Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přepravní společnost Zasilkovna je nejhorší na trhu .
    • Misto zlatých cihel mě přišlo úplně něco jiného a to kniha,Objednala jsem si cihly po druhé s vše řádně zaplaceno a zatím nepřišlo nic tak nevím co si o vašem obchodu myslet stalo mě to nemalý peníz aisto dárků zklamání
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané Dárkonoviny byly vytištěny na obyčejném papířa A4 ve velmi špatné kvalitě. Bylo to absolutní zklamání a jako dárek jsem si to netroufl vůbec předat. To vše za 1.356 Kč a platbu předem!!! Poměr kvalita/cena ta nejhorší. Na mojí barevné tiskárně bych dosáhl lepšího výsledku!!! Chtěl jsem využít práva na vrácení zboží v zákonné lhůtě a zboží (již zaplacené) vrátil poštou na adresu firmy. Ta si balíček nevyzvedla a ani na moji písemnou reklamaci nereagovala. Byl jsem opravdu blízko rozhodnutí předat vše ČOI. Nemám ale čas se "tahat" s úřady a s firmou, která na reklamace nereaguje. Služby této firmy ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI!!!

    Reakce obchodu Dárkoviny

    Dobrý den, mrzí nás vaše hodnocení. Noviny děláme na zakázku a grafik několik hodin pracuje na každých novinách zvlášť. Je to celkem náročná práce. Noviny nejsou o tisku, ale o tom, co je jejich obsahem. K dispozici máte noviny v elektronické podobě- kdykoli si je můžete vytisknout lépe, nebo ve větším rozlišení. Tak je to přesně v popisu produktu. Kdykoli máte možnost využít reklamace- k tomuto účelu máme perfektní reklamační formulář na webu. Jsme k dispozici také na telefonu, nebo na emailu. Nemáme žádné nevyřízené reklamace a všechny řešíme kladně! Popis k tomu je i v letáčku v každé zásilce. Nevím, kam jste poslal zásilku, velmi nás mrzí, že nás chcete hlásit na ČOI- ale stačí skutečně napsat email, nebo zavolat. Noviny jste zakoupil v minulém roce, hodnocení píšete v květnu půl roku poté. Nenapsal jste nám zprávu, ani nezavolal, poznali jsme to až podle tohoto hodnocení.

    Opravdu stačí se ozvat a my vám vrátíme peníze i přesto, že produkt odpovídá přesně popisu a už jsme vám jej poslali v elektronické podobě. Ozvěte se, všechno úspěšně vyřídíme. Děláme svou práci rádi a mrzí nás každé negativní hodnocení.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží sice dorazilo brzy, ale jedna z felšek přišla nezabalená a
    bez řetízku,který měl být součástí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Že 20-ti lahviček desinfekce na ruce byly 3 lahvičky poškozené tím, že byl porušen aluminiový uzávěr a lahvičky byly poloprázdné až prázdné bez obsahu. Je s podivem, že výstupní kontrola toto umožnila.

    Reakce obchodu Dárkoviny

    Dobrý den, děkujeme za zprávu, ale promiňte, to co píšete snad ani není možné. Dezinfekční gel za 23Kč je od Německého výrobce, se kterým spolupracujeme už šestnáct let a vždy měl všechny produkty 100% v pořádku. Výstupní kontrola ani nemůže takovou závadu objevit, protože pochopitelně neotevíráme uzávěr. Škoda, že jste nám neposlal reklamaci, do druhého dne bychom vám poslali s omluvou náhradní lahvičky. Jde o dezinfekční gel za 23Kč- poslali bychom vám klidně jeden navíc. Stačilo napsat a poslat fotografii produktu, jsme jenom lidé. Také děláme chyby. Pokud to tak skutečně je, pak se omlouváme za komplikace.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Deklarovaná kapacita flash disk 2TB není ani desetinová.
    • Ztráta dat
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Zboží přišlo v pořádku, ale neodpovídá tomu co je na obrázku. A to opomíjím ze zboží bylo dodáno o den později než bylo uvedeno v objednávce. Mělo přijít 21.12 a přišlo až 22.12. Samozřejmě chápu že před Vánoci toho máte hodně. Proto dávám důraz jen na kvalitu toho zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Pomalé doručení
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Klamne informace o produktu
    • Dlouhé doručení....
    • Nedoručili mi vše co jsem objednal.V balíku chybělo něco .Ale kvůli 50kč nebudu reklamovat…ale už nikdy neobjednám od nich…

    Reakce obchodu Dárkoviny

    Dobrý den, děkujeme za zprávu. Zkuste prohledat balík, občas se stane, že je taková drobnost zapadlá v krabici, nebo v jiném produktu. Pokud tam skutečně není, tak se omlouváme. Jsme jenom lidé, občas bohužel také děláme chyby. Určitě se nám ozvěte, protože my vždycky vše obratem a zdrama doposíláme. Zkuste si přečíst naše další recenze. Tím, že si děláte předem domněnky a rovnou píšete negativní hodnocení, jste nám ani nedal šanci naší chybu napravit.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Dobrý

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Jiný vzhled zboži

    Zboží zaslané jiné než dle vzhledu na fotce bylo vybrané. A nefunguje jak by mělo, vykazuje poškození. Byla to druhá objednávka při první, jsem také dostal úplně něco jiné než bylo na fotce a popisu výrobků.

    Reakce obchodu Dárkoviny

    Dobrý den, na Vaše jméno zde máme dvě objednávky. Jedna nezaplacená a stornována a druhá odeslaná. Měl jste objednán USB flash disk, pokud nejste se zbožím spokojen a nebo je poškozené můžete samozřejmě na našich stránkách vyplnit reklamaci a bude Vám vrácena platba. Máme skvělí zákaznický servis a nezasloužíme si hodnocení 40% .

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Již týden čekám a ještě nedorazilo

    Reakce obchodu Dárkoviny

    Dobrý den,
    na Vaše jméno máme evidované dvě objednávky. Jednu zaplacenou a již doručenou. Druhou evidujeme jako nezaplacenou a tím pádem nebyla odeslána. Jako způsob platby jste měla platbu on-line. Pokud máte o objednávku stále zájem, můžete platbu PayU dokončit přes detail objednávky a tlačítko znovu zaplatit. Máme skvělí zákaznický servis a nezasloužíme si 30%, navíc když se nejedná o naší chybu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dárek dodán pozdě. Problém dle obchodu na straně kurýra. Nemohou to prý ovlivnit. Pak je to k ničemu.

    Dárek sice dodají, ale neví se kdy, i když je objednáno včas a termín požadován.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Bohužel věci nevypadají jak na fotce

    Reakce obchodu Dárkoviny

    Dobrý den, děkujeme za vaši připomínku. Pokud nejste se zbožím spokojená, samozřejmě je možné odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zásilky a zboží nám vrátit, za vrácené zboží bychom vám samozřejmě vrátili platbu. Na našich zákaznících nám záleží a jde nám o jejich spokojenost. Myslíme si, že si nezasloužíme vaše hodnocení 50%, máme výborný zákaznický servis a tento problém je možné s námi řešit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    zboží přišlo poškozené ale nemá smysl ho reklamovat za tak malou cenu... nicméně vícekrát už zde nakupovat nebudu.

    Reakce obchodu Dárkoviny

    Dobrý den, omlouváme se za vzniklé komplikace. Zboží prochází ve skladu výstupní kontorlou, pokud bylo poškozené, jedná se o poškození během přepravy. Zboží je samozřejmě možné reklamovat a bude Vám zaslán nový produkt nebo vráceny peníze- viz záložka snadná reklamace u nás na webu. Máme skvělý zákaznický servis a nezasloužíme si 10% hodnocení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nefunguje

    Reakce obchodu Dárkoviny

    Dobrý den, můžete nám prosím napsat, co nefunguje? 11. ledna odpoledne jste si objednal, Česklá Pošta doručila zboží 13.ledna dopoledne na adresu v Ústí nad Labem. Všechno zboží skladem, doručeno do 48hodin. Objednávka vámi zaplacena, reklamaci žádnou neevidujeme. Máte tam myš k počítači, jestli potřebujete doposlat návod, nebo si nevíte rady se zapojením produktu, ozvěte se nám. Hodnocení 10% je nezlobte se velmi nespravedlivé. Svojí práci děláme rádi a na této zakázce nikde nevidím chybu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na obrázku zboží v hezké krabičce , ve skutečnosti přišlo jen v igelitu. Vypadalo hrozně.