Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • na zboží, které bylo objednané 22.4.2024 stále čekám,dnes máme 2.5.2024 a stále nic, pouze mi zaslali omluvu s tím, že bude posláno 30.4.2024 a nic.....
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zatím nemohu doporučit. zboží objednáno a zaplaceno 8 dní zpět. Na dotaz na objednávku také nikdo neodpověděl, komunikace nulová.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedošlo a nevím jestli ještě obchod funguje nepo nefunguje

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bohužel zboží, které mělo být skladem, tak stále nedorazilo. Po dotazu, kde je, mi bylo sděleno, že očekávají zásilku od dodavatele až příští týden a teprve pak pošlou mě.
    • Za mě tedy ne, slibují něco, co nemají.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží "skladem" nedorazilo" ani po 11 dnech, žádný email, vysvětlení, nic.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic
    • Ač skladem do dnešního dne nepřišlo, komunikace žádná
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Zboží není skladem, i když je takto označeno.
    • Minimalistická a neprofesionální komunikace.
    • Nekompletní dodání bez jakékoliv informace.

    Gratuluji těm, kteří si tyto recenze přečtou PŘED objednáním zboží. Já to jednou neudělal a spokojen rozhodně nejsem.
    Klamavé údaje o dostupnosti zboží, dlouhá dodací lhůta, chybějící zboží v dodávce a k osobní komunikaci se zákazníkem se snižují jen po opakované urgenci a tak neprofesionálním způsobem, že to skoro vypadá, že je zákazníci vlastně obtěžují. Možná Vám pan Jiří z profi týmu následně vysvětlí, že to vlastně byla vše chyba a hloupost zákazníka, ale já vím, že tady už neobjednám nic.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nelze se dovolat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zaplaceno 28.3. 2024, 9.4.2024 nedodáno a čekám na odpověď na základě telefonického dotazu na dodání

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • doteraz objednaný tovar nedošiel
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • objednal jsem minulý týden a zatím nic...nic....nic....
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Na objednávku jsem čekal 10 dní, mohli mne upozornit třeba mailem nebo sms že se to zdrží , na mail žádná odezva až jsem se tam odvolal tak mi pan řekl že čekají na hadici a pak mi to okamžitě odešlou,v zápětí mi došel mail a v něm bylo to samé ,no to bych ještě pochopil to je docela v pořádku ,ale které Hovado zabalí balík tak že nůžky (těžké)knipex 20cm dá na volno k hadici a ofukovací pistoli ? Po převzetí to v balíku rachotilo všechno se o sebe jebalo ,obal od pistole roztrhaný všechno podřený,to jsem ještě neviděl .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Balikovna je zoufalost, kvuli tomu uz u vas nakupovat nebudu, radeji jinde zasilkovna.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhe cekaci doby
  • Zboží ještě nedorazilo, ale dotazník spokojenosti už ano. Tak jak byste hodnotili vy?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • -
    • u produktu uvedeno doba dodání 3-5 dnů a zboží nikde
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Do dnešního dne jsem již uhrazené zboží neobdržel. Platba proběhla 27. února a dnes (5.3.) nemám ani avizo, že by zásilka měla dorazit.
    Je to normální? Zboží bylo v nabídce avizováno jako "skladem."

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Špatný slad

    Reakce obchodu Nářadí PROFESIONAL

    Vážený zákazníku,

    objednal jste dvě ztužidla, z nichž byl skladem jeden kus a další kus s termínem dodání, který jsme Vám obratem sdělili.

    Na zaslaný email s informace jste nereagoval, Vaše objednávka tedy nebude vyřizována.

    S pozdravem,
    Jirka z týmu naradiprofesional.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedodáno v termínu
    • Zboží nedodáno způsobem který jsem požadoval a zaplatil
    • Obchod vůbec nekomunikuje když nedodrží co má jen chce kladné recenze

    Reakce obchodu Nářadí PROFESIONAL

    Vážený zákazníku,

    objednal jste si pěnovou podložku s dostupností u dodavatele, pro prověření termínu dodání jsme, bohužel, museli Vaši objednávku stornovat a vrátit Vám platbu platební kartou.

    O stornu objednávky jsme Vás informovali a omlouváme se.

    S pozdravem,
    Jirka z týmu naradiprofesional.cz

  • Přestože zboží, které má být skladem, bylo objednáno před týdnem, tak stále nedorazilo. Příště objednám v Polsku, bude to rychlejší.