Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednane zbozi nebylo dodane v uvedene lhute, nebylo dodane ani v nahradnim terminu. Informace k nedodane zasilce jsem ziskal az po urgenci. Zasilka byla pri doprave ztracena. Byl jsem ujisten, ze penize dostanu zpet obratem. Vraceni penez probehlo az za 14 dni a nedostal jsem zpet plnou castku. Dopravne k nikdy nedodane zasilce jsem tak musel uhradit.

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Velmi se Vám omlouváme za komplikace s objednávkou. V předvánočním shonu dopravce Váš balíček ztratil. Bohužel jsme tuto informaci obdrželi až po Vaší informaci, že jste zboží neobdržel, nemohli jsme Vás tak předem upozornit bez Vaší urgence. Situaci jsme ihned začali s dopravcem řešit. Částku za zboží jsme Vám v celé výši vrátili a platbu za dopravné Vám také samozřejmě vrátíme.

    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • velký výběr
    • dobré ceny

    oblečení je španě popsáno- např tam kde bylo psáno zapínaní na knoflíky byl zip, což je celkem rozdíl (ani na fotce nebylo vidět)

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Velmi se Vám omlouváme za zaslání chybného zboží. Informace o zboží získáváme přímo od dodavatele a občas se nám stane, že existuje kousek ve dvou variantách a omylem přiřadíme informaci k fotce druhého produktu. Popisek i fotografii samozřejmě upravíme.

    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Jsem velmi zklamaná, tričko je naprosto obyčejné ani není dámského střihu. Rozhodně jsem od trička za 500,- čekala více!!!! Přemýšlím, že ho vrátím, ale nestihnu nic jiného do Vánoc.

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Velice nás mrzí, že produkt nesplnil Vaše očekávání. Samozřejmě nám ho můžete v případě nevyhovujícího střihu vrátit.

    Omlouváme se za zklamání.
    Za ZOOT zdraví Markéta.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží už víc jak týden objednáno a zaplaceno a nic, žádná reakce obchodu.

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Zasílali jsme Vám informační email o zpoždění, z Vaší strany u nás bohužel žádnou zprávu nebo dotaz na objednávku neevidujeme. Pokud máte více dotazů, určitě se na nás můžete obrátit telefonicky nebo emailem a rádi s Vámi situaci prověříme a dořešíme k Vaší spokojenosti.

    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína

  • objednávka nedošla , po mé reklamaci mi bylo jen sděleno zootem , že zaurgují dodání , dodnes se nic nestalo , musela jsem si znova objednat.

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Vaše objednávka byla dodána 1.12. tak jak jsme uvedli i v informačním emailu, že bude předpokládané datum dodání.

    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    2x spatne oznacena velikost na visacce u stejneho typu zbozi.. mikina fakticky vel. S s visačkou M.

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Velmi se Vám omlouváme za zaslání chybné velikosti. Bohužel zboží s chybnou visačkou nám dorazilo již od dodavatele. Produkty na skladě samozřejmě zkontrolujeme.

    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlé dodání
    • Velikost vůbec ale vubec neodpovídá rozměrům v tabulce

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Pokud nějaké zboží nesedí s uvedenými rozměry, určitě nás můžete kontaktovat na: [email protected]. Rádi tyto informace opravíme.

    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po vice jak tydnu stale nedoruceno
    Presmerovano svevolne do jine provozovny

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Moc se Vám omlouváme za přesměrování balíčku. Bohužel tak učinila Zásilkovna z důvodu obsazené vybrané pobočky. Kdyby se tak nestalo, Zásilkovna by nám musela balíček vrátit na sklad jako nedoručenou.

    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nemá dobrý popis.

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Bohužel máme informace o produktu hlavně od dodavatele a některé kousky tuto informaci nemají vůbec. Snažíme se je samozřejmě doplnit, ale někdy to trvá trochu déle. Pokud byste někdy potřeboval zjistit něco u konkrétního produktu, určitě se s námi neváhejte spojit ať už telefonicky, emailem nebo po chatu. Rádi Vám vše prověříme.

    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Stale zasilka nedorazila

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu a omlouváme se Vám za zpoždění, které vzniklo u dopravce. Bohužel Vámi vybraný Z-box je plný a čeká se na jeho uvolnění. Věřím, že balíček dorazí co nejdříve.

    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Po 14 dnech Vám již nevrátí peníze, ale jen kredity…

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Platbu na účet skutečně vracíme v případě, že zboží vrátíte do 14. dní od převzetí balíčku. Od 15. do 60. dne se pak vrací pouze kredity.

    Ze zákona je na vrácení pouze lhůta 14. dní, vrácení zboží od 15. do 60. dne je něco navíc pro zákazníky ZOOTu. Tuto skutečnost komunikujeme jak na našich stránkách, v obchodních podmínkách tak i na zaslané faktuře v emailu.

    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína

  • Bylo mi bez udání důvodu zrušeno zboží v objednávce, proto další zboží nepřevezmu. Nakupovala jsem poprvé a naposled !!!

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Velmi se Vám omlouváme za nedodání zboží. Se zrušením kousku jsme odesílali i informační email s omluvou. Bohužel dodavatel nakonec tento poslední kousek na skladě nedohledal.

    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína

  • Nikdy více

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Můžeme poprosit o více informací do emailu: [email protected]? Rádi s Vámi vzniklý problém vyřešíme.

    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jsou to zloději
    • Nevrátí Vám peníze, ale kredity
    • Nidky více zde nenakoupím, ani kdyby to byl poslední obchod světa

    Tenhle obchod u mě na vždy skončil, jsou to jen podvodníci, kteří se Vás snaží přimět k dalšímu nákupu. Začalo to mou hloupostí, že jsem si nepřečetl celé podmínky a myslel jsem, že lhůta 60 dnů pro vrácení, kterou avizují je prostě prodloužení klasické 14 denní doby. Omyl. Vrátit můžete, ale zpět dostanete jen kredity. Ok řeknete si to nevadí a tak jsem si vybral zboží za více jak 3 tisíce, uplatnil jsem vrácených 871 kreditů a vyšla částka k zaplacení necelé 3 tisíce. Zboží dorazilo, ale bohužel u 2 kusů zboží neseděla velikost. Vracím (zboží za 943 Kč), posílám vyplněný formulář, po týdnu dorazí email, že zboží převzali do skladu, o 4 dny později dorazilo na účet celých 72 Kč. Komunikace z jejich strany naprosto nulová. Píšu dotaz, že bylo špatně vráceno. Odpověď vrátili jsme Vám zpět 871 kreditů a 72 Kč. Jinými slovy buď ty prachy u nás necháte nebo je nikdy zpět nedostanete.
    Jste banda zlodějů a to, že to máte napsáno v obchodních podmínkách s tím můžete jít do spodního otvoru lidského těla.

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Chápu, že se Vám tento postup nelíbí. Při vytváření objednávky s ním ovšem souhlasíte a je tedy potřeba se s podmínkami vrácení a využití kreditů obeznámit. Informaci máme uvedenou jak na našich webových stránkách, tak v obchodních podmínkách.

    Lhůta na vrácení zboží je ze zákona pouze do 14. dní, možnost vrácení od 15. do 60. dne je pouze benefit pro zákazníky ZOOTu a podmínky pro tuto prodlouženou lhůtu si může každý eshop nastavit sám.

    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína

  • Už podruhé mi přišlo zboží poškozené ,nereklamovala jsem pro malou částku,ale nebudu nakupovat už od nich

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Velmi se Vám omlouváme za vzniklé komplikace. Určitě zboží prověříme.

    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po zaplacení zboží nedorazilo v avizované termínu. Tedy zatím 6 dní po zaplacení nedorazilo... To v jiných obchodech není zvykem.

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Velmi se Vám omlouváme za pozdní doručení balíčku, které bylo způsobené pozdějším dodáním zboží od dodavatele v rámci partnerského prodeje.

    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží na fotkách vypadá hezky, dají se tam vybrat super kousky
    • Nepořádek v zaplacených objednávkách.
    • Prvně mi poslali úplně jinou závěrečnou cenu objednávky, takže se platba nespárovala. Pořád mi pak chodily do e-mailu upomínky, že to mám zaplatit, i když to zaplacené bylo.
    • Slečna na zákaznické podpoře mi tvrdila, že to přidala ke spárování na finanční a přitom to nebyla pravda a řešila jsem to pak ještě s jinou slečnou, která to tam sice dala, ale zboží nikde
    • Zásilka se nedá vůbec dohledat ani sledovat, kde se nachází.
    • Neustále je musíte uhánět na telefonu, aby Vám zaplacené zboží poslali.

    Objednala jsem si zde zboží poprvé a naposledy. Uvažuji o stornovaní objednávky, ještě jsem u žádného e-shopu nezažila takové zmatky a doprošování se o zaslání zboží.

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Velmi se Vám omlouváme za zpoždění objednávky i následné komplikace.

    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dobrý den, nedostala jsem objednávku. Přišel mi meil že balíček poslali do světa a číslo balíčku je 5120238655, a nic jsem nedostala ani zkontrolovat kde je nemůžu píše to chybu. Rada bych zjistila kdy ho dostanu, zaplatila jsem 1680 korun. Předem děkuji. Shokhina Veronika

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Moc se Vám omlouváme za zpoždění balíčku, bohužel byl problém s plným Alzaboxem a balíček nám Zásilkovna vrátila zpět. Dnes objednávku odesíláme znovu.

    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Dobré ceny, zároveň jsou zde i časté slevy
    • Kvalitní výrobky
    • Doprava přes zásilkovnu
    • ZOOT.kabinky jsou velká výhoda, kde si mohu oblečení vyzkoušet a nemusím ho celé platit předem
    • Vrácení zboží zdarma
    • Nefunkčnost webové stránky/aplikace - nejprve se mi vůbec nezobrazila objednávka v mých objednávkách ještě další den po objednání, poté psala aplikace, že se připravuje, i když mi přišel email o odeslání. A po vyzvednutí mi to teprve psalo, že je na cestě. - nelze objednávku sledovat v aplikaci
    • Vrácení nelze vyplnit online, musí se tisknout papír, pro lidi bez tiskárny je to náročnější (uvádí, že je to pouze krátkodobý problém)
    • U zásilkovny se musí hlásit kód zootu - zbytečně složité
    • Nemají recyklovatelný obal jako např. Zalando
    • Při vrácení zboží Vám hrozí stržení peněz, když nebude zásilka vypadat tak, jako předtím. Můžu špatně roztrhnout pytel a není to moje chyba - nedomyšlené
    • Vrácení zboží s vrácením peněz jen do 14 dnů (od 14-60 dnů vám dají jen body v aplikaci - zbytečné)
    • Vracela jsem zboží přes ZOOT.kabinku, ale nepřišel žádný email, proto nemůžu sledovat, zda zboží stihne dorazit do 14 dnů a dostanu zpět peníze nebo ne

    Radši si objednám ze Zalanda, o všem mě informují přes email a aplikace funguje bez problémů

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Moc se Vám omlouváme za problém s propisováním stavů o objednávce. Nedávno jsme přešli na nový systém a vzniklé chyby opravujeme.

    Pokud chcete vrátit zboží, můžete informace vypsat i ručně na papír, nemusíte použít pouze vratkový formulář. A rozhodně nestrháváme peníze za poškození plastového obalu.

    Lhůta na vrácení se počítá ode dne vyzvednutí balíčku do dne podání balíčku na Zásilkovně nebo na výdejním místě. Není tedy potřeba hlídat, zda jste lhůtu splnila u dopravce. Po zpracování vždy zasíláme informační email.

    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    PPL je nespolehlivý dodavatel.

    Reakce obchodu ZOOT

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Omlouváme se za zdržení balíčku. Objednávku již máte v pořádku připravenou v PPL boxu.

    S přáním pěkného dne,
    za ZOOT zdraví Pavlína