Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Tak ještě zcela jednoznačně lžete !!! V pátek 31.7.2020 mě nikdo neinformoval o nedostupnosti zboží. Každopádně i kdyby!! Objednávka byla učiněna 23.7.2020 - takže je skutečně smutné i to, že by Vaše první reakce měla být až o osm dní později. Jste skutečně zoufalí, poprvé jsem se stažením komentáře snažil vyjít vstříc. Nyní jste přišli o zákazníka, co u Vás nakoupil zboží za desítky tisíc.

  • Objednal jsem aku vrtačku Metabo za 5100 Kč, na internetu bylo že maji dvě skladem. Po přijetí objednavky mě firma kontaktovala že neni skladem a že bude za 2 až 4 týdny. Na můj dotaz jestli cena a obsah baleni zůstane stejné bylo řečeno, že ano. Proto jsem řekl že počkám. Po 4 týdnech kdy jse mi nikdo neozval jsem na firmu zavolal, ale bylo mi řečeno že se cena zvedla na 6300 Kč. Nechápu proč to neřekli hned a na rovinu, třeba že aku byla v akci a neví jestli zůstane za stejnou cenu. Je to nefér jednání a klamaní zákazníka. Tím pádem negativní zkušenost a velké zklamání z této firmy.

  • Dobrý den
    Ne, není to tím že bych se přeslechl. Personál nebyl nikdy moc přívětivý, ani když jsem tam posledně řešil jedu reklamaci. V poslední době jsem opravdu hodně zvažoval zdali vůbec k vám půjdu jelikož zkušenost s personálem byla negativní, ale pokaždé jsem se přes to nějak přenesl, snad to bude lepší ale tímto jste to zabili úplně. Nakonec jsem si to pro co jsem tam šel koupil u konkurence v Hodoníně sice malinko dražší ale s pocitem toho že pro toho prodejce jsem nebyl jen někdo kdo otravuje. Abych nekřivdil všem vašim zaměstnancům bavím se o personálu za tím pultíkem hned u dveří / zejména ten černovlasý pán /

  • Dobrý den,

    určitě nemáme radost a mrzí nás, že jste s návtěvou naší prodejny nespokojem. Pokud jste našim stálým zákazníkem, jak tvrdíte, tak víte, že tato situace nenastává.
    Pozdrav je základem dobrého chování a dovolím si tvrdit, že jste ho pravděpodobně přes hluk z ulice a výstražný hlásič při vstupu do prodejny nezaslechl.
    Z pohledu zákazníka v naší prodejně opravdu může nastat situace, kdy zákazník nerozumí proč v prázdné prodejně se mu minimálně jeden z prodavačů nevěnuje. Toto je zpíše nepochopení situace. V té chvíli se pravděpodobně věnujeme zákazníkům, kteří sice fyzicky nejsou přítomni nicméně jsou online a jejichž přání a dotazy řešíme tak jako by na prodejně skutečně byli přítomni. Důkazem toho jsou kladné recenze na našem eshopu.
    Doporučuji se vždy na prodavače obrátit a jistě Vám, pokud si s nákupem nejste jistý poradíme.

    Team Profesional

  • Bohužel jsem dnes byl velmi zklamán obsluhou vašeho personálu na vaší prodejně. Doposud jsem byl vaším zákazníkem vždy když jsem něco potřeboval z vašeho sortimentu. Personál sice nikdy neovplíval nějakým nadšením z příchozího zákazníka ale to co předvedli dnes to mě fakt dostalo. Přesněji bych řekl že nepředvedli. Když jsem tam přišel na muj Dobrý den nepřišla žádná odpověd ikdyž oba prodejci byly u svého pultu a videli mě. Tak jsem si v klidu vybíral to co jsem potřeboval a marně jsem cca 10 minut doufal že si mě někdo všimne a přijde mi poradit. Tak jsem se tam ještě motal daších pár minut v domění že ty dva aspoň zareagují zdali něco nepotřebuji. Bohužel je zákazník absolutně nezajímal, asi měli něco důležitějšího na práci. Něměl jsme chuť s nimi ani komunikovat tak jsem si řekl že pokud oni nemají zájem o mě jdu pryč. Opět na můj pozdrav nashledanou nepřišla žádná odpověd. Podotíkám že v krámě nikdo jiný nebyl. Inu i to je přístup k zákazníkovi. Docela by mě zajímalo jak se k tomu postaví vedení firmy. Zdali takovýto přístup k zákazníkovi je zcela v souladu s jejich filozofií.

  • Zboží píší že mají skladem a nemají.Od 15.11.čekám na zboží.Dnes je 2.12 a zboží stále nemám.Přitom píší že je k vyzvednutí.Jsem zklamaný.

  • Chtel bych reagovat na namitku obchodu po pridani me negativni recenze. Tato namitka ukazuje bud na to ze uvnitr obchodu nefunguje komunikace nebo se obchod snazi klamat. V hodnoceni jsem zminil to ze zalohova faktura je vystavovana druhy den a hlavne tomu ze ani po 11 dnech jsem nemel objednane zbozi. Zde je text reakce eshopu:

    Zálohová faktura Vám byla takto zaslána, nicméně
    došlo k chybě a email se zálohovou fakturou k Vám
    nedorazil.Tomuto se snažíme předcházet sms potvrzením,
    nicméně měli jsme na Vás pouze pevnou linku. Nechceme zákazníky obtěžovat častými emailovými, nebo
    telefonickými dotazy na stav jejich zálohové faktury.
    Nejspíše nyní zvážíme častější kontrolu zaslání zálohových
    faktur.

    Problem je, ze me email dorazil naprosto v poradku druhy den a provedl jsem platbu ihned (muzu dolozit vypisem z uctu). Vzhledem k tomu ze slo o prevod z CSOB uctu na CSOB ucet tak penize dorazily k nim v radu hodin. Coz na eshopu tyden nikdo nezjistil (jak mi ostatne potvrdil pan, ktery z eshopu volal tyden od zaslani zalohovky). Po zjisteni ze penize jiz davno maji probehlo dodani zbozi v normalni dobe (do dvou dnu).

    Zbozi dorazilo naprosto v poradku, peclive zabalene. Ale vzhledem ke zkusenostem nevim jestli i priste zkusim tento eshop.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Naradiprofesional.cz:

    Vážený pane Kostas,

    absolutně nechápeme Vaši reakci. My jsme jasně spolu domluveni, že peníze Vám vrátíme až pilu pošlete zpět na naši adresu.
    Jsme přesně domluveni, že pilu máte na chatě a že ji budete posílat, až se tam znovu dostanete.

    Tuto možnost jsme si domluvili i když přesáhnete zákonnou lhůtu pro odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů.

    Tým naradiprofesional.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Vážený pane Kostas,

    model UC3520A se opravdu již nedělá. Jak jsem Vám řekl v našem tel. rozhovoru, tak tento model můžete sehnat jedině u někoho komu zůstal ve skladových zásobách.

    Na našem e-shopu máme v popisu tohoto zboží napsáno, že je vyprodaný a nahrazuje jej právě ten model UC3541A.
    Jedná se o nástupnický model, který se neliší v žádných důležitých parametrech. Jedinou věcí, která je jinak, tak u tohoto modelu je nové (lepší) čerpadlo mazání.

    Toto čerpadlo nemá v žádném případě vliv na povolování řetězu, takže si troufám tvrdit, že chyba byla spíše ve Vaší montáži. Prodali jsme těchto modelů již několik desítek a neměli jsme jedinou špatnou zpětnou recenzi od našich zákazníků.

    Co se týká toho telefonátu s Vaší matkou. Volali jsme na uvedené tel. číslo v objednávce. To že to zvedla Vaše 80-ti letá matka nemůžeme přes telefon vědět. Určitě jsme jí neřekli, že budete mít ten stejný model jen v jiné krabici. Určitě věděla o tom, že se jí nabízí nástupnický model. Tuto náhradu nám odsouhlasila a domluveným způsobem objednávku vyřídili.

    Dále bychom se rádi ohradili proti Vašemu výrazu "špinavé jednání". Nic jsme neudělali bez Vašeho souhlasu (respektive souhlasu osoby na tel. čísle).


    Tým naradiprofesional.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Naradiprofesional.cz:
    Vážený anonymní zákazníku,

    nemáte ve Vašem příspěvku až takovou pravdu.

    Náš e-shop v žádném případě nemá možnost nijak ovlivňovat zveřejňování zákaznických recenzí. A to ať kladných, tak i negativních. Když se podíváte do historie, tak je vidět, že se nám i negativní recenze objeví.

    Pokud máte zájem o vyjádření k Vaší objednávce, tak se prosím představte a napište číslo Vaší objednávky a my Vám pošleme odpověď.

    Tým naradiprofesional.cz


  • je smutné že ne všechny recenze se dostanou na veřejnost
    zvlášť když nejsou pozitivní
    4.9.jsem popisoval zkušenost s obchodem a ejhle můj názor
    se někde po cestě ztratil......asi i do diskuze píšu zbytečně
    tak opatrně P.

  • BigJim:

    Vážený BigJime,

    nevím z jakého pramenu usuzujete, že výrobky PowerPlus jsou prezentované jako poloprofi. Na našem e-shopu máme tyto výrobky zařezené do kategorie HOBBY a i takto je nabízíme.

    Moc nerozumíme tomuto názoru, když jste tento model nekoupil na našem e-shopu.

    Je docela zcestné srovnávat značku PowerPlus se značkou Metabo. To jsou opravdu značky, které se nedají kvalitou srovnávat a jsou na různých pólech kvalitativní stupnice.


    Tým naradiprofesional.cz

  • Jak PowerPlus POWX0155 tak i ostatní várobky této firmy, i když se tváří jako poloprofi s tříletou zárukou, tak jsou to šmejdy nejvyšší kategorie a rozhodně NEDOPORUČUJI kupovat. Dnes se tluču do hlavy, že jsem na to skočil. Měl jsem flexu, nevydžela ani tři roky a raději mi po třetí reklamaci vrátili peníze, pásová bruska už taky nefunguje a to moc nedělala, ale taky byla na dvou reklamacích, dál pokosová pila (stála skoro 10 000.-) nepčesná, laser fungoval asi 14 dnů, stolní pila nemlich stejný šmejd, přímočarka nepřesná, uhýbá, silné vibrace, frézka ani nemluvím, akumulátorová svítilna nevydržela taky vůbec nic. Jeidiné co mi ještě trochu funguje je tavná pistole, ale tu moc nepoužíváma stejně tak vrtačka. Začal jsem raději kupovat, byť o něco dražší, ale zatím naprosto spolehlivou značku Metabo a to nemá chybu. Či-li důrazně varuji před touto značkou. Nehodí se ani jako hobby.