Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nesourodé informace.

    Při objednání nebyla možná platba na výdejně, i když v potvrzujícím mailu byla tato možnost uvedena. Na základě mého požadavku byl způsob úhrady sice opraven, ale hned následující mail zase celou operaci s vyzvednutím a úhradou na prodejně zrušil.

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Moc se Vám omlouváme za komplikace spojené s úpravou a aktualizací našeho systém. Věříme, že to byl ojedinělí případ a při dalším nákupu bude vše v pořádku.

    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlost
    • Neodpovídají velikosti vel .XL je jako vel.S

    Rozhodne nikdy více nic nekoupim
    .Spodni pradlo velikost neodpovídá a nejde vrátit

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Spodní prádlo zaslané domů vrátit můžete, ale ve zkrácené lhůtě na vrácení a to do 14. dní od převzetí balíčku. V případě, že si spodní prádlo vyzkoušíte a odnesete uhrazené z kabinky, toto zboží bohužel vrátit z hygienických důvodů nelze.

    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Ani po více než týdnu mi zboží nedorazilo a teprve nyní mi píše zasilkovna, že mi to někdy doručí. A ještě úplně někam jinam, než jsem zadal v objednávce.

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. 3. října jsme Vás emailově kontaktovali, že je vybraná pobočka bohužel plná a žádali jsme o zaslání adresy jiného výdejního místa. Tak se bohužel nestalo a balíček se nám vrátil zpět na sklad. 5.10. jsme ho proto předali znovu Zásilkovně a vybrali nejbližší nevytížené výdejní místo. Bohužel bez přesměrování bychom Vám objednávku doručit nemohli.

    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bundu, kterou jsem si objednala a začala platit, bankovnictví nešlo. Volala jsem do SVOJÍ banky, bylo mi řečeno, že já mám vše v pořádku, že je chyba v bance ZOOTU. Za chvíli mi psali ze ZOOTU s tím, že vědí, že chyba byla u nich a cituji, že v pidisekundě se zboží prodalo, ač jsem bundu měla v koši. Poté mi tři dny docházely emaily, že mám zboží v koši, ač tam žádné nebylo. Napsala jsem asi 6-7 emailů, nikdo je nečetl, nikdo nereagoval. Bunda byla poslední.

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Moc se Vám omlouváme za problém s objednáním zboží. Vidím, že situaci jste již s kolegyní řešila. Každopádně kousek je stále v nabídce dostupný v požadované velikosti.

    Naše zákaznická linka funguje od PO-PÁ od 9:00 do 17:00. Váš požadavek jsme tak nemohli ihned řešit neboť jste nám psala o víkendu.

    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vraceni penez trvalo dlouho, sklamani a vypisovani nepotrebnych emailu, neschopnost najit platbu a vratit.

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Bohužel jste nám v odpovědi na informační email nezaslal číslo účtu, jak jsme požadovali, neměli jsme Vám tedy jakým způsobem platbu zaslat. Je tedy vždy potřeba reagovat, aby nedošlo ke zbytečnému zdržení vrácení platby.

    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží zakoupeno dne 17.9. Obchod garantoval dodání do 22.9 bohužel dne 21.9 v odpoledních hodinách poslal E-mail že ruší objednávku. Stále čekám na vrácení peněz. Myslím že obchod zboží vůbec nevlastnil a za uvedenou cenu nebyl schopen pak vůbec dodat.

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. V objednávce jste měl zboží od našeho partnera. Tuto informaci uvádíme přímo v informacích o produktu. Bohužel dodavatel nakonec zmíněný kousek nedohledal na skladě a proto jsme byly nuceni objendávku zrušit. Vzniklá situace nás velmi mrzí. Pokud jste tak neučinil, prosíme Vás o zaslání čísla účtu, kam Vám platbu můžeme zaslat, v odpovědi na informační email, ať Vám platbu můžeme vrátit co nejdříve.

    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá dodací doba

    Obchod každý den mění ceny, uvádí výprodej a druhý den to samé zboží zdraží, čekám na zboží týden

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Slevové akce určitě neměníme každý den. Vždy záleží na tom, jaká je zrovna aktivní.

    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Nejdřív přišli boty se zničeným zipem a pak zamisto objednané velikosti dorazila o 2 vel. vetsi.

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Moc se Vám omlouváme za za zaslání chybného zboží. Ozvěte se nám na email: [email protected], rádi vymyslíme kompenzaci jako omluvu.

    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Barva šály byla úplně jiná než na fotce. Takže zbytečně utracené peníze za poštovné + ztracený čas.

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Moc se Vám omlouváme za komplikace. Zboží nám samozřejmě můžete bezplatně vrátit a my Vám vrátíme celou částku včetně dopravného.

    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Pokud spěchám s nákupem a preferuji značku (Desigual, Geox), zajdu do ZOOTu. Má malý počet kousků, mnohdy vyprodané běžné velikosti a tak na výběr zbyde pár hadříků či bot, ze kterých si obvykle snadno vyberu. Ale už se nejedná o radost z nakupování. A to vůbec nemluvím o sortimentu zboží pro dům, byt......
    • Jsem pamětníkem Výdejen Radosti. A to byla opravdu radost v ZOOTu nakupovat. Široký sortiment, jedinečné zboží, výjimečná ochota všech v ZOOTu. Dnes je to obyčejný e-obchod, ničím zajímavý. Nuda. Dřívější Budget, který jsem utrácel s rodinou v ZOOTu, utrácíme jinde.

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Moc nás mrzí, že Vám již nakupování u nás nepřináší takovou radost. Věříme a doufáme, že Vás naším sortimentem a ZOOT.kabinkami v nejbližší době znovu nadchneme.

    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vůbec neposlali vyrozumění že je objednávku možno vyzkoušet

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Vytvořenou objednávku jste bohužel neuhradil, byla proto po určité časové prodlevě stornována a zboží naskladněno.

    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    minutý týden v pondělí jsem si objednala 2 šaty. Druhý den byly k vyzvednutí v Brně. Jedny byly OK, ale druhé měly díru. Tak jsem je vrátila a slečna na pokladně mi hned objednala jiný kousek. Ve čtvrtek přišla zpráva, že bude o 1-3 dny zpožděno. Dnes je středa a balíček nikde. Šaty jsem chtěla na minulou sobotu. Tento týden jsou ty šaty dokonce o cca 100 Kč levnější, než jsem je měla objednané já minulý týden... Asi objednávku zruším

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Moc se Vám omlouváme za zaslání poškozeného zboží a za zdržení nového balíčku. Objednávka by měla dorazit dnes na vybranou ZOOT.kabinku.

    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Rychle vyřízeno a odeslano

    Měla jsem boty jako dárek ovšem krabice ve které přišly se nedala použít. Roztrhana v okrajich a zmackla jako kdyby na ni někdo seděl nebo při přepravě na ni dali něco tezkeho boty to naštěstí přežili ale obal nepouzitelny. Takže za mě příště kamenný obchod.

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Standardně balíme boty do krabic a ne do igelitových sáčků, stala se tedy pravděpodobně chyba nedopatřením na skladě. Předáme jim zpětnou vazbu, aby se situace již neopakovala. Omlouváme se za komplikace.

    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Markéta

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nekvalitní zboží, které již bylo vraceno

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme za zprávu. Pokud bylo se zbožím něco v nepořádku, určitě nás můžete kontaktovat na emailové adrese: [email protected].

    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychlé dodání

    U zboží zapínání na zip, ve skutečnosti na knoflíky

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme za zprávu a moc se Vám omlouváme za zaslání jiného modelu. Bohužel vznikla chyba v informaci u popisku, která by měla být co nejdříve opravená.

    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Rozlepené boty, jak tohle může poslat normální obchod

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme za zprávu a moc se Vám omlouváme za zaslání poškozeného zboží. Poprosíme Vás o kontaktování na email: [email protected] a rádi s Vámi vymyslíme další řešení situace k Vaší spokojenosti.

    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velmi dlouhá doba dodání. Zboží dosud nebylo ani odesláno.
    • Je třeba aby zákazník telefonicky žádal o odeslání objednávky.
    • Odesláno není ani po 7 dnech od objednání.

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme za zprávu a moc se omlouváme za komplikace s objednávkou ze strany dopravce. Vidím, že již situaci řešíte s kolegyní, věřím, že Váš balíček dorazí co nejdříve.

    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přišlo mi vadné zboží.

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme za zprávu a moc se omlouváme za zaslání poškozeného zboží. Určitě nás kontaktujte na email [email protected] a rádi s Vámi probereme možnosti vrácení a případné kompenzace.

    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží přišlo v pořádku, ale v jiné barvě.

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme za zprávu a moc nás mrzí, že Vám zboží dorazilo v jiné barvě. Určitě nás můžete kontaktovat na email [email protected] a rádi vymyslíme nějakou kompenzaci a situaci dořešíme.

    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Zmatená komunikace ohledně doručení
    • Bylo doručeno později, než avizovali při objednání, ale lhůta na vrácení peněz se neposunula

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme za zprávu a moc nás mrzí, že vzniklo zpoždění objednávky, bohužel kvůli technické chybě u dopravce. Věřím, že další objednávky již budou v pořádku.

    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína.