Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Moje zkušenost s firmou Žaluzie 24 je naprosto příšerná. Popravdě řečeno, jsem horší chování k zákazníkovi ještě nezažil. V červenci 2019 mi namontovali garážová vrata na míru. Během používání se začaly objevovat problémy, při zavírání vrat. Vrata se zadrhávala a následně nekontrolovatelně padala dolů (jelikož máme děti a psa, jejich používání se stalo téměř nebezpečným). Dále přestalo na vratech fungovat zabezpečení před dovřením přes překážku, dělala problémy i při navíjení nahoru a pravidelně vyhazovala jistič, který následně zničila. Na začátku května 2020 jsme vrata reklamovali, po několika návštěvách nebyla firma schopná vadu odstranit a vymlouvala se na to, že k nám není schopna dostat technika výrobce, který by vadu odstranil. Dohodli jsme se tedy na odstoupení od smlouvy, když jsme od smlouvy odstoupili, firma absolutně přestala komunikovat, neodpovídala na emaily, nebrala telefony. Až po dlouhé době se ozvali, vrata odmontovali a odvezli. Přitom se strašně divili, že požadujeme vrácení celé pořizovací částky, když jsme vrata skoro rok používali. Co následovalo potom, bylo neskutečné. Při odstoupení od smlouvy z důvodů, že prodejce není schopen odstranit závada, má prodejce ze zákona max. 14 dní na vrácení peněz. My na peníze čekali přes dva měsíce, přičemž jsme měli garáž bez vrat. Opět firma neodpovídala na emaily a nezvedala telefony. Když jsem se konečně dovolal (musel jsem použít jiná telefonní čísla) zaměstnanci se vymlouvali na majitele pana Petrušku, že je u moře, že má podklady na stole v zamčené kanceláři, že je jediný kdo může poslat peníze, nakonec jsem se dokonce dozvěděl, že je Covid a mají jiné starosti. Co jsem s firmou Žaluzie 24 zažil se zde ani nedá celé pospat, nepříjemné chování jejich zaměstnanců, neochota problém řešit, nemožnost se spojit s majitelem atd. Opravdu nikomu nedoporučuji. Dávám zde dokonce k dispozici svůj soukromý email: [email protected] Po dohodě Vám mohu dát svoje telefonní číslo a poslat videa chodu vrat, která jsem si dělal, případně zodpovědět dotazy. Takže za mě s touto firmou už nikdy více.

  • V listopadu 2019 jsme u obchodníka zakoupili screenovou roletu. Při montáži jsme postupovali podle pokynu produktu za pomoci elektrika. Screenova roleta ale po zapnuti se stáhla na 10 cm a pak se zablokovala a neposouvá se ani nahoru ani dolu. Montáž proběhla v polovině prosince. Od poloviny prosince kontaktujeme dodavatele a žádáme o provedení technické kontroly z jejich strany. Dodavatel odmítá přijmout reklamaci  a zkontrolovat, zda se jedna o vadu výrobku a dostavit se na místo pro kontrolu. Důvodem k tomu je že jsme neobjednali montáž od dodavatele, jako službu, která nebyla podmínkou při koupi zboží. Opravdu nikomu nedoporučuji nic tady objednávat. A doufám, že při řešení pomůže ČOI.

  • Chcem sa ospravedlniť za môj komentár zo dňa 18.03.2013.
    Môj názor vznikol omylom, nakoľko som si neprešiel SPAM.
    Tam bolo potvrdenie objednávky. Dostal som novú objednávku a úhrada bola vykonaná.
    Ešte raz - môj minulý komentár beriem späť.