Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Poslední zpráva je, že objednávka je zaplacena a na cestě. Od té doby uplynulo týden a stále nic. Žádná zpráva, žádné zboží.

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,

    mrzí mě, že Vám objednávka zatím nebyla doručena. Při objednání jsme Vám deklarovali termín doručení do 15. 5. 2024. Prověříme doručení a ozveme se Vám co nejdříve.

    S pozdravem

    Leona
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Prodej zboží, které nelze zapojit v ČR

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,

    mrzí mě, že nejste spokojen se zakoupeným zbožím. Ozveme se Vám nabídneme nejvhodnější řešení.

    S pozdravem

    Leona
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nejde platit kartou
    • Občanský průkaz k prokázání totožnosti při odběru autokobercu????

    Koupíte si autokoberce. Zaslání na zasilkovnu. Udiveny prodavač po Vas chce občanský průkaz,že musí zapsat číslo op,sam se diví. Objednané autokoberce jsou asi od 18 let!! Jinak nechápu ten paradox. Nehledě na to,že prodejce autolaku,kde byla zásilka ulozena,rozhodně nemá pravomoc kontrolovat OP. Následně sdělí,že odesílatel zakázal platbu kartou. Tak hurá do bankomatu přes půl Brna a zpět. To jako fakt???? Kdybych ty koberce nepotřeboval ten den,tak je máte zpět. A příště bez Mall.cz

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,

    mrzí mě, že jste nebyl spokojen s vyzvedáváním zásilky. Ověříme informace a ozveme se Vám co nejdříve.

    S pozdravem

    Leona
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Rozměry výrobku nesouhlasí s nabízeným zbožím.

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,

    mrzí mě, že nejste spokojena s doručeným zbožím. Ozveme se Vám a nabídneme nejvhodnější řešení.

    S pozdravem

    Leona
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Myčku objednala 17.4.2024 -objednávku zrušila 19.4.2024, protože dopravce nedoručil zboží dle zaplacené dopravy (767,- Kč) a i po zrušení objednávky ještě 2x odložil doručení - teprve když se po týdnu dopravce dostal k tomu, že by objednávku doručil a řidič telefonoval, že má zboží na autě, dozvěděl se že jsem objednávku před 4 dny (včetně víkendu) zrušila. Na vrácení peněz jsem čekala 14 dnů ( s touto časovou prodlevou jsem počítala) poté dorazil do emailu doklad o vrácení peněz dne 30.4. 2024 s tím, že peníze budou doručeny do 3 dnů. Dnes je 10.5. 2024 a peníze na účtu stále nemám - již dvakrát jsem urgovala na zákaznické lince......

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,

    mrzí mě nepříjemnosti s Vaší objednávkou. Ozveme se Vám a vše společně dořešíme k Vaší spokojenosti.

    S pozdravem

    Leona
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží neodpovídá nabídce. Jedná se o nepovedenou napodobeninu.

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,

    je mi líto, že nejste spokojena se zakoupeným zbožím. Ozveme se Vám a nabídneme možnosti řešení.

    S pozdravem

    Leona
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žádná výhoda, objednávku jsem udělal 2.5 a dnes je 9.5 a objednávka stále nedorazila. Příšte objednám jinde

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,

    mrzí mě, že Vašeho objednávka nebyla doručena v avizovaném termínu. Prověříme doručení a ozveme se Vám.


    S pozdravem

    Leona
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží ještě nebylo doručeno

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,

    již při vytváření objednávky se avizoval termín dodání - 06.06.2024 - 07.06.2024.
    Z tohoto důvodu Vám zboží doposud nebylo dodáno.
    Ozveme se Vám a vše dořešíme.

    S pozdravem

    Veronika
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Lákání na nesmyslnou a neschvalitelnou pseudo slevu 1000 Kč.

    Neschválení odložené platby z nepochopitelných důvodů. Schválně vyzkoušeno jinde a bonita je dostačující i pro 2x větší limit.

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,

    mrzí mě, že Vám nebyla schválena platba. Platba je schvalována firmou Skippay. Ozveme se Vám a vše vysvětlíme.

    S pozdravem

    Leona
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Naučí Vás trpělivosti, protože budete čekat DLOUHO než zboží dorazí (pokud vůbec... zatím nedorazilo)...
    • Neustálé umělé prodlužování termínu dodání.
    • Již šestý týden zboží čeká na "vyzvednutí dopravcem, který ji bude doručovat"... nejspíš někde v poušti vychovávají velblouda, který ji napřesrok doručí...

    Předání dopravci
    03. 04. | 09:01
    Zásilka čeká na vyzvednutí dopravcem, který ji bude doručovat.

    Dnes je 8. 5. 2024 a výše zmíněný status je tam stále beze změny, jediné co se mění je další status o duručení:
    Doručování zásilky
    Očekávaný termín doručení 08. 05. (což je dnes - no to mám pocit už asi nestihnou, když to ještě nepředali dopravci k doručení)...

    Prostě bardzo fajný kolektív ;-)

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,

    je mi líto, že Vaše objednávka stále nebyla doručena. Prověříme stav doručení u partnerského prodejce a ozveme se Vám co nejdříve.

    S pozdravem

    Leona
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží je po měsíci používání rezavé, nekvalitní materiál

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,

    mrzí mě, že zboží neodpovídá Vašemu očekávání. Ozveme se Vám a nabídneme Vám nejvhodnější řešení.

    S pozdravem

    Leona
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Doba dodání, děs!

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,

    je mi líto, že jste nebyl spokojen s časem doručení. Při objednání jsme Vás deklarovali pozdější termín. Ozveme se Vám a nabídneme vhodnou kompenzaci.

    S pozdravem

    Leona
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • umělá inteligence, která není schopna řešit konkrétní individuální problém zákazníka v rychlém čase

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše nespokojenost. Budeme od Vás potřebovat více informací. Ozveme se Vám co nejdříve.

    S pozdravem

    Leona
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • nekvalitní materiál, zapínání se ulomilo hned první den a vysoká cena

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,

    mrzí mě, že zakoupené zboží nesplnilo Vaše očekávání. Ozveme se Vám a nabídneme nejvhodnější řešení.

    S pozdravem

    Leona
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dostal jsem pouze fakturu a zboží nemám.

    Ve sledování zásilky píší, že jsem si zboží vyzvednul. Což se nezakládá na pravdě, jelikož jsem předem zaplacené zboží neobdržel.

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,

    mrzí mě, že Vám zboží nebylo doručeno. Ověříme stav u přepravní společnosti a co nejdříve se Vám ozveme.

    S pozdravem

    Leona
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Objednány dva druhy zboží s požadavkem dodávky komplet, dodán 1ks s odkazem že druhá část není...

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,

    mrzí mě, že Vám nebyla doručena kompletní objednávka. Prověříme doručení a ozveme se Vám co nejdříve.

    S pozdravem

    Leona
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Mají snahu řešit problémy s objednávkami
    • Rychlé doručení
    • Opakovaně chodí zboží blbě zabaleno
    • Neřeší se, že systém balení zboží je k prdu

    Mrzí mne, že celkově mají problémy s kvalitou balení zboží. Bohužel u Lega je problém kdy chodí poškozené nebo jinak znehodnocené balení. Nebaví mě taky pokaždé a jedno jestli Allegro nebo Mall všechno fotit dokola. A fakticky si nikde bubliny se vzduchem neskalduji a QR kódy též.

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,

    velice mě mrzí, že Vám bylo dodáno poškozené zboží.
    Zásilky se balí do bublinkových folii a krabic, je možné, že k poškozené dojde při přepravě.
    Foto je k reklamaci zapotřebí, aby bylo vidět poškození a následně se vše prověřilo.
    Ozveme se Vám a vše dořešíme.

    S pozdravem

    Veronika
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Doručování objednávky

    Obchod nedoporučuji, jelikož neexistuje včasná doprava. Zaplatíte si za doručeni v určený den, ráno vám přijde zprava, že večer bude doručena zásilka, v určeny čas čekáte a nic. Zásilka doručena nebyla, voláte řidiči kdy dorazí a on má vypnutý telefon. O změně doručení nikdo neinformoval. Další den po obvolání všech možných infolinek zjistíte, že ani další den zásilka nebude doručena. Možná kdyby se jednalo o nějaký jiný spotřebič, tak by to tolik nevadilo. Ale měla jsem objednanou ledničku s tím, že rovnou odvezou starou, takže ráno jsem odpojila a rozmrazila starou lednici a počítala, že večer přivezou novou a 3 dny na to čekat opravdu nejde. Všechno jsem musela samozřejmě vyhodit.
    Takže objednáním jsem přišla o čas a peníze. Rozhodně nedoporučuji.

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,

    velice mě mrzí, že Vám nebylo zboží dodáno v termínu.
    Vše prověříme u přepravce a zjistíme proč se tak stalo.
    Ozveme se Vám a vše dořešíme.

    S pozdravem

    Veronika
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dotazník je špatný, zaškrtl jsem, že zbóží zatím nedorazilo, ale není to pravda, dorazilo a vzápětí zase odrazilo. Zboží mělo přijít v pondělí, namísto toho už v pátek večer (kdy jsem už byl pryč) přišla slavnostmí zpráva, že je zbóží v boxu a v neděli ráno, než jsem se stačil vrátit, další zpráva, že to zase z boxu sebrali, ať už tam nechodím. Zavolat přitom nikam nešlo, protože je přece wíkend, co bych chtěl!!!
    To jsem zvědav, zda to bude publikováno.

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,

    již při vytváření objednávky avizoval externí partner pozdní termín dodání zásilky a tj- 3.5.- 6.5.
    Vaše objednávka byla dodána včas a v termínu, jak bylo uvedeno při vytvoření objednávky.
    Každé výdejní místo či box má stanovenou úložní dobu pro vyzvednutí, toto není v naší kompetenci.
    Ozveme se Vám a vše dořešíme.

    S pozdravem

    Veronika
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Absolutní nespokojenost.. Zaplatili jsme si doručení druhý den mezi 8-12, přišlo až 4 den .. 2 x voláno, reakce přišla až po doručení zboží a taková, že už nám bylo doručeno, takže je vše vlastně ok .. Vrácení peněz za službu doručení do druhého dne také neproběhlo ..

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,

    velice mě mrzí, že Vám nebylo dodáno zboží v avizovaném termínu.
    Co nejdříve se s Vámi spojíme a domluvíme se na v hodné kompenzaci.

    S pozdravem

    Veronika
    [email protected]