• Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Zboží dorazilo v novém nepoškozeném balení ale pod ním bylo staré poškozené dolepené špinavé balení. Evidentne vráceno jako poškozené a znova zabalené. Zboží samozřejmě zničené. Byl jsem upozornen že si mám zboží rozbalit a skontrolovat před dopravcem jinak ztrácím záruku. Rozbalování doma mi trvalo asi 10 minut(sama izolepa), na ulici to nešlo. DEKUJI.

    Reakce obchodu Naše-koupelna.cz

    Dobrý den, pane Kochan,

    dovolíme si poopravit a upřesnit Vaši recenzi, která je bohužel z části nepravdivá.

    Prvně musíme reagovat a vyvrátit Vaše tvrzení, že zboží bylo "samozřejmě zničené". S tímto nemůžeme souhlasit, jelikož nám z Vaší strany žádná reklamace oznámena nebyla, ačkoliv je to samozřejmě možné a je to uváděno v každé komunikaci. Nevíme tedy, proč zde lživě uvádíte informaci o poškození, které by jste jistě obratem oznámil, pokud k němu došlo, aby se vzniklý problém vyřešil.

    K uvedenému balení koutu - kout byl opravdu přebalen, neboť při přepravě od výrobce na náš sklad byl karton poškozen. Kout byl z tohoto důvodu rozbalen, zkontrolován a opětovně zabalen. Jelikož nemáme stejné obaly jako výrobce, byl karton ponechán i v původním obalu, který odpovídá parametrům kout a je v něm dobře chráněn a nově byl obalen ještě novým kartonem, aby bylo balení pevnější a ochrana koutu větší. V žádném případě se nejednalo o kout poškozený.

    Pokud jde o převzetí - je ve všech zaslaných zprávách o stavu Vaší objednávky uvedeno, že "při převzetí zboží je povinností zákazníka zboží zkontrolovat" a též v případě chyby v dodávce nutnost toto oznámit, nejpozději však do 24 hodin od převzetí zboží, kdy je možné vzniklé poškození vlivem dopravy u přepravní společnosti reklamovat.

    U většiny zboží je možné provést kontrolu při převzetí. U části výrobků to však k jejich povaze, velikosti, balení či vlivem spěchu přepravce někdy není možné a z tohoto důvodu jste informován o lhůtě 24 hodin, kdy máte možnost si zboží v klidu domova rozbalit a zkontrolovat. V případě poškození je pak dostatek času na nafocení poškození a zaslání e-mailu o vzniklé závadě, kterou bychom obratem s Vámi a přepravcem začali řešit.

    Toto však z Vaší strany učiněno nebylo, o žádném případném poškození jsme tak nevěděli a nemohli jsme nic řešit.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • žádné
    • Špatná expedice a balení zboží.
    • Zboží, které je z výroby označené jako křehké je přebaleno do obalu, který toto označení postrádá.
    • Dále přídavné lamely BX07 byly zabaleny velmi liknavě a asi i lajdácky skladovány, o tom svědčí špinavé až "zašmírované" krycí plastové obaly, zejména v těch místech kde byly lamely nakonec poškozeny.
    • Poškození nemohla být způsobena dopravou PPL, protože obaly, do kterých byla celá dodávka uložena, byly zcela nepoškozené a čisté.

    Po této první zkušenosti se špatnou až neodbornou balící i skladovací péčí a technikou, která nutně vede k poškození zboží, se již na obchod neobrátím.
    Stejně tak bych se neodvážil doporučit tento obchod ostatním.

    Reakce obchodu Naše-koupelna.cz

    Dobrý den, omlouváme se za vzniklé nedostatky, které prověříme. Děkujeme za tuto recenzi, ze které je však bohužel patrné, že pokud je zákazník nespokojený se zbožím, projeví se to i ve zbylém hodnocení, i když např. expedováno bylo ihned, jakmile byla provedena platba převodem předem. Byl zde však mezi objednáním a expedicí víkend a státní svátek, tak se možná doba dodání jevila jako dlouhá.

    Rovněž informaci o poškození zboží nemůžeme brát zatím jako věrohodnou, protože nám žádné poškození nebo reklamace nebyla zákazníkem oznámena, což by běžný zákazník, který by obdržel poškozené zboží, ihned učinil. My bychom si následně vyžádali fotodokumentaci poškození pro dořešení vzniklého problému s přepravcem a obratem bychom to řešili výměnou dveří nebo zasláním náhradního dílu. Jelikož nám poškození oznámeno nebylo, nemohlo být nic vyřešeno či napraveno a těžko též polemizovat i o vzniku poškození. Člověk někdy žasne, co může vzniknout při přepravě, aniž by byl vnější obal poškozený.

    Pokud jde o balení modelu BX, tak jsou dveře vždy v původním obalu a jsou ještě baleny do jednoho kartonu, který je označen nálepkou křehká. Pokud toto balík neobsahoval, muselo dojít ke stržení při přepravě nebo opomenutí skladníka. To si ale snadno ze skladových záznamů zjistíme. Pokud jde o špinavé původní obaly, tak zde musíme konstatovat, že každý obal je více či méně špinavý. Tyto dveře jsme totiž převzali od jiné společnosti jako umoření dluhu, takže již prodělaly dvě dopravy a my nyní tyto dveře s 50% slevou vyprodáváme, aby se dluh co nejdříve umořil. Nicméně to nemá vliv na kvalitu expedovaných dveří, které jsou naprosto v pořádku a bez poškození. Všechny dveře jsou totiž před expedicí fyzicky kontrolovány, takže nemůže odejít vadný výrobek. Za to skladník ručí svým místem, stejně jako za odpovídají způsob balení. Toto bude dle záznamů dohledáno a v případě pochybení se budeme muset se skladníkem rozloučit.

    Rovněž bude obratem kontaktován zákazník, aby nám tvrzení zde vysvětlil, hlavně pokud jde o údajné poškození doručeného zboží a mohla se případně sjednat náprava. I když nechápeme, proč to zákazník neučinil obratem (zákazník je na to upozorňován v každé e-mailové zprávě) - vše již mohlo být dávno vyřešené ke spokojenosti zákazníka a nemusela zde po deseti dnech vzniknout tato negativní recenze. No uvidíme...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Na obrázcích předvádějí něco jiného než oč se ve skutečnosti jedná. (např. foto shrnovacích dveří ve skutečnosti prodává obložky)

    Reakce obchodu Naše-koupelna.cz

    Děkujeme za recenzi, i když její hodnocení nemůžeme akceptovat a považujeme jej jako hodně NEFÉROVÉ a nechápeme, za co jsme si tak nízké hodnocení zasloužili.

    Vaše objednávka byla učiněna dne 18.7. 2013 v 19:51. Následující den, tj. v pátek 19.7.2013, byla objednávka zpracována a byla Vám závazně potvrzen termín expedice v pondělí 22.7.2013. V uvedený den byla zásilka expedována. Vše tedy byla vyřízeno správně, ovšech krocích jste byl e-mailem nebo sms informován. Nemáme do dnešního dne zprávu, že by něco proběhlo špatně.

    Pokud jde o obrázek obložky, tak je na obrázku obložka. Jelikož je obložka vhodným doplňkem shrnovacích dveří a kombinace těchto dvou položek zlepšuje celkový vzhled shrnovacích dveří, je logicky obložka vyfocena včetně shrnovacích dveří, aby tento efekt vynikl a zákazník při rozhodování o koupi dveří mohl zvážit, zda si zakoupí samotné shrnovací dveře nebo zda si přikoupí obložku pro lepší celkový vzhled zakoupených dveří.

    I když jsme v rámci této objednávky udělali maximum a kolegové dělali svou práci dobře, byli jsme odměněni HODNĚ NEFÉR RECENZÍ. Bohužel občas jsou lidé nepřející a nedoporučení našeho obchodu absolutně NECHÁPEME.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • velmi dobre ceny
    • myslim, ze spoluprace s PPL tento obchod poskozuje

    obchod perfektni, ale spoluprace s PPL neni dobra volba. Misto v patek mi bylo zbozi doruceno v pondeli. Misto mezi 15:30-16:00(informace od dispecera) mi bylo zbozi dorucen v 19:30.

    Reakce obchodu Naše-koupelna.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši reakci. Bohužel nás nepotěšila a nemůžeme s hodnocením souhlasit. Náš e-shop udělal vše rychle, řádně a správně. Chyba - respektive denní zdržení s doručením vzniklo na straně přepravce, což nedokážeme ovlivnit. Zákazník zde následně hodnotí spíš dopravce než náš obchod, naši činnost a důsledkem toho je celkové hodnocení jen 50%. Tato reakce ukazuje, že ne vždy je hodnocení objektivní a zákazník se nechá ovlivnit aktuální náladou po doručení, kdy je ovlivněn třeba neblahou zkušeností s dopravou a to se následně projeví v celém hodnocení místo jen otázek týkajících se dopravy.

    V tomto případě byla objednávka učitněna dne 4.9. 2012 kolem 20. hodiny. Objednávka byla zpracována, shrnovací dveře vyrobeny a ve čtvrtek 6.9. expedovány. O všem byl zákazník informován. Problém vznikl při doručení zásilky přes PPL, které neproběhlo v pátek, ale až v pondělí.

    Jak je patrné, tak ze strany našeho obchodu proběhlo vše řádně, rychle a objednávka byla obratem vyřízena. Přesto jsme dostali hodnocení pouhých 50% a zákazník nás nedoporučuje. A proč?

    No kvůli dopravě... Zde názorně vidíte, jak může být toto špatné hodnocení zavádějící, když se zákazník nechá ovlivnit pocity a hodnocení pak říká, že jsme špatný obchod, přestože zde chybu udělala přepravní společnost, jejíž chod nedokážeme ovlivnit, je to samostatná firma a bohužel někdy se nějaké to zdržení vyskytne.

    Díky tomu pak dostaneme následujcí špatné hodnocení:

    Jak jste spokojen(a) s délkou dodací lhůty?
    známka 3 z 5ti.
    - Budiž, moc namítat nemůžeme, i když... Zákazník zde hodnotí dobu od objednání po doručení, což je zkreslující. Tato otázka totiž neni položena od Heurky dobře. Spousta objednávek je vyřízena ze strany e-shopu rychle, ale zdržení se vyskytne u přepravce. Přesto špatné hodnocení pak schytá obchod, i když vše učinil řádně a rychle. I v tomto případě byla objednávka z naší strany vyřízena rychle, kdy 4.9. večer byla přijata a již 6.9. byly dveře vyrobeny a expedovány. Tato rychlost se však v hodnocení neprojeví, neboť zákazník hodnotí až po dobu doručení k němu, jenže část od vyexpedování po doručení je již v rukou přepravce a souhře dalších okolností, což obchod nedokáže ovlivnit - přesto jsme za to hodnoceni. Zde by měl zákazník hodnotit trochu s rozvahou a zvášit všechny okolnosti doručení...

    Jak hodnotíte kvalitu dopravy zboží?
    známka 1.5 z 5ti.
    - Byly problémy s dopravou? Ok, zde může zákazník svůj postoj k dopravě vyjádřit... Zde to budeme akceptovat, když bude hodnocení odpovídající...

    Jak hodnotíte kvalitu komunikace obchodu?
    známka 2.5 z 5ti.
    Další ovlivněné hodnocení... Vše bylo splněno, avšak jen 2 z 5. Zákazník se opět nechal ovlivnit pocity. Přitom po vytvoření objednávky zákazník obdržel automatické potvrzení objednávky na svůj e-mail, tedy 4.9. večer. Dne 5.9. kolem 9 hodiny obdržel na svůj e-mail závazné potvrzení s uvedením termínu expedice. Dne 6.9. po vyexpedování zboží obdržel zákazník e-mail o vyřízení jeho objednávky. Komunikace tedy proběhla na 100% a zákazník dostal veškeré informace. Co by měl náš obchod udělat více, aby získal 5 z 5?

    Doporučil(a) byste obchod svým známým?
    ne, nedoporučuji
    Proč? To nechápeme. Náš obchod udělal vše správně - rychlé vyřízení objednávky, o všem byl zákazník informován. 100% odvedená práce. Problém s dopravou? OK, může se stát... Občas se každý někde sekne, hodně též záleží na lidech, třeba i řidičích. Proč ale nedoporučit náš obchod, který udělal vše správně?

    Jaká je Vaše celková spokojenost s obchodem?
    známka 2.5 z 5ti.
    I přesto, že zákazník v hodnocení uvádí, že je obchod perfektní, při hodnocení o doporučení nebo celkovém hodnocení na toto pozapomněl. Vše, co obchod udělal správně, přehlídl a v recenzi nehodnotí náš obchod, ale hodnotí dopravce. Ano, po celou tvorbu hodnocení je ovlivněn špatnou zkušeností s přepravcem, který se při doručení zpozdil o jeden pracovní den v v podstatně ve všech odpovědích hodnotí přepravce... Pro hodnocení přepravy je však určena jedna nebo dvě otázky v úvodu. Celkově se má ale hodnotit e-shop...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dorazilo poškozené zboží, které jsem do obchodu v zákonné lhůtě vrátil. To mi odmítli zpětně uhradit a nabídli opravu zboží na mé náklady. Skvělý přístup...

    Reakce obchodu Naše-koupelna.cz

    Dobrý den, bohužel s touto recenzí nemůžeme souhlasit a je potřeba ji uvést na pravou míru.

    Zákazník zde uvádí nepravdu, neboť nesplnil obchodní podmínky a postupoval v rozporu se zákonem. Z tohoto důvodu nebylo možné jeho požadavkům vyhovět a snažíme se to vyřešit jako reklamaci s cílem poškozenou baterii vyměnit, i když bychom to dělat nemuseli a mohli to jednoduše zamítnout z důvodu nesplnění podmínek a zákazníkovi poškozenou baterii vrátit.

    A nyní trošku historie k této objednávce:
    Zákazníkovi přišlo zboží, kde jedna baterie byla očividně nárazem balíku poškozena. Povinností zákazníka je, pokud se poškození zjistí až při rozbalení balíku, toto poškození nám ve lhůtě 24 hodin nahlásit, aby se mohla vzniklá škoda uplatnit u přepravce. Na pozdější reklamace z důvodu poškození pak již není brán zřetel. Zákazník byl o této povinnosti kontroly a případném nahlášení škody informován v obchodních podmínkách, se kterými souhlasil, byl na to též upozorněn v potvrzení objednávky, v informaci o expedici, v informaci o vyřízení objednávky a taktéž ve faktuře velkým tučným písmem. Nic víc po zákazníkovi nechceme. Přesto však svou jedinou povinnost nesplnil.

    Místo toho vzal poškozenou baterii a zaslal nám ji zpět jako vrácení zboží ve lhůtě 14 dnů. Toto jsme však nemohli akceptovat, neboť odstoupení od smlouvy je možné v případě vrácení zboží ve 100% stavu. V tomto bodě jsme mohli vše uzavřít jako neoprávněné vrácení zboží, baterii vrátit zákazníkovi a bylo to vyřešeno. Další možností byla akceptace vráceného zboží s tím, že nebude vrácena plná částka, ale bude ponížena o náklady na uvedení výrobku do původního stavu. Bohužel v tomto případě je baterii neopravitelná a zákazníkovi by se nemohla vrátit ani koruna. Přesto jsme se však rozhodli vznikou škodu uplatnit u přepravce i v pozdějším termínu, aby jsme snížili ztrátu zákazníka, za kterou si však v plné míře může sám a náš obchod na tom nenese žádný podíl. Pokud by zákazník včas a řádně dle podmínek poškození oznámil, bylo by již vše dávno vyřešeno. Aktuálně se reklamace u přepravce stále řeší.

    Bohužel místo poděkování, že se snažíme pro zákazníka udělat maximum, se nám od něj dostává urážek, osočování a špinění jména našeho obchodu. Za dobrotu na žebrotu...

    Dodatek 7. 8. 2012 - I přes nesplnění podmínek pro uplatnění reklamace nám přepravce reklamaci uznal, a to především na základě dobrých obchodních vztahů a dlouhodobé spolupráci. Zákazníkovi tedy bude vrácena kupní cena nebo dodána nová baterie.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednal jsem zbozi co melo byt SKLADEM a az po telefonickych urgencich me bylo zdeleno, ze zbozi skladem neni a bude az za par tydnu. Nadale vsak je zbozi uvedeno skladem na internetovych strankach.

    Reakce obchodu Naše-koupelna.cz

    Dobrý den, trošku upřesnění k tomuto negativnímu hodnocení, se kterým nemůžeme být spokojeni a též s ním nemůžeme souhlasit, protože vinu na nedodání nese sám zákazník, neboť nereagoval na náš e-mail. Rovněž je nepravdivá informace o telefonických urgencích, kdy zákaznice volala pouze jednou, a to hned druhý den po obdržení objednávky, na což jí bylo sděleno, že se objednávka se zpracovává (tzn. podklady jsou ve skladu a obj. se připravuje) a že o dalším vývoji objednávky budou tel. nebo e-mailem informováni, což dne 27. 6. byli (toto zboží není holící strojek, který lze poslat obratem, ale musí se připravit, zabalit, naplánovat doprava). Následně pak paní volala ještě 27. 6. 2012, ale to již měla dávno informaci zaslanou e-mailem. Znění e-mailu jsme jí stručně přetlumočili s odkazem, ať si e-mail důkladnou pročtou, že jsme jim nabídli zajímavou alternativu za cenu původního zboží, i když alternativa byla dražší. Paní reagovala slovy, že se domluví s manželem a dají vědět. Do dnešního dne však zákazník na tento e-mail neodpověděl. V recenzi uvádí, že objednávku zrušil, avšak do dnešního dne jsme od něj žádné zrušení neobdrželi. A k poslední jeho výtce - zboží je vedeno "skladem", protože aktuálně skladem je.

    Nyní trochu historie k této objednávce. Objednávka proběhla v neděli dne 24. 6. večer ve 20:33, takže u nás byla objednávka přijata ke zpracování dne 25. 6. 2012. Zboží bylo vedeno jako "skladem", jelikož na úterý byla potvrzena dodávka zboží od výrobce a pravidělně toto vysoce obrátkové zboží bývá takto průběžně doplňováno. Pokud by toto zboží v úterý dorazilo, byl by poslán e-mail se "Závazným potvrzením objednávky", kde by byl uveden termín expedice a zboží by bylo expedováno. Bohužel část očekávaného zboží nedorazilo, což se obratem s výrobcem řešilo a zákazník byl dne 27. 6. informován o situaci kolem jeho objednávky. Zboží bylo následně do 5 dnů opět na skladě. Jelikož však zákazník po odeslání našeho e-mailu do 7 dnů od odeslání nereagoval, byla u nás objednávka automaticky zrušena. Pokud by zákazník odpověděl nebo alespoň objednávku písemně dle obchodních podmínek zrušil, reagovali bychom a objednávku bylo možné po vzájemné dohodě realizovat. Zákazník sice v části recenze, která se nezobrazuje uvádí, že objednávku zrušil, což není absolutně pravda. Od zákazníka jsme po našem e-mailu žádnou zpětnou vazbu neobdrželi, a proto nebylo možné objednávku úspěšně realizovat, i když by to bylo nakonec v důsledku doplnění zboží možné s mírným zpožděním. Vše je o komunikaci obou stran, která nyní ze strany zákazníka nebyla.

    Divíme se, že nám zákazník za kvalitu komunikace dal tak malé hodnocení, když z naší strany vždy proběhla reakce. Tuhle známku by si spíše zasloužil on, neboť komunikace uvízla právě na jeho straně, a proto nebyla objednávka dotažena zdárně do konce.