Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • 10 %

    • Stačí si zde přečíst hodnocení reklamací ze strany zákazníků. Stejný opakující se vzorec. Jasná vada zboží a reklamace neuznána. Zlatá Alza či CZC. Za těch pár ušetřených korun to nestojí.

    ALERT 4 ALL:
    Tak se také jako mnoho dalších zde na Heuréce připojuji k negativním recenzím týkající se reklamačního řízení u Kasa.cz. Zakoupil jsem (rozbalené) Airpody 3. generace za 3.194,- Kč a od počátku se jedno sluchátko vybíjelo o polovinu rychleji, resp. nenabíjelo jako to druhé. Po měsíci používání sluchátka zaslány na reklamaci a po měsíci přijde odpověď, že je reklamace zamítnuta s tím, že se vada neprojevila. Používám tedy sluchátka dále s tím, že vím, že je musím nabíjet častěji, aby jedno z nich nebylo neustále vybité.
    Po 13. měsících se druhé ze sluchátek přestane nabíjet zcela. Zašlu tedy znovu k reklamaci s popisem té stejné vady a po měsíci dojde sdělení, že sluchátko není možné nabít, ale jelikož jsem koupil zboží na IČO, je jich po záruce a mohu si sluchátko nechat za 2.986,- Kč vyměnit (předtím jsem obě kupoval za 3194,- a nyní mi jedno vymění za 2.986,- Kč). Když následně nerozporuji fakt, že je zboží po záruce, ale to, že jsem stejný problém reklamoval v záruce po měsíci od pořízení produkt, přičemž tehdy mi bylo sděleno, že se závada neprojevila a najednou je závada uznána, ale už je po záruce, tak mě tzv. ombudsman stroze písemně odpálkuje.
    Naprosto tragická zákaznická zkušenost a tristní customer care do HP Tronic Zlín, spol s r.o. (vlastnící Datart , Kasa.cz i Euronics) patřící svou kvalitou i přístupem někam do minulého tisíciletí (Zlatá Alza a CZC). Do Zlína zjevně prozákaznický přístup ještě nedorazil a stále se zuby nehty drží stylu komunikace a chování veksláků a podomních prodejců hrnců. Takže Kasa.cz ani Datart už nikdy víc. Těch pár stokorun za to skutečně nestojí. Pokud bych si od nich v budoucnu cokoliv pořídil, ať můj rod stihne bída na dalších 7 pokolení.
    FUN FACT: Recenze na Googlu ma Kasa.cz pro jistotu zcela vypnuté (vůbec se nezobazuji). :-)

    Reakce obchodu KASA.cz

    Dobrý den Filipe,

    je mi líto, že výrobek nefunguje jak má. Omlouvám se za potíže. Dle ověření se nejedná o stejné sluchátko jako při první reklamaci. Podrobnosti Vám kolega poslal do soukromého emailu.
    Rovněž je možné se obrátit přím na autorizovaný servis, který vady posuzuje.

    S pozdravem

    Anna

  • 10 %

    • Nízká cena
    • Řešení reklamace
    • Komunikace
    • Lžou a uvádějí nepravdivé informace

    Bohužel se musím podělit o nemilou zkušenost. Zakoupila jsem synovi na výuku notebook. Po 10 měsících nastal problém, kdy pod displejem byla nějaká šedá mapka a ntb nešel zapnout. Odeslali jsme k reklamaci a reklamace byla zamítnuta. Člověka by to nenaštvalo možná tolik, jako když do důvodů a poznámek k reklamaci dají lživé informace. Jako že je třeba displej prasklej, protože fakt není, žádnou prasklinu nikde nemá! Nebo že jsem vlastně poslala jiný notebook než je na faktuře! Copak je snad moje chyba, že mám ve faktuře jiný typ než jste mi poslali? Liší se to jen o jedno číslo a toho si opravdu člověk jen tak nevšimne! Navíc, vy jste mi vystavili fakturu a vy jste mi poslali jinčí zboží, kdo tedy udělal chybu? Já rozhodně ne. Do protokolu napsali i že je poničený obal - tak jsem to sakra koupila a i díky tomu jste měli o něco nižší cenu, stálo to v popisku! Tak proč mám pocit, že veškerou vadu i nevadu co tam je i není, co jste si vymysleli, se snažíte hodit na naše udajné nevhodné chování k výrobku? To jen proto, aby jste mohli s klidem reklamaci zamítnout? Je to velice smutné, tohle jednání. Přijde mi to prostě jako drzost. Vlastně ani nevíme opravdový důvod, proč je to zamítnuté a ani co s tím je a zda je to opravitelné. Prostě zamítnuto a vytknuto vše, co je problém z Vaši strany, ne z naší. Z tohodle obchodu už nikdy nenakoupím, je to moje zkušenost a ne dobrá. Nikomu tenhle obchod nedoporučuji, protože jakmile jde pak o reklamaci, tak nemáte šanci. Dělají vše proto, aby nemuseli opravovat a nebo nedej bože vracet peníze.

    Reakce obchodu KASA.cz

    Dobrý den,

    je mi líto, že notebook bylo zapotřebí reklamovat. Vadu na výrobky vždy posuzuje autorizovaný servis. Prosím o zaslání více informací na náš email [email protected]. Reklamaci prověříme.

    S podzravem

    Katka

  • 10 %

    • Naprosto žádná
    • Velice špatné řešení při problémech, nulová komunikace, záměrně prodávají nefunkční zboží

    U Kasy.cz jsem si několik věcí již zakoupila. Ale bohužel musím napsat hodně špatnou recenzi. Jakmile se jedná o reklamaci, tak jejich způsob řešení je absolutně k pláči. Kupovala jsem si chytré hodinky, bohužel po dvou dnech používání přestaly fungovat. Odeslala jsem je na reklamaci, zakoupila si u kasy.cz další, jelikož je potřebuji do práce atd. Reklamace uznána nebyla, jelikož závada nebyla potvrzena. Hodinky mi tedy poslali zpět, ale opět vůbec nejdou zapnout ano nabíjet. Takže se ani na hodinky nikdo nepodíval. Samozřejmě jsem kontaktovala jak reklamační , ombudsmana, tak info, ale žádná odpověď, ani omluva. Takže jsem si vlastně zakoupila nefunkční zboží a oni nejsou ani schopni uznat chybu.
    Takže opravdu radím, nic si u nich nekupujte. Nejsem jediná, kdo má při reklamaci s tímto obchodem akorát problém. Ušetříte si peníze i čas.

    Reakce obchodu KASA.cz

    Dobrý den,

    moc mě mrzí, že Vámi zakoupený výrobek vykazoval vadu. Prosím o zaslání více inforamcí na náš email [email protected]. Kolegové reklamaci prověří, podle dostupných informací se mi nepodařilo email ani reklamaci dohledat.

    S pozdravem

    Zdeňka

  • 100 %

    • Rychlá komunikace, rychlé vyřízení objednávky
    • Bohužel mi přišel nefunkční vyrobek

    Na kasa.cz nakupuji již po několikáté. Zboží vždy bylo v perfektním stavu a objednávka rychle vyřízená. Bohužel mi ale tentokrát bylo poslané nefunkční zboží, tak jsem se spojila s reklamačním oddělením, kde mi bylo řečeno, jak dále postupovat. Tak snad bude reklamace rychle vyřízená, jinak nemám co vytknout :-)

    Reakce obchodu KASA.cz

    Dobrý den,

    uvedená situace mne mrzí, omlouvám se za potíže, věřím že Vaše reklamace bude brzy vyřešena k Vaší spokojenosti.

    Zdeňka

  • 70 %

    • nakupoval jsem zde velmi často, hlavně tedy i "bazarové" zboží - vždy bylo vše v pořádku
    • Problém se nakonec vyřešil.......
    • 1. problém a obchod nekomunikuje - dělá mrtvého brouka!!!

    22.5 (objednávka č. 703497547) mi přivezli pračku Bosch za cca. 11tis - podle popisu lehce opotřebené. Nic Více.
    Přebral jsem pračku od Top Trans. Vše vypadalo OK,
    Po rozbalení mne čekalo překvapení - nebyla originálně zabalená - zespod pouze karton a omotaná folii.
    Pračka po rozbalení byla celá zdemolovaná - uražená chybějící nožička, promáčknutý boční plech, podřená. No hrůza.
    Hned jsem psal Kase. Za pár dní si pro pračku přijeli. Po cca. týdnu mi byla vrácena částka za pračku, ALE 399Kč za dopravu TOP TRANS již ne. Prodejce ručí za svou vybranou dopravu. Napsal jsem nespočet mailů kdy mi vrátí zbytek za dopravné, psal jsem i 2x na ombudsmana od kasy, ale stále bez odezvy. Po tom co jsem u nich nechal tolik peněz za předchozích cca. 10 let, dělají mrtvého brouka kvůli 399kč. Nechápu!!!!!


    Doplnění: mail je objednávka je č. 703497547
    Jsem zvědavý jestli se to dořeší tedy :) - dám vědět jak to dopadlo

    EDIT: Takže to dopadlo následovně : samozřejmě hrají stále mrtvého brouka !!!!!!!

    !!!!!!!EDIT 5.10.2023!!!!!!! Tak, včera se stalo něco velmi neočekávaného - zničehonic mi dnes přišlo od kasy 399kč !!!!!!!!

    Sice nechápu proč to muselo trvat skoro 5 měsíců, ale děkuji že se tak přeci jen stalo.........

    Reakce obchodu KASA.cz

    Dobrý den,

    uvedená situace mne mrzí, omlouvám se za potíže. Prosím o zaslání více informací, nepodařilo se mi Váš email dohledat. Prověříme reklamaci.

    Zdeňka
    [email protected]

  • 40 %

    • Nevím
    • Negativní hodnocení

    Našel jsem na kasa.cz perfektní robotický vysavač, děkuji heurece a jejím recenzentům, raději koupím sice dráž, ale asi spolehlivěji a jinde.

    Reakce obchodu KASA.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za jakékoli nedorozumění, věřím, že pokud nám dáte šanci, přesvedčíme Vás o kvalitě námi poskytovaných služeb.

    Anna

  • 100 %

    • zakoupeno zboží s poškozeným obalem, došlo nekompletní, do 3 týdnů mi zaslali chybějící díl
    • rychlá komunikace
    • rychlé dodání
    • dobrá cema
    • negativní recenze
    • lehce nejasná komunikace při reklamaci
    • delší čekání na telefonické lince

    Reakce obchodu KASA.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za všechna uvedená plus a podnět ke zlepšení služeb.

    Katka

  • 10 %

    • Bohužel žádna
    • Pozor na rozbalené nebo bazarové zboží
    • Neochota řešit nekompletní objednávku
    • Pan Růžička vyřizující reklamace to je kapitola sama pro sebe.

    Po nákupu zboží z bazaru kdy mělo být pouze rozbalené přišla půlka objednávky a po dotazu kde je druhá byla prvně odezva že to prověří a pak vypadlo z obchodu že nic nekontrolují je to bazar.Jednalo se o stanici Ecoflow ze solárním panelem.Po vrácení zboží na kasapoint vypadlo z paní že stanice je už 4x vrácena .Dle mého názoru jde o vědomý prodej produktů které nejsou kompletní a klamání zákazníka.Záruka měla být 2 roky a cena byla 25 tis.Pozor na jiné nákupy z bazaru bude to obdobné. STANICE JE STÁLE V NABÍDCE!!!

    Reakce obchodu KASA.cz

    Dobrý den,

    uvedená situace mne mrzí, omlouvám se za potíže. Podnět jsem předala odpovědnému oddělení k prověření.

    Zdeňka

  • 20 %

    • Rychlé odeslání zboží
    • Kulma vlnkovač Rowenta - kabel napájení sám vypadává, a dal mi neuvěřitelnou ránu z elektřiny. Hned obratem jsme vrátili a bylo mi řečeno ze toto je neprodejné zboží a nechápou jak mi ho mohli zaslat. Také to nechápu - o to víc ze nevratili peníze a musí to na posouzení. Obchod hodně zklamal.

    Zboží velice nebezpečné. Nedoporučuji

    Reakce obchodu KASA.cz

    Dobrý den,

    uvedená situace mne mrzí, omlouvám se za potíže. Prosím o zaslání více informací na email ombudsman@kasa. cz prověříme objednávku a reklamaci.

    Katka

  • 10 %

    • Koupil jsem vrácený výrobek a přišel vadný Vrácené zboží nekontrolují a prodávají dále Vázne s nimi komunikace
    • arogance a nezájem vedení kasy a ombudsmana
    • reklamuji asi snad přes 40 výrobku od bazar a většinou vadné zboží
    • arogance a ani se neomluví
    • nekupovat v Kasa vyhěte se obloukem

    POZOR!!!!! Kasa prodává bazar zboží neodskoušené a věří,že se jim výrobek prodá.Že lidé nebudou řešit reklamace.Nyní i bazar zboží musí projít 14 dení lhůtou zda jsem já výrobek nezničil.
    Kupujte opravdu jen nové zboží,ale i toto neni záruka jistoty již 2 krát stejná chyba nabíječky..a to nové kusy prostě přestanou nabíjet.A toto bych jmenoval do nekonečna.Obchod důrazně nedoporučuji !!!!!!!
    Špatné řešení problémů u použitého zboží
    Chování zaměstnance Růžičky na kasa.cz -klamavé praktiky - pan Miroslav Růžička z KASA.cz (HP TRONIC) Něco slíbí a když dojde na plnění vše je jinak. A stroze napíše Dobrý den,je nám líto, že se na Vámi zakoupeném výrobku objevila závada. Zboží můžete zaslat na naše reklamační odděleni
    Žádná kompenzace za vznikle problémy,ztráta času a nervů a za dopravu pro vyřízení reklamace
    -Špatná vyhýbavá komunikace.
    -Nepřijímání zodpovědnosti za vzniklé problémy.
    -Dohadování se se zákazníkem.
    Pokud je ombudsman u kasa.cz jako u datartu, tedy na okrasu, tak je zbytečné něco řešit osobní zkušenost a bylo by vhodné poslat na tyto praktiky média jak Kasa funguje.ČOI by si měla posvítit na jejich kompletní produkty, protože dle hodnocení zde naletělo hodně lidí.A je hodně smutných zákazníku za tyto nekalé praktiky a Kasy celkově.
    Spojení Kasy, Datart a Euronics bylo to nejhorší co se mohlo stát.Euronics byl kdysi dobrý obchod.A psát [email protected] je pouze ztráta času,nikdo Vám nepomůže a někdo z Kasy se Vám hezky směje.
    Kasu eshop bych nechal řádně prověřit a uzavřít .

    Reakce obchodu KASA.cz

    Dobrý den,

    mrzí mě, že tentokrát nebylo vše podle Vašich představ. Prosím o zaslání více informací na náš email [email protected]. Prověříme Vaši objednávku a případnou reklamaci.

    Anna

  • 100 %

    • Cena
    • Dodání
    • Rychlost na telefoní lince
    • Super obchod

    Pěkný den objednala jsem zde robot a vse proběhlo v pořádku byl to bazarovy kousek s vracením do 14 dnů ,musím rict ze jsem se bála pres negativní recenze ale ted vim ze obchod šlape jak ma na tel lince mi to paní ihned zvedla a vse proběhlo super ! Doporučuji

    Reakce obchodu KASA.cz

    Dobrý den,

    to nás těší, děkujeme za všechna uvedená plus.

    Zdeňka

  • 10 %

    Naprosto příšerná služba. Prodali rozbalené airpods, které byly spárované s jiným majitelem a opakovaně byl problém je vyreklamovat. Nakonec nám je z reklamace poslali se lží, že je opravili, ale přitom jen vyměnili krabičku a sluchátka nadále nefungují. Servis a komunikace byla příšerná, absolutně to nestálo za to, o kolik bylo zboží levnější. Zásadně nikdy nedoporučuju.

    Reakce obchodu KASA.cz

    Dobrý den,

    uvedená situace mne mrzí, prosím o zaslání více informací na náš email [email protected] reklamaci prověříme.

    Zdeňka

  • 100 %

    • Rychlost dodání
    • Cena
    • Komunikace

    Objednala jsem tablet psali vráceno použito - tablet přišel v perfektní stavu bez známek používání. Jsem spokojená s obchodem.

    Reakce obchodu KASA.cz

    Dobrý den,

    radost číst takovou recenzi. Věříme, že to nebyl poslední nákup u nás :-)

    Zdeňka

  • 100 %

    tak ja taky musim napsat recenzi na tento obchod. objednala jsem si kulmofen dyson airwrap ktery byl v podstate nesehnatelny. v popisku bylo uvedeno ze je lehce opotrebeny. objednavka mi prisla za dva dny. kdyz jsem si precetla recenze na tento obchod tak jsem se bala ze jsem naletela,kulmofen byl opravdu drahy ale stal tretinu co novy. objednavka vyrizena hned, zbozi prislo zabaleno standartne. kdyz jsem fen vybalila tak jsem se nestacila divit- byl uplne novy,vcetne vseho prislusenstvi. nebyly na nem zadne znamky pouzivani a obsahoval vse co mel. funguje na 100%. koukala jsem i na to jestli to neni fejkove zbozi ale je to original. jsem opravdu spokojena a udelala jsem vyborny kup.vsem doporucuji

    Reakce obchodu KASA.cz

    Dobrý den,

    jsem ráda, že jste byla spokojená, díky, že jste nám to dala vědět.

    Anna

  • 10 %

    • Výhodu jsem hledal a nenašel, prostě Datart
    • V obchodu více prodavačů jak zákazníků, dobrý signál :)
    • Špatné řešení problémů u použitého zboží
    • Chování zaměstnance Růžičky - asi jediný exemplář na kasa.cz -klamavé praktiky - pan Miroslav Růžička z KASA.cz (HP TRONIC) Něco slíbí a když dojde na plnění vše je jinak. Možná by mu prospěl úřad práce aby si odpočinul od těch lží.
    • -Špatná vyhýbavá komunikace.
    • -Nepřijímání zodpovědnosti za vzniklé problémy.
    • -Dohadování se se zákazníkem.
    • Pokud je ombudsman u kasa.cz jako u datartu, tedy na okrasu, tak je zbytečné něco řešit Zdeňko - osobní zkušenost
    • Tady máte pana Růžičku v plné parádě: https://www.zive.cz/poradna/zkusenost-s-obchodem-kasacz/sc-20-cq-410660/default.aspx?consultanswers=1

    Koupil jsem rozbalenou / používanou či vrácenou lednici, (nová k mé smůle nikde nebyla k sehnání) která byla v hrozném stavu a v popise to nebylo uvedeno. Chtěl jsem slevu a ta mi byla zamítnuta a nabídnuto vrácení zboží. Náladu jsem na opětovný proces balení, stěhování a čekání na svoz opravdu neměl, krom toho starou lednici už jsem neměl, takže jsem neměl kde chladit potraviny. Lednici jsem si opravil za svůj čas a nervy a ponechal. Nikdy už takové věci bez výdejny nebo obchodu kupovat nebudu. Kase bych doporučil aby rozbalené zboží kontroloval člověk, který nemní jen kus pohybující se ve skladu, ale někdo kdo má technické vzdělání, rozumí tomu a uvedl řádný technický popis stavu věci u vrácených / používaných produktů! Měl jsem s tím obrovské problémy dát to do kupy! Nějaká sleva tam byla, ale za ten stav nic výrazného, obchod doporučit nemohu, jsem opravdu naštvaný a pravděpodobně už tam nikdy nenakoupím, jednání se mi opravdu nelíbilo.

    Další nepodařený nákup a totálně poslední: 30.12.2022

    Teď jsem koupil dle popisu mírně použitou fotopast a je rozbitá a ještě chybí sim. Na dotaz co to má znamenat mě odpovídá váš zaměstnanec Růžička (dle mého pěkné kvítko), který má svérázné jednání a nechce nic řešit. Vaše chyba v pospisu, moje náklady na řešení vašich problému se zbožím. Mírně použité u vás realita nekopletní a nefunkční. Co to zaměstnáváte za blbce, že nejsou schopni zboží prověřit? Upřímě.... váš obchod a chování směřuje jedním směrem a ten je do řiti. Nikdy více HP TRONIC to raději navěky bez spotřebičů.

    Důrazně doporučuji raději nakupovat v garážovce než v HP TRONIC ZLÍN a jejich kasa.cz, datart.cz, eta budete pravděpodobně spokojenější.

    Zde se můžete podívat v jakém stavu přišla lednice od kasa.cz Nožička lednice zaražená a uvolněná to je u kasa.cz mírně použité zboží. Druhá nožička byla ohnutá, lednice otřískaná, jednání s panem Růžičkou z kasa.cz otřesné. Úkol zněl jasně....zákazník nesmí dostat uznanou reklamaci za žádnou cenu.

    video zde: https://ulozto.cz/file/kacreU18KBlq/vid-20221206-180507563-mp4

    Reakce obchodu KASA.cz

    Dobrý den Jardo,

    uvedená situace mne mrzí, omlouvám se za potíže. Prosím o zaslání více informací na email [email protected].
    Prověříme objednávku.

    Zdeňka

  • 10 %

    • Nekompletní zboží

    Koukám na předchozí hodnocení, že jsme jen další, co naletěli. Tiskárna se slevou “lehce opotřebováno”. Přišla poškrábaná ale pěkná, nic víc jsem ani nečekala, to bylo v pořádku však jsme dostali na opotřebení slevu. Ovšem v obsahu balení bylo uvedeno že obsahuje toner. Toner tam nebyl. Na zákaznické lince mi bylo sděleno že k opotřebovanému se nedává. Aha, proč je to uvedeno při koupi jinak? Takže toner, který stojí víc jak poskytnutá sleva na opotřebovanou tiskárnu, si máme koupit. U nové ten toner je. Odpověď byla, ať si tedy zboží vrátíme na prodejně Datart. Super, takže teď musíme ztrácet čas abychom dojeli do vedlejšího města vrátit nekompletní zboží a hledat jinou tiskárnu (rozhodně jinde). Už nikdy více. ČOI by si měla posvítit na jejich kompletní produkty, protože dle hodnocení zde naletělo hodně lidí.

    Reakce obchodu KASA.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za způsobené komplikace. Vaší nespokojenost předávám odpovědnému oddělení.

    Zdeňka

  • 10 %

    • Komunikace
    • Kvalita
    • Kontrola odeslaného zboží
    • Reklamace
    • Nemožnost objednání vynesení do patra

    Komunikace se jevila jako výborná, dokud člověk nepotřeboval něco skutečně řešit.
    Zaslat zboží později? Ano není problém napište si do poznámky,kdy chcete zboží doručit -realita za dva dny přišlo a reste si to s doručovatelem -_-
    Rozbaleny výrobek vadný nezkontrolovan s tím, že to se stává, reklamace řešit přes autorizovaný servis je super, ale měsíc sem měsíc tam -_-
    Nakonec Vám vrátí peníze, čistou částku za výrobek, žádné omluvné např.postovne zdarma na příště nebo něco podobného, nehledě na to,že výrobek zdražil za dva měsíce od koupě o 15% .

    Reakce obchodu KASA.cz

    Dobrý den,

    mrzí mě, že tentokrát nebylo vše podle Vašich představ. Váš podnět jsem předala vedení k prošetření. Věřím, že příště již bude vše na 100%.

    Zdeňka

  • 40 %

    • Rychlost dodání
    • Kladně a rychlé vyřízení reklamace
    • Kdybych věděl že za vším stojí Datart objednávám raději přímo z jejich webu.

    Koupil jsem manželce k výročí Apple airpods které někdo nové po 14-ti dnech vrátil zpátky Kase. K mému úžasu po rozbalení originální krabičky sluchátka uvnitř nebyli jen nabíjecí kabel.
    Prvotní velké naštvání střídá pochvala vyřízení reklamace kdy mám za 4 dny peníze zpět na účtu.
    Nicméně už bych si zde asi nic nekoupil. Tohle se mi nikdy nestalo a budí to značnou nedůvěru v e-shop.

    Reakce obchodu KASA.cz

    Dobrý den,

    za tuto situaci se moc omlouváme. Věřte, že nešlo o úmysl. Pracujeme nyní na vylepšení systému, věřím, že příště si povedeme lépe.

    Katka

  • 10 %

    • Velký výběr
    • Komunikace
    • Kontrola zboží

    Výrobek, který jsem si objednal, přišel sice rychle a v původním balení, ale uvnitř bylo úplně jiné zboží. Ač byla deklarovaná kontrola přímo na balení.
    Při snaze kontaktovat reklamační oddělní přišla pouze generovaná zpráva, že je obchodu "líto, že se na mém výrobku vyskytla závada" a ať si dojdeme na pobočku nebo pošleme na reklamaci - bez jakékoliv snahy o sebemenší omluvu! Při opětovném emailu pouze arogantní odkázání na první email.

    Bohužel se nejedná o první negativní zkušenost! Pokud máte možnost objednat výrobek jinde, tak neváhejte! Zde je to pouze o následném dohadování bez slíbeného zboží!

    Reakce obchodu KASA.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás způsobené komplikace. Vaší zpětnou vazbu předávám odpovědnému oddělení a věřím, že příště si povedeme lépe.

    Zdeňka

  • 10 %

    Objednal jsem zboží z in. Obchodu Kasa.cz
    Deklarované zboží jako zánovní byla min 2roky použita americká lednice bez madel a úchytů, totálně plesniva a zkorodovane hliníkové díly na výrobníky ledu a dávkovaci vody. Zboží bylo reklamované a reklamace uznána. Ale jak si někdo může dovolit tohle poslat zákazníkovi? Za 33 000? Omluvy jsem se nedočkal. Kasa.cz už nikdy víc.

    Reakce obchodu KASA.cz

    Dobrý den,

    mrzí mě, že jste se zbožím nebyl spokojen. Kontaktujte nás prosím na adrese [email protected], situaci rádi prověříme.

    S pozdravem
    Rudolf