-
Obchod mi poslal zprávu, že mi nedodají zboží, protože není skladem. Toto zboží ovšem stále šlo objednat na eshopu. Když mi dopravce zboží doručil, musela jsem zaplatit plnou cenu včetně nedodané položky, i když v balíku položka chyběla. Několikrát jsem kontaktovala obchod ohledně vrácení peněz, ale pouze se vymlouvají, že toho mají hodně (takhle se vymlouvají celoročně) a peníze nevrátili. Já naštěstí přišla jen o pár desítek korun, ale jsou lidé, kteří byly takto okradeni o daleko větší částky. Vždy jsem byla s tímto obchodem spokojená a celkem pravidelně odebírala, ale jednou pro vždy jsem s nimi skončila, nehledě na fakt, že kvalita zboží se mi již také nepozdává. Co se týče dopravce PPL, nemůžu si stěžovat. super kurýr a rychlé doručení.
-
Edit: Po několika týdnech a urgencích a samozřejmě recenzí, se najednou obchod ozval a chtějí vrátit peníze. Ovšem na mém názoru to již nic nemění a nemám k obchodu žádnou důvěru.
-
-
Bylo by na místě zkvalitnění služeb telefonické linky ... poprvé mě to vůbec nespojilo a podruhé mi to zvedla paní která je - slušně řečeno neschopná komunikovat .... ptala jsem se, zda je možnost vyzvednout si zboží přímo u vás na skladě - že na zboží spěchám ... na to mi vaše zaměstnankyně odpověděla že PPL mi pošle SMS když mě nezastihne ... ?!? Co to jako je? Dál jsem se ptala, zda je možnost vybrat si barvu zboží - jelikož na webu máte více variant - paní odpovídala nesrozumitelně - skákala mi do řeči ... absolutně neposlouchá klienta ani jeho potřeby .. hovor byl nahráván tak doufám, že se tím bude někdo zabývat
-
Obchod láká na věrnostní body, které ani po měsíci nepřipíše s odůvodněním, že dosud neobdrželi peníze za zaplacenou dobírku od České pošty, po měsíci (!)
-
Dobrý den,
potřebuji zboží objednané dnes (ve čtvrtek) již zítra, předpokládaná doba doručení je v pondělí následující týden. Ráda bych věděla, zda je možné přijet například do skladu, vyzvednout si objednávku dříve. děkuji za odpověď -
V obchodě mám osobně několik nákupů, ale nakupuji zde hlavně pro mé známé, kteří nemají internet. Ceny a výběr zboží jsou super. Doba dodání je cca 2-3dny. Ovšem až doposud. Objednal jsem si zboží z akvaristiky a dané zboží bylo dovážené z Německa a přepravované společností DHL a posléze PPL. 25.7. jsem zboží objednal a zaplatil převodem z účtu. Chvilku trvá, něž banka peníze převede tudíž 28.7. mi zboží poslali. 31.7. už bylo zboží v ČR a převzala ho společnost PPL. 2.8. bylo na jejich stránkách napsané, že zboží mi nebylo doručeno kuli chybě na straně PPL a že bude v jejich skladu. 3.8. volám na PPL a ptám se, proč mi zboží nedovezli. Řekli mi, že mi ho dovezou. 5.8 opět volám proč mi zboží stále nedovezli a bylo mi řečeno že zajistí, aby mi ho v pondělí 7.8. přivezli. To se nestalo, tak jsem v úterý volal na zoohit a informoval je, co se děje. Zkusil jsem zavolat opět na PPL a tam mi opět sdělili že se na to podívají a že zboží přivezou. 10.8. mi přišel email od zoohitu ať se domluvím na zákaznické lince PPL na to jsem na zoohit obratem zaslal email, že se společností PPL se mi nedaří domluvit a ať to zajistí oni. Dnes 14.8. jsem opět volal na zoohit s tím, že balík stále nedorazil. Bylo mi nabídnuto, že buď mám ještě počkat a že se spojí s PPL, aby věděli co se děje a nebo že zásilku zruší. Jelikož o zásilku opravdu stojím, řekl jsem, že ještě počkám. A teď odpoledne koukám na stránky PPL - sledování zásilky a tam je uvedeno toto: "Zásilka nebyla doručena z důvodu odmítnutí příjemcem." To jako fakt myslíte vážně?????
-
V obchodě pravidelně nakupuji krmivo pro naše kočičky a ještě nikdy jsem se nesetkala s potížemi, naopak, vše vždy proběhlo v pořádku a jelikož pokaždé využívám tohoto cashbacku - https://www.ziskejte.cz/cashback-sleva/vsichni-partneri/obchody/zoohit.cz?doporucuje=katia - tak dostanu ještě 4 % z ceny zpět :)
-
Lenka Nvr: máte možnost si zvolit dopravu českou poštou, ale tu naprosto nedoporučuju
-
reaguji na recenzi, kde je zmiňována dopravní společnost DPD, mám úplně jiné zkušenosti DPD volá dopředu a domlouvá se, kdy se vám hodí zboží doručit, naopak česká pošta nestojí za nic, změním si datum doručení, oni na to nereflektují, a pak si musím těžký balík vyzvednout na poště a jejich zaměstnankyně je ještě nepříjemná a arogantní, za to u DPD jsou milí a příjemní a balík mi vynesou i do druhého patra.
-
Zoohit-Výborné zboží a i ceny i různé odměny, jen proboha nevím proč používáte zásilkovou společnost DPD..nejenže nazašlou ani sms ani email že zásilku dopravují, ale zásilku hází prakticky vždy k nějakému sousedovi a pokud jsem si dovolila jim napsat aby mi dle jejich nabídky dopravili zásilku do práce nebo v jiný čas, odpověděla mi DPD společnost že řidič veze 150zásilek a nemá čas na to aby měnil čas nebo místo..už podruhé mi zásilku hodili k jakýmkoli sousedům kteří se jim namanuli bez jakéhokoli upozornění..pokud nebudou zasílány zásilky poštou nebo jinou společností, odmítám nadále objednávat..tam kde DPD dopravu používají
-
Slevové kódy pro Zoohit mají na https://www.tosevyplati.cz/slevove-kody-kupony/zoohitcz, tak se tam před nákupem mrkněte a ušetřete.
-
Zoohit CZ:
dobrý den,
zásilku jsem převzala, protože jsem do poslední chvíli měla nadej, že táto zábrana bude se nám hodit, ale bohužel - ne,
protože Vy jste mi neodpověděli až do doručení zboží, a jsem nevěděla, že nejde je použit venku.
A je také příliš malá délka, jak jsem už Vám několik krát psala, potřebujeme délku 100cm,ale při podmínce, že tato zábrana bude pasovat do schodu (dole), které jsou na fotce (fotku jsem Vám zasílala dokonce několik krát), a vydrží mého psa, který váží 50+ kg.
Podle mého míněni v této situaci bylo by spravedlivě, kdyby Vy poslali mi vhodnou zábranu, kterou jste mi později doporučili: Dog Barrier Outdoor, http://www.zoohit.cz/customerpicturedisplay/shop/psi/boudy/mrize/348154 - výměnou zásilky na zásilku (tj. zašlete mi Dag Barrier Outdoor a já vrátím kurýrovi dva baličky = Dog Barrier 2 + prodloužení, a rozdíl v ceně - zašlete mi na můj účet, který pak Vám pošlu emailem, tak běžně chodí v jiných dobrých internetových obchodech, když něco nepasuje, anebo jsou nějaké problémy) ,
Vaši baličky jsem nerozbalila, jsou v tom stavu, jak byly mi doručené, jen uši (třetí balíček) nechala jsem svému pejskovi.
s pozdravem
LB -
B_L_2013:
Dobrý den,
mrzí nás, že jste nebyla spokojená s Vaší objednávkou - pamatujeme si Váš případ a opravdu jsme nemohli udělat více. Náš zákaznický servis reagoval okamžitě, jakmile se dostal k Vašemu dotazu - přes víkend náš zákaznícký servis nepracuje, přes pracovaní den mezi 9:00-18:00 hodinou odpovídá nejdéle do 24 hodin. V poslední době i mnohem rychleji, pokud se nejedná o reklamaci či komplikovanější případ.
Určitě můžeme zásilku nepřevzít - je to to nejjednodušší řešení a hlavně nebudete muset platit vůbec žádné náklady. Náš pracovník Vám nejspíše chtěl vyjít vstříc a udělat Vám ihned novou objednávku se správným produktem, abyste ho obdržela, co nejdříve. Zásilku se špatným produktem stačí pouze odmítnout telefonicky u přepravce, či ve chvíli, kdy Vám kurýr zásilku doručuje.
Je nám líto, že jsme Vaši objednávku nezrušili, ale přes víkend to opravdu není možné. Máte úplnou pravdu, že by bylo nejjednoduší, aby si ji mohl zrušit sám zákazník. Na tomto momentálně pracujeme a určitě v budoucnu tuto možnost mít budete:) Doufáme, že příště proběhne vše dle Vašich představ.
Moc děkujeme za pochopení a přejeme Vám krásný den.
Váš zoohit tým
-
Omylem zaslala jsem objednávku v SOBOTU 16.04.2016 (nechtěla jsem ještě ji odesílat, ale zasekl se počítač, chtěla jsem zavřít stránku, ale objednávka omylem byla odeslaná), hned po objednávce volala jsem na uvedený kontakt, ale nikdo nebral telefon, napsala jsem několik minut později dokonce několik emailu vč. kontaktního formuláře, aby zásilku neodesílali, protože byla odeslaná omylem a je tam špatná délka zábrany, pokud se nedomluvme na délce a na vaze psa, případně aby zrušili mou objednávku.
Ale přesto v NEDĚLE 17.04.2016 obdržela jsem email, že zásilka byla odeslaná (až tři baličky!), a dnes jsem obdržela SMS od české pošty, že zásilka bude doručena zítra.
Volala jsem dnes do obchodu, ptala se jsem, proč odeslali i když jsem poslala IHNED několik emailu, proč nebrali telefon (řekl pan, že nebyli přítomni kvůli víkendu).
Pan mi poradil možnosti,
1) aby jsem přebrala tuto zásilku? proč - když je u zábrany špatná délka? A co dále? Kdo bude platit zpětnou cestu?
2) Druhá varianta podle něho je, aby jsem nepřebírala tuto zásilku. Ale vím, že mohou po mně pák chtít účtovat svoje náklady. I přesto že jsem jích informovala o chybě v objednávce 16.4.2016, žádala jsem neodesílat ji, pokud nenajdeme vhodnou variantu, ale odeslali ji mi 17.4.2016
3) nabízel mi telefonicky uzavřít další objednávku, i když není řešena tato?
Ano, já potřebuji zábranu a budu je objednávat, ale musejí napřed řešit svůj omyl také.
Napsala jsem dnes ještě dva emaily na různé jejích kontakty, s prosbou o info, ale žádná odpověď dosud není. Nevím jak mám postupovat dále, ale postup daného obchodu připadá mi divný, nikdy jsem ještě neměla takový problém s internetovými obchody. Nevidím žádnou příčinu, proč mám zaplatit dopravu, když jsem několik krát IHNED po odeslaní objednávky písemně žádala, aby zásilku neodesílali.
To, co jsou takové rychli, je to dobře, ale proč nemají žádnou konverzaci se zákazníky? -
Před 3 dny jsem zasílala objednávku a dnes v pořádku a k mé velké spokojenosti dorazila a jsem moc spokojená. Objednávala jsem boudu pro psa a přepravku a oboje je super. Bouda byla za 30 minut smontovaná a přepravka je nádherná. Zboží super,cena super.
Navíc jsem hovořila i s velmi příjemným pracovníkem na zákaznické lince, který mi poskytl přesné informace .
Moc děkuji a také dávám 5 hvězdiček a ráda se budu k vám vracet. -
Jsem pravidelnou zákaznicí asi tři roky a musím napsat, źe jsem naprosto spokojená se zbožím i jednáním zaměstnanců zoohitu. Často objednávám podle dobrých akčních cen, informace o nich dostávám e mailem. Vadila mi dlouhá dodací lhůta, tentokrát přišel balík pátý den po zaplaceni, ten před až osmý. Musím objednat včas.Líbí se mi, źe zoohit podporuje utulky. Dávám 5 hvézdićek!
-
oprava: klec pro psy a par drobnosti... velice spokojena i s dopravou - s Ceskou postou se da vzdy dohodnout.
-
Objednavala jsem zde poprve, ale jsem velice spokojena - s balenim produktu, produkt nebyl poskozen (objednala jsem si strihaci stul pro psy) a dodani vcas. Co si clovek muze vice prat.
-
Naši milí zákazníci, prosíme Vás, aby jste nás ohledně stížností na dopravce vždy kontaktovali, a to pokud možno co nejlépe přímo přes náš kontaktní formulář:
https://www.zoohit.cz/contact
Snažíme se každý takový impuls řešit přímo s dopravcem a tím vylepšovat naše služby.
Děkujeme Vám za pochopení.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Váš zoohit tým -
pnko: Dobrý den, prosím kontaktujte ohledně takových dotazů vždy náš zákaznický servis: https://www.zoohit.cz/contact, který s Vámi problém co nejrychleji vyřeší. Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.
-
BYLA JSEM S TÍMTO OBCHODEM VELMI SPOKOJENÁ,NEŽ JSEM VRACELA MOP ,KTERÝ MI NEPŘIŠEL ZA TU CENU DOBRÝ.POSLALA JSEM HO ZPĚT PO DOMLUVĚ,ALE DO DNEŠKA JEN DOSTÁVÁM JEDEN MEIL ZA DRUHÝM,ALE PENÍZE STÁLE NE!!!STÁLE SE ZA 14 DNŮ NIC NEVYŘEŠILO.PROČ???