Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Nemohl jsem získat kombinaci platby a doručení, kterou jsem požadoval, takže podpora objednávku zrušila a já již nebudu používat váš web, protože nemá možnost platby na dobírku při používání Zasilkovny, kterou všechny ostatní internetové obchody v Česku mají.
Reakce obchodu ZOOT
Dobrý den,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
Možnost dobírky možná je. Bohužel se nedá dobírka nastavit při odeslání zboží na Z-box, jelikož box nemá terminál pro platbu.
S přáním pěkného dne,
za ZOOT zdraví Pavlína -
Nedoporučuje obchod
- Komunikace je rychlá, ochotná.
- Při nákupu s dárkovým poukazem platíte plnou cenu,nelze využít jejich akce a slevy.
- Zboží nedorazilo,je to už týden od objednávky.
Kdybych nedostala dárkový poukaz do tohoto eshopu, už bych tady více nenakupovala.
Reakce obchodu ZOOT
Dobrý den,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
Dárkový poukaz skutečně nelze kombinovat se slevovými kódy. Tuto informaci uvádíme přímo u poukazu.
S přáním pěkného dne,
za ZOOT zdraví Pavlína -
Nedoporučuje obchod
- NIKDY SI NEKUPUJTE JEJICH VOUCHER, CISTEJ PODVOD
- DOBA DORUCENI TAKY PRISERNA
Reakce obchodu ZOOT
Dobrý den,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
Tato objednávka byla na voucher, který Vám ihned po uhrazení dorazil do emailu. Pokud máte nějaké potíže s dárkovým poukazem, kontaktujte naši zákaznickou linku a rádi Vám poradíme.
S přáním pěkného dne,
za ZOOT zdraví Pavlína -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Normálně bývám spokojen, výběr i ceny jsou OK.
- Doprava pře PPL tentokrát špatná... Nedoručeno do vybraného Alzaboxu, přestože tahle možnost dopravy byla v nabídce. Místo toho doručeno později a do jiného místa v nějakém Fitness centru.
Reakce obchodu ZOOT
Dobrý den,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
Je nám velmi líto, že jste balíček obdržel do jiného boxu. Bohužel doručení zboží má v kompetenci dopravce a v případě, že je výdejní místo plné, automaticky balík přesune na jiné nevytížené místo.
S přáním pěkného dne,
za ZOOT zdraví Pavlína -
Nedoporučuje obchod
- Pěkný kousky
- Čekala jsem týden na vyřízení objednávky, a pak když jsem zavolala pro zjištění jestli objednávka je zaslána, odpověď byla, že ještě není ani zabalená. Takže jsem ji zrušila.
Drahý obchod, dlouhé čekání! Nedoporučuji!
Reakce obchodu ZOOT
Dobrý den,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
Vaše objednávka byla stornována z naší strany z důvodu neuhrazení. Pokud máte potíže s platbou, určitě nás můžete kontaktovat telefonicky nebo emailem.
S přáním pěkného dne,
za ZOOT zdraví Pavlína -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- rychlost dodání
Reakce obchodu ZOOT
Dobrý den,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
Vaše objednávka byla doručena v den, který jsme uváděli již při vytváření objednávky. Bohužel jste měla objednané zboží z partnerského prodeje, což prodlužuje dobu doručení. Tyto informace uvádíme již v košíku.
S přáním pěkného dne,
za ZOOT zdraví Pavlína -
Nedoporučuje obchod
- Obdržena špatná velikost
Reakce obchodu ZOOT
Dobrý den,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
Velmi se Vám omlouváme za zaslání chybné velikosti. Určitě nás můžete kontaktovat na [email protected] a rádi s Vámi situaci dořešíme.
S přáním pěkného dne,
za ZOOT zdraví Pavlína -
Nedoporučuje obchod
- Oblečení velikostně ze zásady nesedí
- Nefunkční a extrémně pomalu se načítající webové stránky, kde po přihlášení jsou vyhazené věci z košíku, filtry přestanou filtrovat či se rovnou smažou při aktualizaci stránky nebo přidání nového filtru
- Absence nejnižší ceny ceny produktu za poslední měsíc
- Velmi omezený výběr zboží v porovnání s předchozími lety
Obrovský propad od doby co byly zrušeny kabinky a výdejny v obchodech. Zboží mi bylo doručeno do jiné výdejny. Velikostně oblečení nesedí o dvě čísla. Balíček neobsahuje formulář pro vrácení zboží.
Reakce obchodu ZOOT
Dobrý den,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
Pokud máte na mysli konkrétní kusy, které nesouhlasí s tabulkou, určit nám je můžete zaslat, rádi zboží přeměříme a tabulku opravíme.
Informaci o nejnižší ceně naleznete u výběru velikostí, úplně dole.
Formulář pro vrácení postačí vyplnit online. Fyzický formulář již nezasíláme, ale případně ho máme na stránkách k vytisknutí.
S přáním pěkného dne,
za ZOOT zdraví Pavlína -
Nedoporučuje obchod
Zboží mělo být doručeno 9.7., přišel email s omluvou,že se dodání zpozdí o 1-3 dny, dnes je 15.7. a zboží stále nebylo odesláno. Obchod komunikuje,omluví se a to je vše. Zboží nemám.
Reakce obchodu ZOOT
Dobrý den,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
V objednávce jste měla zboží označené jako partnerský prodej. U tohoto typu prodeje uvádíme, že se datum dodání prodlužuje. Vidím, že jste s kolegyní vše dořešily. Pokud by vznikl ještě nějaký problém, určitě nás kontaktujte.
S přáním pěkného dne,
za ZOOT zdraví Pavlína -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- zboží potřebuji vrátit - chybí mi dokumenty k této operaci
Reakce obchodu ZOOT
Dobrý den,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
Postačí nám vyplnit online formulář, který naleznete na našich stránkách v odkazu níže.
https://www.zoot.cz/vraceni
S přáním pěkného dne,
za ZOOT zdraví Pavlína -
Nedoporučuje obchod
Nabízejí zboží, které není skladem.
Reakce obchodu ZOOT
Dobrý den,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
Ano, některé kousky nemáme skladem u nás, ale u dodavatele. Na tuto skutečnost upozorňujeme v informacích o produktu.
S přáním pěkného dne,
za ZOOT zdraví Pavlína -
Nedoporučuje obchod
- Doručenie na nesprávne výdajné miesto
- Nevrátenie celej čiastky objednávky pri vrátení
Namiesto zvoleného boxu Zoot doručil objednávku na iné - vzdialené výdajné miesto. Nakoľko som si objednávku na tomto mieste nemohol vyzdvinúť, bola vrátaná predajcovi. Vrátená mi však bola len časť sumy, takže som si za chybu pri doručení musel ešte aj zaplatiť.
Reakce obchodu ZOOT
Dobrý den,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
Je nám velmi líto, že jste balíček obdržela do jiného boxu. Bohužel doručení zboží má v kompetenci dopravce a v případě, že je výdejní místo plné, automaticky balík přesune na jiné nevytížené místo.
Pokud vznikly nějaké nesrovnalosti s vrácením platby, určitě nás kontaktujte na [email protected] a prověříme to.
S přáním pěkného dne,
za ZOOT zdraví Pavlína -
Nedoporučuje obchod
- Zboží mi došlo roztrhané . Zboží jsem reklamoval. Peníze mi došly zpět ale o 98 Kč méně. Vše řeším s ČOI. Zboží stálo 891 Kč a poštovné 98 Kč. Nemám zboží a jsem lehčí o 98Kč prakticky, jsem je někomu daroval. Takhle se fér obchod nechová. Obchod napsal že 98 asi vrátí nevím ? Prý v druhé platbě. Nevím připadá mi že to obchod zkouší kdo se ozve a kdo ne. Doteď peníze za poštovné nevrátily. Není přece má chyba že zboží přišlo zničené, proč bych měl platit poštovné za nic. Pokud obchod peníze vrátí buď sám od sebe nebo díky ČOI můj názor zůstává stejný. Fér obchod se takhle nechová M Neckář
Reakce obchodu ZOOT
Dobrý den,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
Omlouváme se Vám za technickou chybu i zaslané poškozené zboží. Vidím, že jakmile jste nás kontaktoval, byla situace řešena a platba Vám dorazila, tak jak jsme Vám slíbili. Věřím tedy, že je již vše v pořádku. Pokud ne, neváhejte nás samozřejmě kontaktovat.
S přáním pěkného dne,
za ZOOT zdraví Pavlína -
Nedoporučuje obchod
- Nekvalitní zboží.
Naprosto nekvalitní bunda. Příšerně ušitá v Polsku. Napodobenina bundy Ombre. Nechápu jak tak solidní eshop může prodávat tak nekvalitní zboží.
Reakce obchodu ZOOT
Dobrý den,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
Naše prodávané zboží je na 100% pravé. Mrzí nás, pokud jste narazila na chybný kousek. Určitě nám ho můžete vrátit.
Detailnější informace najdete na našich stránkách: https://www.zoot.cz/o-zootu/vraceni-a-reklamace
S přáním pěkného dne,
za ZOOT zdraví Pavlína -
Nedoporučuje obchod
Potřebuji zvoží vrátit, protože u něj nebylo ubeden, že kalhoty jsou skinny. Tudíž jsu moc úzké. Nevím, jak to mám udělat, prosím o radu
Reakce obchodu ZOOT
Dobrý den,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
Nepadnoucí kousky můžete vrátit společně s vyplněným vratkovým formulářem (k vytisknutí v odkazu níže jako offline formulář) přes společnost Zásilkovna. Na přepážce Zásilkovny stačí nahlásit kód 96415049. Tam už je vše nahrané, včetně informace kam má balíček putovat. O nic jiného se starat nemusíte. :)
Detailnější informace najdete na našich stránkách: https://www.zoot.cz/o-zootu/vraceni-a-reklamace
S přáním pěkného dne,
za ZOOT zdraví Pavlína -
Nedoporučuje obchod
zboží přišlo rozpárané zničené. Znamená to pro mě zase strávit čas na eshopu. Objednat znova to samé zboží a modlit se že dojde v pořádku. Je vidět že chybí kontrola kvality při balení.
Reakce obchodu ZOOT
Dobrý den,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
Zboží při expedici kontroluje, ale samozřejmě se může stát, že nám některý kousek uteče. Když se nám poté takový kousek vrátí, samozřejmě ho vyřazujeme z prodeje.
S přáním pěkného dne,
za ZOOT zdraví Pavlína -
Nedoporučuje obchod
Člověk čeká x dní na dárek pro někoho jiného a vy se rozhodnete mu jen tak bez udání důvodu zrušit objednávku ?! Nepřijde mi to normální, takže určitě nedoporučuji nikomu.
Reakce obchodu ZOOT
Dobrý den,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
Velmi se vám omlouváme za zrušení objednávky. Bohužel náš dodavatel na skladě zjistil, že již kousek nemá k dispozici a z tohoto důvodu jsme bohužel objednávku museli stornovat, tak jak jsme uvedli v informačním emailu.
S přáním pěkného dne,
za ZOOT zdraví Pavlína -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Zboží nemohu vrátí neboť není načteno v historii nakupu
Reakce obchodu ZOOT
Dobrý den,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
Nepadnoucí kousky můžete vrátit společně s vyplněným vratkovým formulářem (k vytisknutí v odkazu níže jako offline formulář) na jakoukoliv výdejnu nebo přes společnost Zásilkovna. Na přepážce Zásilkovny stačí nahlásit kód 96415049. Pokud máte potíže s vrácením, kontaktujte nás emailově nebo telefonicky, rádi Vám pomůžeme.
Detailnější informace najdete na našich stránkách: https://www.zoot.cz/o-zootu/vraceni-a-reklamace
S přáním pěkného dne,
za ZOOT zdraví Pavlína -
Nedoporučuje obchod
Objednával jsem 7 ks zboží. Objednávka za 6tis. placená z 1/3 kredity a zbytek penězi.
Z uvedeného jsem 3 ks vrátil ve lhůtě 7 dnů. I tak mi nebyly vráceny peníze nýbrž kredity. Uvedená lhůta pro navrácení peněz je 1-14 dnů.
Utratím zbylé kredity a v životě zde nenakoupím. -
Nedoporučuje obchod
- Zboží bylo uhrazeno v den objednání, po 3 dnech mi přišel email, že z důvodu neobdržení úhrady byla objednávka zrušena. Pár minut poté, co jsem eshop upozornila, že jsem objednávku ihned zaplatila, jsem obdržela email, že objednávka byla v pořádku uhrazena a zboží je na cestě. Vzápětí opět přišel mail, že zásilka byla zrušena, protože nebyla včas uhrazena, peníze mi budou vráceny a objednávku si mám vytvořit znovu. Takže za mě tento eshop rozhodně NE !!
Reakce obchodu ZOOT
Dobrý den,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
Bohužel z naší strany k žádnému potvrzení o uhrazení opravdu nedošlo. Platba byla uskutečněna až po stornování objednávky, tak jak Vám sdělila již kolegyně v emailové komunikaci. Dle historie komunikace, Vám kolegyně zařídila vytvoření nové objednávky a spárování platby. Věřím tedy, že je již vše v pořádku.
S přáním pěkného dne,
za ZOOT zdraví Pavlína