-
Nevím kde se stala chyba ale 4.6 jste mi vystavili fakturu a poslali číslo balíků na dpd (volila jsem poštu sami jste mi změnili na dpd a 3 . vám přišla platba na účet )ale dpd dostalo fyzicky balík až 8.6 a přišel mi poškozený email v němčině v html formátu bez možnosti zmeny na normální text k tomu odkazy (při strachu že nevím na co klikám) se mi dařilo kliknout na změny v balíku (ale adresa nešla změnit). A hle 10 o půl desáte volá dpd že je před domem že mi to veze (samozřejmě raní sms nedošla). Tak jsem zavěsila v domění že jsme domluvený, že to vrátí na depo a druhý den mi to přiveze jeho kolega do práce. Jaké je moje nemilé překvapení když mi volá po deseti minutách že už deset minut zvoní u nás doma (když se zvoní rozežvou se papouši a sousedé nás milují čím dál více). Tak celá nervní druhý den trnu kam to doveze. Raní SMS samozřejmě nic. Před poledne se přiřítí řidič kupodivu do práce a dokonce mi balík naloží do auta. Jaké je ale nemilé překvapení krabice má uřízlou jednu stranu. Takže po tomto týdnu nervů trpím momentálně eufórií že vše z krabice dorazilo nepoškozené domů
-
Dobry den, mam dotaz ohledne me objednavky platila jsem ji prevodem z uctu a poslaly jste mi email ze jste balik predali Dpd a uz je to tri dny a nic nedoslo a vyhledat balik pres dpd nelze psala jsem vam i email a nikdo neodpovedel mam jiz o balik obavy dekuji za odpoved
-
Služby České pošty využívám už několik let co objednávám v Zoo hite a nikdy nebyl žádný problém. Při doručení informačního emailu že balík bude doručen je možnost si změnit den případně se domluvit telefonicky na depu jestli balík bude doručen dopoledne nebo odpoledne a cca v kolik hodin. Není to problém jenom se musí chtít a nestěžovat se. Nikdy ho nedoručili poškozen. A když tak okuste tahat bez poškození 20kilové balíky.
-
Mám spíš připomínku ke složení některého krmení, výrobce poslední dobou přidává buď hovězí či játra skoro všude, které moje kočička nechce,když chci jen např. kuře má to být kuře a ne s něčím navíc. Necpat to do velkého balení krmení a dát v akci.Bývalo lepší, přesto se jinde nekoupí lépe! Dopravce ČP mě taky nevyhovuje PPL- ka je o 100% lepší, ale obchod nenabízí!
-
Při objednání zboží v jakémkoliv e-shopu vždy dávám přednost dodání firmou dpd nebo ppl. U zoohit nabízí dodání prostřednictvím dpd. Bohužel zoohit volí službu dpd classic - u této služby Vás řidič předem nekontaktuje telefonicky ani formou sms. Při doručení zboží sem tak byla nemile překvapena, že řidič volal až byl před domem a poté u DPD zjišťovala, kde se stala chyba. Bylo by fajn zvolit službu, kde nás řidič informuje předem, když je za doručení přes DPD příplatek 49 Kč i když je zboží nad 800 Kč. Např. na www.spokojenypes.cz je doprava nad 699 Kč opravdu zdarma bez jakýchkoliv příplatků (pro ppl dokonce nad 499 Kč), posílají přes DPD private - řidič předem smskou informuje o zboží a je možné vybrat i jiný termín...
-
Dobrý den, děkuji za kvalitně zabalenou zásilku krmení Royal Canin 12 kg, která přežila i nešetrné zacházení dopravcem. Vaším neštěstím je spoléhání na dodávky České pošty, která kazí dobré jméno Vaší firmy. Česká pošta absolutně nekomunikuje se zákazníkem, prvotní a jediná SMS mne informovala o dodání 14.5.2015, řidič však přijel až v pátek 15.5.2015 a zavolal až před domem v 13:17 hod. Jelikož jsem však v tuto dobu nebyl přítomen, telefonicky mi oznámil, že zásilku uloží na poště s možností vyzvednutí nebo vyžádání nového doručení až v pondělí. Následně však předal zásilku ochotné okolojdoucí sousedce, avšak bez jakéhokoliv ověření její totožnosti (stačilo mu uhradit dobírku), a zpětného informování mne. Takto si v žádném případě nepředstavuji kvalitní službu!!!
-
Také se přidávám s problémem který se tyka doručení.Ceska pošta mi ani jednou neprivezla balík a ani jednou se o to nepokusila.Uz jsem si několikrát stěžovala na poste ale účel to nemělo.Priste pokud zase nezapomenu si priplatim a nechám dovést jinou přepravní službou.Ono v 6 mesici shánět porad někoho aby sel na postu se mnou a rval 30kg skrz to jejich blbe okénko nic moc tedy.Posta je opravdu na dvě věci!!!!
-
Jitka Veselá: Dobrý den Jitko, prosím kontaktujte náš zákaznický servis: https://www.zoohit.cz/contact, který Vám s tímto problémem pomůže.
Děkujeme a přejeme Vám hezký den,
Váš zoohit tým -
dobrý den objednala jsem si u vás králikárnu 1160 x639x920 a také potah a ten my došel jiný rozměr 1060x580x870.Je možné o výměnu?Děkuji Veselá
-
Nechápu,proč chce někdo kupovat v německém obchodě české granule Brit,ty se dají sehnat u nás v každém obchodě s chovatelskými potřebami,Zoohit mi vyhovuje právě proto,že má zboží,které nikde jinde nekoupím.
-
Ivana Mrázová: fakturu já vždy dostávám do emailu možná je dobré si to dohodnout při objednání ...jsem velmi spokojen při každé objednávce :-)
-
Ivana Mrázová: Dobrý den Ivano, tuto službu si můžete sama nastavit ve Vašem kontě 'Můj zoohit'. V levém sloupci zadejte 'Mé údaje v přehledu'. U 'Fakturační adresy' zmáčkněte změnit. Zde se úplně dole objeví možnost zašrtnout, jestli si přejete dostávat vytištěnou fakturu v balíku.
Pokud by jste potřebovala pomoci, kontaktujte prosím náš zákaznický servis, kde Vám to mohou nastavit přímo ve Vašem kontě:
https://obchody.heureka.cz/zoohit-cz/diskuse/
Děkujeme a přejeme Vám hezký den,
Váš zoohit -
PC Tunes: Dobrý den, vylepšili jsme naší zákaznickou linku a zefektnili tak přijímání hovorů. Doufáme tedy, že jste se bez problémů dovolal a vyřešil svůj problém. Vždy ale reagujeme na emailové dotazy a to nejpozději do 24 hodin v pracovní dny.
Přejeme Vám hezký den,
Váš zoohit tým -
Dobrý den
Chtěla bych se zeptat proč už do baliku s objednavkou nadáváte fakturu a ostat.tiskoviny. Děkuji I.Mrázová -
Dobrý den už delší dobu se Zoohit pokouším telefonicky kontaktovat ale pořád mi to nikdo nebere.
-
Milan: Dobrý den Milane, ohledně reklamací je vždy nutné kontaktovat náš zákaznický servis, který vyhodnotí závadu produktu a další postup řešení závady.
Děkujeme za pochopení,
Váš zoohit tým -
Anonym: Dobrý den, bohužel vodítko, které je již rok používané nemůže být reklamovené se závadou navíjení. K takovému porouchání došlo opotřebením a používáním a ne vadou materiálu.
Děkujeme za pochopení,
Váš zoohit tým -
Milan: Ahoj, stejný problém mám i já. Samonavíjecí vodítku po roce nefunguje. A odpověď týmu zoohit?
"Uznání reklamace je možné pouze za předpokladu, že produkt byl vadný již při dodání, prosíme Vás o pochopení, že Vaši reklamaci nemůžeme uznat." Velmi zajímavý způsob podnikání. Jedná se prý o opotřebení. Vodítko je pro psa do 75 Kg a můj pes má 28 Kg. Už se těším na další dopisování s týmem zoohitu.
-
Kateřina: Tak to je evidentní neschopnost české pošty, respektive jejich zaměstnanců, které nic nemotivuje k tomu aby se Vám ozvali a raději hodí lístek do schránky (v tom lepším případě) než, aby na někoho pár minutek počkali :-)
-
Milane, tak kontaktujte ten zákaznický servis, ne? Jistě Vám poradí. Tel. máte na hlavní stránce :-)