Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Triko ZOOT Original bylo ve slevě a stálo asi 300. Kupoval jsem to z recese. Ale i tak je ta kvalita tristní.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Docela zajímavá nabídka zbozi

    Cas doručení uvedený v e-shopu neodpovídal realitě. Den po tom co.mi mělo být zboží doručeny o přišla sice omluva, ale i tak preferuji jednání narovinu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zoot inzeruje zbozi skladem s expedicí do 2-3 dnů, ale čekám asi 10 dnů a pořád nemám ani zboží ani platbu. Po tel. urgenici slibili, ze napíšou email s informací, ale taky nic. Z prodejen jim zbyla jen jedna v Říčanech

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží zatím nebylo dodáno

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod prodává zboží které nemá

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.

    Bohužel jsme měli chybně naskladněné zboží a tento kousek jsme již skutečně neměli. Za potíže se Vám omlouváme.

    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednala jsem si lesklé leginy, bohužel když jsem rozbalila první a oblékla si je, tak jsem na látce našla praskliny. Nákup bohužel vracím a pokud bude potřeba, mám vše nafocené.

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.

    Velmi se Vám omlouváme za zaslání poškozeného zboží. Kousek můžete samozřejmě vrátit a bude Vám vrácena platba.

    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Velké zklamání. Objednala jsem kabelku a městský batůžek Vuch. Oboje přišlo promáčknuté,tedy poškozené. Kabelka i batůžek měly být dárek. I když to budu reklamovat, již to kvůli zdlouhavému procesu nestihnu do narozenin. Mám zcela zkaženou radost a ještě starosti s vyřizováním reklamace.

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.

    Velmi nás mrzí, že jste obdržela poškozené zboží. Reklamaci s Vámi vyřídíme co nejdříve.

    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Mikina GAP, kterou jsem si koupila má opačně zip. Jezdec zipu má být na levé straně a já ho mám na pravé.

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.

    Omlouváme se za zaslání chybného kousku. Prosíme o kontaktování na [email protected], rádi s Vámi situaci dořešíme.

    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    Několikrát jsem žádala, aby můj mail byl vyřazen z Vaší databáze!!! Žádala jsem i o potvrzení. Přišlo mi pouze potvrzení o zrušení účtu. Opakovaně Vás žádám o vyškrtnutí Komzáková Monika.

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.

    Váš emailu u nás neevidujeme. Pokud Vám chodí nějaké emaily, prosíme o jejich přeposlání, abychom mohli zjistit, kde se stala chyba.

    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • vyhodne ceny v pripade akce
    • ani po tydnu zbozi nedorazilo
    • maly vyber oproti jinym e-shopum

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.

    Velmi se Vám omlouváme za zpoždění, ke kterému došlo u dodavatele.

    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka měla dojít v úterý. Balík, který byl uhrazený, se cestou ztratil. Po 5 dnech nemám ani balík, ani peníze.
    Doufám, že peníze dostanu zpět, ale za jak dlouho? Už nikdy nebudu platit nic předem. Ppl trvdi, že ZOOT napsal špatně popisku, ZOOT mi píše, že mám být trpělivá. Každpopádně balík nedostanu, protože ho doručili jinam. Omylem. Kdybych se neozvala, nikdo by mě nekontaktoval, to mě na tom děsí nejvíc. Samozřejmě doufám, že alespoň peníze dostanu někdy zpět?!

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.

    Situaci jsme začali řešit okamžitě, co jste nás kontaktovala. Bohužel se čekalo na prověření a vyjádření dopravce k reklamaci, které nám dorazilo do 2. pracovních dní od podání Vaší reklamace. Na Vaši žádost a urgence jsme Vaši objednávku i tak výjimečně ještě ten den zrušili a vrátili platbu, i když jsme neměli od dopravce potvrzenou ztrátu balíku. Vy jste nás poté kontaktovala s tím, že jste nakonec balíček v pořádku od dopravce obdržela.

    Věřím, že je tedy již vše v pořádku.

    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží zatím nedošlo-prý ho odeslali, jenže sledovací číslo neexistuje.

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.

    Velmi se Vám omlouváme za technickou chybu. Vidím, že jsme Vám platbu již vrátili. Pokud by bylo něco v nepořádku, určitě nás kontaktuje.

    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pokud dostanete dárkovou poukázku, nemůžete ji uplatnit na slevněné zboží...

    NEDOPORUČUJI. Dostal jsem dárkovou poukázku, vybral jsem si zboží, která bylo v akci a chtěl je poukázkou zaplatit. Bohužel jsem si mohl vybrat buď platbu poukázkou ale zboží za plnou cenu nebo akční cenu, ale poukázka nešla uplatnit. Takže pokud Zoot má už dopředu peníze z poukázky, z vysoka na vás kašle.
    A jak koukám do hodnocení, je to u nich běžné....

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.

    Jak máme uvedeno v obchodních podmínkách, kombinování slevového kódu a dárkového poukazu skutečně není možné.

    Toto pravidlo je součástí našich obchodních podmínek, s kterými zákazník souhlasí při vytvoření objednávky. Tuto informaci máme transparentně uvedenou na našich stránkách i přímo v informacích o produktu.


    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Dvakrát byla zrušena objednávka, ikdyž platba proběhla. Nakonec došlo k nějakým potížím. Nyní čekám na zásilku, která má nové sledovací číslo, ale zásilka se stále tváří jako neznámá. Příště si nákup hodně rozmyslím. Jsem z celého nákupu rozladěna.

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.

    Tato objednávka byla zrušena z důvodu neuhrazení. Pokud vznikly nějaké komplikace s doručením balíčku, určitě nás kontaktujte a my dodání prověříme.


    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Kladně hodnotím komunikaci,způsob objednání a dopravu.
    Negativně hodnotím popis zboží - mikina se zipem byla bez zipu a zboží vracím

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.

    Velmi se Vám omlouváme za chybný popisek na webu. Vidím, že je již produkt na stránkách opravený.


    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Přišlo poškozené zboží

    Objednala jsem boty a přišly rozbité... Už zde nic nekoupím.

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.

    Velmi se Vám omlouváme za dodání poškozeného kusu. Kousek nám samozřejmě můžete vrátit a my Vám vrátíme platbu.


    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dorazilo jiné zboží, reklamace na straně zásilkovny. Nicméně komunikace se zootem strašná, peníze pryč, zboží nikde

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.

    Velmi se Vám omlouváme za delší dobu v řešení. Bohužel jsme čekali na vyjádření dopravce.


    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • poslali 2 krát jiné zboží než jsem si objednala

    Objednala jsem tmavě modrou holčičí mikinu Tommy Hilfiger a poslali mi černou teplákovku. Tak jsem to vrátila, objednala znova tu samou mikinu a opět poslali černou teplákovku!

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.

    Velmi se Vám omlouváme, bohužel se jednalo o chybný popisek a fotografii na webu. Vidím, že chybu již máme na webu opravenou.


    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Batoh byl spatne kvality. Jeste ten den, co prisel jsem ho vracela. Zoot vratku prijal v patek s tim, ze vrati platbu. Ted je streda a platba zatim vubec nedorazila a neni to uplne malo.

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.

    Jak máme uvedeno v obchodních podmínkách, platbu odesíláme nejpozději do 14. dní od obdržení zboží.


    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Zboží objednáno a zaplaceno 23.7.2024, doručeno 7.8.2024, to je dost dlouho, tento obchod již rozhodně nevyužiji.

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.

    Dle systému jste měla v objednávce zboží označené jako partnerský prodej. Tyto kousky nemáme fyzicky na skladě, ale objednáváme je od dodavatele tudíž trvá jejich doručení trochu déle. Tuto informaci uvádíme v informacích o produktu i v košíku při vytváření objednávky.


    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína