• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod vůbec nekomunikuje nezvedají telefon, neodpovídají na maily

    objednávka úřijata 13.2 tentýž den zaplacena a od té doby nikdo nezvedá telefon, na mail také nikdo neodpovídá tak nevím asi jsem o peníze přišla

    • nekomunikují se zákazníkem
    • vyberou peníze a zboží nedoručí

    Rozhodně NEDOPORUČUJI. Zboží stále nedorazilo a komunikace ze strany obchodu žádná. Na emaily nereagují.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem ihned uhradila, ale dosud mi nebylo zasláno. Obchod nereaguje na mé e-maily a telefon má nedostupný.

    Peníze si vezmou, ale zboží nepošlou.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dva tydny zadana objednavka. Doposud nemam info o dodani a telefon nedostupny. Na mail nikdo nereaguje

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    NEDOPORUCUJI,NEREAGUJI,NEZVEDAJI TELEFON,KDYZ JSEM NAPSALA,ZADNA ODPOVED. ZBOZI NEMAM,TAK VSE RUSIM.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neposila zboží

    Zboží objednano 26.01.2019 dnes 06.02.2019 zboží neposlano na dotaz neodpovězeno

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pojezdová lišta ke koupelnový shrnovacím dveřím, č. obj. 18000406
    Pojezdová lišta ke shrnovacím dveřím
    Vážení dne 11.12.2018 jsem si u Vás objednal a také obratem zaplatil pojezdovou lištu ke shrnovacím dveřím , číslo objednávky,18000406 jejíž přijetí jste mi potvrdili dne 11.12.2018. V e-mailu jsem napsal, že by bylo jak pro mne, tak i pro Vás výhodnější lištu zkrátit na délku 3x 63 cm. To je totiž šířka mých koupelnových dveří. Jsem zklamán, že mi dosud nebyly lišta doručena. Za to mi už dávno přišla žádost o ohodnocení Vaší firmy. Proto Vás žádám o urychlené zaslání předmětného zboží, nebo vrácení uhrazených peněz na adresu Miroslav Chaloupka, číslo účtu 277849103/0300.
    S pozdravem a přáním všeho dobrého v Novém roce Miroslav Chaloupka, Pod Senovou 24, 787 01 Šumperk.

    Poslal jsem už dva e-maily s upozorněním, že jsem zboží dosud neobdržel. Objednávka mi byla potvrzena již více jak před měsícem a od tohoto byla přerušena jakákoli komunikace ze strany dodavatele.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží ani po více jak 2 měsících nedorazilo, reakce obchodu na maily žádná, na uvedené telefonní číslo se nelze dovolat. Důrazně nedoporučuji tohoto prodejce, nechá si zaplatit za zboží, které vůbec nepošle.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka nedorazila, navíc mi nikdo neodpovídal na maily.
    Tímto objednávku STORNUJI

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná kumunikace s obchdem
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemam co hodnotit . Objednávku potvrdili , ale to je zatim vše. Neberou ani telefony.

    Reakce obchodu Naše-koupelna.cz

    Dobrý den, pane Kolář,

    Vaše objednávka nebyla doposud expedována, neboť od Vás nemáme zpětnou vazbu na náš e-mail, který Vám byl odeslán 15.8.2018 v 11:45. Vzhledem k tomu, že nám nebyla Vaše objednávka z Vaší strany potvrzena, nemohla proběhnout její expedice.

    E-mail Vám bude dnes znovu přeposlán a prosíme o potvrzení, zda je objednávka aktuální a připravit expedici nebo zda ji případně stornovat. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neodpovídají na maily, zboží už mám objednané a zaplacené cca 14 dní.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednané zboží nejsou schopni dodat ani za měsíc, nekomunikují, neodpovídají na maily, nezvedají telefon

    Firma nereaguje na urgence objednávky, neodpovídá na maily, nezvedá telefon. Firma působí velmi neseriózně

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    nereagují na emaily,zboží nemám

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekomunikují

    Zboží jsem obj.v pátek s tím že mi ho doručí v úterý...ale ani ve středu se nic nedělo a to jsem jim psala mail v pondělí že na to spěchám a nic, tak jsem tam zatelefonovala , ale tel.nikdo nezvedá a pak na jejich eshopu jsem četla, že je to s nimi síla.
    Tak jsem to obj.jinde a u nich obj.zrušila....a na mail že obj.ruším, reagovali docela pružně, behem pár hodin.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dlouhá doba dodání

    Reakce obchodu Naše-koupelna.cz

    Dobrý den,

    delší doba dodání v případně této objednávky byla způsobena přechodem roku, kdy probíhají dovolené a inventury.

    Nejsme velký internetový obchod se stovkami zaměstnanců, které zaměstnavatel žene do práce i ve svátky. Jsme menší firma, která chce dát na přelomu roku svým zaměstnancům zasloužené volno, ale je potřeba také provést úkony, jakou je třeba inventura.

    Pokud toto všechno chceme skloubit, je to na úkor pomalejší expedice na počátku roku, o čemž je však zákazník informován při zpracování objednávky. Stejně tak tomu bylo i v tomto případě.

    Zákazník se tak může rozhodnout, zda u nás svou objednávku ponechá a počká na dodání (když na zboží nespěchá) nebo zda upřednostní stornování objednávky z důvodu preference rychlého dodání a objednávku učiní u jiného obchodu. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • měli zboží, které jsem chtěla za rozumnou cenu
    • nedostatečná a odporující si komunikace

    -13.12. sms, že se zboží následující den, tedy 14.12.17 odesílá a 18.12.17 doručen e-mail, že se zboží bude odesílat 19.12.17. Obchod by si měl ujasnit termíny dodání a více komunikovat se zákazníkem
    -dále jsem očekávala, že zboží bude dodáno dle podmínek obchodu do 5ti pracovních dnů, ale teď už z toho bude jednou tolik

    Reakce obchodu Naše-koupelna.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za nedostatečné informace ohledně expedice, kdy po zrušení plánované expedice ze dne 14.12. měla obratem následovat zpráva o této nové situaci. Bohužel po dokončení výroby následovala obratem jen informace s novým termínem, což však bylo s časovým odstupem.

    Omlouváme se za tyto zmatky, které jsou způsobeny přetížením našich kapacit, k čemuž aktuálně přispívá zvýšený počet objednávek a rovněž nucené stěhování firmy do nový prostor, které nevyšlo zrovna na nejlepší termín.

    Musíme přiznat, že jsme tuto situaci trochu podcenili a nedostatečně se na ni připravili, z čehož pramení aktuální situace. Děláme maximum, aby se nedostatky eliminovali či je nyní pokud možno napravili. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zadna komunikace ohledne reklamace!

    Zbozi bylo doruceno ponicene. Vse jsem udelal, tak jak bylo popsano v emailu od prodejce, ktery prisel s potvrzenim objednavky. Neodpovida na emaily a neni k zastizeni na telefonu. Budu podavat trestni oznameni na policii. Prosim ostatni podvedene o konatkovani na email: [email protected]

    Reakce obchodu Naše-koupelna.cz

    Dobrý den,

    Vaše reklamace byla přijata 12.12. 2017 a je v řešení tak, aby byla vyřešena co nejdříve, nejpozději však do 30 dnů od jejího oznámení, tak jako nám ukládá zákon.

    Chybou bylo, že Vám kolega po oznámení hned nereagoval alespoň potvrzujícím e-mailem, ale místo toho se pustil do řešení s přepravcem s tím, že Vás bude až následně informovat již o dalším postupu.

    Předpokládám, že se situace v dalším komunikaci objasní.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    Telefon nedostupný,zboží označené skladem nebylo.Nabídnuté jiné zboží dorazilo po 20 dnech.

    Reakce obchodu Naše-koupelna.cz

    Dobrý den,

    ke zdržení s expedicí došlo naší vinou, neboť byl bohužel přehlídnut e-mail zákazníka, kde reagoval na naši nabídku alternativního produktu. V důsledku toho se začala doprava plánovat později a tak se termín expedice prodloužil. Za chybu se omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Nízká cena (shrnovací dveře)
    • - zásilková služba PPL, pro ty co nejsou z okolí a můžou si pro zboží zajet osobně
    • - asi taky komunikace obchodu

    - PPL nedá dopředu vědět přibližný čas doručení, obchod taky uvádí doručení pouze "zpravidla" následující den po upozornění mailem
    - obchod nepíše do upozornění číslo zásilky a na dotazy mailem reaguje se zpožděním 3 dny

    - zásilku mě doručili, když jsem na dodací adrese nebyl, protože si nehodlám brát dovolenou na celý den, kdy zásilku "zpravidla" doručují, navíc to bylo asi stejně až další den. Zásilku mi doručovatel nechal na depu, ale číslo zásilky jsem od obchodu dostal až po urgenci za dva dny. Zásilka měla poškozený obal, obsah naštěstí v pořádku. Suma sumárum jsem ušetřil 3 stovky a ztratil 3 hodiny času.