• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Při nákupu bylo uvedeno, že požadované zboží je skladem a že druhý den bude odesláno. Zboží bylo zaplaceno při objednávce. Přesto, že jsme obdrželi potvrzení o přijetí objednávky, zboží nebylo doručeno ani po týdnu a zatím bez informace NEDORUČENO do dnešního dne. O stavu skladových zásob dodavatel rozhodně lhal.

    U tohoto prodejce si dejte pozor na dodací lhůtu, kterou uvádí nepravdivě.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Převládají smíšené pocity. Velmi příznivá cena, ale horší komunikace. Až na základě dotazu mi bylo sděleno, že platba dorazila v pořádku a dodávka bude zpožděna. To, že termín dodání se posouvá mi tak dalece nevadí, ale o přijetí platby většina dodavatelů informuje automaticky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nereagují

    Před 6i lety výborná zkušenost, nyní naopak.

  • Nedoporučuje obchod

    • Zatím nic neproběhlo. Ačkoli se mělo už montovat
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Preslo 10 dni od mojej objednavky a zatial nemam ziadne informacie o termine dorucenia. A v automatickom emaile ktory mi dosiel bol uvedeny typicky cas dorucenia 5-7 dni.
    Okrem toho som pisal k objednavke dotaz a nemam ziadnu odpoved.

    Reakce obchodu Žaluzie24.eu

    Dobrý den,
    termín dodání jsme posílali mailem, zboží dle dodacího listu bylo již doručeno.
    děkujeme za nákup.
    Tým Žaluzie24

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jediné, co funguje je objednávka a zaplacení. Poté už nic - objednáno 7. 12., druhý den zaplaceno. Přijetí platby už bohužel nikdo nepotvrdil, volala jsem, pan Petruška slíbil stav objednávky prověřit a zavolat zpět. Nezavolal, ale přišel alespoň mail (16. 12., v den, kdy bylo avizováno doručení) že objednávka byla dokončena a že mě kontaktuje dopravce. Obchod ještě velmi ochotně po telefonu přislíbil změnu doručovací adresy.
    5 dní poté volal pan Petruška, že neprošla platba objednávky (z mého účtu platba odešla, platební brána platbu potvrdila), ale přesto jsou žaluzie údajně vyrobené a budou 22. 12. doručeny. Nejsou, neozvala se ani DPD, která údajně má zásilku doručovat. Tolik zatím k obchodu.
    Zboží nemůžu hodnotit - není co :-(

    Reakce obchodu Žaluzie24.eu

    Dobrý den,
    během předvánočního času vzhledem k velké vytíženosti kurýrů je obtížné zajistit přesný termín dodání.
    Zboží již dle dodacího listu bylo doručeno.
    Děkujeme za nákup.
    Tým Žaluzie24

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dlouhá dodací lhůta. Nakonec dodal úplně jiný dodavatel. Žaluzie je o 2 cm kratší. Ovládací řetízek je neadekvátně dlouhý.

    Nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velký výběr
    • Solidní ceny

    Naprosto tragická úroveň komunikace obchodu!!! Na e-maily neodpovídají, telefon sice ano, ale stejně neplatí, na čem se dohodnete...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vůbec neuvádí koncovky žaluzií pro zašroubování, různí výrobci je mají různé, takže pak nemusí sedět na původní dírky v okně.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomukativni - těžká domluva - neberou telefony

    Reakce obchodu Žaluzie24.eu

    Dobrý den,
    dle našich výpisů hovorů s Vámi naše pracovnice mluvila a domluvila se na termín montáže. Další hovory z Vašeho čísla v registru nemáme.
    V případě potřeby pište na mail, nebo volejte. děkujeme.
    Tým Žaluzie24

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    obchod nekomunikuje so zakazníkom, tovar nedoručil a ani nevrátil peniaze

    Reakce obchodu Žaluzie24.eu

    Dobrý den,
    objednávku jsme zrušili protože ovladač který jste si vybrala výrobce kvůli čipové krizi není schopný dodat v daném termínu.
    Platbu jsme Vám vraceli na Vámi zadaný účet a banka nám platbu vrátila kvůli neexistujícímu účtu.
    Platbu jsme odeslali znovu po Vaší aktualizaci a částka je již zpět u Vás.
    Děkujeme za pochopení.
    Tým Žaluzie24

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jsem opravdu na vážkách, jestli doporučit nebo ne. Jak se říká, konec dobrý všechno dobré. Ale já už si u nich nic nekoupím, takže spíš nedoporučují.
    6.1. jsem vytvořil objednávku a vzápětí ji i zaplatil. Teprve 13.1. mi potvrdili přijetí platby (týden je opravdu dlouhá doba kdy nevíte co je s vašimi penězi) a objednávku obratem stornovali.
    Až potud bych dal 4 hvězdičky kvůli té týdenní prodlevě.
    Ale co se dělo potom s vrácením peněz, to bylo teda něco. V průběhu týdne jsem 3x slyšel v telefonu větu "platba proběhla ". 2x jsem slysel větu "zjistím a zavolám (dnes / zítra)". No, typněte si jestli zavolali... Nakonec jsem peníze dostal 27.1., takže oni je poslali 26.1.
    Možná vám 13 dní nepřijde moc, popravdě ani mě ne. Pokud by mi napsali do mailu že ty peníze pošlou do 14 dní tak bych čekal a vše by bylo v pohodě. Ale když vám po prvním nevinném telefonátu řeknou "platba proběhla " a pak už to jen opakují dokola a vy peníze pořád nemáte tak už jste nervózní. Nakonec, kdy mi paní řekla "zjistím, zavolejte si zítra ráno " mi za celý den už nezvedli telefon. Za ten den ode mě mají snad 20 nepřijatých hovorů. V takové situaci už opravdu zvažujete návštěvu policie... Naštěstí následující ráno peníze přišly.
    Takže bohužel, za toto jednání nedoporučují.
    Komunikace s obchodem je opravdu příšerná, do telefonu řeknou cokoliv jen aby se hovor ukončil.

    EDIT PO REAKCI OBCHODU

    Přečetl jsem si reakci obchodu a nyní už před nimi musím vyloženě varovat.
    Nepravdy, polopravdy, vytržené z kontextu.
    Popořadě ...
    Platební brána a proč jsem platbu asi 2x zrušil - váš e-shop umožňuje nákup v eurech, což jsem já udělal. Ovšem jaké bylo mé překvapení, když až při platbě platební bránou to po mě chtělo české koruny! Takže ano, platbu jsem stornoval, chtěl jsem platit eury. Ale vzápětí mi od vás došla zálohová faktura (světě div se) vystavená v eurech. Takže jsem eura převedl ze svého eurového účtu (lze dokázat výpisem z účtu). To, že jste platbu validovali až 13.1. si vyřiďte se svojí účetní, má účet kontrolovat častěji. Víte o tom, že existuje funkce "poslat oznámení o pohybu na účtu "? Kdybyste ji zkusili tak byste se o příchozí platbě dozvěděli hned. Tak jako já.
    Jenomže, z mého hodnocení myslím jasně vyplývá, že mě vadili až události po (!!) 13.1.
    Další věc - zakázku jste nestornovali "" po dohodě se mnou"". Storno jste mi oznámili v mailu (opět lze dokázat). Tady opravdu nechápu proč jste tuto větu napsali. Je úplně zbytečná, s mým nedoporučením nemá nic společného a lze strašně jednoduše prokázat její opak...

    Platbu jste vrátili v korunách.
    Toto je asi jediná pravdivá věta ve vaší reakci.  Jenomže já vám poslal eura z euroveho účtu (znovu - jednoduše prokážu), kdežto vy jste mi vraceli koruny na eurový účet. Moje banka mě sama kontaktovala, jestli s tím souhlasím, což jsem samozřejmě nesouhlasil. Nebudu platit za převod CZK - EUR.
    No, takže nee, neděkujte za pochopení, protože vaše zavádějící informace nepochopím.
    Jestli si ještě jednou a pomalu přečtete mé původní hodnocení tak si snad Všimnete, že mi vadila komunikace s paní na telefonu, která mi 2 týdny opakovala do telefonu, že PLATBA PROBĚHLA. Pokud máte češtinu jako mateřský jazyk tak vám přeci nemůže unikat ten minulý čas ...
    Další oblíbená věta paní na telefonu - zjistím a zítra (ještě dnes) zavolám.
    Nee, opravdu nee. Nezavolá.

    Ty peripetie s korunami a eury mě nechávali zcela chladným (tedy až do té vaší zavádějící reakce) a proto jsem to v původním hodnocení ani nezmiňoval i když vím a můžu dokázat výpisem z účtu a fakturou, že chyba byla na vaší straně. Takže nechápu proč to zmiňujete vy, když přece víte že nemáte pravdu...
    Pravděpodobně předpokládáte, že si nikdo z hodnotících nedá tu námahu s odpovědí na vaši reakci . Ano, kdyby to šlo jednoduše tak by si obchody rozmyslely reagovat takovými kydy. Ale protože je úprava hodnocení trochu komplikovaná tak si některé obchody reagují jak se jim zachce.

    Shrnutí na závěr - pokud si kdokoliv přečte negativní komentáře zde na Heuréce tak zjistí, že je to jak přes kopírák. Problémy s komunikací, podávání smyšlených informací. V jedné reakci píšete, že vaše hovory jsou nahrávané... Moje taky, takže já můžu lehce kdykoliv dokázat, co je a co není pravda.

    Reakce obchodu Žaluzie24.eu

    Dobrý den,
    Vaše objednávka byl původně k platbě přes platební bránu, tu jste ale několikrát stornoval, Vaši platbu přes účet jsme validovali 13.1 ale místo platby v CZK jste zaplatil v EUR z českého účtu. Zakázku jsme po dohodě s Vámi stornovali a peníze vrátil v CZK. Částku kterou jsme vám v CZK poslali jste odmítl a vrátil na náš účet v CZK s tím, že požadujete vrácení platby v EUR, což se také stalo 26.1 po provedení oprav od naší účetní a započtení plateb.
    Děkujeme za pochopení, Tým Žaluzie24

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • komunikace obchodu
    • délka vyřízení
    • neochota paní na objednávkách
    • podávání smyšlených informací ze strany obchodu

    Předokenní rolety:
    nedodána kompletní zakázka
    Obchod není schopen vrátit peníze za nedodané zboží

    Reakce obchodu Žaluzie24.eu

    Dobrý den,
    chybějící komponent jsme nemohli dodat kvůli jeho nedostatku v celé EU, byl vystaven dobropis a vráceny peníze.
    Děkujeme za pochopení.
    Tým Žaluzie24

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží ani přes opakovanou urgenci nedorazilo. Obchod komunikuje stylem.... proveřím a zavolám.... Ovšem ani po 5 dnech se nedočkáte žádné reakce a tak opět na další telefonickou urgenci dostanete stejnou odpověď. Již téměř měsíc je zboží kompletně zaplaceno ale dodání v nedohlednu, žádné informace o stavu objednavky obchod sám neposkytuje.

    Rozhodně nedoporučuji!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Tentokrát nejsem spokojen. Je to už několikátý nákup a tentokrát přišly některé žaluzie poškozené (takhle si balení k přepravě nepředstavuju) a jedna měla špatně nasazený řetízek, takže šla stáhnout pouze do poloviny.

    Reakce obchodu Žaluzie24.eu

    Dobrý den,
    chápeme, pošlete prosím fotky a reklamaci na [email protected] abychom ji mohli vyřešit.
    Děkujeme za pochopení.

    Tým Žaluzie24.eu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    No follow up or mail track for order, wrong delivery

    Reakce obchodu Žaluzie24.eu

    Hello,
    you received notifikation about delivery per e-mail on 10.8 and the goods has been delivered on 18.8.
    As long as we know everything wen allright.

    Thank you for shopping on Žaluzie24

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Týden po objednání a zaplacení žaluzií zjistili že žaluzie nemohou dodat a další týden trvalo vrácení peněz.

  • Nedoporučuje obchod

    • Zaměstnankyně obchodu paní Kantorová je zcela nekompetentní osoba. Arogantní. Na e-shopu se dala objednat montáž i s venkovními žaluziemi. Objednávka měla být vyřízena do 14ti dnů i s platbou předem. Skoro po týdnu byla objednávka zrušena e-shopem z důvodu vytíženosti montážních týmů a následně mi byly ještě 14dní po zrušení bezdůvodně drženy peníze

    Absolutně nedoporučuji. Pokud tedy nechcete čekat na objednávku a ani se třeba nedozvědět, že nebude vyřízena (reálně se stalo manželce při objednání vnitřních žaluzií). Paní Kantorová nejen nevychází zákazníkům vstříc, ale navíc se mi ještě vysmála, když jsem urgoval navrácení neoprávněně držených peněz.

    Reakce obchodu Žaluzie24.eu

    Dobrý den,
    vaši objednávku jsme museli kvůli přetížení našich kapacit odmítnout, o čemž jsme Vás informovali.
    Peníze byly odeslány zpět na Váš účet. Naše hovory jsou nahrávané a žádné pochybení z naší strany v rámci komunikace jsme tam neshledali.
    Děkujeme za pochopení situace v této nelehké době.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • rychlé dodání
    • cena
    • nedodržení parametrů objednávky
    • nerespektování požadavku zákazníka
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Nedostatečně zabalené - jen karton bez ochranné výplně (chyba výrobce, který zboží posílá)

    Reakce obchodu Žaluzie24.eu

    Dobrý den,

    děkujeme za upozornění. Vše necháváme balit do tvrdych katónů s vycpávkou, upozorníme výrobce na tuto zakázku.

    Váš tým Žaluzie24.