Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    • nekomunikují, napsali po pár dnech že zboží není skladem. Nic víc, až skladem bude objednávku zašlou. 12 dní se nic nedělo, tak jsem objednávku zrušil. Stačilo napsat na chat a objednávku zrušili.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bohužel žádnou nevidím.
    • Naprosto nevyhovující komunikace.
    • Zboží není ani po více než měsíci předáno no dopravy. (jedná se o skladovou pokožku - placeno předem)

    Po více než měsíci a několika kontaktech, jak s obchodem, tak i dopravcem nebyla zásilka předána do dopravy. Obchod trvá na odeslání, dopravce zase na neobdržení zásilky obchodem. Obchod opakovaně slibuje prověření, to trvá měsíc…

    Reakce obchodu Zenco

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí vzniklá situace. Naše obchodní oddělení je schopno vám poskytnout sledovací číslo původní zásilky, která byla Zásilkovnou převzata 29.9. a následně bohužel nedoručena. Zásilka vám byla po prověření situace znovu zaslána a doručena 6.11.

    Omlouváme se za komplikace a děkujeme za pochopení
    Tým Zenco

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    velké zklamání-produkty vůbec neposkytují vůni

    Reakce obchodu Zenco

    Dobrý den,

    mrzí nás, že vám naše produkty nevyhovují. Informace k případnému vrácení zboží najdete na našem webu.

    Tým Zenco

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží které bylo skladem nebylo vlastně skladem, objednávku jsem tedy zrušila, po více než 14 dnech se ozvali a chtěli číslo účtu, už je to dalších 14 dní a peníze nikde.

    Reakce obchodu Zenco

    Dobrý den,

    moc se omlouváme za způsobené komplikace. Peníze již byly vráceny na váš účet.

    Tým Zenco

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nulova komunikace, kde je moje zboží nevím, již více nežli týden nevím.
    • Nulova komunikace, kde je moje zboží nevím

    Reakce obchodu Zenco

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme za způsobené komplikace. Zboží by již mělo být ve vašich rukou. V opačném případě nás prosím kontaktujte na [email protected]. Děkujeme.

    Tým Zenco

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží vypadá,že ho někdo používal.

    Koupila jsem gel se stříbrem s pumpičkou. Pumpička nefunguje a gelu je v nádobě 3/4. Aspoň podle obrázku, podle kterého jsem si gel objednávala. Rozhodně bych si ho v obchodě za 300 nekoupila! A tady jsem platila i poštovné!

    Reakce obchodu Zenco

    Dobrý den,

    moc se omlouváme za komplikace. Prosím kontaktujte nás na [email protected], kde s Vámi vyřídíme vrácení zboží.

    Tým Zenco

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednal jsem ve stredu, balik prisel v patek, ale uplne neco jineho, vratil jsem kuryrovi ppl, volam na uvedeny kontakt, nikdo nebere, pisu mail, bez reakce, v pondeli volam znova, v utery poslali, snad dnes ve stredu prijde, NEDOPORUCUJI!

    Reakce obchodu Zenco

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí vzniklé potíže a omlouváme se za způsobené komplikace. Doufáme, že již máte správný balíček ve vašich rukou. V opačném případě nás neváhejte kontaktovat.

    Děkujeme za pochopení
    Tým Zenco

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • rychlé zaslání
    • špatná komunikace
    • ošuntělé zboží

    "Sonický" kartáček, který vypadal spíše jako dětská hračka z levného plastu , byl špinavý, oprýskané "stříbrné"části. Taktéž krabička byla špinavá, mastná, jako kdyby věc již někdo používal. Tím si zuby opravdu čistit nechcete. Kontaktovala jsem prodejce ohledně vrácení, nikdo se mi neozval.

    Reakce obchodu Zenco

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme za způsobené komplikace. Reklamace by již měla být vyřízena.

    Tým Zenco

  • Nedoporučuje obchod

    dlouhá doba doručení, zboží stále nedorazilo

    Reakce obchodu Zenco

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme za způsobené komplikace. Objednávka by již měla být u vás, v opačném případě prosím kontaktujte naše zákaznické oddělení.

    Děkujeme za pochopení
    Tým Zenco

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednal jsem rukavice černé, které jsem potřeboval rychle doručit. Přišly mi modré, i přesto že ve faktuře byly napsané černé.

    Reakce obchodu Zenco

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme za způsobené komplikace. Prosím kontaktujte nás na naší infolince nebo na [email protected], vámi objednané rukavice vám budou zaslány obratem.

    Děkujeme za pochopení
    Tým 4toilet

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Objednávala jsem antigenní testy. U dvou se mi stalo, že byly nekompletní.

    Reakce obchodu Zenco

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme za způsobené komplikace. Pokud byl výrobek nekompletní, kontaktujte nás na [email protected]. Děkujeme

    Tým Zenco

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Velmi me zklamala kratka exspirace dodaneho produktu. Mozna do budoucna by bylo vhodne psat u prodavaneho zbozi i tuto informaci. Jinak,co se tyce rychlosti vyrizeni objednavky,tak hodnotim znamkou vyborne.

    Reakce obchodu Zenco

    Pěkný den paní Ireno,

    děkujeme za recenzi a moc se omlouváme za komplikace. Informace o expiraci produktu je na našem e-shopu dostupná a produkt je z tohoto důvodu v akci. Pokud si přejete zboží vrátit, prosím kontaktujte nás na [email protected].

    Děkujeme za pochopení
    Tým Zenco

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • tuto firmu jsem zvolil proto, že nabízela zboží skladem. Bohužel se ukázalo, že na skladě není. Zboží doposud nedorazilo. Firma se mi sice asi 3x slušně ozvala a omluvila se, nicméně kdyby nepsali, že zboží je skladem, objednávku bych vůbec nedělal. Zboží (objednáno před 8 dny) pořád nemám a termín dodání je nejasný.

    Reakce obchodu Zenco

    Dobrý den,

    opravdu se může stát, že zboží dojde a k vypnutí produktu na e-shopu dojde do několika minut. Rozhodně se nejedná o standardní situaci a omlouváme se za způsobené komplikace. O situaci Vás informovalo naše zákaznické oddělení. Pokud budete chtít objednávku stornovat, prosím kontaktujte naše zákaznické oddělení. Děkujeme za pochopení

    Tým Zenco

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neberou telefony
    • nereagují na maily

    Dne 30.12. jsem objednávala zboží za 2699,- Kč. Nejprve 3.1. napsali e-mail, že mají problém s dodávkou kvůli zvýšenému zájmu, OK, beru. Dne 6.1. prý bylo zboží zpracováno pro expedici. Od té doby žádný mail, nic od dopravce. Na mail mi zatím odpověď nedorazila a telefon neberou, neustále to padá do hlasové schránky.

    Reakce obchodu Zenco

    Vážený zákazníku,

    pokud se k nám nemůžete dovolat, nereagujeme na Váš email nebo Vaše objednávka zatím nedorazila, velice se Vám tímto omlouváme a moc prosíme o strpení. Naše zákaznické oddělení bylo v období od 30.12. do 10.1. vytíženo z důvodu nemocí a inventury. Děláme skutečně vše, co je v našich silách, a postupně všechny objednávky včetně dotazů zpracujeme.

    Děkujeme za pochopení.
    Tým Zenco

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    ZMATEK NAD ZMATEK... Zvolíte dobírku, za hodinu od objednávky přijde email, že čekají platbu předem. Hned zavoláte, že jste zvolili dobírku - oni si to opraví. Čtyři dny se nic neděje a když zavoláte, kde je zásilka, tvrdí, že čekají na platbu, protože jste si přeci zvolili platbu předem....prostě trochu bordel. Doteď zásilku nemáme.

    Reakce obchodu Zenco

    Dobrý den,

    moc se omlouváme za způsobené komplikace. Vše již bylo vyřízeno a zásilka k Vám v pořádku dorazila 6.12.

    Děkujeme za pochopení a trpělivost
    Tým Zenco

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mam zaplacené,nikdo neodpovídá na mail,nikdo nebere telefony

    Reakce obchodu Zenco

    Vážený zákazníku,

    pokud se k nám momentálně nemůžete dovolat, nereagujeme na Váš email nebo k Vám Vaše zásilka ještě nedorazila, velice se Vám tímto omlouváme a moc prosíme o strpení.

    V poslední době jsme zaevidovali enormní počet Vašich objednávek, dotazů a telefonátů. Neznamená to, že bychom na Vás zapomněli! Děláme skutečně vše, co je v našich silách a postupně všechny objednávky včetně dotazů zpracujeme.

    Děkujeme za pochopení
    Tým Zenco.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    zboží nebylo sladem i když se zdálo že skladem je

    Reakce obchodu Zenco

    Hezký den,

    opravdu se může stát, že zboží se vyprodá a k vypnutí produktu na eshopu dojde do několika minut. Rozhodně se nejedná o standardní situaci a omlouváme se za způsobené komplikace.

    Děkujeme za pochopení
    Tým Zenco.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • dne 8.11.2021 provedena objednávka a zaplacena (žádné info od obchodu o přijetí platby). Dne 16.11. jsem volala do obchodu s dotazem, kde je zboží. Bylo mi sděleno, že zboží zatím není na skladě, že by dnes mělo dorazit, ale že to není jisté. Za hodinu po tomto telefonátu přišel e-mail, že objednávka byla zpracována k expedici (najednou....) Až dne 19.11. zboží doručeno.

    Reakce obchodu Zenco

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme za komplikace. Zboží ve Vaší objednávce se opravdu během dne vyprodalo a následně během několika dní naskladnilo. Za prodlevu se omlouváme.

    Děkujeme za pochopení
    Tým Zenco.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Bylo slíbeno, že při platbě kartou bude zboží ihned expedováno. Odešlo až po 3 dnech, kdy jsem urgovala.

    Reakce obchodu Zenco

    Pěkný den Míšo,

    objednávky mohou být nyní z důvodu nadměrné poptávky odesílány s mírným zpožděním, informujeme o tom v mailu s potvrzením objednávky i na našich webových stránkách.

    Vaše objednávka, kterou jste provedla v pátek 19.11., však byla následující pracovní den, tedy 22.11. odeslána :)

    Děkujeme za pochopení
    Tým Zenco