• Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Přednákupní komunikace v pořádku. Na mé dotazy bylo brzo a dostatečně odpovězeno.
    • Cena
    • Široká nabídka (sice neměli blackouty na okno co jsem chtěl, ale to je prostě dané omezením daného okna, ne obchodu)
    • Bohužel hodnocení (a výsledné nedoporučení obchodu) dosti ovlivňuje to, že zboží přišlo očividně už vizuálně poškozené. Konkrétně na horní přední části byl viditelný hluboky škrábanec,v podstatě rýha. Nejde o funkční poškození, to je třeba zdůraznit. Tedy roletu lze použít. Ovšem je to dosti vizuální poškození a prostě to "bije do očí". Balení bylo v pořádku, nikterak poškozené. K rozbalení jsem se dostal bohužel až o 4 dny později, dříve nebyl čas (asi chyba, ve výsledku by to ale asi nezměnilo nic..). Při rozbalovaní jsem použil ruce a obyč řezák na papír na izolepy, kterýmy to bylo oblepeno. To vše opatrně, protože v mém zájmu opravdu není si hned novou věc poškodit. Hned jak jsem zjistil poškození, tak jsem poslal mail na obchod dle jejich postupu co mají na stránkách uvedeno, včetně celkem podrobných fotek (rád bych je zde přidal, bohužel nejde nebo nevím jak). Obchod reagoval o s tím, že nejprve bere v potaz, aby pak následně reagoval, že dle fotek vyhodnotili, že jsem si to při rozbalování udělal sám a že tím reklamační řízení ukončují. Na můj dotaz na základě čeho tak usoudili odpověděli, že "vzhledem k balícím procesu a kontrole kvality není možné poškození, které uvádíte". Vzhledem k délce a šířce a i hloubce dané rýhy opravdu netuším, jak si představují, že jsem to rozbaloval a čím bych dané rýhy dosáhl. Nehledě na to, že kdybych to škrábl, tak to vezme i barvu. Což ale nevzalo, naopak to vypadá jako prostě už od výroby kdy ten pokladový povrch byl poškozený, barva je přesto "nanesena" homogenně . Bohužel jde o klasické "tvrzení proti tvrzení", tedy řešení je prostě to akceptovat. Svědomí však mám čisté a mrzí mne, že si myslí, že bych to poškodil a pak vracel s tím, že za to nemohu. To by mne u rolety za 1500Kč opravdu nestálo za to. Věřim, že roleta bude bezproblémově fungovat,ale vzhledem k výše uvedenému jednání nemohu doporučit.

    Reakce obchodu Žaluzie24.eu

    Dobrý den,
    chápeme vaši reakci, nicméně ze zaslaných fotografií nám orpavdu výrobce reklamaci zamítl jako neoprávněnou, neboť k poškození nedošlo při výrobě ani balení.
    Na bezproblémový chod tyto škrábance profilu nemají žádný vliv.
    Děkujeme za pochopení.
    Tým Žaluzie24

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Nesprávne uvedené údaje o montážy v Sk

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod vůbec nereagoval na objednávku.

    Reakce obchodu Žaluzie24.eu

    Dobrý den,
    objednávku je nutné zaplatit, poté se vyřizuje. Do dnešního dne zaplacena z Vaší strany nebyla.

    Děkujeme za pochopení.
    Tým Žaluzie24

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dodací lhůta katastrofa.

    Reakce obchodu Žaluzie24.eu

    Dobrý den,
    chápeme, že Váš termín byl delší, ale objednal jste zboží v rámci zimní odstávky výrobce - na tuto skutečnost jste byl upozorněn při objednávce.
    Děkujeme za pochopení.

    Tým Žaluzie24

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Byl jsem odmitnut, protože nezasilaji na dobírku.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    marně čekám , zatím zboží nepřišlo.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nekvalitní výroba-různá délka žaluzií

    Reakce obchodu Žaluzie24.eu

    Dobrý den,

    v případě že máte reklamaci na dodané zboží, tak ji prosím pošlete mailem s popisem, vyřešíme ji u výrobce žaluzií.
    Děkujeme za pochopení.
    Tým Žaluzie24

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku jsem zadala z důvodu,rychleho dodání.Již po zaplacení mi bylo zděleno,že obj.bude mít zpoždění.Což beru jako nekalé obchodní jednání.Tuto informaci měli sdělit pri přijetí objednávky.

    Reakce obchodu Žaluzie24.eu

    Dobrý den,
    vzhledem k tomu, že se zboží vyrábí na míru u výrobce zjistíme opravdu přesný termín až po zadání do výrobního systému. Aktuálně mají výrobci vzhledem ke koronasituaci omezené kapacity a termíny u některých produktů se můžou prodloužit.
    Termín jsem Vám ihned zasílali, mohla jste objednávku zrušit, vrátili bychom Vám obnos na účet.
    Děkujeme za pochopení.
    Tým Žaluzie24

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velmi dlouhé čekací lhůty, ač maji na stránkách kratší termíny..
    • Ve slíbený termín zboží nedorazilo a z obchodu se mi již nikdo neozval..

    Reakce obchodu Žaluzie24.eu

    Dobrý den,
    informaci o termínu jsme posílali 30.10, dle výpisu kurýrní služby je zboží již dodáno.
    Termín byl delší o 4 dny, jistě chápete že v aktuální situaci koroviru není úplně jednoduché výrobně i logisticky zboží dodat.
    Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obrovske zpozdeni zasilky, ktere jsem se dozvedel az po zaplaceni zbozi.

    Reakce obchodu Žaluzie24.eu

    Dobrý den,
    objednávka byla přijata 12.10, poté jsme Vás informovali 14.10 o expedici, která je plánovaná na 26.10 kdy bylo také zboží vyexpedováno.
    Produkt Cetta 35, který jste si objednal má termín dodání 10 pracovních dní, dle nás je tedy v pořádku.

    Děkujeme za pochopení, v aktuální kovidové situaci při věeškerých možných omezeních je výroba a dodání produktu na míru poměrně náročná záležitost, věříme že toto oceníte.
    Děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Dodávka trvala poměrně dlouho. Přišlo pak jiné než objednané zboží. Po úpravě se vrátilo s fleky, které dodavatel odmítl řešit.

  • Nedoporučuje obchod

    Nemůžu hodnotit, zboží nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • delší termín dodání
    • špatně nandané fixační kolíky na vodícím silonu
    • chybějící držák řetízku
    • chybně označené žaluzie v balení
    • odmítnutí zaměření a montáže z důvodu přetížení firmy
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dodané zboží neodpovídalo nabízenému na webové stránce.
    Při snaze o řešení skončila komunikace bez vysvětlení po jednom mailu a telefonátu, pak přestali zvedat telefony.
    Znalosti řešení Somfy chabé a nezakládající se na pravdě.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Je to moje první objednávka, takže žádné zkušenosti až na jednu, trvá to moc dlouho.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychlost dodání bez montáže
    • Jedna žaluzie dorrazila zlomená, komponenty na držení neúplné. Po reklamaci - dodání komponent až á za 20 dnů. V dnešní době zoufalost .
    • Příště bych si již neobjednal.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • cena
    • rychlost dodání
    • otravný konfigurátor (neustálé zadávání stejných údajů)
    • nedostatečná komunikace

    Potřeboval jsem do již zaplacené objednávky doplnit zapomenuté podložky (za cca 50 Kč) - byl jsem odkázán na novou objednávku. Teprve po dotazu proč to nejde doplnit a informaci o možném zrušení objednávky to šlo. Proč ne rovnou?

    Tragická komunikace obchodu. Poslal jsem špatně doplatek - žádná informace, že chybí, zjistil jsem po nějaké době sám. Po zaplacení jsem poslal e-mail s omluvou - žádná odpověď?!?

    Žaluzie ok, jen jednu jsem si musel "dovyrobit" - špatně provléknutý silonový vlasec a navlečený řetízek.

    Shrnuto: se žaluziemi jsem spokojen, s přístupem obchodu k zákazníkovi ne, příště bych objednal jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • prehledny konfigurator
    • cena
    • nedodrzeni terminu uvedeno na eshopu
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhá dodací lhůta

    objednala jsem 2 žaluzie jedna byla dejší a druhá má horní rám prohnut

  • Nedoporučuje obchod

    Dobrý den,
    reakce je jednoduchá, potřeboval jsem žaluzie s montáží. S ohledem na vytíženost mi nebylo sděleno zda je to možné vůbec nebo případně kdy. Inu na to se těžko reaguje. Podobný přístup jsem nezažil, zejména když nabízíte montáž po celé republice...