Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi mi nedorazilo!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízí produkt, který nejsou schopni dodat..
    • Po telefonické žádosti o zjištění stavu zásilky, protože ani po 2 týdnech nejsou schopni jí dodat, příslíbeno že mě budou do 24 hodin kontaktovat o jejím stavu.. A ono překvapivě vůbec nic..

    Absolutně tenhle e-shop nedoporučuji... Zásilky co nabízejí nejsou schopni dodat ani za 2 týdny!!!!!!!!! 0 reakce na žádost o zjištění stavu zásilky...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    25.4.2022 objednána lednice s dopravou. Oznámení, že vydodají 26.4… je 2.5. a stále nic…. Řidič nezveda telefon, ke konci dne přijde sms , ze se omlouvání s tím, ze následný den dodají. Je to pro 85letou maminku. Musim tu být kvůli převzetí a vyplacení. Už mne to stalo 4dny dovolené v práci včetně dneška… “děkuji”

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • neúplný popis výrobku

    bezplatné vrácení

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kávovar už mi měl být doručený, stále není, obchod neposílá informace. Přes kontaktní formulář je defacto nemožné se něco dozvědět. Takže zaplatíte něco, co mělo být doručeno do druhého dne a ani po týdnu není.

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,

    velice mě mrzí, že Vám nebylo doposud dodáno zboží.
    Dle informací došlo k poškození zboží při expedici, které bylo zároveň posledním kusem.
    Momentálně se čeká na doskladnění nových kusů od dodavatele.
    Co nejdříve se s Vámi spojíme a vše dořešíme.

    S pozdravem

    Veronika
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,

    velice mě mrzí, že jste nespokojen s nákupem, aby bylo možné vše dořešit, budete potřebovat více informaci.
    Ozveme se Vám a vše dořešíme.

    S pozdravem

    Veronika
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Mělo být jako dárek, avšak způsob balení katastrofa. Všechno dané do igelitového sáčku a odesláno. Tenhle způsob balení nemohla originální krabička v žádném případě přežít. Hračky jsme si nechali, ty naštěstí výrazně poškozené nebyly.

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,

    velice mě mrzí, že Vám bylo dodáno poškozené zboží od externího partnera.
    Co nejdříve se s Vámi spojíme a vše dořešíme k Vaší spokojenosti.

    S pozdravem

    Veronika
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží jsem nutné potřebovala a dosud nedorazil .Ani info o náhradním termínu .

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,

    již při vytvoření objednávky avizoval externí partner pozdní termín dodání a tj. 30.04.2024 - 03.05.2024.
    Z tohoto důvodu Vám zásilka nebyla doposud dodána.
    Ozveme se Vám a vše dořešíme.

    S pozdravem

    Veronika
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    U zboží nebylo uvedeno, že v případě odstoupení od smlouvy si musím dopravu hradit sama. Jednalo se o podložku na hraní pro dítě, která byla v tak obrovském balení (a nešla složit), že se nedala vrátitpřes Zásilkovnu. Myslím, že pokud máte vrácení zboží zdarma, tak by u položek, které se vrací za poplatek, toto mělo být uvedeno. U podložky pro mimino, která váží do 1 kg, to nikoho nenapadne. A protože není možno zboží vrátit osobně na výdejně, je to velké mínus. Příště si budu objednávat v jiných eshopech

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,

    je i líto, že jste nespokojena ohledně vrácení zásilky.
    Veškeré informace máme uvedené v obchodních podmínkách či přímo na naších stránkách Mall.cz..
    Ozveme se Vám a vše dořešíme.

    S pozdravem

    Veronika
    [email protected]

  • Prisel mi mail o zruseni objednavky, musim zadavat cislo uctu aby mi vubec vratili penize. Pokud bych si mailu nevsimla nebo spadl do spamu, nevrati mi nic. Nevim nic o duvodu zruseni, takze nevim jestli produkt objednat znovu nebo ne. Ocenila bych, kdyby mi nekdo zavolal, rekl duvody a zeptal se jake reseni je pro me idealni.

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,

    velice mě mrzí, že Vám nebyla dodána zásilka.
    Vámi objednané zboží pocházelo od externího partnera, který zásilku stornoval.
    Obrátíme s dotazem na externího partnera a zjistíme proč se tak stalo.
    Dle informací jste objednávku hradila převodem a z tohoto důvodu jsme požadovali číslo účtu pro vrácení platby.
    Ozveme se Vám a vše dořešíme.

    S pozdravem

    Veronika
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednavku obchod stornoval, protoze jsem si zbozi nestihl vyzvednout z Alzaboxu. Na vyzvednuti bylo 48 hodin. Prodlouzit lhutu neslo.

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,

    je mi líto, že jste si nestihl vyzvednout zásilku.
    Alzabox má nastavena nějaká svá pravidla a my je nedokážeme ovlivnit.
    Zásilky je možné si nechat poslat na výdejní místa, kde je delší lhůta pro vyzvednutí.
    Ozveme se Vám vše dořešíme.

    S pozdravem

    Veronika
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná
    • snad všechny

    co zrušily pobočky, stojí to za ho...

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,

    velice mě mrzí, že jste nespokojen.
    Vrátit zboží je možné více způsoby, aby bylo možné vše dořešit, budeme potřebovat více informací.
    Ozveme se Vám a vše dořešíme.

    S pozdravem

    Veronika
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • doklad o prodeji mi nedal ani dopravce ani prodejce. Musel jsem si ho vyžádat. pak ho poslali.

    zaplatil jsem si instalaci pračky. Dva muži, kteří mi pračku přivezli mi jí sice přivezli až do 3. patra, ale pak pračku v předsíni pouze vybalili, dali jí do koupelny a tím to pro ně skončilo. Instalace se nekonala. chci neuskutečněnou službu reklamovat.

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,

    faktura Vám byla zaslána na e-mail - zasílá se do 3 pracovních dní od doručení zásilky.
    Je mi líto, že Vám nebyla provedena instalace, vše prověříme u přepravce.
    Pokud jste neměl odpojen starý spotřebič, nebylo možné provést instalaci.
    Co nejdříve se s Vámi spojíme a vše dořešíme.

    S pozdravem

    Veronika
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic
    • Spojení allegro naprostá tragédie
    • Dřív jsem mall hodně využíval, teď je to hrozné

    Hrůza, prostě nedoporučuji, nenaskaldnene zboží, cekam již 14dni na objednávku, prostě fakt tragédie. Jak byl mall dobrý, tak teď je to fakt hrůza.

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,

    velice mě mrzí, že Vám nebyla doposud dodána zásilka.
    Dle informací došlo k vyprodání zásob a čeká se na doskladnění nových kusů od dodavatele.
    Ozveme se Vám a domluvíme se na v hodném řešení a adekvátní kompenzaci.

    S pozdravem

    Veronika
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednat žehličku, která je skladem 22.4 a termín doručení je na 29.4 to je na zrušení objednávky a dát kšeft konkurenci.

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,

    již při vytváření objednávky se avizoval pozdní termín dodání z důvodu, že zboží bylo skladem u dodavatele.
    Termín doručení byl u veden přímo u výrobku.
    Ozveme se Vám a vše dořešíme.

    S pozdravem

    Veronika
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Se zakoupenou TV jsem spokojen. Jen mi docela dost práce dalo nastavení dívatelného obrazu na kanálech, které nevysílají v HD. Ale podařilo se a obraz je OK. Velmi nespokojen jsem ale a dopravou. Na stránkách e-shopu bylo sice psáno, že kartou platit nelze ale asi 45 minut před doručením mi volal řidič, že nevrací, není přece banka, že musím mít peníze přesně. A k tomu ještě řeči, že si mám televizi koupit v obchodě, když se mi to nelíbí. Sumu 1870 Kč jsem neměl, ani v obci neměl možnost rozměnit. Takže mu zůstalo do 2000 Kč navíc.

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,

    je mi líto, že jste měl negativní zkušenost.
    Vše prověříme a u přepravce a co nejdříve se s Vámi spojíme a domluvíme se na v hodném řešení.

    S pozdravem

    Veronika
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Velký výběr výrobků
    • Občas výhodná cena
    • Zákaznický servis
    • Kvalita výrobků
    • Nekompletní balení
    • V případě použitého kusu často chybějící příslušenství, přes informaci, že je balení kompletní a jazyk nastavený do cizího jazyka, většinou Ruského/Ukrajinského

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,

    velice mě mrzí, že jste nespokojen s nákupem, abychom mohli vše prověřit, budeme potřebovat více informaci.
    Ozveme se Vám a vše dořešíme.

    S pozdravem

    Veronika
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Uvedeno skladem 5 a více kusů a přesto po 10 dnech stále nedoruceno.

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,

    velice mě mrzí, že Vám nebylo doposud dodáno zboží.
    Dle informací došlo k vyprodání zásob a čeká se na doskladnění nových kusů od dodavatele.
    Co nejdříve s Vámi spojíme a domluvíme se na v hodném řešení.

    S pozdravem

    Veronika
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • KOMUNIKACE OBCHODU DOBRÁ
    • NEVÝHODA OBCHODU JE ŽE ODESLANÉ ZBOŽÍ NIKDO NEKONTROLUJE JESTL JE OBJEDNÁVKA V POŘÁDKU A FUNKČNÍ

    ZBOŽÍ MI BYLO DORUČENO RYCHLE ALE NEFUNKČNÍ VÝROBEK COŽ BYLO PRO MĚ VELKÉ ZKLAMÁNÍ

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,

    velice mě mrzí, že jste obdržel nefunkční zboží od externího partnera.
    Dle informací se s Vámi již spojili z reklamačního oddělení a vše dořešili.

    S pozdravem

    Veronika
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nemám to rád

    Toto je poprvé a naposledy co nakupuji na mail.cz, ze začátku byly problémy s doručením, pak produkt dorazil ne nový s otevřenou krabicí, pokud prodáváte produkt, který není nový, musíte to uvést. Buďte v klidu, napíšu vám takovou zpětnou vazbu, že každý, kdo si to přečte, odmítne u vás cokoliv koupit.

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,

    je mi líto, že Vám bylo dodáno otevřené zboží od externího partnera, který zboží prodává přes naše stránky a expeduje ze svých skladů.
    Co nejdříve se s Vámi spojíme a domluvíme se na adekvátním řešení této nepříjemnosti.

    S pozdravem

    Veronika
    [email protected]