Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Vážený Petře B.
    omlouvám se, že jsem si Vašeho příspěvku na Heurece nevšiml dříve, ale bohužel na Heureku se nepřihlašujeme každý den. Prošel jsem tedy všechny e-maily a z Vaší adresy petr.b****@seznam.cz, ale bohužel ani jeden Váš e-mail jsem nenašel. A to ani mezi Spamy. Buď jste si tedy vymyslel, že jste nás kontaktoval, anebo jste e-maily posílal na chybnou adresu. Všechny požadavky našich zákazníků se totiž vždy snažíme okamžitě řešit a není tedy možné, že bychom na Vaše e-maily neodpověděli. Mohli bychom teoreticky přehlédnout jeden e-mail, ale určitě není možné, že bychom nepřehlédli všechny e-maily, o kterých uvádíte, že jste nám posílal. Vždy se všemi našimi zákazníky komunikujeme! Zvlášť když je potřeba vyřešit nějakou reklamaci... Mohu se zeptat proč jste nám nezavolal na telefon, když Vám zřejmě e-maily nefungují ? Vaši reklamaci bychom samozřejmě okamžitě vyřešili. Pokud jde o informaci, kterou jsem Vám podal ohledně funkce kabelu, tak jsem Vám pouze přečetl popis produktu od výrobce. Pokud má výrobce chybný popis produktu anebo pokud třeba nefunguje pouze ten Váš konkrétní kabel, tak bychom Vaši reklamaci samozřejmě ihned vyřídili a to buď vrácením peněz anebo výměnou za jiný funkční kabel.
    S pozdravem Milan Záhorský.

  • Vážení přátelé ...POZOR !!!

    1. Objednávka proběhla a dojel jsem si pro zboží na vyzvání k vyzvednutí .... bohužel nebyla připravena a já musel čekat než ji pan Záhorský (zřejmě jednatel a majitel) sezbírá dohromady dle seznamu... docela to trvalo, položek bylo víc.

    2. Uvádějí u várobcích nepravdivé údaje... např. u Kabel CABLEXPERT USB AF/micro BM + micro BF, OTG + dobijeni uvádějí, že je možné současně nabíjet tablet i připojit třeba myš. Na dotaz mi to i potvrdili, že přesně tak to funguje. Ale nefunguje !!! A kdyby si přečetli návod od výrobce, je to tam uvedeno, že to napájí jen připojené zařízení.

    3. Od nákupu se mnou již nekomunikují !!! poslal jsem celkem 5 e-mailů a dělají mrtvého brouka. Takže pozor při případné reklamaci!! Na zákazníka prostě kašlou.

    Petr

  • Jen dobré ohlasy - máme na firmě 3D skener DAVID SLS-2 a je perfektní. Bez problému skenuje 2x rychleji jako náš předchozí skener.

  • Dobrý den,
    chci se zeptat, jestli tyhle sluchátka nejsou Hands Free (nebo něco v tom smyslu). Mám zkušenost, že jsem si objednala sluchátka, které mi kvůli tomuhle nevyhovovaly. Chtěla jsem se ještě zeptat, jestli se tyhle sluchátka hodí ke sportu.

    Předem děkuji za odpověď.

  • motorola: Mám dobrou zkušenost s nákupem jako Ty. Domluva a vstřícnost naprosto super, dodání také. Dokonce garance nejnižší ceny, co víc si přát. Jinak k tvému komentu, hold někdy narazíš na výrobek, který se opakovaně kazí, ale hlavní je, že s reklamací není problém.

  • Tento obchod mohu jedině doporučit. Zakoupil jsem 3D pero od belgického výrobce. Při výběru mi pomohl telefonicky personál. Pero jsem měl druhý den od objednání doma a zatím maximální spokojenost. Chválím komunikaci a rychlost dodání.

    Děkuji

  • Musím NC.cz pochválit.
    Koupil jsem Asus T100TAM-BING-DK014B a měl výrobní vadu-nenačítal MicroSD karty, a když už je načetl, náhodně je odpojoval...

    Kontaktoval jsem je a sami mi nabídli možnost vrácení.
    Vrátil jsem stroj v rámci vrácení do 14.dnů, a krátce po doručení poslali peníze na účet. Vše bez řečí a mnohem dříve než požaduje zákon.

    Takový přístup jen chválím.

    PS:
    Asus T100TAM-BING-DK014B ovšem pochválit nemohu.
    Byl to už druhý kus, který jsem koupil a pro podobné závady jsem oba vrátil...

  • Dobrý den.. planuji si u Vás zakoupit e-cigaretu Ego-W 1100mAh, kde mě zaujala především nízká cena. Bohužel po pročtení přislušné diskuze jsem častěji narazil na problém s baterkou.. buďto lidem nefungovala vůbec nebo ji často reklamovali - a tak mě zajímá, zda se jedná o originál? Protože jak to tak sleduji, každá druhá reklamace se týká právě baterie.. Děkuji za odpověd.

  • Pravděpodobně jste si objednal zboží, které jsme neměli na skladě a u kterého jsme buď měli uvedeno "Dodání nepotvrzeno" a nebo tu byl uveden nějaký pozdější datum předpokládaného naskladnění.
    Tuto informaci uvádíme u každého našeho produktu.

  • Dobrý den, 2.1.2012 jsem si u vás objednal zboží, které ještě nepřišlo. Tak jsem se chtěl zeptat, proč mě zboží ještě nepřišlo ?