Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Nevíte na jakou adresu poslat vadné zboží pro reklamaci ? Přestalo správně fungovat akvarijní topítko a na stránkách jsem k reklamaci nic nenašel, zejména adresu kam to poslat. Resp. se reklamací zabývají jen v rovině doručení poškozené nebo neúplné věci. To že se něco provozem rozbije vůbec na stránkách neřeší. To je zvláštní, oni na stránkách prakticky vůbec žádnou adresu nemají. Na všechno mají jen "kontaktujte zákaznický servis".

  • Marťas: A proto jsem si zboží nechala poslat do práce! Nejsem tak blbá, abych si ho nechala poslat domů, když vím, že mně tam v týdnu nezastihnou. ;-)

  • Kateřina: Takže né, že jste nebyla doma, ale byla jste v práci a tuto skutečnost (tj. adresu do práce) jste měla uvést do objednávky.

  • Anonym: To je sice hezké, ale pokud se na poštu nemohu dovolat, aby mi balík teda opětovně dodali, tak je to těžké! ( Vzhledem k pracovní době to osobně vyzvednou nestihnu,a proto jsem to chtěla doručit do zaměstnání! )

  • Veronika:
    Dobrý paní Veroniko,
    při objednávce v hodnotě nad 799 Kč (včetně) Vám doručíme zboží Českou poštou zdarma, při výběru GLS za poplatek 49 Kč. Za objednávku, která této částky nedosahuje, bude účtována paušální částka za poštovné ve výši 99 Kč při přepravě Českou poštou a 125 Kč při přepravě GLS . Minimální hodnota objednávky (bez poštovného) však musí činit min. 299 Kč.

    Děkujeme a přejeme Vám pěkný den!

    Váš zoohit tým

  • Kateřina:
    Dobrý den paní Kateřino,
    velice nás mrzí, že máte takovou špatnou zkušenost s dopravcem, který Vám měl předat balík od zoohit. Ja nám líto, že jste kvůli tomu musela podstoupit komplikace spojené s navrácením objednávky zpět. Vaši stížnost určitě předáme dopravci Česká pošta.
    Bohužel neplánujeme zavést sklad v České republice. Avšak Vaše zpětná vazba je pro nás důležitá, protože nám napomáhá zlepšit spolupráci s dopravcem. Díky tomu se vylepšují také jejich služby, a proto doufáme, že se situace nebude už opakovat.

    Děkujeme Vám za Vaši zprávu a přejeme Vám hezký den!

    Váš zoohit tým

  • Kateřina: Když Vás pošta nezastihla (ať už to bylo jakkoli), tak nechává balík uložený na poště k vyzvednutí nejméně 5 pracovních dní, než jej odešle zpět odesilateli.

  • Zdravím,

    neplánujete závest alespoň po Praze uloženku? Objednala jsem si u Vás zboží, ceny jsou skvělé, ale když jsme zvolila platbu dobírkou, jako jediný dopravce mi byla nabídnuta Česká pošta, která mi nebyla schopná zásilku doručit, i když několikrát projela kolem, a následně mi večer drze zaslali SMS, že jsem nebyla zastižena! Zásilku tedy nemám, vrátila se zpět odesílateli, a to jen díky neschopnosti ČP.

  • Dobrý den, jak je to s minimální cenou objednávky? Na svých stránkách máte uvedeno, že činí 299 Kč, tady že se poštovné platí od 0 - 799 Kč. Děkuji za odpověď.

  • Honza:

    Dobrý den Honzo,

    bohužel je to způsobené tím, že naše společnost má rozdílné sklady pro různé země. Může se stát, že v jednom skladu se granule již vyprodaly, ale v jiném jsou ještě skladem. Děkujeme za pochopení

  • Bohužel ta nejhorší zkušenost s tímto internetovým obchodem. Při první objednávce, přišlo naprosto jiné zboží s požadavkem zaplacení asi o 2500Kč více než byla objednávka původní, proto jsem balíky ani nepřebrala. Na zákaznické lince sděleno, že prý chyba skladu...Při pokusu druhém přišlo zboží ( kočičí toaleta ) rozbitá, polámaný plast, celá špinavá. U další objednávky přišel po týdnu čekání e-mail, s omluvou špatného podání zásilky na poštu a prosbou o nové zadání objednávky, s tím že zboží co jsme půvoně chtěli, už není. Toto vše mě přimělo poprvé zveřejnit nespokojenost s nějakým obchodem a jeho jednáním. Škoda, i přes zaslání slevového kuponu jako kompenzaci za chyby si raději připlatím a budu nakupovat jinde.

  • Dobrý den, proč jsou některé granule na zooplus.de normáně skladem a na zoohit.cz je u nich kolonka ''termín dodání'' ? Děkuji za odpověď

  • Niky:

    Dobrý den Niky,

    U produktů, které přímo v balení nemají český návod, uveřejňujeme návod v češtině na našich webových stránkách. Zde si můžete návod jako PDF stáhnout. V případě, kdy u produktu zatím žádný návod v češtině není k dispozici, kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Překlad návodu do češtiny pak urychleně obstaráme a pošleme Vám ho na Vaši emailovou adresu a dodatečně zveřejníme v našem online obchodě.
    Děkujeme Vám za pochopení a spolupráci.

  • Maylie:

    Dobrý den Maylie,

    Rychlost dodání našich zásilek závisí na několika faktorech, z nichž některé bohužel nemůžeme ovlivnit. Náš sklad se nachází v Německu, odkud je zboží dováženo do České republiky. Přesto se snažíme dělat vše pro to, aby naši zákazníci byli s rychlostí dodání spokojeni. Ve většině případů je zboží dodáno do 3 pracovních dnů. Za delší dobu čekání se Vám omlouváme a prosíme o pochopení.
    V případě jakéhokoliv problému se stavem zboží, se prosím obraťte na náš zákaznický servis, který Vám obratem nabídne řešení, které Vám bude nejlépe vyhovovat. Děkujeme.

  • Jana:

    Dobrý den, paní Jano,

    ceny našich produktů se mění v závislosti na mnoha faktorech. Proto bohužel není možné zaručit dlouhodobější nastavení určité slevy. V případě prezentace produktu se slevou v našem newsletteru pak platí slevy do data, které je v newsletteru uvedeno. Zákazník má možnost slevy na našich stránkách v a newsletterech sledovat a pravidelně se tak o nich informovat. V případě, že došlo ke změně ceny v průběhu doby, kdy měla být tato sleva výslovně zaručena, obraťte se prosím na náš zákaznický servis a produkt Vám bude samozřejmě nabídnut za slíbenou cenu. Děkujeme Vám za pochopení.

  • Milena:

    Dobrý den pani Mileno,

    zboží nám, prosím, zpět neposílejte.
    Peníze za reklamované zboží jistě obdržíte. Za prodloužení doby převodu peněz se omlouváme a prosíme Vás, abyste se obrátila na náš zákaznický servis v případě, že během nejbližší doby peníze na Váš účet nedorazí. Váš případ pak budeme urychleně řešit. Děkujeme Vám za pochopení a spolupráci.

  • Dobrý den, v objednávce mi přišlo jiné zboží než jsem objednávala. Okamžitě jsem se spojila se zákaznickou linku, kdy mi bylo řečeno, že zboží si mám i tak nechat, a že mí vrátí peníze za špatně dodané zboží. Zatím se tak nestalo.. Jak to tedy bude, mám odeslat nesprávné zboží nazpět. Děkuji

  • Dobrý den, scháním škrabadlo pro kočku, jedno mám vyhlídnuté a během 10 dnů se u něj 3 x změnila cena - navyšuje se, jak je to možné? když akce má být trvalá do nějakého dne tak proč to tak nezůstane?

  • Niky: Asi bych napsala přímo do obchodu, ne sem... ;)

  • Jak může někdo napsat jako plus tohoto obchodu "Rychlost dodání"?? 5 dní je krátká doba?? U jiných obchodů mám zboží od objednání na internet doma nejdéle třetí den. Zde jsem čekala vždy minimálně týden. A co do kvality zboží musím souhlasit, objednávala jsem dvě klece a obě mi přišly špinavé, odřené a od něčeho olepené. Tento obchod rozhodně nedoporučuji. Jsou jiné, kde je rychlejší dodání, lepší cena a rozhodně mnohem přívětivější kontakt s informačním centrem firmy.