Přihlásit se a přidat příspěvek
  • rychlé vyřízení, bezproblémové nákupy

    • Dobrý den Libore,
      děkujeme za pochvalu a budeme se těšit příště. Gabriela

  • + výhodná cena
    +ceny, vyber zboží
    +Rychlé doručení
    Vráceno do 14 dní.(TV)
    -Rychlé vrácení peněz neproplatili náklady na odeslání zboží zpět ,takže jsem v minusu cca 190 Kč za balík do ruky u České pošty. (pojištěné, křehké)
    Asi to přežiju ale už nikdy.

    VRÁCENÍ VÝROBKU DO 14 DNŮ
    V souladu s § 1829 občanského zákoníku má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodů do 14 dní od převzetí zboží, resp. od převzetí poslední dodávky zboží, je-li obsahem koupě několik druhů zboží nebo se zboží skládá z několika částí (postačí odeslat 14. den lhůty). Rozhodne-li se kupující pro odstoupení v této lhůtě, a dodrží níže uvedené podmínky, bude mu vrácena kupní cena a náklady na nejlevnější nabízený způsob dodání zboží od prodejce ke kupujícímu.
    Toť citát ze stránek obchodu.

    • Dobrý den,

      děkujeme za zpětnou vazbu. V případě vrácení zboží kupujícím bez udání důvodu v rámci 14 denní lhůty u odstoupení od kupní smlouvy, se vrací kupní cena a náklady na nejlevnější nabízený způsob dodání zboží od prodejce ke kupujícímu při dodání zboží, nikoli náklady spojené s vrácením zboží zpět prodávajícímu. Samozřejmě v případě dotazů se na nás k osvětlení a prověření celé záležitosti neváhejte obrátit [email protected]

      S pozdravem
      Alena

  • Jak dlouho může trvat odpověď?
    Napsal jsem že postrádám části výrobku a čekám už více než 2 dny na odpověď!

  • Jak dlouho může trvat odpověď?
    Napsal jsem že postrádám části výrobku a čekám už více než 2 dny na odpověď!

  • Jak dlouho může trvat odpověď?
    Napsal jsem že postrádám části výrobku a čekám už více než 2 dny na odpověď!

  • Koupený kávomlýnek 3 krát zapnutý zasmrdel a nefunkční nikdo nezvedá tel nekomunikuje ani na meily

  • Není možné se s nimi spojit,jsem nasr...,peníze asi v háji.Nic tam nekupujte.

  • Nedovoláte se tam, telefony nikdo nezvedá.

  • Před 3 týdny zde Kasa odpověděla na můj příspěvek, že mám zaslat podrobné informace na [email protected]. a budou mou reklamaci řešit. Učinila jsem tak, odpověď přišla z [email protected], že si mohu stěžovat na ombudsman.cz. To člověk nepochopí, jejich jediným záměrem je zákazníka "udolat" a odradit od reklamace.

  • S obchodem Kasa cz jsem byla vždy spokojena. Nyní jsem v situaci, kdy jsem reklamovala kávovar. Ten už nemám od 4. 10. 2019. Reklamace nebyla vyřízena včas ve lhůtě 30 dnů. Poslala jsem doporučeně poštou odstoupení od kupní smlouvy, na výzvu ke vrácení kupní ceny nereagují. Obrátila jsem se na ombudsmana Kasy, bohužel věc stále neprošetřil. Pokud máte chuť jít se soudit a vymáhat svá práva touto cestou, pak zde nakupujte. Já nemám ani kávovar, ani své peníze a obchod dělá "mrtvého brouka". Nyní se chystám zahájit soudní spor, jiná cesta není. Je mi líto, že jsem si recenze na Kasu cz nepřečetla dříve, v případě reklamace nepostupují dle zákona, jak jsem se na internetu v různých diskusích následně dočetla.

    • Tak je vidět, že zaměstnanci Kasy, Zdeňka, Anna a jiní, co odpovídají zde na diskusi i na recenzích, reagují jen když se jim chce. Na můj příspěvek reakce "mrtvý brouk", asi se jim nechce :-(. Ombundsman také nekoná. Bohužel tedy musím přejít na vymáhání svých práv soudní cestou. Za ty nervy a starosti nákupy na Kase opravdu nestojí. Zákon jim bohužel nic neříká.

  • 5 objednávek, vždy vše v pořádku, až na jednu, kde bylo nechutné, použité příslušenství, vyřešeno do týdne s poukazem na 500kc. V ostatním případě vše ok, (bazarové - vracené zboží) telefony jako nové, s origo krabičkou a příslušenstvím. Plná záruka i na IČO 24m. Občas se zde dá narazit na super ceny i o 30/40% levnější než kdekoliv z CZ distribuce. Operátoři občas nepříjemní 1/5. S reklamací zkušenosti nemám. ČESKÁ POŠTA úplně neschopná, volit raději DPD. 8/10

    • Dobrý den Patriku,
      děkujeme, že jste si našli čas ohodnotit náš obchod. Věříme, že i příště se rozhodnete pro nás :) Anna

  • Tahle umělá hmota tam nakupuje stále (se silikon.implantáty )
    Ono co se týká těch eshopů, je třeba být na pozoru.
    Může tam trolit tato osoba se silikonovými implantáty, které jí otravují mozek ( jsou už hodněěě za dobou expirace) Upozorním na osobu z Ostravy, která byla řešena Policií z důvodu trestného činu stalkingu, a řešena také magistráty několika obcí MS kraje. Jde o osobu s rakouským pasem, Věru Nusm..r z Ostravy (věk 66 let,vypadá nápadně starší a to o dost), která neváhá intrikovat a šířit lži a manipulace všude, kde to jde, protože nic jiného neumí. Na bazaroé weby spamovala a posílala falešné zprávy inzerentům. Hrozí zde udělení pokuty ve správním řízení a zákaz činnosti všem, kdo s ní intrikují. Trestní oznámení podána i na další osoby, které s ní vytrvale intrikují.
    Pronásleduje lidi a vyčíhá si na ně klidně u jejich domu,kde bydlí,aby s nimi intrikovala,nebo někoho jiného koho znají, pomluvila, očernila.
    Vytrvale obtěžuje,přesto s ní nemá zájem člověk komunikovat, a nepřestává vyzvánět, házet nechutné vzkazy do schránek (pod nějakou záminkou se vnutí do vchodu,kde obtěžuje, a zvoní u bytu člověka, který s ní viditelně nemá zájem žádným způsobem komunikovat)
    psychopatka!Nechutná! Zlá intrikánka která se nudí, nemá co dělat, a otravuje lidi. Bohužel se najde spousta hloupých prodavaček v obchodech, které s ní hrají tu "hru" a intrikují proti zákazníkům. Podána trestní oznámení i na ně.

  • Také jsem zde zakoupil "bazarovou" tiskárnu (předem jsem se u obchodu ujišťoval, že se jedná pouze o zboží vrácené ve 14 denní lhůtě a je tedy plně funkční). Tiskárna mi přišla celá zalitá inkoustem a absolutně nepoužitelná. Hned v den doručení jsem tedy volal na infolinku, kde se mi omluvili a bylo mi řečeno, ať napíšu na email [email protected] a že mi pošlou nové zboží. Z reklamací mi poslali email s informací, že mám zboží zaslat zpět na jejich adresu. To jsem tedy učinil a následující den mi přišla informace, že je reklamace uznaná a vyřízená. Tím skončila jakákoliv komunikace ze strany obchodu. Následně jsem psal několik emailů (ne adresy [email protected], [email protected], [email protected]) s dotazem jaký je další postup. Na tyto emaily již však nikdo neodpověděl. Po několika dnech jsem tedy volal na infolinku kde mi pouze řekli, že můj požadavek registrují a budou mě kontaktovat. Toto se opakovalo několikrát. Již je to déle než 30 dní a výsledek žádný. Pouze vymluvy na infolice, že prověří a dají vědět. Nemám tedy ani zboží, ani peníze!

    Tento obchod rozhodně nikomu nedoporučuji! Za ty nervy to opravdu nestojí.

    • Dobrý den pane Šolci, uvedená situace mne mrzí, dle ověření s Vámi je ve spojení kolegyně. Platba byla poukázána 12.11. na Váš účet. Omlouvá, se za způsobené komplikace. Zdeňka

  • Dobrý den, objednal jsem si na Kasa cz v sekci bazar fotoaparát jako rozbalené/použité zboží. Ještě před objednáním jsem se na jejich zákaznické lince ujistil, že se zbožím nebudou žádné potíže, co se týká funkčnosti. Fotoaparát samozřejmě nešel zapnout ani po připojení na nabíječku a na krabici byla samolepka reklamace. Operátor mně slíbil , že mi vrátí veškeré náklady na dopravu a slušně se omluvil. Po pár dnech jsem obdržel email s oznámením o přijetí vráceného zboží a dostal jsem oznámení o vrácení peněz - samozřejmě pouze ceny zboží. Po upozornění jsem nakonec obdržel i jedno poštovné. Buď zde byla chyba komunikace, nebo plané řeči. Rozumím tomu, že podle zákona nemám nárok na vrácení dopravného, ale po této šaškárně s prodejem již jednou vráceného/reklamovaného zboží, bych to tak trochu očekával.

    Na Kase už nikdy víc

    • Omlouvám se, ještě podpis. Miroslav Uherec

  • Zdravím, je to 15 dní co jsem odstoupil od smlouvy a finance mě do dnešního dne nebyli připsány na účet. Po zavolání na operátora linky mě je vždy řečeno, že se případ řeší. Pokud chci vědět konkrétní informace ke svému případu, jako do kdy mě bude částka připsaná na účet, dostanu odpověď řeší se to. Ale vy už to řešit nemáte, máte na to ze zákona 14 dní a máte to i ve svých obchodních podmínkách! V podstatě v tule chvíli porušujete zákon. Vždy jsme rádi nakupovali v tomto obchodě, ale potěcho zkušenostech už nikdy! Co se týká mých peněz, nebyla to malá částka budu muset řešit právní cestou. Předem bych chtěl všechny lidi kteří se chystají na tomto eshopu kupovat, dobře si to rozmyslete.

    • Dobrý den, uvedená situace mne mrzí. Jak jsem psala, situaci prověřím a zpětně Vás kontaktuji na soukromý email. Zdeňka

    • Jak koukám tak email nikde žádný. No v dnešní době počítačů a mobilních telefonů by informace měli mýt rychlost blesku. Aspoň u nás v podniku to tak probíhá. No je vidět , že paní Zdeňka je jenom nastrčená figurka, která uklidňuje už tak napjatou situaci. Řešení problému se asi tady nedočkáme. No nic má právnička podnikla již první kroky:-) Samozřejmě podklady posílám na ČOI.

    • Dobrý den, omlouvám se za potíže a zdržení. Dle ověření Vás kontaktovali kolegové, platba byla vrácena 24.10 na Váš účet. Ještě jednou se omlouvám za způsobené komplikace. Zdeňka

  • Dobrý den,

    vracel jsem Vám nepoškozený výrobek do 14 dní od převzetí zboží. Zaslal jsem Vám vše, co mělo být zasláno. Odstoupení od kupní smlouvy jsem zaslal e-mailem, potvrdili jste jeho přijetí. Odeslal jsem Vám na vlastní náklady zpět Vaše zboží, spolu s fakturou i formulářem pro odstoupení od smlouvy. Zboží Vám bylo doručeno následující den po odeslání (22.8.). Proč doposud nedošlo k vrácení mých peněžních prostředků za vrácené zboží + nákladů na přepravu na můj bankovní účet? Proč od Vás stále nedostávám žádné zprávy o průběhu mého vrácení zboží, když už jsem Vás několikrát e-mailem urgoval, abych zjistil, v čem je problém? Proč nemám žádné zprávy v mém klientském účtu na www.kasa.cz? Proč porušujete Vaše vlastní obchodní podmínky (https://www.kasa.cz/o-nas/vse-o-nakupu/vraceni-vyrobku-do-14-dnu/), kde uvádíte, že peněžní prostředky budou vráceny do 14 dnů od odstoupení od smlouvy?

    Děkuji za odpověď.

    S pozdravem
    Jiří Viceník

    • Dobrý den Jiří, prosím o zaslání čísla objednávky na e-mail [email protected] situaci prověříme. Zdeňka

    • Dobrý den Zdeňko! Mohu se zeptat, kdy obdržím Vaši zpětnou odpověď ohledně prověření? Číslo mojí objednávky a popis celé situace zaslán na uvedený e-mail dne 4.10.2019. Dnes je 17.10.2019 a stále nemám ani peníze na účtu, ani žádnou zpětnou informaci. Děkuji.

    • Děkuji za Vaši neodpověď Zdeňko. Případ nahlášen na ČOI...Vážení nakupující, kdo máte podobný problém, ozvěte se mi, prosím, zde v diskusi. Případně na e-mail [email protected]. Podáme hromadnou žalobu a případy nahlásíme do TV...

  • Dobrý den,
    Nechápu proč píšete dodání do druhého dne , když to nejste schopni dodat ... člověk s tím počítá , udělá si na to den volna a následně si já musím zavolat, abych zjistil, že to nedorazí. V dnešní době opravdu nejste schopni mě vyrozumět ??? A následně mi paní na infolince řekne, že jí to mrzí, že se to stává. To se mi opravdu nelíbí

    • Dobrý den Lukáši, mrzí mne potíže s doručením objednávky.Opravdu jen neradi jsme za takovým zklamáním. Omlouváme se a věřím, že příště proběhne vyřízení k Vaší spokojenosti. Anna

  • Dobrý den, od 20.5.2019 řeším s vámi reklamaci výrobku - výrobek byl vracen v den zakoupení protože nebyl kompletní. Od této doby při každém telefonické telefonátu z mé strany na uvedené číslo KASA.CZ - kde jsou zpět mé peníze, mě je vždy odpovězeno, že mám vydržet, že se mě někdo ozve, na rovinu říkám, že jste zatím nejhorší obchod na reklamaci a je vidět, že vám je zákazník u ........
    Kdyby to chtěl už konečně někdo řešit, číslo reklamace je 8919012434.
    Rejchrt

    • Dobrý den Jane, uvedená situace mne mrzí. Omlouvám se za komplikace. Prověřím vrácení financí a podám Vám do soukromé zprávy informaci co nejdříve. Zdeňka

  • Proč nabízíte v přehledu na Heurece dopravu zdarma (Balík do ruky), když pak při platbě chcete za poštovné 99 Kč? U položky Samsung 860 EVO 1TB.

    • Dobrý den Player, dle ověření se u daného modelu na heuréce zobrazí doprava zdarma pouze u vyzvednutí v některé z našich prodejen. Prosím o zaslání více informací, případně o print screen stránky na e-mail [email protected]. Nabídku prověříme. Zdeňka

  • Vážení,vím že kasa má zboží a dokáže uspokojit všechny,ale co se týče reklamace ,,,,,, Hrůza děs a to nechci být nestranný ale prošel jsem si za mnoho roků recenze, a všude pan Miroslav Růžička ,který neřeší reklamace , porušuje zákon o reklaci,a to mi mrzí že za tolik let se kasa nedokázala vypořádat v slabém místě, a zaměstnance které poškozují jméno internetového obchodu, stále drží na stejných pozic ,a já teď zazivam to bezpráví,a bezmoc s kasou a přímo z vedoucím reklamací s panem Růžičkou,který nedodržuje zákon, řeší reklamace po svém , poškozuje zákazníky,a dokonce na rozkaz pana Růžičky i krádež u zákazníka, reklamaci nemám doresenou ať jsem v právu ,spotřebič mikrovlnnou je stará 1 rok a servis děs a hrůza,po 45 dní rozhodnutí neopravitelná což už porušil servis zákon o spotřebitele,a pan Růžička poslal auto na svoz spotřebiče, odebrali zboží mikrovlnou troubu, bez prebiraciho protokolu, neoznačené auto,tak i zaměstnanec který přijel ze Sokolova, a když jsem chtěli občánků neměl řidičák neměl razítko neměl ,sebral spotřebič a odešel když jsem se ptal jak takhle může jednat Růžička mě poslal, ale já jsem z datartu z datartu? Vždyd je to kasa ? Tak takhle lidí dopadnou když budou mít smůlu a spotřební zboží se rozbije,a to nikoho nestrašilo,já od kasy již nic nekoupím, internetových obchodů je dostatek ale reklamace člověk neví,zatím jsem reklamovali třikrát u mall.cz výborný , Sconto nábytek, výborný,ale kasa hruza

    • Dobrý den,

      velice mne mrzí potíže s reklamací výrobku. Prosím pošlete nám bližší informace s číslem objednávky na e-mail [email protected] Rádi bychom ověřili celou situaci.

      S pozdravem
      Jana