Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

    • Zboží bylo uhrazeno v den objednání, po 3 dnech mi přišel email, že z důvodu neobdržení úhrady byla objednávka zrušena. Pár minut poté, co jsem eshop upozornila, že jsem objednávku ihned zaplatila, jsem obdržela email, že objednávka byla v pořádku uhrazena a zboží je na cestě. Vzápětí opět přišel mail, že zásilka byla zrušena, protože nebyla včas uhrazena, peníze mi budou vráceny a objednávku si mám vytvořit znovu. Takže za mě tento eshop rozhodně NE !!

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.

    Bohužel z naší strany k žádnému potvrzení o uhrazení opravdu nedošlo. Platba byla uskutečněna až po stornování objednávky, tak jak Vám sdělila již kolegyně v emailové komunikaci. Dle historie komunikace, Vám kolegyně zařídila vytvoření nové objednávky a spárování platby. Věřím tedy, že je již vše v pořádku.

    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychlost vrácení částky zpět
    • Zboží v deklarovaný den doručení mi nebylo doručeno.

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.

    Velmi se Vám omlouváme za zpoždění zásilky, které vzniklo u dodavatele. Jednalo se o ojedinělou chybu, věřím, že při další objednávce bude již vše v pořádku.

    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlé odeslání
    • Nic, co jsem koupil, neodpovídá velikosti na webu. Kvalita také nebyla příliš dobrá

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.

    Velmi se Vám omlouváme za nepříjemnosti. Pokud máme nějaké nesrovnalosti s číslováním, určitě Vás poprosíme o kontaktování do emailu. Informace samozřejmě opravíme.

    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zatiaľ je to v riešení - mala som 2 darčekové kupóny a musela som ich uplatniť samostatne v 2 objednávkach, ale nastal problém, že zo zoot.cz neposielate zásielky na Slovensko a zase v zoot.sk som nemohla uplatniť darč.poukážky; po tf.rozhovore mám sľúbené, že peniaze -doplatok mi budú vrátené na účet a darč.poukazy mi budú prevedené na možnosť uplatniť v zoot.sk, ale zatiaľ sa vraj čaká na vyjadrenie fin.oddelenia, dúfam že dopadne dobre, potom vás budem odporúčať, pekný deň

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.

    Vidím, že Vám již kolegyně voucher zaslala, věřím, že je tedy již vše v pořádku.

    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    I přes opakovanou žádost poslání vratky na účet v peněžité formě, mi byly přiděleny body na účet.

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.

    Objednávka na kterou reagujete, byla stornována z důvodu neuhrazení. Pokud se jedná o vrácení jiné objednávky, kredity Vám byly vráceny z toho důvodu, že jste nesplnila podmínky pro vrácení platby. V případě využití kreditů a následném vrácení zboží se vždy vrací částka uplatněných kreditů znovu jako kredit. Tyto podmínky máme uvedené na stránkách i v zaslaném emailu. Tato informace Vám byla poskytnuta, když jste nás ohledně problému kontaktovala.

    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nemožnost zkusit si zboží, složité vrátit, pokud se to nakonec nehodí nebo to nesedí
    • Zboží není tak kvalitní a na obrázku v eshopu vypadá lépe

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.

    Vyzkoušení zboží můžete v pohodlí domova. Vrácení je zdarma na naše náklady a vrací se přes kód Zásilkovny. Pouze stačí balíček donést na nejbližší pobočku.

    Pokud se Vám nezdá kvalita kousku, určitě nás můžete kontaktovat na email a rádi chybné informace nebo fotky opravíme.

    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Objednávka rychle vyřízena a doručena podle plánu
    • Velikost byla batohu byla jiná než byla představa.. chtěli jsme menší

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.

    Velmi se Vám omlouváme za nepřesné rozměry batohu. Informaci si na webu opravíme. Zboží samozřejmě můžete vrátit, pokud Vám nevyhovuje.

    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod NEDOPORUČUJI - není solidní! Reklamovala jsem boty - šmejd, který nejde vůbec nazout. Obchod nechce vrátit peníze, pouze mě nutí, abych si za nechtěné kredity vybrala u nich jiný šmejd. Vše bude řešit ČOI, neboť s obchodem není možná rozumná domluva.

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.

    Zboží nebylo reklamované, ale vrácené a to po lhůtě 14. dní na vrácení, tedy po nároku na vrácení platby na účet. Platba Vám tedy v pořádku vrácena kreditem, tak jak máme uvedeno v obchodních podmínkách.

    V případě kontaktování ze strany ČOI, budeme samozřejmě maximálně součinní.

    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jedna položka ze 3 nedodána... Velké zklamaní.. Z mé strany první a poslední objednávka ..

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.

    Nedodané zboží jsme museli z objednávky zrušit, protože jsme neměli již kousek skladem. O tom jsme Vás informovali emailem. Omlouváme se za komplikace.

    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychlost vyřízení objednávky
    • Při vrácení zboží do 10 dnů (podmínka pro vrácení peněz), mi byly stejně připsány kredity. Chtěla jsem vrátit peníze.

    Raději nakoupím někde, kde mám jistotu vrácení peněz.

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.

    Pokud jsme Vám platbu vrátili chybně, kontaktujte nás prosím emailově s potvrzením o odeslání balíčku. Rádi vše prověříme a případně opravíme, aby bylo vše v pořádku.

    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zoot jednoznačně nedoporučuji a lituji svého nákupu tam, protože v případě vrácení zboží Vám vrátí peníze jen 14 dnů. Potom už si peníze nechají jako kredity a Vy máte rok na to, abyste si v té hodnotě vybrali něco jiného. Pokud tedy nemáte čas, zjišťovat podrobné podmínky a všimnete si jen, že uvádí, že máte 60 dnů na vrácení, máte smůlu stejně jako já. Je to sice zákonné, ale dle mého názoru dost zoufalé a až sprosté získávání peněz. Už nikdy tam nenakoupím! Zároveň mě to ale učí, si vždy předem zjistit, jak funguje vracení a nespoléhat na to, že všechny e-shopy jsou férové!

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.

    Ze zákona je pouze 14. dní na vrácení peněz, vrácení zboží od 15. do 60. dne je něco navíc pro zákazníky ZOOTu, kdy si můžeme nastavit vlastní podmínky pro vrácení platby. Tuto skutečnost komunikujeme jak na našich stránkách, v obchodních podmínkách tak i na zaslané faktuře v emailu. Přesvědčit se o tom můžete například v odkazech níže.

    https://www.zoot.cz/o-zootu/obchodni-podminky
    https://www.zoot.cz/o-zootu/vraceni-a-reklamace

    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • hezké balení
    • nemožnost zkoušení v kabince
  • Dobry den, objednala jsem si ve sleve boty converse, ale bohuzel jsem hned nezaplatila, musela jsem neco udelat a pak jsem svoji hlouposti zapomnela dokoncit objednavku a kdyz jsem si druhy den boty chtela jit objednat tak byli zdrazene. Na to ze jsme meli mit pet dni slevy tak jste kazdy den zvedali u bot cenu.

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.

    Objednávka má pouze 24 hodin na zaplacení a poté se stornuje, aby se nezadržovalo zboží pro jiné zákazníky. V případě, že budete mít znovu podobný problém, určitě se na nás můžete obrátit a jsme schopni Vám v objednávce změnit způsob platby na jinou možnost. Pokud máte o zboží ještě zájem, kontaktujte nás do emailu a rádi Vám poskytneme slevu, o kterou jste díky zrušené objednávce přišla.

    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod mi oznámil nedoručení jednoho kusu zboží zároveň v den, kdy mi oznámila zásilkovna, že zboží převzala k doručení. Za sníženou celkovou částku objednávky o obchodem nedoručené zboží si klidně naúčtoval poštovné.

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.

    Velmi se Vám omlouváme, načtení dopravného byla pouze technická chyba. Určitě nás můžete kontaktovat do emailu, rádi Vám poplatek za dopravné vrátíme.

    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychla odezva po nejake stiznosti
    • 3x poslali spatnou velikost bot, ktera nesedela s objednanou velikostí

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.

    Velmi se Vám omlouváme za situaci. Věřím, že se tak již nestane.

    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží došlo poškozené

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.

    Velmi se Vám omlouváme za zaslání poškozeného kousku. Určitě nás kontaktujte emailem nebo telefonicky a domluvíme se na dalším postupu.

    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • obchod se zařadil do řady e-shopů, pokud zrušil kabinky nebo obchody (kromě Prahy a Brna)

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.

    Stále máme 2 pobočky, které můžete využít a samozřejmě bezplatnou možnost vrácení, pokud kousky nebudou sedět. :)

    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Lhůta k vrácení zboží je poměrně krátká-v porovnání s ostaními e-shopy (téměř všude minim. 30 dnů), zde pouze 14 dnů. Pozdější vrácení se směňuje na kredity.

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.

    Ze zákona je daná pouze lhůta 14 dní na vrácení peněz, vrácení zboží od 15. do 60. dne je něco navíc pro zákazníky ZOOTu.

    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednane zbozi nebylo dodane v uvedene lhute, nebylo dodane ani v nahradnim terminu. Informace k nedodane zasilce jsem ziskal az po urgenci. Zasilka byla pri doprave ztracena. Byl jsem ujisten, ze penize dostanu zpet obratem. Vraceni penez probehlo az za 14 dni a nedostal jsem zpet plnou castku. Dopravne k nikdy nedodane zasilce jsem tak musel uhradit.

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Velmi se Vám omlouváme za komplikace s objednávkou. V předvánočním shonu dopravce Váš balíček ztratil. Bohužel jsme tuto informaci obdrželi až po Vaší informaci, že jste zboží neobdržel, nemohli jsme Vás tak předem upozornit bez Vaší urgence. Situaci jsme ihned začali s dopravcem řešit. Částku za zboží jsme Vám v celé výši vrátili a platbu za dopravné Vám také samozřejmě vrátíme.

    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • velký výběr
    • dobré ceny

    oblečení je španě popsáno- např tam kde bylo psáno zapínaní na knoflíky byl zip, což je celkem rozdíl (ani na fotce nebylo vidět)

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Velmi se Vám omlouváme za zaslání chybného zboží. Informace o zboží získáváme přímo od dodavatele a občas se nám stane, že existuje kousek ve dvou variantách a omylem přiřadíme informaci k fotce druhého produktu. Popisek i fotografii samozřejmě upravíme.

    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína