Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Krmivo pre macky nebolo zabalene, tak sa krabica otvorila a bola poskodena, jednotlive kusky povypadavali, nabuduce poprosim troaku viac zabalit

    Reakce obchodu Zoohit

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Je nám moc líto, že krabice s krmivem nebyla dostatečně zabalená a došlo k jejímu poškození. Vaši zpětnou vazbu předáme našemu logistickému oddělení.

    Prosím, kontaktujte náš zákaznický servis, abychom Vám mohli navrhnout přijatelnou kompenzaci: https://support.zoohit.cz/cs/support/tickets/new

    S pozdravem
    tým zoohit

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Doprava hrozná

    Reakce obchodu Zoohit

    Vážený zákazníku,

    velmi nás mrzí, že máte potíže s dopravou.

    Abychom Vám mohli pomoci, obraťte se prosím na náš zákaznický servis: https://support.zoohit.cz/cs/support/tickets/new

    S pozdravem
    tým zoohit

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    je to drahé

    Reakce obchodu Zoohit

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu ohledně cen v našem obchodě a mrzí nás, že s nimi nejste spokojeni.

    Vždy se snažíme nabízet konkurenční ceny, ale musíme brát v potaz naše nákupní ceny a další faktory, které cenu ovlivňují.

    Navíc při nakupování v našem e-shopu získáte různé výhody, jako například dopravu zdarma při objednávce nad 799 Kč, různé slevové kupóny a jiné formy slev, zoobody a další výhody.

    S pozdravem
    tým zoohit

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zahraniční eshop, který se tváří jako český. Dlouhá doba doručení

    Reakce obchodu Zoohit

    Vážený zákazníku,

    mrzí nás, že jste museli čekat na doručení.

    Většina zásilek je doručena v rozmezí 1-3 pracovních dnů.

    Pokud jste Vaši zásilku do tří pracovních dnů neobdrželi, kontaktujte prosím náš zákaznický servis: https://support.zoohit.cz/cs/support/tickets/new

    S pozdravem
    tým zoohit

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Je to pomalu týden kdy mi balík domu nepřišel a měl mi ho donést kurýr a žádné číslo účtu nic reakce je od Vás 0

    Reakce obchodu Zoohit

    Vážený zákazníku,

    mrzí nás, že jste dosud neobdrželi Vaši zásilku a omlouváme se za čekání.

    Abychom mohli zkontrolovat, kde se Vaše zásilka nachází, a zajistit co nejrychlejší doručení, prosím, obraťte se na náš zákaznický servis: https://support.zoohit.cz/cs/support/tickets/new

    S pozdravem
    tým zoohit

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Cena, rychlost

    Zničené a vysypané pamlsky. Krabice jako taková byla neporušená, ale dóza byla úplně poškozená a vše vysypané po krabici

    Reakce obchodu Zoohit

    Vážený zákazníku,

    je nám líto, že Vám pamlsky přišly v rozbité dóze a omlouváme se za tuto situaci.

    Prosím obraťte se na náš zákaznický servis, abychom Vám mohli nabídnout kompenzaci: https://support.zoohit.cz/cs/support/tickets/new

    S pozdravem
    tým zoohit

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Naštěstí jsem počítal se zpožděním dodávky, ale ten kdo si to nechává na poslední chvíli, ať se raději podívá někde jinde.

    Reakce obchodu Zoohit

    Vážený zákazníku,

    mrzí nás, že jste museli na objednávku čekat a omlouváme se za způsobené nepříjemnosti.

    Abychom Vám mohli zpoždění kompenzovat, kontaktujte prosím náš zákaznický servis: https://support.zoohit.cz/cs/support/tickets/new

    S pozdravem
    tým zoohit

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Vysoke ceny
    • Nevyhovujici pristup k zakaznikovi

    Pokud mozno nebudu objednavat z tohoto e shopu, protoze meni dopravce bez meho vedomi. PPL mi zaslalo 5 hodin pred dorucenim sms, coz neni pro me jako pracujici 2 hodiny od domova prijatelne. A zaplatit si dopravce, ktereho pozaduji, neni mozne. Navic mi nevyhovuje, ze nespolupracuji se Zasilkovnou, kde je mozne dat zbozi do Z boxu a vyzvednout kdykoliv. Misto toho zvolili Balikovnu omezenou pracovni dobou pobocky.

    Reakce obchodu Zoohit

    Vážený zákazníku,

    mrzí nás, že Vaše zásilka musela být uložena v Balíkovně s omezenou pracovní dobou a omlouváme se za způsobené nepříjemnosti.

    Abychom mohli zajistit doručení Vaší objednávky, kontaktujte prosím náš zákaznický servis: https://support.zoohit.cz/cs/support/tickets/new

    S pozdravem
    tým zoohit

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Zásilka je ve 2 balících, jeden dorazil, druhý nikoli a zatím nikdo ohledně něj nekomunikoval.......

    Reakce obchodu Zoohit

    Vážený zákazníku,

    je nám líto, že jste dosud neobdrželi jednu z Vašich zásilek a omlouváme se za čekání.

    Prosím obraťte se na náš zákaznický servis, abychom mohli zajistit co nejrychlejší doručení: https://support.zoohit.cz/cs/support/tickets/new

    S pozdravem
    tým zoohit

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • velmi dobré, rychlé dodání, kvalitní zboží
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod mi stornoval objednávku, která byla již uhrazena. Peníze zpět už ale nevrátil.

    Reakce obchodu Zoohit

    Vážený zákazníku,

    omlouváme se, že Vaše objednávka musela být zrušena a za způsobené nepříjemnosti.

    Pro vrácení peněz prosím kontaktujte náš zákaznický servis: https://support.zoohit.cz/cs/support/tickets/new

    S pozdravem
    tým zoohit

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dlouhé roky byla spokojenost s kvalitou produktů a celkově se službami. Po novém roce se to dost zhoršilo, vyberu přepravce a přiveze někdo jiný a to ne jen jednou, ale opakovaně.

    Poprvé nakoupeno přes aplikaci a jedno velké zklamání, chybí možnost výběru dopravce a to je v dnešní době už snad samozřejmost. Tak to asi byl poslední nákup.

    Reakce obchodu Zoohit

    Vážený zákazníku,

    mrzí nás, že jste si nemohli zvolit Vámi preferovaného dopravce.

    Pokud je to jen trochu možné, zásilku se snažíme odeslat prostřednictvím Vámi zvoleného doručovatele. Pokud však výběr dopravce není z technických nebo logistických důvodů možný, musíme vybrat alternativu.

    Přijměte prosím naši omluvu za případné nepříjemnosti, které Vám to mohlo způsobit.

    S pozdravem
    tým zoohit

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží sice dorazilo včas
    • na zboží je závada, pokud chci reklamovat, vyměnířt, potrebovala jsem telefonní kontakt, zlobí mě účet gmail, nechtějí mne kontaktovat telefonicky, ani kontakt na reklamační mi neumožnili

    Reakce obchodu Zoohit

    Vážený zákazníku,

    omlouváme se za dodání vadného zboží.

    Reklamaci můžete provést přímo na lince zákaznického servisu. Náš servis (který je zároveň reklamačním oddělením) je Vám k dispozici ve všední dny od 8:00 do 18:00 na telefonu: 225 379 489.

    Uděláme maximum proto, abychom Vám pomohli.

    S pozdravem
    tým zoohit

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží dorazilo pozdě, oproti objednávce nekompletní. V nabídce bylo uvedeno zboží, které nebylo skladem. Špatná komunikace ohledně pltby - nebyla potvrzena.

    Reakce obchodu Zoohit

    Vážený zákazníku,

    omlouváme se za potíže s Vaší objednávkou.

    Mrzí nás, že jste na zásilku museli čekat. Při platbě bankovním převodem je zboží odesíláno po obdržení platby, čímž se bohužel prodlužuje dodací lhůta.

    Abychom Vám mohli kompenzovat nedoručené zboží, kontaktujte prosím náš zákaznický servis: https://support.zoohit.cz/cs/support/tickets/new

    Co se týká potvrzení platby, doporučujeme Vám zkontrolovat hromadnou poštu a složku SPAM ve Vašem emailu.

    S pozdravem
    tým zoohit

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Chybí mi položka i peníze. E-shop nereaguje.

    Reakce obchodu Zoohit

    Vážený zákazníku,

    velice se omlouváme za chybějící položku z Vaší objednávky.

    Abychom mohli zajistit nápravu, prosíme Vás o kontaktování našeho zákaznického servisu: https://support.zoohit.cz/cs/support/tickets/new

    Uděláme maximum proto, abychom naši chybu napravili k Vaší spokojenosti.

    S pozdravem
    tým zoohit

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Slibují slevy, ty pak nedají
    • Jsou arogantní
    • Nejsou prozákazničtí
    • Odmítají řešit reklamace

    Byli jsme velmi zklamaní přístupem paní na zákaznické lince, je arogantní, nešla zadat v objednávce avizovaná sleva, ceny jsou vysoké, už nejsou ani produkty za získané body z minulých objednávek.

    Reakce obchodu Zoohit

    Vážený zákazníku,

    velice nás mrzí, že jste měli potíže s uplatněním slevy a že jste nebyli spokojeni s přístupem našeho zákaznického servisu.

    Přijměte prosím omluvu za tuto nepříjemnou zkušenost!

    Abychom mohli zajistit nápravu, kontaktujte nás prosím na email: [email protected].

    Co se týká našeho bonusového programu, prosíme Vás o pochopení, že nabídka odměn se může v závislosti na datu a sezóně odlišovat.

    S pozdravem
    tým zoohit

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemám ráda, pokud mne někdo do něčeho nutí. "Vše v apce levnější, doprava zdarma atd". Za mne je to diskriminace lidí, kteří nemají chytré telefony, obzvlášť důchodců (viz moje 80letá matka). Rozhodla jsem se, že budu tyto obchody ignorovat.

    Reakce obchodu Zoohit

    Vážený zákazníku,

    rádi bychom se vyjádřili k Vaší zpětné vazbě.

    Je nám líto, že nesouhlasíte s výhodami, které v rámci naší aplikace nabízíme. Velmi by nás mrzelo, kdyby se naši zákazníci cítili diskriminováni proto, že nabízíme výhody při nakupování v aplikaci. 

    Výhodné nabídky v našem eshopu jsou cíleny na různé skupiny zákazníků i produktů, takže i naši zákazníci, kteří aplikaci z nějakého důvodu nepoužívají, mohou využívat množství výhod a akcí.

    S pozdravem
    tým zoohit

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • nedáváte možnost nepoužívat cookies u jiných prodejců ta možnost je.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dlouhy cas dodani
    • A felix spatna kvalita

    Reakce obchodu Zoohit

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se Vám za čekání.

    Velmi nás mrzí, že kvůli nadcházejícím svátkům může u některých dodávek dojít k lokálním zpožděním.

    Co se týká kvality zboží, abychom Vám mohli co nejlépe pomoci, kontaktujte prosím náš zákaznický servis: https://support.zoohit.cz/cs/support/tickets/new

    S pozdravem
    tým zoohit

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlost dodání
    • Ceny s vysokohorskou přirážkou

    Ceny jako prase a slevové akce jsou vždy jen pár procent na kvalitní zboží. A velké slevy jsou vždy jen na hnůj který se jim jinak nedaří prodat…

    Reakce obchodu Zoohit

    Vážený zákazníku,

    rádi bychom se vyjádřili k Vaší zpětné vazbě.

    Ačkoliv se snažíme nabízet konkurenční ceny, bohužel se nemůžeme vyhnout zdražení některých produktů, jelikož musíme brát v potaz naše nákupní ceny a další faktory, které cenu ovlivňují.

    Slevové kupóny poskytujeme na různé skupiny výrobků a značky krmiv. Aktuálně probíhá například akce: 10% sleva na Purina Pro Plan (pouze v aplikaci).

    S pozdravem
    tým zoohit