• Při prvním nákupu mi po odsouhlasení objednávky cenu zvýšili, tuto objednávku jsem nechala stornovat. Za týden jsem tedy s novou cenou provedla novou objednávku - ta mi byla schválena a během dne stornováno obchodem kvůli tomu, že se již výrobek nevyrábí.... ?
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Vůbec mi neoznámili, že již mají zboží na skladě.Bylo mi částečně dodáno jiné zboží - omyl dopravce.Zboží na obrázku mělo o jednu polici více než ve skutečnosti. Držátka na skříň nepasovala, na skříni předvrtaný jiný rozměr a byly krátké šrouby. Oznámení ze strany obchodu, kdy mohou zboží přivézt, je zasláno emailem místo telefonem a následně mi to ani nepotvrdili - špatná komunikace.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • našel jsem zboží potřebného rozměru
    • Neúměrně dlouhá dodací doba 4 až 6 týdnů (i u akčního zboží)

    Pokud tam chcete nakoupit obrňte se předem trpělivostí

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Prvotně to byla cena, bohužel ta byla po objednání a uhrazení navýšena z původních 2421kč na 3006Kč. Takže nic.
    • Nedodržování cen uvedených v e-shopu.
    • Velmi špatná komunikace.
    • Uhrazená částka byla vrácena po mnoha urgencích až po 20 po dnech po odstoupení od smlouvy z důvodu nedodržení kupní ceny.

    NEDOPORUČUJI tento obchod z těchto důvodů:
    - navýšení původní kupní ceny uvedené v e-shopu, bohužel navýšení ceny mi bylo sděleno až po uhrazení celkové částky. Porušují tím vlastní obchodní podmínky: "2.4.1. Provozovatel je povinen dodat kupujícímu objednané zboží za sjednanou cenu a kupující je povinen kupní cenu uhradit." Já jako kupující jsem povinnost splnil...
    - velmi špatná komunikace, výmluvy na účetní....
    - vrácení uhrazené částky až po 20 dnech po odstoupení od smlouvy, po několika urgencích s odkazem na stížnost ČOI.
    Nakonec byla částka vrácena na účet bez jediné omluvy, bez jediného slova, což svědčí o solidnosti tohoto obchodu.
    Předpokládám, že částka byla nakonec uhrazena z důvodu podání stížnosti na ČOI.

    Reakce obchodu Nábytek-REAL.cz

    Zákazníkovi se omlouváme za navýšení ceny ale jednalo se o akční zboží, které už v té době nebylo v akci. Objednávka přišla 2.7.2015 a ihned 3.7. byl zákazník upozorněn na jinou cenu zboží. Ten dne 7.7.potvrdil storno objednávky. Po dotazu na vrácení zaplacené částky dne 13.7. mu bylo sděleno, že účetní firmy se nachází právě na dovolené a peníze mu budou vráceny ihned po jejím návratu v pondělí dne 20.7. Tak se také stalo. Obsluha e-shopu nemůže samovolně vracet peníze. Proto se ještě jednou omlouváme za vzniklé nepříjemnosti .

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • vedou zastaralé stránky, píšou skladem. Skutečnost je jiná.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • pouze dobrá cena
    • na stránkách je zboží skladem a po objednání se během dne dozvíte že zboží bude do čtyř týdnů.

    dobrá cena s dlouhou dodací lhůtou