Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vse v poradku. Doruceno rychle. Kvalita OK.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Perfektní,výborná služba.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Objednávala jsem zde zboží již několikrát a vždy jsem byla 100% spokojená

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Karta přišla v pořádku a včas.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost a jednoduchost vyřizování objednávky.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • super cena za hodinky

    Po objednání jsem si přečetl recenze na tento obchod a začal jsem mít obavy, zda mi hodinky dorazí. Ale musím napsat, že vše v pořádku. Relativně rychle vyřízeno (na to, že expeduje robot, tak tam byla den prodleva, ale vážně to nevadí). Takže nevím jak je to u tohoto prodejce s klíčema do her, ale hodinky bez problému!

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlé dodání

    rychlé dodání velký výběr

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Objednávala jsem pro vnučku, rychle došla zakázka, placení bez problémů. Děkuji

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Rychlost doručení

  • Doporučuje obchod

    100 %

    S obchodem jsem spokojený. Výrobek přišel do dvouch pracovních dní.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Karty byly už použity

    Reakce obchodu YourGames.cz

    Vážený zákazníku,

    moc nás mrzí, že jste nás nekontaktovala ohledně nefunkčního aktivačního klíče. Do dnešního dne nám nedorazil žádný e-mail ani reklamace ohledně nefunkčního digitálního produktu.

    U objednaného digitálního produktu je nemožné, aby byl nefunkční nebo použitý. Jedná se totiž o velmi specifický produkt. A jelikož jste v minulosti nikdy nebyla schopna dodat potřebné podklady k reklamaci tohoto digitálního produktu, o to více tato recenze ztrácí svou hodnotu.

    Uniká nám tedy podstata této negativní recenze a o to více nás mrzí, protože jste náš dlouholetý zákazník.

    Osoba zodpovídající za správu těchto recenzí odmítla tuto recenzi pozměnit, i přestože jsme dodali všechny podklady, které naše tvrzení podporují. Nadále bude tato recenze neoprávněně ovlivňovat hodnocení naší společnosti.

    S přátelským pozdravem,
    za společnost YourGames.cz
    specialista v péči o zákazníky
    Tomáš Kunčický

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • alespoň reagují na e-mail (dokonce o svátcích)
    • nakonec vrátili peníze (což by ale měla být samozřejmost)
    • klamavá informace ohledně lhůty dodání (ihned na e-mail)
    • nedodržování vlastních obchodních podmínek
    • nedodání objednaných klíčů

    Objednáno 14 Steam klíčů, kde je u všech uvedeno "Dodání ihned na e-mail po přijetí platby". Objednáno v den D a platba provedena okamžitou platbou převodem na účet. Bohužel žádné kódy nedorazily.

    D+3: Můj první mail s dotazem na stav objednávky. Rychlá odpověď s vysvětlením velké rozmanitosti objednávky.
    D+6: Můj druhý mail s výzvou k dodání klíčů, nebo vrácení peněz.
    D+9 (svátek): Odpověď s dotazem na číslo mého účtu. Asi je velký problém si ho vyjet z přijatých plateb. Zároveň proběhlo zrušení objednávky, takže už nebyla možnost ji reklamovat.
    D+11: Odpověď s potvrzením vrácení peněz.
    D+14: Můj další mail s připomenutím.
    D+16 (svátek): Odpověď s tvrzením, že budou vráceny další pracovní den.
    D+18: Konečně vráceny peníze.

    Obchod nedoporučuji. Byla to pro mě jen ztráta času a spousta nervů.
    Pokud budete chtít zkusit, zda to zvládnou bez technických problémů jen s jedním klíčem, tak doporučuju platbu kartou, ať kdyžtak můžete požádat o chargeback.

    Reakce obchodu YourGames.cz

    Vážený zákazníku,

    moc se omlouváme za všechny nepříjemnosti, které jsme Vám způsobili.

    Jak píšete, tak se snažíme vyhovět zákazníkům vždy, když to jen jde.

    Bohužel jsme v době Vaší objednávky evidovali interní problém s doručováním větších objednávek, což nás samozřejmě neospravedlňuje.

    I tak jsme se snažili aktivně problém vyřešit, což jste také sám zmínil.

    Ještě jednou se Vám omlouváme a nyní Vám s jistotou můžeme říci, že se taková věc nebude opakovat.

    S přátelským pozdravem,
    za tým YourGames.cz
    Robert Šuman

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • široký sortiment, okamžitá dostupnost

    žádné

    Reakce obchodu YourGames.cz

    Vážený zákazníku,

    moc si vážíme Vaší pozitivní zkušenosti s naším obchodem.

    Přejeme Vám, abyste si zakoupené DLC užíval na plno.

    S přátelským pozdravem,
    za tým YourGames.cz
    Robert Šuman

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouhé čekání na odpověď obchodu. Po zaplacení objednávky dorazil e-mail o neuhrazené objednávce.

    Reakce obchodu YourGames.cz

    Vážený zákazníku,

    první zprávu od Vás evidujeme 18. ledna 2024 a ještě ten den na ni bylo odpovězeno.

    Hned jak jsme se dozvěděli, že s Vaší objednávkou je něco v nepořádku, tak Vám byly téměř okamžitě navráceny finanční prostředky.

    Je nám líto, že tato situace vyústila v negativní recenzi.

    Věříme, že příště bude vše podle Vašich představ.

    S přátelským pozdravem,
    za tým YourGames.cz
    Robert Šuman

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Už podruhé během dvou měsíců jsem řešila, že objednávka byla zaplacená a zboží dorazilo až po 3- 5 dnech. Vše potvrzené, s platbou žádné problémy a stejně člověk musí čekat tak dlouho.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Trvalo dva dny než mi přišly aktivační kódy ke kartě. A to i přes urgence na mail.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Vše přišlo druhy den .100% spokojenost

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic

    Po zaplacení mi přišel nefunkční klíč ke hře. I přes několikanásobné urgence obchod nereaguje, takže jsem byl okraden. Nedoporučuji!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nenašel jsem žádné vady na myši.
    • Lze se snadno přehlédnout a zakoupit použité zboží, kdy se pak prakticky z dokumentů ani nedá zjistit, že jste si koupili použité zboží.
    • Opravdu tragická podpora.
    • Nepravdivé informace na webu(dřívější čas v případě objednání PPL) - na podpoře mi psali, že mi to zítra nejspíše nepřijde. Důvod v negativu níže.
    • Objednal jsem si dopravu přes PPL, ale prodejce použil Zásilkovnu - cenu za dopravu nezmění.
    • Dle podmínek reklamace nepříliš seriózní jednání.

    Mám velice rozpolcené myšlenky. Abych nezatajoval, tak s obdrženým zbožím jsem momentálně plně spokojený - supr cena.. Na zboží nevidím opotřebení a myš funguje jak má, kdy snad to tak zůstane. Dále mám vesměs z části konkurenční e-shop, takže mnohé situace chápu... Ať je to ojedinělé(bohužel z recenzí + jednání prodejce tomu příliš nevěřím), tak chápu, že na webu byla chybná informace o zítřejším doručení při objednání PPL - i když jsem opravdu chtěl zboží v pátek resp. proto jsem nezrušil objednávku. Stejně tak chápu ojedinělé zaslání přes jiného dopravce + cenu dopravce bez snížené změny a že zboží přišlo o dost později(důvod dopravce, i když zde je to sporné).
    Na druhou stranu jsem ve výsledku zažil asi tu nejhorší komunikaci s prodejcem v mém životě, kdy jsem při čekání na zboží hořce litoval nákupu na e-shopu! V ten moment bych připlatil i za vyšší cenu nové myšky a obával jsem se, co mi vlastně přijde! Cítil jsem z komunikace nepříliš seriózní jednání plného zatajení a prodlužován bez nějaké omluvy, kdy je hezké nabízet mi 24 měsíční záruku, která je dle latentních podmínek opravdu prasácká. Při prvním dotazu na důvod reklamace + jak dlouho měl myš první kupující jsem se ráno před odesláním dozvěděl, že zboží mi asi zítra nepřijde(důvod jsem se dozvěděl po odeslání resp. změna dopravce) +, že jí dotyčný měl pár týdnů(?.. Přeci jen to může znamenat dva týdny až dva měsíce). Hnedka jsem odpověděl, co to znamená pár týdnů + znova jsem se zeptal na důvod reklamace. Odpověděli mi POZDĚ následující den již po odeslání, že důvod reklamace už již není možný dohledat, kdy na těch ,,pár týdnů) vlastnění myšky prvním majitelem mi neodpověděli. Při třetím dotazu jak je možné nedohledat dané informace, když vědí, že jí ten dotyčný měl pár týdnů(?) + existuje nějaká komunikace, tak mi už vůbec neodpověděli.

    Jestli chcete dané zboží bez komunikace, tak asi doporučuji, i když nevěřím v jejich tzv. automatizovaný sklad - už jen z recenzí. Pokud chcete jistotu, tak doporučuji se podívat jinam, protože komunikace s prodejcem je za trest a vesměs vrácení zboží je pro ně zisk.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost o