ale nemelo parametry které jsem chtěl i když na fakture byly parametry spravne,nevim tedy kde se stala chyba.

    Reakce obchodu NC Computers s.r.o.

    Dobrý den,
    je možné, že v tom předvánočním shonu udělal náš skladník chybu a poslal Vám jiné zboží. V takovém případě se omlouváme. Předpokládám, že jste nám ale dal vědět a teď už tedy určitě máte správné zboží...

    • ZATÍM JEN CENA
    • ASI VE VŠEM

    NENAKUPUJTE ZDE

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zakoupené zboží /prodlužovací kabel audio / je vyrobeno v Číně a nepoužitelné. Prořízlá izolace, Křivě zatavené koncovky.Kabel není stíněný, pouze dvoužilový. Na to prodejce neupozornil. Sice levné, ale nepoužitelné zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • rychlé jednání
    • Zboží, v tomto případě echomizéry, je velký klumprt. Jsou to vyhozené peníze a ještě mi svým protékáním zničili dvě baterie, které nebyly zrovna levné. Nevím od koho to koupili, ale asi to bylo na tuny.

    Obchod dobrý a pohotový, ale zboží byl klumprt, takže mohu s klidným svědomím doporučit pouze tomu, koho opravdu nemám rád.

    Reakce obchodu NC Computers s.r.o.

    Dobrý den,
    pokud jsou špatné, tak je můžete reklamovat. Prodáváme je již dlouho a sem tam se opravdu najde kousek, který je vadný, stejně jako u každého výrobku. Nicméně se reklamují v minimálním množství. Pošlete je na reklamaci a můžete s nimi poslat i baterie, na které se zdarma podíváme, popřípadě opravíme, bude-li to možné. S pozdarvem Michal Poledne

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • je to rychlé,přehledné
    • přišlo zboží s prošlou zárukou,jiné v krátké době končící-nelze spotřebovat,aby nepropadlo z lhůty

    dobrý,až na tu dodávku se špatnou lhůtou

    Reakce obchodu NC Computers s.r.o.

    Dobrý den,
    pokud došlo k takovéto chybě u nějakého e-liquidu, potom se omlouváme a zboží klidně pošlete zpět na naši adresu. Vrátíme Vám samozřejmě cenu nejen za produkt, ale i za obě dopravy.
    S pozdravem Milan Záhorský.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Nekvalitní výrobky

    Reakce obchodu NC Computers s.r.o.

    Dobrý den,
    prosím o informaci jaký produkt máte na mysli, abychom ho případně vyřadili z naší nabídky.
    S pozdravem Milan Záhorský.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Když vznikl problém (nekompletní zboží)nebylo možné se k nim dovolat a na mail nereagovali.Zboží nakonec doposlali.

    Reakce obchodu NC Computers s.r.o.

    Dobrý den,
    pokud zrovna všichni naši zaměstnanci obsluhují zákazníky v naší prodejně, potom se bohužel opravdu může stát, že telefon nezvedneme. Pokud se Vám to zrovna stalo, potom se omlouváme. Ale kdybyste zavolal o něco později, tak se určitě dovoláte. A co se týče e-mailu, tak na e-maily odpovídáme vždy co nejdříve, ale pokud např. napíšete e-mail v pátek večer, kdy už máme zavřeno, tak je logické, že Vám celé dva dny nikdo neodpoví, protože o víkendu nepracujeme.
    Jinak pokud se pod kritiku nepodepíšete, tak ani nemohu zkontrolovat, kdy jste e-mail napsal a kdy jsme Vám odpověděli.
    S pozdravem Milan Záhorský.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si zboží a nebylo skladem, chtěli ať si zboží přeobjednám a samy mě ho nabídly a nemají ho skladem

    Reakce obchodu NC Computers s.r.o.

    Dobrý den,
    objednal jste si zboží, u kterého jsme měli uvedeno, že není skladem a že u něj nemáme potvrzené datum dodání. Proto jsme Vám nabídli náhradu, u které jsme měli uvedeno, že bude skladem do 3 dnů. Zboží jsme společně přeobjednali dne 21.5. a hned 23.5. jsme Vám Vaši objednávku expedovali. Vaši objednávku jsme tedy vyřídili do 2 dnů, což je podle nás v naprostém pořádku. Bohužel ale 23.5. byl zrovna pátek a o víkendu dopravci nedoručují, proto jste zásilku dostal "až" v pondělí 26.5. S pozdravem Milan Záhorský

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Poloha výdejního místa.
    • Pokud při výdeji banální objednávky strávím v pořadí třetí ve frontě čtajc 6 lid cca 20min kdy prodejce děl celou konfiguraci po kaznka a 10x opakuje totéž, tak jsem chtěl odejít neboť čas uspořený objednáním přes NET ztratím v obchodě.Na dotaz zda je na prodejně sám zněla odpověď ano, Bohužel. To mi jako zákazníkovi nestačí. Pokud není výdej zajištěn personálně a sestavování konfigurace PC rovněž, pak je to o nervy!

    Už nechci zažít ponižující čekání ve frontě při stupidním opakování prodejce zákazníkovi, že to a to nelze, že se spletl apod. zatímco fronta roste. Samotný výdej pro mne trval 1minutu!!!Čekání 20minut až na mne dojde, jako na třetího, řada.

    Reakce obchodu NC Computers s.r.o.

    Dobrý den,
    bohužel nevím, zda mluvíte o výdejním místě firmy ULOZENKA.CZ (popř. v jakém konkrétní městě) či máte na mysli naši prodejnu, nikoliv tedy výdejní místo. Jednalo-li se o výdejní místo firmy Uloženka, potom bohužel není v naší kompetenci takovouto chybu napravit. Každopádně pokud byste uvedl jaké konkrétní výdejní místo máte na mysli, tak bychom mohli Vaši stížnost předat do firmy ULOZENKA, aby toto mohli napravit.
    A pokud jste měl na mysli naši prodejnu, tak to musela být naprosto výjimečná situace (např. jeden kolega byl nemocný a druhý na obědě - s takovouto situací bohužel ale opravdu nic udělat nelze). K nám naopak chodí zákazníci od všech konkurencí právě proto, že u nás si hlídáme, aby fronta nevznikla, takže i v předvánoční době se u nás obvykle nestává, že bychom tu měli frontu.
    S pozdravem Milan Záhorský.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nízké ceny.
    • Nepřišlo mi přesně to, co jsem objednala. A bylo mi účtováno poštovné, přesto že cena zboží byla vyšší než 500 Kč.

    Nízká cena, rychlost a přehlednost jsou fajn, ale když nedorazí to, co si objednám, je to starost navíc. Konkrétně eliquid s nižším obsahem nikotinu ( 2 lahvičky po 133 Kč ). Zboží jsem nevracela, ale zakoupila znovu v běžné trafice. Sice za vyšší cenu, ale aspoň mám co chci.

    Reakce obchodu NC Computers s.r.o.

    Dobrý den,
    v podmínkách i u objednávky je napsáno, že doprava je zdarma od 500,- bez DPH. Pokud Vám tedy bylo účtováno dopravné, tak Vaše objednávka nebyla zcela určitě nad tuto částku, jinak by se doprava automaticky zrušila. V případě, že to tak bylo se s námi spojte a poštovné Vám vrátíme. Co se týká špatně dodaných liquidů, tak jste se měla ozvat a další den by Vám byli dodány ty správné. Bohužel člověk není neomylný, a tak nemohu ani já zaručit, že se někdo z kolegů nespletl. Samozřejmě to není běžné, ale státi se to může.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Koupil jsem si 2 el. cigarety za opravdu dobrou cenu, ale u jedné je popraskaný echomizér. Když jsem toto napsal prodejci, ozval se mi dopravce, ale dopravou to být nemohlo, zboží bylo velmi dobře zabaleno. Posílat toto zpět se mi nevyplatí- poštovné by asi bylo větší než cena echomizéru. Čekal jsem lepší přístup od prodejce.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednané zboží - •Olympus MASD-1 redukce XD
    nefunguje.

    Reakce obchodu NC Computers s.r.o.

    Dobrý den,
    a měl jste určitě ověřeno, že s Vaší kartou to bude fungovat? XD karet jsou dva druhy, a u těch , které umí panoramu, tak ty nefungují ani v některých fotoaparátech. Navíc přímo v popisu je napsáno, že to je pouze pro mju 840/1010/1020,850/1030SW




  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlost dodání.
    • Reklamuji jednu věc už podruhé.

    Pokud chcete ušetřit poštovné za reklamace tak tady nenakupujte.Za zboží jsem dal 753Kč a reklamace mě zatím stály 90Kč.A to nevím co bude dál,asi jim to vrátím.

    Reakce obchodu NC Computers s.r.o.

    Dobrý den,
    pokud zašlete potvrzení o zaslání od pošty a číslo účtu poštovné Vám dle zákona proplatíme, takže Vás reklamace nic stát nemusí. Pokud máte ještě minulá potvrzení, a zašlete jej společně s novým, proplatíme Vám i to předešlé.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Zboží dorazilo vadné.

    Reakce obchodu NC Computers s.r.o.

    Dobrý den,
    nenašel jsem od Vás žádnou reklamaci, ani email o reklamaci. Nejlépe by bylo obrátit se na nás s reklamací abychom mohli zboží prověřit a v případě závady vyměnit.