Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlé vrácení peněz a proplatili i náklady na odeslání zboží zpět
    • Koupil jsem vrácený výrobek a přišel vadný
    • Vrácené zboží nekontrolují a prodávají dále
    • Vázne s nimi komunikace

    Kasa.cz a dalším společnostem HP Tronic Zlin se raději vyhnete

    Reakce obchodu KASA.cz

    Dobrý den,

    uvedená situace mne mrzí, omlouvám se za potíže. Podnět jsem předala vedení logistiky, věřím, že pokud to s námi ještě zkusíte, proběhne vše hladce.

    Zdeňka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • na stránkách se nedočtete, že pokud použijete slevový kupon nejde zboží zaslat na výdejní místo. Takže zadáte kupon a vyzve vás to vyberte kraj a místo doručení a tam prázdno takže telefonujete 20 minut čekáte než se dostanete na řadu a tam se to dozvíte takže zaplatíte o 100 Kč víc a je to stylem nechci slevu zadarmo.

    Reakce obchodu KASA.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení a podnět ke zlepšení služeb.

    Zdeňka

    • Žadnou nevidím
    • Web je sice přehledný, ale v mém případě můj email neznal, když konečně poznal, tak mi nákup na splátky spadnul a v té chvíli je konečná, protože Kase neumí znovu zaslat odkaz na dokončení smlouvy na splátky. Pro mně zbytečná ztráta času a ceny jsou srovnatelné jinde.

    Reakce obchodu KASA.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení a podnět ke zlepšení služeb.

    Zdeňka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednane:tovar "poskodený obal" doručené vratený,reklamovaný a ktomu nefunkčni no nič ine iba starosti .

    Reakce obchodu KASA.cz

    Dobrý den Waro,

    uvedená situace mne mrzí, podnět k prověření jsme předala vedení logistiky, věřím, že pokud to s námi ještě zkusíte,proběhne vše hladce.

    Zdeňka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ...opravdu super byla jen komunikace s operátorkou...tam se nedá nic vytknout
    • tovar mi došel..při objednávce bylo napsáno,že je tovar otevřený a ne používaný...byl už od předchozího zákazníka použitý,,,špinavý a co hlavně bez nabíječky...což bylo opravdu super.Chtěl jsem nabíječku dodatečně poslat.Bylo mi odpovězeno,že to není možné,ať zboží vrátím zpět....

    Reakce obchodu KASA.cz

    Dobrý den,

    uvedená situace mne mrzí,podnět jsem předala vedení logistiky k prověření. Omlouvám se za způsobené komplikace.
    Věřím, že pokud to s námi ještě zkusíte, povedeme si lépe.

    Zdeňka

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • OLED TV jsem kupoval jako vrácenou ve 14 denní lhůtě. Nikdo ji ale nezkontroloval a byla mi dodána s vypálenými pixeli.

    Po mém vrácení byla za dva dny opět nabízena i přes to, že jsem na tuto závadu upozornil.

    Reakce obchodu KASA.cz

    Dobrý den Rudo,

    uvedená situace mne mrzí, omlouvám se za potíže. Podnět jsem předala vedení logistiky k prověření.

    Zdeňka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Komunikace obchodu
    • Nefungující systém při platbě
    • Neochota vyřešit problém
    • Dodací doba
    • Komunikace infolinky

    Při objednávce zboží a následné platbě kartou jsem nebyla přesměrována na platební bránu.Po mé urgenci na infolince mi paní řekla,že to asi nefunguje a mám prý zaplatit převodem z účtu.(díky tomu jsem přišla o 5% vrácení při platbě kartou).Obchod poslal mail,ve kterém bylo pouze číslo účtu. bez var.s.castku jsem zaplatila dáma přidala jako var.s.cislo objednávky a dala okamžitý příkaz z platební karty tudíž platbu měl obchod okamžitě.Bohužel skoro týden obchodu trvalo přiřazení mé platby a to i po mých urgencích..Na maily neodpovídají vůbec..Následné odeslání trvalo další 2dny. Obchod nedoporučuji komunikace žádná, prostě neodpovídají na infolince po 27min.čekání mi paní položila telefon.

    Reakce obchodu KASA.cz

    Dobrý den,

    je nám velice líto, že se zboží nepodařilo zajistit dříve, jak je zpravidla obvyklé. Opravdu jen neradi jsme za takovým zklamáním. Omlouvám se za způsobené nepříjemnosti.

    Zdeňka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Koupil jsem xiomi mi 9 se, ale ktery uz byl razbaleny, vizual je v poradku, ale ted' spatne funguje zvuk

    Reakce obchodu KASA.cz

    Dobrý den Stanislau,

    uvedená situace mne mrzí, případě,že je nefunkční zvuk, je zapotřebí telefon reklamovat. Můžete jej donést do kterékoli kamenné prodejny s dokladem o zakoupení, kolegové s Vámi reklamaci sepíši a prověří telefon autorizovaný servis.

    Zdeňka

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    U vybraného zboží nejde zvolit osobní odběr a je nutné uhradit zbytečně za dopravu, které stejně zatím ani nedojela....

    Reakce obchodu KASA.cz

    Dobrý den Jiří,

    děkujeme za hodnocení, dle ověření byla zásilka dnes doručena. U zboží, které je bazarové není možné vyzvednutí v prodejně a je možné pouze zaslání.

    Zdeňka

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Po 30 min čekání na výdejním místě Doručena jiná a horší verze telefonu. U jiného obchodníka byla čekací doba na výdejovém místě téměř nulová.

    Reakce obchodu KASA.cz

    Dobrý den VIP,

    uvedená situace mne mrzí, omlouvám se za potíže. Podnět jsem předala vedení logistiky. Věřím, že pokud to s námi ještě zkusíte,povedeme si lépe.

    Zdeňka

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Chytré hodinky mi přišly s jinou nabíječkou a při vrácení zboží mi nebyla zaplacena doprava, i když to nebyla moje vina!

    Reakce obchodu KASA.cz

    Dobrý den Lurydo,

    uvedená situace mne mrzí, omlouvám se za potíže. Podnět jsem předala kolegům, věřím, že pokud to s námi ještě zkusíte,povedeme si lépe.

    Anna

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    když jsem chtěl dodatečně využít slevové kody, tak to nešlo

    Reakce obchodu KASA.cz

    Dobrý den Lukáši,

    uvedená situace mne mrzí. Dle ověření s Vámi situaci řešili kolegové, kde jste byl informován,že kódy byly použity v jiné objednávce zákazníka. Z tohoto důvodu nešly uplatnit.

    Anna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedrží data dodání.

    Reakce obchodu KASA.cz

    Dobrý den Sheryl,

    mrzí mne, že došlo ke zdržení u vychystávání Vaší objednávky. Velmi se za něj omlouvám.

    Anna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Jeden velký podvod.Poslali zboží které ani nefunguje a pochybuju že o tom nevěděli než zboží poslali

    Reakce obchodu KASA.cz

    Dobrý den Martine,

    uvedená situace mne mrzí,omlouvám se za potíže. Zboží ne vždy máme možnost odzkoušet. Věřím,že pokud to s námi ještě zkusíte povedeme si lépe.

    Anna

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Vubec ndoporucuji. Nabyzi zbozi ktere je poskozene hlavne co se tyce telefonu. Uz si prez tuto stranku nikdy objednavat nebudu. Jsem z ni zklamana

    Reakce obchodu KASA.cz

    Dobrý den Renato,

    je mi líto,že zboží je nefunkční,omlouvám se za potíže. Dle ověření s Vámi řeší kolegové. Věřím, že reklamace bude brzy dořešena.

    Anna

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Zboží přišlo nekompletní.
    • Objednané sluchátka přišli pouze s nabíječku. Chybělo tam dalších 6 části které balení melo obsahovat.
    • Zatím v reklamaci. Posláno zpět

    Reakce obchodu KASA.cz

    Dobrý den,

    uvedená situace mne mrzí, omlouvám se za potíže. Věřím, že reklamace bude brzy vyřešena k Vaší spokojenosti.

    Zdeňka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neseriózní jednání.

    Nákup u této firmy rozhodně nedoporučuji.
    10.10.2019 jsem u obchodu Kasa.cz na internetu nakoupil Navigační systém GPS Garmin eTrex 10.
    V souladu s pokyny na webu a v Obchodních podmínkách jsem 13.10.2019 odstoupil od kupní smlouvy a zboží jsem odeslal přesně podle pokynů na adresu HP TRONIC Zlín, spol. s r.o., KASA.cz - ODSTOUPENÍ od KS, hala DC6, Poděbradská 772, 250 90 Jirny
    Zásilka Českou poštou dorazila dle sledování zásilek dne 15.10.2019.

    Po mém dotazu z 23.10.2019  mi pan Růžička z Kasy napsal, že vrácené zboží neevidují. Podle jeho žádosti jsem 23.10.2019 poslal sken podacího lístku pro ověření. Od té doby mne nikdo na můj další dotaz na stav vyřízení neodpověděl.
    Dále jsem se 5.11.2019 obrátil na ombudsmana firmy Kasa ([email protected]), odtud mi ani po urgenci z 11.11.2019 nikdo neodpověděl.
    Firma HP TRONIC Zlín se podle všeho rozhodla nekomunikovat a situaci neřešit. Podle toho, že zásilka byla podle webu České pošty doručena, odhaduji, že zásilku ztratil sklad firmy HP TRONIC Zlín.
    Ve spolupráci s Českou obchodní inspekcí jsem podal návrh na mimosoudní vyrovnání.

    Reakce obchodu KASA.cz

    Dobrý den Petře,

    je mi líto, že doposud není odstoupení od kupní smlouvy dořešeno. Omlouvám se za způsobené komplikace. Mohu Vás ujistit, že kolegové odpoví na veškeré emaily. Jsou zpracovány postupně. Dle ověření pošta balíček nejspíše ztratila, momentálně s českou poštou řeší kolegové. Jakmile nám pošta potvrdí ztrátu zásilky kontaktují Vás kolegové do soukromé zprávy. Podnět jsem předala i vedení logistiky k prověření.

    Zdeňka

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Prodává nefunkční zboží

    Reakce obchodu KASA.cz

    Dobrý den,

    je mi líto,že zboží nebylo funkční,omlouvám se za potíže. Věřím,že reklamace bude brzy dořešena k Vaší spokojenosti.

    Anna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nyní čekám na vyjádření obchodu. Zboží přišlo poškozené.

    Zboží bylo objednáno na základě nižší ceny. Obchod uváděl, že zboží má pouze poškozený obal. Nebyl však poškozen jen obal, ale i plášť samotného produktu, což uvedeno nebylo. Do obchodu jsem zaslal vše co bylo požadováno a nyní již týden čekám bez odezvy.

    Reakce obchodu KASA.cz

    Dobrý den Jiří,

    uvedená situace mne mrzí,omlouvám se za potíže. Kolegové Vás kontaktují jakmile vše ověří.

    Zdeňka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno 9.12., okamžitě zaplaceno, dnes je 18.12. a stále nebylo expedováno, ač bylo skladem.
    Komunikace žádná, odpověď na včerejší mail žádná. Je to dárek k Vánocům, budu doufat, že třeba snad...
    Objednávka byla v hodnotě 3400kč, o to víc mě to mrzí a jsem naštvaná.

    Reakce obchodu KASA.cz

    Dobrý den,

    uvedená situace mne mrzí, podnět jsme předala k prověření kolegům z vedení logistiky. Prověří, kde se zásilka nachází a kontaktují Vás.

    Zdeňka