Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zbozi nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Mne nefungoval ,,hledač klíčů’’ ale jinak balik je dobrej

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žádná komunikace, až po mém dotazu, kdy mi pošlou zboží odpověděli, že už ho mezitím vyprodali, od té doby se zase neozvali, nemám ani zboži a zatím ani zpět peníze

    Reakce obchodu Dárkoviny

    Promiňte, ale tohle je úplný nesmysl. Všechny reklamace řešíme kladně a okamžitě. Kdybyste u nás cokoli reklamoval(a), určitě byste to hned zjistil (a). Nemáme nevyřízené reklamace. Nemáme neodeslané zaplacené zásilky. Náš zákaznický servis je naší předností. Když nějaké zboží chybí, posíláme SMS, emaily, voláme. Jsme jenom lidé a samozřejmě děláme chyby, ale tohle je skutečně hodnocení úplně mimo realitu :_)

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží bylo zabalené _ nezabalene. Teleskopické drbatko(ruka) byla z části zkorodovaná.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod mi z neznámých důvodů objednávku neprovedl.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Rychlost a komunikace
    • Nespokojenost se zakoupeným zboží. Kvalita strašná a cena šíleně vysoká . Dárek ,který jsem koupil ,tak jsem nemohl dát jako dárek ,jelikož bych se styděl za takový šmejd

    Reakce obchodu Dárkoviny

    Dobrý den, děkujeme za zpětnu vazbu. Jen upozorňuji, že cena je 148 Kč a jedná se o Kalhotky v růži. Kdykoli máte možnost zboží vrátit, všechny reklamace řešíme kladně. Kdybyste nám to napsal dříve, než do recenzí, mohli jsme vás přesvědčit, že máme skvělý zákaznický servis a vy se nemusíte v žádném případě stydět.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Objednávala jsem polštář v dekoru dřeva. Dekor ok, ale v popisu bylo uvedeno, jak super je výplň polštáře, realita však odlišná
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Až po placení zjistíte, že se jedná o přeposílání zboží z Číny. Nejde o klasický eshop. Podvod.

    Reakce obchodu Dárkoviny

    Promiňte, ale tohle si nemůžeme nechat líbit. V žádném případě to není pravda. Máme desítky dodavatelů, pochopitelně některé také z Číny, ale většinu z ČR a třeba z Německa. Zboží nejprve nakupujeme na sklad, pečlivě zkontrolujeme a pak teprve prodáváme. Neprodáváme nic, co nemáme na skladě a předem zkontrolované. Děláme to po staru a děláme to tak rádi. Nikdy nic nepřeposíláme, jak píšete. Je to sprostá lež a tvrzení, že se jedná o podvod je urážka všech lidí, kteří tu pracují na tři směny a dělají tu práci s radostí, že posílají lidem dárky. Tvrzení, že nejde o eshop a že je to podvod je na žalobu.

    Vy pane Karle totiž u nás máte objednávku, kterou jste nezaplatil. Nereagoval jste na emaily, ani na SMS. Tzn. že jste objednávku dělal z úmyslem dostat na Heureka.cz negativní hodnocení.

    Máme vaše údaje a předáváme našemu právnímu zástupci. Takhle veřejně a úmyslně není možné lhát. Nezlobte se, ale zastáváme nějaké zásady slušného chování a svojí práci máme rádi.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Obchod dodal zboží rychle a standardně, ale zboží bylo nekvalitní a roztrhlo se.
    • Zboží dodané obchodem se roztrhlo při pokusu pověsit to na ramínko, což byl důvod nákupu, aby se organizér pověsil na ramínko a to nebylo možné. Materiál organizéru byl z podivné látky, která se lehce trhala, takže organizér jsme vyhodili.

    Obchod sám o sobě asi není problematický, ale dodané zboží bylo nekvalitní, což vzhledem k ceně nemá cenu reklamovat, doprava je pomalu dražšší.... Proto 2 a 1/2 hvězdičky spokojenosti.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Obdržela jsem sice vše, ale vyměnili mi jeden výrobek za úplně jiný. Také mi jednu věc doručili v jiné barvě a viditelně opotřebované (ošoupané).

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednávka dlouho trvá
    • nekomunikují

    chtěl a jsem tuto objednávku zrušit, ale nikdo se neozval zpět

    a to po emailu, kde mi napsali, že to bude trvat déle (dostanu zboží kolem 10. až, email mi došel 11, ještě nic nedošlo)

    Reakce obchodu Dárkoviny

    Dobrý den, ano máte pravdu, objednávku jste zrušil. Posílali jsme vám i tak informaci o stěhování skladu. V týdnu kdy jste si objednal jsme stěhovali sklad. Prosili jsme o trpělivost. Vaše objednávka byla samozřejmě včas zrušena podle vašeho přání. Nemohla vám být tedy doručena ani desátého, ani jedenáctého. Vaše hodnocení nás velmi mrzí. Nejprve zrušíte objednávku, abyste nám pak nedoporučil obchod. Není to úplně fér, ale i tak děkujeme za názor.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží přišlo v rozteklém stavu

    Reakce obchodu Dárkoviny

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení. Vaše špatná zkušenost nás velice mrzí.
    Při zasílání čokoládových produktů bohužel nejsme schopni ovlivnit letní teploty. V horkém letním počasí, je nutné nákup čokolády zvážit.
    Ve Vašem případě nás stačilo kontaktovat. Reklamaci bychom vyřešili kladně, jako všechny ostatní.
    Dárkoviny.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlé dodání

    Přišel totálně nefunkční produkt (4x) a každý měl jinou velikost prostoru na baterky

    Reakce obchodu Dárkoviny

    Dobrý den pí Lenko, po naší dlouhé a náročné vzájemné komunikaci jsme podobné hodnocení čekali. Oblíbený produkt, na který je minimum reklamací pí Lenka reklamuje hned 4x. Ostatní zákazníci vkládají baterie bez problémů a samozřejmě prostor pro baterie je všude stejný. Zapomněla jste napsat, že jsme vám obratem nabídli řešení a vrátili peníze na bankovní účet, ačkoli produkt je naprosto v pořádku. Vlastně pardon- bankovní účet nemáte, peníze jsme vraceli složenkou ručně na poště. Reklamaci jsme obratem kladně vyřídili, se zákaznicí se trpělivě domlouvali například na vyzvednutí produktu, přesto hodnocení 10%. Děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nálepka na půllitru mi po dvojím umytí(mytí v ruce)zcela zmizela,takže mám deseti dnech obyčejný půllitr bez potisku.

    Reakce obchodu Dárkoviny

    Dobrý den,
    Vaše špatná zkušenost a nízké hodnocení, nás velice mrzí.
    Mohla jste se na nás obrátit s reklamací. Všechny reklamace řešíme rychle a vždy ve prospěch zákazníka.
    Můžete nás kdykoli kontaktovat, Dárkoviny.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Před Vánoci zrušili objednávku
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Naprosto otřesný obchod s předraženým zbožím i nekolikanasobně. Stačí si název zboží ze zdejšího obchodu Zadat do vyhledávače a najdete ho v několika jiných obchodech mnohem MNOHEM levněji. Nejprve jsem myslel, ze zde mají zboží v něčem jiné-lepší, proto je o tolik dražší, proto jsem se zeptala na livechatu, proč je jejich zboží dražší a bylo mi odpovezeno, ze od kvůli takovýmto dotazům zde nejsou a ze nehlídají konkurenci :-))) a poté mne zablokovali. Skvělý přístup :-)
    • Velmi hloupá obsluha livechatu
    • Pokud nechcete naletět podvodníčkům, nenakupujte zde.

    Nikomu nedoporučuji zde nakoupit. Mají zde velmi neprofesionální přístup k zákazníkovi a zboží neskutečně předražené. Vše co zde mají nakoupite jinde mnohem levněji.

    Reakce obchodu Dárkoviny

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení. Vaše zkušenost nás mrzí.
    O Vašem konkrétním dotazu a srovnávání produktů víme. Nebyl srovnávaný totožný produkt, ale produkt od jiného dodavatele a z jiného materiálu. Na komunikaci se zákazníky si zakládáme a k blokaci chatu došlo až po slovním napadání ze strany zákazníka.
    Jsme ověřeným obchodem, s několikaletou tradicí a spoustou spokojených zákazníků. Bohužel na sprosté zákazníky, urážky, vulgarity a vyhrožování udáním reagujeme blokací. Děkujeme za tuto reakci pane Ivane. Prosím nakupujte příště určitě jinde. Děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku nešlo ani po 3 zaplatit kartou online, po tom co jsem se rozhodl zaplatit osobně obchodu trvalo 2 týdny než my odepsaly že se pokusili objednávku odeslat, a pro jistotu že nemají část takže vytváří novou bez konkrétních položek. Pak trvalo cca dalších 14 dní než napsaly že jejich sklad není skladem a že my ruší celou objednávku. Kdyby jim to alespoň netrvalo tak dlouho se vyjádřit.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Chtěla jsem modré zvířátko tamagotchi pro synovce, přišlo mi růžové. Každá jiná barva by byla v pohodě, ale dejte klukovi růžovou. Vzhledem k tomu, že už byli do pátku před vánoci jen 3 dny a délce dodací lhůty, tak jsem se o reklamaci ani nepokoušela.

    Reakce obchodu Dárkoviny

    Dobrý den, děkujeme za zprávu, ale my jsme nevěděli, že to máte pro synovce. Příště prosím napište vaší preferovanou barvu do poznámky k objednávce, nebo alespoň do emailu. Skladník se snažil a vybral od každého jinou barvu. Vaše zkušenost nás mrzí, ale klidně bychom vám poslali všechny modré, stačí napsat.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Podle popisu jsem předpokládal, že výsledný efekt bude připomínat noční oblohu. Objekty na stopě jsou rozmazané, nelze je zaostřit. Zvažoval jsem vrácení, ale nakonec si to ponechám jako "lampičku" do dětského pokoje

    Reakce obchodu Dárkoviny

    Dobrý den, škoda, že o tom nevíme, mohl jste to kdykoli reklamovat, vrátit. Ona to je lampička do dětského pokoje. To není na svícení do obýváku :_)

  • Výrobek je bohužel nekvalitní. Dřevo neopracované, na horní části stolku cca 20 cm rýha, při přejetí stolku rukou dobré na zapíchnutí třísky. Původně určeno jako dárek pro vnuka, ovšem za takový "dárek" bych se styděla. Zbytečně vyhozené peníze. Na ostatní otázky neodpovídám, pokud není výrobek kvalitní, je jedno, jestli mi přijde brzy nebo pozdě, stejně tak kvalita výdejního místa atd. Zklamání.

    Reakce obchodu Dárkoviny

    Dobrý den pí Aleno, velice nás mrzí vaše zkušenost. Proč jste nám to nenahlásila jako reklamaci? Když o tom nevíme, nemůžeme to napravit. Zjišťujeme to až z hodnocení. Produkt stolek na notebook necháme okamžitě zkontrolovat- případně vrátíme dodavateli a ukončíme jeho prodej, pokud se skutečně vyskytly takové vady, které uvádíte. To jsme vůbec nevěděli. Nemáme na to jedinou reklamaci a produkty samozřejmě nerozbalujeme z originál obalů. To samé, pokud je něco špatně na výdejním místě v Ostravě, dejte nám o tom vědět. Co vám vadilo, nebo co bychom měli zlepšit? Za každou zpětnou vazbu jsme rádi.