Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Karty byly už použity

    Reakce obchodu YourGames.cz

    Vážený zákazníku,

    moc nás mrzí, že jste nás nekontaktovala ohledně nefunkčního aktivačního klíče. Do dnešního dne nám nedorazil žádný e-mail ani reklamace ohledně nefunkčního digitálního produktu.

    U objednaného digitálního produktu je nemožné, aby byl nefunkční nebo použitý. Jedná se totiž o velmi specifický produkt. A jelikož jste v minulosti nikdy nebyla schopna dodat potřebné podklady k reklamaci tohoto digitálního produktu, o to více tato recenze ztrácí svou hodnotu.

    Uniká nám tedy podstata této negativní recenze a o to více nás mrzí, protože jste náš dlouholetý zákazník.

    Osoba zodpovídající za správu těchto recenzí odmítla tuto recenzi pozměnit, i přestože jsme dodali všechny podklady, které naše tvrzení podporují. Nadále bude tato recenze neoprávněně ovlivňovat hodnocení naší společnosti.

    S přátelským pozdravem,
    za společnost YourGames.cz
    specialista v péči o zákazníky
    Tomáš Kunčický

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • alespoň reagují na e-mail (dokonce o svátcích)
    • nakonec vrátili peníze (což by ale měla být samozřejmost)
    • klamavá informace ohledně lhůty dodání (ihned na e-mail)
    • nedodržování vlastních obchodních podmínek
    • nedodání objednaných klíčů

    Objednáno 14 Steam klíčů, kde je u všech uvedeno "Dodání ihned na e-mail po přijetí platby". Objednáno v den D a platba provedena okamžitou platbou převodem na účet. Bohužel žádné kódy nedorazily.

    D+3: Můj první mail s dotazem na stav objednávky. Rychlá odpověď s vysvětlením velké rozmanitosti objednávky.
    D+6: Můj druhý mail s výzvou k dodání klíčů, nebo vrácení peněz.
    D+9 (svátek): Odpověď s dotazem na číslo mého účtu. Asi je velký problém si ho vyjet z přijatých plateb. Zároveň proběhlo zrušení objednávky, takže už nebyla možnost ji reklamovat.
    D+11: Odpověď s potvrzením vrácení peněz.
    D+14: Můj další mail s připomenutím.
    D+16 (svátek): Odpověď s tvrzením, že budou vráceny další pracovní den.
    D+18: Konečně vráceny peníze.

    Obchod nedoporučuji. Byla to pro mě jen ztráta času a spousta nervů.
    Pokud budete chtít zkusit, zda to zvládnou bez technických problémů jen s jedním klíčem, tak doporučuju platbu kartou, ať kdyžtak můžete požádat o chargeback.

    Reakce obchodu YourGames.cz

    Vážený zákazníku,

    moc se omlouváme za všechny nepříjemnosti, které jsme Vám způsobili.

    Jak píšete, tak se snažíme vyhovět zákazníkům vždy, když to jen jde.

    Bohužel jsme v době Vaší objednávky evidovali interní problém s doručováním větších objednávek, což nás samozřejmě neospravedlňuje.

    I tak jsme se snažili aktivně problém vyřešit, což jste také sám zmínil.

    Ještě jednou se Vám omlouváme a nyní Vám s jistotou můžeme říci, že se taková věc nebude opakovat.

    S přátelským pozdravem,
    za tým YourGames.cz
    Robert Šuman

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouhé čekání na odpověď obchodu. Po zaplacení objednávky dorazil e-mail o neuhrazené objednávce.

    Reakce obchodu YourGames.cz

    Vážený zákazníku,

    první zprávu od Vás evidujeme 18. ledna 2024 a ještě ten den na ni bylo odpovězeno.

    Hned jak jsme se dozvěděli, že s Vaší objednávkou je něco v nepořádku, tak Vám byly téměř okamžitě navráceny finanční prostředky.

    Je nám líto, že tato situace vyústila v negativní recenzi.

    Věříme, že příště bude vše podle Vašich představ.

    S přátelským pozdravem,
    za tým YourGames.cz
    Robert Šuman

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Trvalo dva dny než mi přišly aktivační kódy ke kartě. A to i přes urgence na mail.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic

    Po zaplacení mi přišel nefunkční klíč ke hře. I přes několikanásobné urgence obchod nereaguje, takže jsem byl okraden. Nedoporučuji!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nenašel jsem žádné vady na myši.
    • Lze se snadno přehlédnout a zakoupit použité zboží, kdy se pak prakticky z dokumentů ani nedá zjistit, že jste si koupili použité zboží.
    • Opravdu tragická podpora.
    • Nepravdivé informace na webu(dřívější čas v případě objednání PPL) - na podpoře mi psali, že mi to zítra nejspíše nepřijde. Důvod v negativu níže.
    • Objednal jsem si dopravu přes PPL, ale prodejce použil Zásilkovnu - cenu za dopravu nezmění.
    • Dle podmínek reklamace nepříliš seriózní jednání.

    Mám velice rozpolcené myšlenky. Abych nezatajoval, tak s obdrženým zbožím jsem momentálně plně spokojený - supr cena.. Na zboží nevidím opotřebení a myš funguje jak má, kdy snad to tak zůstane. Dále mám vesměs z části konkurenční e-shop, takže mnohé situace chápu... Ať je to ojedinělé(bohužel z recenzí + jednání prodejce tomu příliš nevěřím), tak chápu, že na webu byla chybná informace o zítřejším doručení při objednání PPL - i když jsem opravdu chtěl zboží v pátek resp. proto jsem nezrušil objednávku. Stejně tak chápu ojedinělé zaslání přes jiného dopravce + cenu dopravce bez snížené změny a že zboží přišlo o dost později(důvod dopravce, i když zde je to sporné).
    Na druhou stranu jsem ve výsledku zažil asi tu nejhorší komunikaci s prodejcem v mém životě, kdy jsem při čekání na zboží hořce litoval nákupu na e-shopu! V ten moment bych připlatil i za vyšší cenu nové myšky a obával jsem se, co mi vlastně přijde! Cítil jsem z komunikace nepříliš seriózní jednání plného zatajení a prodlužován bez nějaké omluvy, kdy je hezké nabízet mi 24 měsíční záruku, která je dle latentních podmínek opravdu prasácká. Při prvním dotazu na důvod reklamace + jak dlouho měl myš první kupující jsem se ráno před odesláním dozvěděl, že zboží mi asi zítra nepřijde(důvod jsem se dozvěděl po odeslání resp. změna dopravce) +, že jí dotyčný měl pár týdnů(?.. Přeci jen to může znamenat dva týdny až dva měsíce). Hnedka jsem odpověděl, co to znamená pár týdnů + znova jsem se zeptal na důvod reklamace. Odpověděli mi POZDĚ následující den již po odeslání, že důvod reklamace už již není možný dohledat, kdy na těch ,,pár týdnů) vlastnění myšky prvním majitelem mi neodpověděli. Při třetím dotazu jak je možné nedohledat dané informace, když vědí, že jí ten dotyčný měl pár týdnů(?) + existuje nějaká komunikace, tak mi už vůbec neodpověděli.

    Jestli chcete dané zboží bez komunikace, tak asi doporučuji, i když nevěřím v jejich tzv. automatizovaný sklad - už jen z recenzí. Pokud chcete jistotu, tak doporučuji se podívat jinam, protože komunikace s prodejcem je za trest a vesměs vrácení zboží je pro ně zisk.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychlé vrácení peněz, ale musela jsem se sama doptávat.
    • Zboží neměli skladem, přestože na e-shopu šlo objednat. Peníze sice vrátili obratem, ale až když jsem se po týdnu pídila, proč ještě objednávku neodeslali.

    Reakce obchodu YourGames.cz

    Vážený zákazníku,

    stále se snažíme zlepšovat naše služby pro naše zákazníky.

    Litujeme, že jsme u Vaší objednávky ihned nepostřehli problém se skladovou zásobou.

    I přesto děkujeme za recenzi a věříme, že nám i navzdory této zkušenosti v budoucnu dáte další šanci.

    S přáním hezkých vánočních svátků,
    za tým YourGames.cz
    specialista v péči o zákazníky
    Robert Šuman

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Klíč hry na GOG, jenže pokud bych si klíč zakoupila právě tam, bylo by to o dost levnější.

    Reakce obchodu YourGames.cz

    Vážený zákazníku,

    velmi nás mrzí negativní recenze našeho obchodu. Co se týče ceny, snažíme se, abychom pro vás, naše zákazníky, byli vždy nejlevnější volbou mezi konkurencí.

    Kdybyste provedla nákup přes oficiální stránky GOG, vyšlo by Vás to téměř o 100 % dražší.

    U této recenze nám tedy uniká její negativní podstata.

    S přátelským pozdravem,
    za tým YourGames.cz
    specialista péče o zákazníky
    Robert Šuman

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Opravdu hrozná komunikace. Nelze se dovolat a na zprávy nepodepisují. Přes měsíc čekám na objednávku a nelze se s nikým spojit.

    Reakce obchodu YourGames.cz

    Vážený zákazníku,

    mrzí nás, že jste museli na objednávku čekat tak dlouho. První zprávu od Vás bohužel evidujeme až 3.12.2023 (dnes Vám bylo odpovězeno, kvůli vánočnímu náporu). Jelikož nebyl při platbě zadán správný variabilní symbol, tak se objednávka nemohla automaticky vyřídit a zaslat ihned k Vám.

    Je nám líto, že jste nám nedali šanci situaci prvně vyřešit a musela přijít negativní recenze.

    Nyní čekáme na Vaši odpověď a situaci hodláme ihned dořešit k Vaší maximální spokojenosti.


    S přátelským pozdravem,
    za tým YourGames.cz
    specialista v péči o zákazníky
    Robert Šuman

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po několika týdnech zaplacené objendavky elektronické licence která měla dorazit ihned stále nic nedošlo

    Po několika týdnech zaplacené objendavky elektronické licence která měla dorazit ihned stále nic nedošlo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Naprosto příšerná zákaznická podpora, ještě jsem si hru nezahrála
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Přišel použity klíč a reklamace neuznali chtěli skeny které jsem jim poslala.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Zjevně použité zboží bez předchozího upozornění v nabídce eshopu , nedoporučuji cokoliv kupovat od tohoto prodejce . Nesnažil jsem se o refund , z důvodu obavy ztráty zboží i peněz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kód byl již uplatnen hned sem žadala nový kód ale musela sem Zadat reklamaci při cemž budu čekat až měsíc hlavně ze me peníze mají takže nedoporučuji. Za mě klamavy obchod

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    ZboI nebylo funkční a návrat tez

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Bleskové dodání - do druhého dne !!! Gratuluji !!!
    • Ačkoliv jsem již měl vyplněné pole PŘEPRAVA ZÁSILKY, tak náhle zmizelo, musím proto text vyplnit zde - dal jsem jen 1 hvězdičku: Ačkoliv byla elektronika přepravována v krabici vyplněné vzduchovými sáčky, tak tyto chránily pouze dvě strany videokamery, protože ta byla umístěna v jednom z rohů, a tudíž ze dvou zbylých stran náchylná k poškození, zejména s přihlédnutím k tomu, že zásilka nebyla označena jako FRAGILE (křehké zboží !!

    Zásadně neodpovídám na debilní otázku, zda Obchod doporučuji nebo nedoporučuji svým známým !! Nikdy jsem to nedělal, a ani nikdy dělat nebudu !! Je na každém, jak se sám rozhodne, stejně jako v životě obecně. Doporučení druhých mně naprosto nezajímá... nikdy si podle toho nic nevybírám a ani se podle toho nerozhoduji... Nejsem stádní typ.
    Bohužel, váš dotazník bez tohoto nevyplněného pole nelze odeslat - takže vám zaškrtávám NEDOPORUČUJI ! Nastavili jste si to tak sami !

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá reklamace a prodávají dárkové karty co nefungují v ČR