Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Čekala jsem 18 dní na zásilku, odpověď na e-mail s dotazem, kdy mi zásilka přijde, tak odpověď přišla v den, kdy jsem si zásilku vyzvedla v zásilkovně. Dlouhá dodací doba a komunikace.
    Zásilka přišla zcela v pořádku.

    Reakce obchodu Zenco

    Vážená paní Iveto,

    moc se omlouváme za vzniklou situaci a jsme rádi, že Vaše zboží v pořádku dorazilo. Bohužel z důvodu vysoké poptávky došlo ke zpoždění v doručení objednávek, informujeme o tom v mailu s potvrzením objednávky.

    Kvůli enormnímu množství objednávek dochází k zahlcení našeho zákaznického oddělení. Za toto se také velmi omlouváme a věřte, že děláme vše, co je v našich silách.

    Děkujeme za pochopení
    Tým Zenco.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    25. 10. 2021 jsem zaplatila objednávku a dodnes (17.11.2021) mi nic nepřišlo. Na emaily nikdo nereaguje, telefony nikdo nezvedá a já nemám zásilku ani vrácené peníze. Už nikdy víc tento obchod!

    Reakce obchodu Zenco

    Dobrý den Lucie,

    moc se omlouváme za komplikace způsobené dopravcem.

    Kvůli enormnímu množství objednávek dochází k zahlcení našeho zákaznického oddělení. Za toto se také velmi omlouváme a věřte, že děláme vše, co je v našich silách. Vše již bylo vyřešeno s našim zákaznickým oddělením.

    Děkujeme za pochopení
    Tým Zenco

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    2.11. jsem si objednala antigenní testy, které jsem ihned uhradila. 5.11. mi přišel mail, že v nejbližších dnech předájí balík dopravci. Když mi během týdne nepřišlo od dopravce (zasilkovna) žádné vyrozumění o předání zboží, volala jsem na zákaznickou linku, tam mi bylo tedy řečeno, že chyba je na straně dopravce a do tří dnů se mi ozvou ohledně řešení situace. Nikdo se stále neozval.

    Reakce obchodu Zenco

    Dobrý den,

    moc se omlouváme za komplikace s doručením objednávky. Naše zákaznické oddělení se Vám obratem ozve. Děkujeme za trpělivost.

    Tým Zenco

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Přišly jiné testy než jsem objednala. Chtěla jsem výtěrové.přišly ze slin.

    Reakce obchodu Zenco

    Dobrý den,

    moc se omlouváme za komplikace. Prosím kontaktujte nás na [email protected], kde s Vámi vyřídíme vrácení zboží.

    Tým Zenco

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem dosud neobdržela !!!!!!!

    Reakce obchodu Zenco

    Hezký den paní Gabrielo,

    Vaše objednávka byla stornována a peníze budou vráceny zpět na Váš účet.

    Tým Zenco

  • Nedoporučuje obchod

    • Nekomunikuji, zadna odpoved na objednavku, zadna odpoved na x mejlu, zbozi nikde...
    • Urcite nedoporucuji.

    Reakce obchodu Zenco

    Vážený zákazníku,

    pokud se k nám momentálně nemůžete dovolat, nereagujeme na Váš email nebo k Vám Vaše zásilka ještě nedorazila, velice se Vám tímto omlouváme a moc prosíme o strpení.

    V poslední době jsme zaevidovali enormní počet Vašich objednávek, dotazů a telefonátů. Neznamená to, že bychom na Vás zapomněli! Děláme skutečně vše, co je v našich silách a postupně všechny objednávky včetně dotazů zpracujeme. Vaše objednávka by již však měla být v pořádku u Vás.

    Děkujeme za pochopení.
    Tým Zenco.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží není skladem i když uvádějí dodání 1 až 3 dny. Takže zboží nebylo dodáno.
    • Špatná komunikace telefon nezvedaji na email neodpovídají v chatu jen informuji že před vámi jsou jiné objednávky.

    Reakce obchodu Zenco

    Vážený zákazníku,

    pokud se k nám momentálně nemůžete dovolat, nereagujeme na Váš email nebo k Vám Vaše zásilka ještě nedorazila, velice se Vám tímto omlouváme a moc prosíme o strpení.

    V poslední době jsme zaevidovali enormní počet Vašich objednávek, dotazů a telefonátů. Neznamená to, že bychom na Vás zapomněli! Děláme skutečně vše, co je v našich silách a postupně všechny objednávky včetně dotazů zpracujeme.

    Děkujeme za pochopení.
    Tým Zenco.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dodávka zboží 1-3 dny, dnes je od objednávky 10 dnů a není ani předána dopravci, a to je zaplacená předem

    Reakce obchodu Zenco

    Hezký den,

    Vaše objednávka by již měla být v pořádku u Vás. Děkujeme za trpělivost.

    Tým Zenco

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nespolehlivost

    Reakce obchodu Zenco

    Dobrý den Andreji,

    prosíme o podrobnější zpětnou vazbu na [email protected], děkujeme!

    Tým Zenco

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Tři týdny poté, co mi od e-shopu přišel email, že objednávku odeslal, tak stále nedorazila a ani není na cestě (nepřišlo info od Zásilkovny). Po 10 dnech jsem napsal email (doposud nebylo odpovězeno). Po 14 dnech jsem volal a bylo mi řečeno, že balík byl poškozen a musí ho poslat znovu. Zatím stále nedorazil a telefon nezvedají. Chápu, že dojde ke zdržení kvůli vysoké poptávce, ale 3 týdny je moc a nekomunikují.

    Reakce obchodu Zenco

    Hezký den,

    moc se omlouváme za komplikace s doručením Vaší objednávky a komunikací. Kvůli enormnímu množství objednávek dochází k zahlcení našeho zákaznického oddělení. Za toto se velmi omlouváme a věřte, že děláme vše, co je v našich silách.

    Děkujeme za pochopení.
    Tým Zenco

  • Nedoporučuje obchod

    • Nejlepší výběr daného zboží i ceny
    • Obchod absolutně nekomunikuje

    Před časem jsem v tomto e-shopu nakoupila a vše bylo v pořádku. Možná jsem na zboží jen čekala o několik dnů déle, ale o.k. Nevím, co se děje teď, ale je to 14 dní, co jsem si objednala a zboží hned i zaplatila převodem z účtu (téměř 900,- Kč), dodnes zboží nedorazilo. Obchod vůbec nekomunikuje, na e-maily a chaty absolutně nereaguje. Jsem velmi zklamaná. Ještě pár dnů počkám a budu to případně řešit přes banku a policii..

    Reakce obchodu Zenco

    Váženo paní Evo,

    pokud se k nám momentálně nemůžete dovolat, nereagujeme na Váš email nebo k Vám Vaše zásilka ještě nedorazila, velice se Vám tímto omlouváme a moc prosíme o strpení.

    V poslední době jsme zaevidovali enormní počet Vašich objednávek, dotazů a telefonátů. Neznamená to, že bychom na Vás zapomněli! Děláme skutečně vše, co je v našich silách a postupně všechny objednávky včetně dotazů zpracujeme.

    Děkujeme za pochopení.
    Tým Zenco.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo na skladě od jednoho do tří dnů. Od objednávky je to více než týden a nemám žádnou zprávu od obchodníka.

    Reakce obchodu Zenco

    Vážená Petro,

    moc se omlouváme za komplikace. Kvůli enormnímu nárůstu objednávek může dojít ke zpoždění dodání zásilky, informujeme o tom v mailu s potvrzením objednávky. Vaše objednávka by již však měla být v pořádku u Vás.

    Děkujeme za pochopení,
    tým Zenco

  • Nedoporučuje obchod

    • Obchod nekomunikuje, az po udani bance a oznameni na policii, zacne reagovat na chatu - ale opet jen same lzi.

    Reakce obchodu Zenco

    Vážený zákazníku,

    pokud se k nám momentálně nemůžete dovolat, nereagujeme na Váš email nebo k Vám Vaše zásilka ještě nedorazila, velice se Vám tímto omlouváme a moc prosíme o strpení.

    V poslední době jsme zaevidovali enormní počet Vašich objednávek, dotazů a telefonátů. Neznamená to, že bychom na Vás zapomněli! Děláme skutečně vše, co je v našich silách a postupně všechny objednávky včetně dotazů zpracujeme. Vaše objednávka by již však měla být v pořádku u Vás.

    Děkujeme za pochopení.
    Tým Zenco.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Podvodníci

    Už nikdy, nikdy, nikdy více neobjednám z tohoto e-shopu. Jde určitě o pěknou partu podvodníků a zlodějů. Dne 2.11.2021 jsem objednala zboží, které měli uvedeno skladem obj. č. 303025194 a zaplatila kartou, aby zboží mohli hned odeslat. 5.11.2021 mi napsali, že z důvodu velkého zájmu nemají zboží na skladě.... V mailu uvedli telefonní číslo, kam se ale nedá dovolat, na jejich stránkach v chatu taky nikdo nereaguje. Poslala jsem jim odpověď, že tedy stornuji objednávku a žádám okamžité zaslání mých peněz zpět. Jestli tak velmi rychle neučiníte, tak předám na Českou obchodní inspekci a Policii ČR, zloději zlodějští.....

    Reakce obchodu Zenco

    Vážená paní Lenko,

    v poslední době jsme vzhledem k aktuálním opatřením zaevidovali enormní počet objednávek, dotazů a telefonátů a naše zákaznické oddělení je tak přetížené. Děláme skutečně vše, co je v našich silách a postupně všechny objednávky včetně dotazů zpracováváme.

    Vaše objednávka byla stornována a peníze byly vráceny zpět na Váš účet.

    Děkujeme za pochopení.
    Tým Zenco.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Druhý den po objednávce přišla informace, že zboží bude expedováno. Po týdnu jsem obchod telefonicky kontaktoval. Odpověď byla, že zásilka je připravena k odbavení, ale je stále na skladě, protože dopravce neměl místo. Byl jsem ujištěn, že balík půjde týž den na auto. Je to dalších 24 hodin a zásilka stále není na cestě.

    Reakce obchodu Zenco

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme. Díky enormnímu množství objednávek je možné, že je zboží odesláno se zpožděním, informujeme o tom v mailu s potvrzením objednávky. Balíček by již měl být v pořádku u Vás.

    Děkujeme za pochopení,
    Tým Zenco.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Psali skladem
    • Skoro žádná komunikace

    Reakce obchodu Zenco

    Hezký den,

    vaše objednávka byla odeslána druhý den po připsání platby a objednávka by již měla být v pořádku u vás. Za případné komplikace se omlouváme.

    Tým Zenco.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • V eshopu zboží psané skladem, po týdnu mi bylo sděleno, že zboží nemají

    Reakce obchodu Zenco

    Hezký den,

    opravdu se může stát, že se zboží kvůli enormní poptávce vyprodá a k vypnutí produktu na eshopu dojde do několika minut. Rozhodně se nejedná o standardní situaci a moc se omlouváme za způsobené komplikace.

    Děkujeme za pochopení,
    Tým Zenco.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží bylo avizováno jako skladem za 1-3 dny, platila jsem předem kartou. Do dnešního dne (7 dní od objednání) ještě nedorazilo. Na emailový dotaz ohledně stavu objednávky přišel automatický email, že zboží bude předáno dopravci (email dorazil ve čtvrtek, od té doby žádné informace o předání dopravci nedorazily, stejně tak jako zboží). Na kontaktní telefon není možné se dovolat.

    Reakce obchodu Zenco

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme za komplikace. Díky enormnímu množství objednávek je možné, že je zboží odesláno se zpožděním, informujeme o tom v mailu s potvrzením objednávky. Vaše objednávka k vám vyrazila 4. 11., tedy 3 den od objednání a nyní by již měla být v pořádku u vás.

    Kvůli velkému množství objednávek dochází také k zahlcení našeho zákaznického oddělení. Za toto se také velmi omlouváme a věřte, že děláme vše, co je v našich silách.

    Děkujeme za pochopení,
    Tým Zenco.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednávka po týždni stále nebola predaná dopravcovi (objednané boli iba 2 produkty, ktoré sú na sklade)
    • Volala som na obe čísla obchodu niekoľkokrát (v časovom rozmedzí určenom na stránkach), no ani raz nezodvihli alebo zrušili telefonát

    Reakce obchodu Zenco

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme. Díky enormnímu množství objednávek je možné, že je zboží odesláno se zpožděním, informujeme o tom v mailu s potvrzením objednávky. Vaše objednávka k vám vyrazila 4. 11., tedy 3 den od objednání a nyní by již měla být v pořádku u vás.

    Kvůli velkému množství objednávek dochází k zahlcení našeho zákaznického oddělení. Za toto se také velmi omlouváme a věřte, že děláme vše, co je v našich silách.

    Děkujeme za pochopení,
    Tým Zenco.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Přišlo mi zboží úplně jiné než jsem měl objednané

    Reakce obchodu Zenco

    Dobrý den,

    moc se omlouváme za komplikace. Prosím kontaktujte nás na [email protected], kde s Vámi vyřídíme vrácení zboží.

    Tým Zenco.cz