Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

    • Zboží placeno ihned 1068,- kartou, účet v pořádku, zboží nikde?? Prosím zjistit stav.

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,

    při objednání Vám byl deklarován termín doručení 16.05.2024 - 21.05.2024. K doručení dojde v tomto termínu. Ozveme se Vám a vše upřesníme.

    S pozdravem

    Leona
    [email protected]

  • Objednal jsem si led žárovky napájení 24v přišli 12v zakoupila se a bylo po nich 228kc v hajzlu

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,

    velice mě mrzí, že Vám bylo dodáno chybné a nefunkční zboží od externího partnera.
    Ozveme se Vám a domluvíme se na v hodném řešení.

    S pozdravem

    Veronika
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zatim jsem dostala objednavku. Nedostala jsem zadnou informarci o tom. Prosim o kontaktovani.

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,

    velice mě mrzí, že Vám nebylo dodáno doposud zboží.
    Dle informací je stále zásilka u přepravce, vše prověříme a co nejdříve se s Vámi spojíme.

    S pozdravem

    Veronika
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo nekvalitmí
    • Prkénka podélně popraskaná
    • Vypadalo již použité
    • Kus prkénka chyběl
    • Vzhledem ke vzhledu a stavu zboží byli zboží předražené
    • Nefunkční - mezery v kompostéru tak velké, že by mi z toho vypadávala hlína i nasekaná tráva

    Zboží vráceno

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,

    je mi líto, že Vám bylo dodáno poškozené a nekvalitní zboží od externího partnera.
    Co nejdříve se s Vámi spojíme a domluvíme se na adekvátní kompenzaci.

    S pozdravem

    Veronika
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nejhorší dopravce Helicar. Pošlou SMS, že přijedou. Nikdo nepřijede a nedá se k nim dovolat. Tohle se opakuje již 4 den a objednávku nedoručili. Otřesné !!!

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,

    velice mě mrz, že Vám přepravce doposud nedodal zásilku.
    Obrátíme se na dopravce a z jistíme proč se tak stalo.
    Ozveme se Vám a vše dořešíme.

    S pozdravem

    Veronika
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Už dávno jsem zrušil účet u tohoto obchodu,bohužel jsem opět uskutečnil nakup pro babičku a opět stejná zkušenost. Nedodržení lhůty, žádná komunikace, vůbec nechápu, jak ještě Mall může existovat v době kvalitní konkurence.

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,

    je mi líto, že máte komplikace s objednávkou.
    Vámi objednané zboží pocházelo od externího partnera, který své zboží prodává přes naše stránky a expeduje ze svých skladů.
    Nejedná se tak o náš výrobek.
    Obrátíme se dotazem ohledně dodání na partnera.
    Ozveme se Vám a vše dořešíme.

    S pozdravem

    Veronika
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Byl jsem dlouho spokojen,Nyní už nakupuji jen zboží které se nemůže porouchat.Psí žrádlo nadobí apod.
    Od doby kdy není možnost bezproblémové výměny zboží v kameném obchodě popřípadě poradit nakupuji jinde.

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,

    velice mě mrzí, že jste nespokojen jen z důvodu uzavření poboček.
    Ohledně reklamace máme několik možnosti a pomoci Vám můžeme na naší zákaznické lince.
    Ozveme se Vám a vše dořešíme.

    S pozdravem

    Veronika
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízí produkt, který nejsou schopni dodat..
    • Po telefonické žádosti o zjištění stavu zásilky, protože ani po 2 týdnech nejsou schopni jí dodat, příslíbeno že mě budou do 24 hodin kontaktovat o jejím stavu.. A ono překvapivě vůbec nic..

    Absolutně tenhle e-shop nedoporučuji... Zásilky co nabízejí nejsou schopni dodat ani za 2 týdny!!!!!!!!! 0 reakce na žádost o zjištění stavu zásilky...

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,

    mrzí mě, že objednávka nebyla doručena. Ozveme se Vám a nabídneme nejvhodnější kompenzaci.

    S pozdravem

    Leona
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    25.4.2022 objednána lednice s dopravou. Oznámení, že vydodají 26.4… je 2.5. a stále nic…. Řidič nezveda telefon, ke konci dne přijde sms , ze se omlouvání s tím, ze následný den dodají. Je to pro 85letou maminku. Musim tu být kvůli převzetí a vyplacení. Už mne to stalo 4dny dovolené v práci včetně dneška… “děkuji”

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,

    mrzí mě, že Vám objednávka nebyla doručena v avizovaném termínu. Ozveme se Vám a nabídneme nejvhodnější kompenzaci.

    S pozdravem

    Leona
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • neúplný popis výrobku

    bezplatné vrácení

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,

    mrzí mě, že popis nebyl dostatečný. Ozveme se Vám, abychom získali více informací a nabídneme nejvhodnější řešení.

    S pozdravem

    Leona
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kávovar už mi měl být doručený, stále není, obchod neposílá informace. Přes kontaktní formulář je defacto nemožné se něco dozvědět. Takže zaplatíte něco, co mělo být doručeno do druhého dne a ani po týdnu není.

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,

    velice mě mrzí, že Vám nebylo doposud dodáno zboží.
    Dle informací došlo k poškození zboží při expedici, které bylo zároveň posledním kusem.
    Momentálně se čeká na doskladnění nových kusů od dodavatele.
    Co nejdříve se s Vámi spojíme a vše dořešíme.

    S pozdravem

    Veronika
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,

    velice mě mrzí, že jste nespokojen s nákupem, aby bylo možné vše dořešit, budete potřebovat více informaci.
    Ozveme se Vám a vše dořešíme.

    S pozdravem

    Veronika
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Mělo být jako dárek, avšak způsob balení katastrofa. Všechno dané do igelitového sáčku a odesláno. Tenhle způsob balení nemohla originální krabička v žádném případě přežít. Hračky jsme si nechali, ty naštěstí výrazně poškozené nebyly.

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,

    velice mě mrzí, že Vám bylo dodáno poškozené zboží od externího partnera.
    Co nejdříve se s Vámi spojíme a vše dořešíme k Vaší spokojenosti.

    S pozdravem

    Veronika
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží jsem nutné potřebovala a dosud nedorazil .Ani info o náhradním termínu .

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,

    již při vytvoření objednávky avizoval externí partner pozdní termín dodání a tj. 30.04.2024 - 03.05.2024.
    Z tohoto důvodu Vám zásilka nebyla doposud dodána.
    Ozveme se Vám a vše dořešíme.

    S pozdravem

    Veronika
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    U zboží nebylo uvedeno, že v případě odstoupení od smlouvy si musím dopravu hradit sama. Jednalo se o podložku na hraní pro dítě, která byla v tak obrovském balení (a nešla složit), že se nedala vrátitpřes Zásilkovnu. Myslím, že pokud máte vrácení zboží zdarma, tak by u položek, které se vrací za poplatek, toto mělo být uvedeno. U podložky pro mimino, která váží do 1 kg, to nikoho nenapadne. A protože není možno zboží vrátit osobně na výdejně, je to velké mínus. Příště si budu objednávat v jiných eshopech

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,

    je i líto, že jste nespokojena ohledně vrácení zásilky.
    Veškeré informace máme uvedené v obchodních podmínkách či přímo na naších stránkách Mall.cz..
    Ozveme se Vám a vše dořešíme.

    S pozdravem

    Veronika
    [email protected]

  • Prisel mi mail o zruseni objednavky, musim zadavat cislo uctu aby mi vubec vratili penize. Pokud bych si mailu nevsimla nebo spadl do spamu, nevrati mi nic. Nevim nic o duvodu zruseni, takze nevim jestli produkt objednat znovu nebo ne. Ocenila bych, kdyby mi nekdo zavolal, rekl duvody a zeptal se jake reseni je pro me idealni.

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,

    velice mě mrzí, že Vám nebyla dodána zásilka.
    Vámi objednané zboží pocházelo od externího partnera, který zásilku stornoval.
    Obrátíme s dotazem na externího partnera a zjistíme proč se tak stalo.
    Dle informací jste objednávku hradila převodem a z tohoto důvodu jsme požadovali číslo účtu pro vrácení platby.
    Ozveme se Vám a vše dořešíme.

    S pozdravem

    Veronika
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednavku obchod stornoval, protoze jsem si zbozi nestihl vyzvednout z Alzaboxu. Na vyzvednuti bylo 48 hodin. Prodlouzit lhutu neslo.

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,

    je mi líto, že jste si nestihl vyzvednout zásilku.
    Alzabox má nastavena nějaká svá pravidla a my je nedokážeme ovlivnit.
    Zásilky je možné si nechat poslat na výdejní místa, kde je delší lhůta pro vyzvednutí.
    Ozveme se Vám vše dořešíme.

    S pozdravem

    Veronika
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná
    • snad všechny

    co zrušily pobočky, stojí to za ho...

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,

    velice mě mrzí, že jste nespokojen.
    Vrátit zboží je možné více způsoby, aby bylo možné vše dořešit, budeme potřebovat více informací.
    Ozveme se Vám a vše dořešíme.

    S pozdravem

    Veronika
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • doklad o prodeji mi nedal ani dopravce ani prodejce. Musel jsem si ho vyžádat. pak ho poslali.

    zaplatil jsem si instalaci pračky. Dva muži, kteří mi pračku přivezli mi jí sice přivezli až do 3. patra, ale pak pračku v předsíni pouze vybalili, dali jí do koupelny a tím to pro ně skončilo. Instalace se nekonala. chci neuskutečněnou službu reklamovat.

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,

    faktura Vám byla zaslána na e-mail - zasílá se do 3 pracovních dní od doručení zásilky.
    Je mi líto, že Vám nebyla provedena instalace, vše prověříme u přepravce.
    Pokud jste neměl odpojen starý spotřebič, nebylo možné provést instalaci.
    Co nejdříve se s Vámi spojíme a vše dořešíme.

    S pozdravem

    Veronika
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic
    • Spojení allegro naprostá tragédie
    • Dřív jsem mall hodně využíval, teď je to hrozné

    Hrůza, prostě nedoporučuji, nenaskaldnene zboží, cekam již 14dni na objednávku, prostě fakt tragédie. Jak byl mall dobrý, tak teď je to fakt hrůza.

    Reakce obchodu MALL.CZ

    Dobrý den,

    velice mě mrzí, že Vám nebyla doposud dodána zásilka.
    Dle informací došlo k vyprodání zásob a čeká se na doskladnění nových kusů od dodavatele.
    Ozveme se Vám a domluvíme se na v hodném řešení a adekvátní kompenzaci.

    S pozdravem

    Veronika
    [email protected]