Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Bylo zabaleno bez jakych koli vyplní ,přišlo PPL a z balíku se sypal kočkolit Oba pytle narvané do malého obalu a oba pytle roztržené Při aktuální ceně ķočkolitu mě to naštvalo Janů

  • Nedoporučuje obchod

    Objednávka zaplacena a po té zrušena

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • dlouha doba odeslani

    drive jsem objednavala rada ale nyni podruhe a opet se strasnym zpozdenim. nevim co se v zoohitu zmenilo ale uz to neni jako driv a v dnesni dobe kdy kazdy eshop zvladne expedovat do druheho dne nevim proc by to mel byt problem v zoohitu kde si na tom vzdycky zakladali. Kazdopadne dalsi objednavky budu zvazovat a uz vim ze se na ne neda spolehnout

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Při zahrnutí objednávky se mění ceny

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychle odeslani
    • Siroka nabidka sortimentu
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Balení zboží katastrofa. Stelivo vysypané, obaly od produktů poničené a zpětná vazba nulová.ač jsem to nafotila a stále čekám na vyjádření
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Balík byl zničený a obal také. Krmivo bylo všude. K tomu nikdo o vyzvednutí nezavolal a nechal krabičku venku vedle dveře

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • PPL
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Balík rozhodili na dva každý poslali 4 km od sebe. K tomu byl jeden kočkolit natržený, takže se celý rozsypal

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Balík stále nedorazil a už je to 14 dni . . přepravce zásilku vrací nebo zásilka byla poškozena

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Objednávku jsem zrušila včas, obchod ji stejně poslal. Když jsem zásilku nepřijala, PPL ji nevrátil, ale uložil. Obchod dosud u PPL zásilku nezrušil.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zásilka byla velice špatně zabalená i přesto, že se PPL snažila balík přebalit vůbec to nepomohlo. Vzhledem k hmotnosti se s balíkem nedalo vůbec manipulovat.

  • Nedoporučuje obchod

    Objednavka jeste nedorazila tak nechci zatim hodnotit

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    NEUVERITELNE NESCHOPNI, BALENI BALIKU JE OTRESNE

    Reakce obchodu Zoohit

    Vážený zákazníku,

    moc nás mrzí, že zboží nebylo lépe zabaleno. 

    Prosím, kontaktujte náš zákaznický servis, abychom Vám mohli navrhnout kompenzaci: https://support.zoohit.cz/cs/support/tickets/new

    Děkujeme a omlouváme se za nepříjemnost!

    S pozdravem
    tým zoohit

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Levná cena - není vždy výhodou i péče o zákazníky je důležitá
    • bodový program nefunguje, dotazy nikdo nevyřizuje, čekám už druhý týden, komunikace 0, objednávka nekompletní, nikoho nezajímá

    Reakce obchodu Zoohit

    Vážený zákazníku,

    velmi se omlouváme, že jste museli čekat na naši reakci. Jelikož jsme se potýkali se zvýšeným množstvím dotazů, bohužel nám trvala odpověď delší dobu než obvykle.

    Pokud ještě neobdrželi odpověď na Váš dotaz, prosím, kontaktujte nás na telefonním čísle: 225 379 489 (ve všední dny od 8:00 do 18:00), abychom Vám mohli ihned pomoci. Děkujeme.

    S pozdravem
    tým zoohit

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Reklamovala jsem emailem a do teď bez odpovědi .

    Bez reakce na mou reklamaci !!!!

    Reakce obchodu Zoohit

    Vážený zákazníku,

    je nám líto, že jste neobdrželi odpověď na Vaši reklamaci.

    Rádi bychom Vás poprosili o kontaktování našeho zákaznického servisu na emailu: [email protected] nebo na telefonním čísle: 225 379 489 (ve všední dny od 8:00 do 18:00).

    Uděláme vše pro to, abychom Vaši reklamaci vyřešili k Vaší spokojenosti.

    S pozdravem
    tým zoohit

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Uvnitř zásilky roztržený pytel s granulemi

    Reakce obchodu Zoohit

    Vážený zákazníku,

    omlouváme se za dodání poškozeného balení krmiva.

    Kontaktujte prosím náš zákaznický servis, abychom Vám mohli navrhnout řešení: https://support.zoohit.cz/cs/support/tickets/new

    Uděláme maximum, abychom naši chybu napravili k Vaší spokojenosti.

    S pozdravem
    tým zoohit

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednal jsem zboží, do dnes nedorazila faktura kam mám zaplatit :-(

    Reakce obchodu Zoohit

    Vážený zákazníku,

    je nám líto, že jste dosud neobdrželi platební údaje.

    Můžeme Vás poprosit o kontrolu hromadné pošty ve Vaší emailové schránce?

    Naše bankovní spojení také najdete v 9. bodu našich obchodních podmínek: https://www.zoohit.cz/info/legal/terms.

    Jako variabilní symbol prosím uveďte číslo objednávky.

    S pozdravem
    tým zoohit

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží vůbec nepřišlo,ani nebylo vyrozumění,ani vrácení hotovosti.

    Reakce obchodu Zoohit

    Vážený zákazníku,

    velmi nás mrzí, že jste neobdrželi objednané zboží.

    Abychom mohli prověřit stav Vaší zásilky a zajistit její dodání, kontaktujte prosím náš zákaznický servis: https://support.zoohit.cz/cs/support/tickets/new

    S pozdravem
    tým zoohit

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • PPL přivezl zboží v pondělí odpoledne do výdejny a ve čtvrtek ve 12:30 zase odvezl pryč. Nestihla jsem vyzvednout. Není možnost prodloužit uložení.

    PPL přivezl zboží v pondělí odpoledne do výdejny a ve čtvrtek ve 12:30 zase odvezl pryč. Nestihla jsem vyzvednout. Není možnost prodloužit uložení.

    Reakce obchodu Zoohit

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Mrzí nás, že jste neměli možnost Vaši zásilku vyzvednout.

    Kontaktujte prosím náš zákaznický servis, abychom pro Vás zajistili doručení objednávky: https://support.zoohit.cz/cs/support/tickets/new

    S pozdravem
    tým zoohit