• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Zboží sice dorazilo rychle, obal byl nepoškozený, ale zboží uvnitř bylo hodně poškozené. Prodávající nereaguje na reklamaci, absolutně nevhodné chování. Rozhodně u tohoto prodejce nedoporučuji nakupovat.!!!!!!!!!

    Reakce obchodu Naše-koupelna.cz

    Dobrý den, pane Svoboda,

    proč nepravdivě uvádíte, že nereagujeme na Vaši reklamaci?

    Reklamaci jste dle záznamů doplněných do systému od kolegy oznámil 30.3.2017 ve 13:54 a kolega Vám na toto oznámení reagoval dne 31.3. v 06:54 s informacemi k dalšímu postupu. Vaše reklamace je tak v řešení a bude jistě vyřešena.

    Více informací aktuálně v systému nevidím. Kolega byl v minulém týdnů nepřítomen, takže se může stát, že je v některých případech v prodlení, nicméně Vás to neopravňuje k uvádění nepravdivých tvrzení.

    Naopak je potřeba trpělivost a klid, reklamace není příjemná záležitost pro žádnou stranu a jen s klidem ji lze vyřešit ke spokojenosti obou stran. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • NEKOMUNIKUJÍ

    Nakoupila jsem předem zaplatila a dodnes zboží nemám a nikdo se mnou nekomunikuje.Myslím si,že je to ůmyslné.Předám české obchodní inspekci.

    Reakce obchodu Naše-koupelna.cz

    Dobrý den,

    pod objednávkou č. 16000620 neevidujeme od Vás žádný e-mail, že byl zboží nebylo doručeno. Tudíž jsme nemohli nic řešit a ani nijak reagovat.

    Zpravidla nám zákazníci píší na e-mail [email protected], kde chodí maily zákazníků, pokud pošlou podpověď na námi zaslané potvrzení objedávky nebo e-mail o vyřízení objednávky.

    Kontroloval jsem tento e-mail nyní dle Vaší e-mailové adresy zadané v objednávce a příchozí e-mail od Vás zde není. Prověřil jsem i [email protected] a rovněž nic. Nechám kolegy prověřit ještě spam.

    Díval jsem se na Vaši objednávku a byla expedována 9.1.2017. O vyřízení objednávky jste byl informován e-mailem. Nechám u kolegů z dopravy zásilku prověřit a budu Vás informovat.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Zboží došlo poškozené, dodávka byla nekompletní. Na můj mail ze strany obchodu žádná odpověď. Telefon nedostupný. Podvodníci absolutně nedoporučuji!!!!

    Reakce obchodu Naše-koupelna.cz

    Dobrý den,

    reklamace jsou postupně zpracovávány dle jejich příchodu. Bohužel chyba na straně přepravce nebo i ve skladu se může stát.

    To že Vám není na Váš e-mail reagováno hned nějakým automatem neznamená, že jsme podvodníci. Proti tomu se důrazně ohrazujeme.

    Dáváme přednost seriozním informacím zaslaných našimi pracovníky reklamačního oddělení, kteří na oznámení reklamace reagují, jakmile se k ní dostanou a mají k ní věcné informace, které posounou řešení reklamce dál.

    Vaše reklamace se od dnešního ráno dle informací kolegů zpracovává a o dalším průběhu budete informován.

    Na řešení reklamace je zákonná lhůta a jakékoliv napadání naší společnosti či falešné obviňování před vypršením této lhůty, respektive jen pár dnů po oznámení, je opravdu zbytečné.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo.Po 10 ti dnech jsem objednávku rušila emailem.Na uvedený tel.kontakt se nedalo dovolat.

    Reakce obchodu Naše-koupelna.cz

    Dobrý den,

    část zboží byla z Vaší objednávka nedosutpná a měl Vám být dle systému tedy zaslán informační e-mail a objednávka byla nastavena do stavu "čekáme na odpověď zákazníka".

    Bohužel došlo k chybě na serveru a v důsledku toho nebyl odeslán avizovaný informační e-mail. U Vaší objednávky se tak marně čekalo na Vaši reakci a z Vaší strany bylo marně čekáno na expedici objednávky.

    Na tuto chybu se přišlo až na základě Vašeho prvního e-mailu, kde jste oznámila zrušení objednávky. Již nám nezbylo nic jiného než toto storno akceptovat.

    Za vzniklé pochybení se omlouváme.

    Bohužel ani informační systémy nejsou zcela bez chyb. Proto je v případě objednávky vhodné, pokud není v následujících dnech po zadání oznámena expedice zboží, nás e-mailem navazujícím na původní potvrzení objednávky kontaktovat a dotázat se na stav objednávky. Kolegové by ji prověřili a podobnou chybu tomuto případu včas odhalili. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Maji zbozi ktere jsem hledal
    • Vubec zadna komunikace, psal jsem tam uz 2 emaily a ani jedna odpoved! Katastrofa.

    Reakce obchodu Naše-koupelna.cz

    Dobrý den,

    Vaše objednávka byla po příchodu zadána do výroby, neboť vybrané čalounění je na objednávku s dodáním 3-6 týdnů tak, jak je uvedeno v nabídce tohoto zboží na e-shopu.

    Jediný e-mail, který jsem od Vás zpracovával, byl až včerejší e-mail obsahující zrušení objednávky. Objednávka byla tedy stornována.

    Bohužel starší e-mail jsem nedohledal. Muselo tedy dojít k jejich chybnému přesunu mezi spam a smazání. Za chybu se omlouváme.

  • Nespolehlivost spatna komunikace

    Reakce obchodu Naše-koupelna.cz

    Dobrý den,

    objednávka byla přijata dne 4.1.2016. Z důvodu probíhajících inventur byla objednávka zpracována 6.1. a zákazníkovi byla odeslána informace o zpracování objednávky, průběhu inventur a termínu expedice, který byl nastaven na 12.1.2016.

    Proti tomuto termínu se zákazník nijak neohradil (ani telefonicky, ani e-mailem) a objednávka tak byla dne 12.1.2016 expedována.

    Dne 14.1.2016 nás zákazník informoval (telefonicky i e-mailem), že mu zásilka nebyla doposud doručena. Zákazník byl týž den večer informován, že se zásilka dohledává u přepravce a jakmile bude známa nějaká nová informace, budeme jej informovat.

    Stav zásilky se zjistil v pátek odpolene a bylo s přepravcem dohodnuto doručení v pondělí a předání informace o doručení zákazníkovi. Předání ifnormace patrně neproběhlo, neboť zákazník dne 16.1. oznámil zrušení své objednávky. Zásilka byla ponecháne v plánu rozvozu s tím, že buď zákazník zásilku převezme nebo se případně vrátít zpět.

    Zásilka převzata nebyla a balík míří zpět k nám. Tolik o "špatné komunikaci".

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nedodržena dodací lhuta 5-ti pracovních dní

    Reakce obchodu Naše-koupelna.cz

    Dobrý den,

    objednávka na vanu přijata 20. prosince. Vzhledem k tomu, že se vany rozváží našim rozvozem, kdy na každý pracovní den v týdnu je naplánována rozvozová trasa po ČR tak, aby se za 5 dní pokryla celá ČR, nebylo možné vanu na danou adresu před svátky doručit.

    Následně již byla firma z důvodů svátků uzavřená a objednávka se realizovala v novém roce po ukončení invetur. Bohužel o termínu expedice byl zákazník informován až v novém roce po ukončení invetur, kdy kolegové opět začali plánovat uvolněné objednávky na dopravu.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Přišla mi jiná barva obkladu ,zboží jsem vrátila a žádala výměnu ,bylo mi sděleno ,že barva je správná ,že mám špatné barvy na monitoru...komunikace na nule,telefon nedostupný ,na emaily odpověd za několik dní...tak jsem objednávku zrušila a objednala si stejné zboží do firmy Nejlevnější TZB,vřele doporučuji ,rychlé jednání ,ochota ještě před doručením mi poslali fotografii obkladu ,jestli je správný a rychlé dodání...

    Reakce obchodu Naše-koupelna.cz

    Dobrý den,

    objednávka byla dodána správně přesně dle objednávky zákaznice, tudíž nebylo možné zákaznici vyhovět v požadavku na výměnu, neboť vybraná barva obkladu v jiných odstínech není.

    Obecně platí, že každý zákazník má právo objednané zboží ve lhůtě 14 dnů bez udání důvodu vrátit. Pokud se tedy zákaznici barva obkladu nelíbila (obklad se může v reálu od obrázku na monitoru vlivem nastavení monitoru lišit), je možné nepoužité a nepoškozené zboží zaslat zpět.

    V tomto případě byla objednávka zrušena z naší strany, neboť zákaznice zboží nevrátila, ale vyexpedovanou zásilku nepřevzela, čímž porušila obchodní podmínky.

    V konečném důsledku nám výrobce potvrdil, že barevný rozdíl mohl být způsoben nejen monitorem, ale že u dané barvy došlo ve výrobě k mírnému posunu odstínu.

    Pokud tedy zákaznice objednala stejný obklad dané barvy u jiného prodejce, obdržela obklad ve stejném odstínu, jako původně dodala naše firma.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Výhodou je, že zboží doručí až domů a nemusím nikde běhat.
    • Chybějící možnost kontroly zboží při předání.

    Původně jsem se chtěla vyjádřit k obchodu až po vyřešení reklamace, ale na uvedené tel. číslo se nelze dovolat a na e-mail mi nikdo od 4.12.2015 neodpověděl. Je pravda, že na první e-mail mi p.Floreš odpověděl a požádal o zaslání upřesnění poškození dveří a zaslání fotografií což jsem udělala.
    Domnívala jsem se, že mi budou zaslány nové dveře a ty rozbité si odvezou a celá záležitost bude vyžízena do týdne, ale tak to asi nechodí.

    Reakce obchodu Naše-koupelna.cz

    Dobrý den, uvedená reklamace byla řádně a v termínu vyřešena v souladu s upravujícími předpisy.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Rychle vyřízená reklamace

    Reakce obchodu Naše-koupelna.cz

    Opětovná recenze na stejnou objednávku, která byla hodnocena již v předchozí recenzi. Nyní je jen vyplněná přes dotazník, zatímco předchozí byla zadána ručně.

    Více není potřeba dodávat.

    • Celkem přijatelné ceny.
    • Absolutně žádná šance se dovolat. Zkoušel jsem to týden a bez úspěchu. Na emaily odezva až za 4 dny.
    • Po avízu o změně dodací adresy se obchod ozval když už jsem si to u toptransu dojednal sám, v den dodání.

    Pokud s obchodem nebudete potřebovat něco řešit tak snad ok

    Reakce obchodu Naše-koupelna.cz

    Dobrý den,

    Vaše objednávka byla přijata dne 14.1. ve 21:55. Následující den, tedy 15.1.2015, Vám byl v 8:35 odeslán e-mail ohledně dostupnosti zboží a termínu dodání Vaší objednávky. Na jeho základě jste nás telefonicky kontaktoval a potvrdil platnost Vaší objednávky s tím, že delší dodací lhůta není problém.

    Telefonická komunikace tedy v tomto případě zdárně proběhla a Vaše objednávka se mohla posunout dál. Tato dohoda byla následně potvrzena e-mailovou zprávou, kdy Vám byl zaslán e-mail a SMS s informací o expedici objednávky.

    Následně jste nás ve čtvrtek 22.1.2015, den před expedicí Vaší objednávky, e-mailem kontaktoval s tím, že potřebujete změnit dodací adresu. Toto bylo dle Vašeho požadavku provedeno a na Váš e-mail bylo reagováno.

    Jelikož není možné z důvodu kapacity všechny hovory v průběhu dne přijmout nebo realizovat zpětné volání, máme i další komunikační prostředky jako např. e-mail, kde jsou všechny dotazy postupně dle jejich příchodu zpracovávány a je na ně reagováno.

    Pokud se nedaří "týden" dovolat, doporučujeme všem zákazníkům poslat dotaz e-mailem bez prodlení, pokud se nepodaří třeba ani na druhý pokus dovolat. Zpráva s informací pro nás se tak k nám dostane, víme, co po nás zákazník žádá a můžeme to obratem řešit, což se při nedovolání nedozvíme.

    Děkujeme za pochopení.

  • Dodací lhůta je dlouhá a vůbec jste nám nesdělili, kdy vlastně objednané zboží dovezete. Jestli do týdne neodpovíte, budeme muset obj. zrušit. Lukešová

    Reakce obchodu Naše-koupelna.cz

    Dobrý den,

    tato objednávka byla stornována dle požadavku zákazníka ze dne 30.12.2014.

    Zákazník svou objednávku vytvořil dne 19.12.2014 ve 23:23. Jelikož byl pátek 19. prosince náš poslední pracovní den před svátky a objednávka byla vytvořena až ve večerních hodinách, bylo na tuto objednávku z naší strany reagováno až následující pracovní den po svátcích, což bylo dne 30.12.2014, kdy byl zákazník informován o zpracování objednávky, která bude po inventurách ve dnech od 6.1.2015 naplánována na dopravu a následně realizována.

    Takto dlouho však tento zákazník nechtěl čekat, takže dle jeho požadavku byla objednávka stornována.

    Děkujeme ostatním zákazníkům, kteří akceptovali náš omezený provoz mezi svátky, stejně jako čerpání dovolených i nutnost provést inventury a s realizací svých objednávek vyčkali na druhý lednový týden.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žadné jsem nenašel
    • nekomunikace
    • neosobní jednání s dopravcem
    • nedodržení potvrzené objednávky, na čas dodaní.

    Potvrdí objednávku, včetně poznámek a dohody termín dodaní a následně pár hodin před odeslaním zboží Vás arogatním emailem informují o tom, že to tak nejde a že musím já vyvinout jako zakázník součinnost

    nedoporučiji obchod z důvodu výše uvedených

    Reakce obchodu Naše-koupelna.cz

    Dobrý den,

    e-mailová zpráva nebyla v žádném případě arogantní, bylo to prosté sdělení faktu a reakce na nerealizovatelný požadavek zákazníka, kdy chtěl doručení ráno do 9 hodin nebo večer po 19 hodině nebo v sobotu. Rovněž nemůžeme akceptovat zavádějící informaci o nedodržení potvrzení o doručení dodávky na čas. Žádné takové potvrzení z naší strany nejsou, potvrzuje se jen den doručení.

    Náš rozvoz nebo spolupracující přepravci nejsou jako třeba PPL, které možná v Praze rozváží zboží kdykoliv, kdy si zákazník řekne. Ale i v jejich případě se musí zákazník částečně přizpůsobit a pro úspěšné doručení vyjít dopravci vstříc.

    Doprava vany není stejná jako doprava např. mikiny objednaného přes e-shop. Dopravy van a podobného zboží se musí plánovat dle doručovacícíh adres, kterou jsou na trase od místa nakládky po nejvzdálenější místo doručení a dle pořadí vykládek se pak zboží nakládá.

    Rozvozové auto následně z místa nakládky vyjíždí a postupně po trase zboží vykládá. Z tohoto důvodu není možné vyhovět požadavku doručení v určitý čas a zákazník zde musí vyvinout tu součinnost, že si na potvrzený den doručení zajistí převzetí. V průběhu dne je řidičem čas vykládky upřesněn dle aktuálního stavu a průběhu předchozích vykládek a situace v dopravě.

    Pokud si zákazník nedokáže převzít zboží, nechce si brát třeba volno a v potvrzený den doručení čekat na dodání zboží, můžeme jen doporučit to, ať tedy zboží neobjednává přes e-shopa a jde si ho koupit do kamenného obchodu tehdy, kdy se mu to hodí. Vyhneme se pak situacím, kdy se zboží k zákazníkovi veze, on jej nepřevezme a nám vzniknou zbytečné náklady dopravy, které budeme po zákazníkovi vymáhat, neboť jeho objednávka nebyla řádně před expedici stornována a záměrně nás svou nečinností uvedl v omyl a poškodil.

    Je zajímavé, že všichni ostatní zákazníci to chápou a doručení proběhlo bez komplikací a v tomto případně to nešlo.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Velká nespokojenost.
    • Už nikdy si neobjednám.
    • Delší doba dodání.
    • Žádná komunikace.(není možné se dovolat)

    Nedoporučuji,zboží došlo bez horní lišty,takže dveře nemůžeme namontovat.Nikdo nebere telefon.Rozhodně nedoporučuji!

    Reakce obchodu Naše-koupelna.cz

    Dobrý den,

    vezmeme připomínky postupně a zrekapitulujeme.

    "Velká nespokojenost."
    - Mrzí nás, že to berete až tak radikálně. Ke změně názoru Vás asi nepřesvědčíme. Je pravdou, že se ve výrobě objevila chyba, ale ta byla napravena a chybějící díl byl doposlán.

    "Už nikdy si neobjednám."
    - To nás mrzí - patrně to vychází z Vaší nespokojenosti. Snad alespoň přesvědčíme ostatní zákazníky, že nic nemá jen jednu stranu a potřeba se na vše dívat s nadhledem a ne hned někoho zatracovat při jednom problému. Člověk je tvor chybující a i ve výrobě se kluci občas seknou.

    "Delší doba dodání."
    - Objednávka byla zadána ve státní svátek 28.10.2014. Následující den byla Vaše objednávka zpracována a byl Vám e-mailem i sms zprávou potvrzen termín expedice. V dalších dnech byly dveře vyrobeny a 31.10. byla objednávka expedována tak, jak bylo předem avizováno - tedy ve stanoveném termínu.

    "Žádná komunikace. (není možné se dovolat)"
    - Při vytvoření objednávky jste dostal e-mailovou zprávu s potvrzením objednávky. Následující den jste obdržel e-mailovou zprávu a sms o zpracování objednávky s termínem expedice. V den expedice jste obdržel další zprávu o vyřízení objednávky. Při doručení jste nám volal a dovolal jste se, že zásilka není kompletní a dveře neobsahují vodící lištu a domluvili jsme se na dalším postupu řešení.

    "Nedoporučuji,zboží došlo bez horní lišty,takže dveře nemůžeme namontovat.Nikdo nebere telefon.Rozhodně nedoporučuji!"
    - Mrzí nás, že vzniklý problém vnímáte takto negativně. Ano, dveře byly dodány bez horní vodící lišty, což by se stát nemělo, ale bohužel kolega ve výrobě selhal. Tento problém jste nám oznámil telefonicky, kdy Vás kolega odkázal na oznámení reklamace e-mailem s uvedením čísla objednávky a popisu závady s tím, že reklamace bude prověřena a následně budete o vyřízení informován. Tak se i stalo. Reklamaci jste nám oznámil v úterý 4.11., kdy je naší povinností vyřešit reklamaci do 30 dnů. Snahou je však řešit reklamace co nejdříve. I ve Vašem případě byla reklamace vyřešena během pár dnů, a to v pátek 7.11. odesláním chybějícího dílu přes PPL, o čemž jste byl následující pracovní den informován e-mailovou zprávou.

    Pokud to tedy shrnu - objednávka byla řádně vyexpedována dle Vašeho zadání a ve standardním čase. Bohužel se zde objevila chyba výroby, kdy však na základě Vašeho oznámení byla reklamace v co nejkratším termínu vyřízena.

  • Vana dorazila rozbitá,dost možné že škodu zapříčinil přepravce(ale jelikož ve vaně byly ostré-volně pohybující se předměty-je to chyba spíše osoby která zboží balila.)
    Ale škoda byla nahlášena okamžitě po rozbalení balíku-Pondělí,je Středa a ze strany prodejce místo nějakého řešení je jen spousty otázek. Nejen že vana měla přijít podle emailu v pátek,(tudíž jsme měli objednaného instalatéra,který již v pátek "vykuchal" koupelnu,s tím že hned nainstalujeme nové zboží,ale pořád jsme bez vany,všude zastavená voda,a dětičky jsou opravdu natšené...
    Takže dodací lhůta nebyla dodržena,zboži přišlo poškozeno a reklamace vázne na nesmyslných otázkách.

    Reakce obchodu Naše-koupelna.cz

    Dobrý den, omlouváme se za vzniklé komplikace, ale bohužel chyba v neřešení reklamace není u nás. Oznámené reklamace jsou po oznámení řádně řešeny.

    Vaše reklamace nám však oznámena nebyla. Na e-mail [email protected] nebo [email protected] nám od Vás žádná reklamace či zpráva o tom, že by vana byla doručena poškozená, nepřišla.

    Stejně tak nám nebyla sdělena vada zásilky ze strany přepravce.

    Jelikož tedy reklamace nebyla oznámena, nemohla být z naší strany (prodejce) řešena a je tedy otázkou, s kým vlastně komunikujete.

    Z Vaší recenze tak můžeme jen potvrdit, že Vaše objednávka byla expedována 30.10. a doručení mělo proběhnout následující pracovní den, tedy v pátek 31.10.2014. Dle Vaší informace však proběhlo až v pondělí.

    Na základě Vaší recenze nyní u přepravce prověřujeme, kdy byla objednávka doručena a zda bylo vše v pořádku nebo zda u přepravy vzniklo nějaké poškození.

    Následně Vás budeme o vývoji informovat.

    Vás zároveň prosíme o zaslání reklamace na výše uvedené e-mailové adresy s uvedením, o jaké poškození se jedná a přiložením fotografií dokumentujících poškození. Děkuji.

    ****
    Dodatek ze dne 6.11.2014

    Na základě reakce, kterou jsme zákaznici poslali i e-mailem, bylo zjištěno, že byla reklamace zákaznicí místo u nás omylem oznámena u výrobce, což bylo špatně. Vše se však nakonec objastnilo, reklamace je v řešení a zákaznici bude vana vyměněna.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace nefunguje
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Nemám co hodnotit na zboží stále čekám.

    Reakce obchodu Naše-koupelna.cz

    Dobrý den,

    bohužel opět recenze stejného typu jako recenze od uživatele Oluška ze dne 18. března 2014, kdy doplácíme v hodnocení na to, že zákazník neumí vstřebat psaný text nebo si jej vůbec nečte.

    Zákazník nás nedoporučuje a dává špatné hodnocení skrz dodací lhůtu, ale přitom si vybral čalounění na objednávku, kde je dodací lhůta 3 - 6 týdnů, což je uvedeno výrazně v popisu zboží. Toto je též uvedeno v názvu výrobku i v dostupnosti tohoto produktu.

    Vzhledem k tomu, že objednávka byla vytvořena dne 11.5.2014 a dodací lhůte je 3-6 týdnů, je logické, že zákazník na čalounění, které je teprve ve výrobě, stále čeká.

    Navíc byl zákazník dne 12.5.2014 e-mailem z naší strany ještě jednou informován, že čalounění je na objednávku a že se na základě jeho objednávky zadává do výroby a bude vyrobeno ve lhůtě 3-6 týdnů a že nás má obratem kontaktovat, pokud by mu tento termín dodání nevyhovoval a vybrali bychom následně nějaké čalounění ze skladových zásob v podobné barvě a prošití. Žádná reakce však od zákazníka nedorazila.

    A pak se tu objeví taková recenze a zákazník se diví, že čalounění ještě nemá... Ach jo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • vyhody nevidim žadny
    • neuveritelne drahe dopravne, priste tam radsi pojedu taxikem vyzvednout zbozi. 399 Kc za dopravu, pritom zbozi vazi asi 6-7 kg.
    • Jsou pomaly, uz skoro 2 tydny cekam marne...

    Na strankach to vypadalo, ze zbozi je skladem, pak zjistili, ze skladem neni. Zatim 2 tydny cekani, jsem zvedavy, kolik tydnu jeste...
    Nejhorsi internetovy obchod, co jsem kdy videl!
    Prvni a urcite posledni nakup u toho obchodu.
    Kupujte jinde!

    Reakce obchodu Naše-koupelna.cz

    Vážený zákazníku,

    každý zákazník má možnost se na našich stránkách seznámit s cenami dopravy před objednáním. U jednotlivých doprav je též uvedeno, co lze přes dané dopravy expedovat.

    Bohužel se stále nacházejí zákazníci, kteří tyto informace záměrně ignorují a na doručení přes výdejní místa HeurekaPoint (Uloženka) vybírají zboží jako kouty, zástěny a vany, protože je to pro ně nejlevněší a zkoušejí, zda jim to projde.

    Zákazníky vždy na tuto chybu upozorníme, sdělíme jim, že uvedená doprava pro daný výrobek není možná a navrhneme nejlevnější způsob dopravy daného zboží. Zákazník se následně může svobodně rozhodnout, zda změnu akceptuje nebo zda přistoupí na storno objednávky. K ničemu není nucen, je to jeho rozhodnutí.

    Pokud by zákazníci záměrně při objednávání nevybírali nevhodný způsob dopravy, nemusely by se tyto špatné dopravy řešit. To se stalo i ve Vašem případě, tudíž nechápeme Vaši reakci ohledně ceny dopravného za daný výrobek, kterou jste akceptoval.

    Druhou věcí je termín dodání, kdy u Vaší objednávky došlo opravdu ke zdržení vlivem chyby v naší skladové evidenci. Toto však řešíme a snažíme zboží doplnit na sklad v co nejkratším termínu.

    O Vaší chybě při výběru dopravy, stejně jako o zdržení v expedici jste byl vždy informován a měl jste možnost objednávku zrušit a objednat si u jiného dodavatele, když jste s našimi službami tak nespokojen a jsme "nejhorší internetový obchod", jak uvádíte.

    Se zákazníky, kteří se na jednu stranu tváří tak, že je vše v pořádku a naše řešení akceptují a na druhou stranu nás urážejí, nemusíme nutně spolupracovat a objednátku tak stornujeme a provedená platba bude vrácena zpět na Váš účet.

    Máme zájem o spolupráci jen s takovými zákazníky, kteří mají o spolupráci opravdu zájem a za svými rozdnutími si při řešení vzniklých problémů stojí.

    • nespokojenost,
    • po 6 týdnech ,nejsou schopny věc doručit

    Nedoporučuji

    Reakce obchodu Naše-koupelna.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi, kterou však nechápeme a musíme se jí hodně divit a bohužel to zde schytáváme i za výrobce, kdy výrobu nedokážeme ovlivnit. Bohuže to však ukazuje, jak jsou někteří lidé zahledění do sebe a jen na své potřeby bez pochopení dění kolem sebe a akceptování příčin, které mohou vývoj různě ovlivnit. Trochu rekapitulace této objednávky.

    Objednávka byla zadána dne 5.2.2014. Objednávka byla přijata, zpracována a následující den byla zákaznice informována, respektive bylo připomenuto, že uvedené čalounění nemáme standardně skladem, ale že je na objednávku tak, jak je uvedeno v naší nabídce na e-shopu a jeho doba dodání z výroby je 3-6 týdnů, tedy může být dodáno až na konci této lhůty, stějně jako na začátku. Dodání je ovlivněno výrobou, kdy se atypické čalounění vyrábějí nepravidelně obvykle jednou do měsíce v závislosti na počtu přijatých atypických objednávek.

    Zákaznice byla vyzvána, že pokud je pro ni doba dodání dlouhá, má nás obratem kontaktovat a vybereme čalounění takové, které je standardně skladem. Toto však z její strany nebylo učiněno a objednané atypické čalounění bylo zadáno do výroby.

    Od zákaznice jsme dne 7.2. obdrželi jen tento e-mai: "Dobrý den, 5.2.jsem zadala platbu,tak prosím o co nejblišší termín dodání. Díky."

    Na tento e-mail jsme opět obratem reagovali a upozornili ji, že má vybrané čalounění na objednávku, která se vyrábí až na základě objednávky od zákazníka a lhůta dodání je tak 3 - 6 týdnů, což je prezentováno i v e-shopu u těchto položek. Dále jsme zákaznici informovali, že čalounění bylo zadáno do výroby a po jejím dokončení bude informována o přesném termínu odeslání.

    Dne 17.3. se zákaznice připomenula e-mailem, neboť jsme ji prozatím o termínu odeslání neinformovali. Z výroby totiž čalounění zatím nedorazilo a na základě jejího e-mailu prověřujeme ve výrobě, jak to s naskladněním vypadá. E-mail zákaznice zněl takto: "Dobrý večer, urguji objednávku na dodání polstru na dveře,je to již 6 neděl,tak už to snad máte vyrobeno,jestli-že to nedodáte do konce tohoto týdne,tak odstupuji od smlouvy a částku zaplacenou 598.-Kč vraťte na můj účet."

    Na e-mail jsme samozřejmě reagovali s tím, že to prověřujeme u výrobce a budeme zákaznici informovat. Na to bohužel zákaznice nepočkala a ihned vytvořila tuto recenzi, kdy 6 týdnů uběhne zítra, tj. 19.3.2014.

    Občas se stane, že se nějaká dodávka z výroby opozdí a dodání výrobků na míru či na objednávku se protáhne o pár dnů, ale vše je ovlivněno mnoha faktory u výrobce a následně u přepravce, takže někdy v není v našich silách dodat výrobek na zakázku přesně v daném termínu, i když bychom chtěli. V takových případech pak však vždy probíhá komunikace se zákazníkem, kdy je dle informací z výroby předána zpráva o novém termínu dodání a vzniklé zdržení je vždy nějak vykompenzováno. Je to však vždy o komunikaci a vzájemném porozumění. Zde však patrně zákaznici o dodání nejde a cílem je pravděpodobně objednávku za každou cenu zrušit...

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • když udávám zboží skladem, nepředpokládám, že je ve skladu v Itáliia a bude u zákazníka za 4 týdny.

    Nepravdivé nebo zavádějící údaje o dostupnosti zboží

    Reakce obchodu Naše-koupelna.cz

    Dobrý den, pane Helcl. Proč v této recenzi lžete? U Vámi objednaného zboží bylo zboží s dostupností "skladem" opravdu skladem.

    Baterie, která z Vaší objednávky dodána nebyla, neměla uvedenou dostupnost "skladem", ale "konec února 2014". Tato dostupnost neobsahuje slovo skladem, takže netušíme, co Vás vedlo k domněnce, že je uvedená baterie skladem a tedy nechápeme, proč nás zde záměrně poškozujete a lžete. Přitom Vám bylo e-mailovou zprávou po obdržení objednávky vysvětleno, že se u této baterie čeká na naskladnění z výroby, které mělo proběhnout na konci února. Bohužel na straně výrobce vznikl problém, kdy naskladnění tohoto modelu baterie neproběhlo a řešil se s výrobcem nový termín dodání.

    O tomto všem jste byl informován, takže jste věděl, jak je to s dostupností tétot baterie, přesto zde lžete.

    Nedostupnou baterii jsme vyřešili alternativním modelem podobného designu, který byl rovněž v akci, byla v naší nabídce uvedena "skladem" a byla tedy obratem expedována.

    Vaše recenze nás mrzí a rozhodně jsme si takové nízké hodnocení a lživé informace nezasloužili. Není to od Vás fér.