Přihlásit se a přidat recenzi
  • Doporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Vrátili peníze za vrácené-nevyhovující zboží
    • Poslali zboží, které jsem objednal
    • dlouhá dodací lhůta - týden
    • tři týdny jsem čekal na vrácení peněz
    • nelze se dovolat na telefonni kontakt, reklamace jen přes jejich formulář na internetu, tam to ale celkem funguje

    Pomalý obchod, jinak ale asi mohu doporučit.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Dobrá komunikace a rychlé dodání

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    rychlé, bezproblémové doručení

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Krásné a celkem i kvalitní zboží, v porovnání s cenou naprosto špičkové. Nakupuji pravidelně.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    rychlost, cena

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Krásné kvalitní zboží, rychlost dodání

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Spolehlivé,hezké veci

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Za mě, super rychlé,zatím jsem objednávala jen tričko, ale spokojenost.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé dodání super
    • Šaty přišly s velkým zpožděním, byly hrozné. Na vrácení peněz jsem taky čekala déle než slibovali.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Doručení OK

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Super balíček vonel

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Krásné plavky, ještě hezčí než na obrázku.
    Materiál vypadá kvalitně.
    Byla jsem mile překvapena.
    Můžu jen doporučit.

    • Dlouha dodaci doba
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Strasne Dlouhá doba dodáním

    Reakce obchodu You Nice

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Vaši objednávku jsme zde prověřili a součástí Vaší objednávky bylo zboží, kde avizovaná doba dodání činila 10-14 pracovních dní. Vaše objednávka Vám byla doručena 8 dní po objednání, tudíž termín byl splněn nad rámec uvedené doby.


    Hezký den
    Tým YOUNICE

  • Nakupovala jsem zde poprvé a nevím jestli chci někdy opakovat, protože mi přišlo špinavé spodní prádlo

    Reakce obchodu You Nice

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost s objednaným zboží. Zboží vždy před odesláním pečlivě kontrolujeme, nicméně je možné, že se jednalo o ojedinělou situaci a zboží se zaprášilo. Na emailovou adresu jsme Vám zaslali postup pro bezplatné vrácení zboží. Pevně věříme, že se tato situace nebude opakovat.


    Hezký den
    Tým YOUNICE

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi ještě nedorazilo

    Reakce obchodu You Nice

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost s delší dobou dodání. Vámi objednané zboží bylo na cestě z našeho externího skladu a k zítřejšímu dni Vám bude doručeno. Na základě delšího termínu dodání jsme se s Vámi telefonicky spojili a nabídli Vám kompenzační slevu na případný příští nákup.


    Mějte hezký den
    Tým YOUNICE

  • Doporučuje obchod

    100 %

    vše super,krásný zboží,doporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • na e-mail zatím odpověděli do druhého dne
    • Zásilka mi nedošla
    • Žádné informace o tom jak je na tom zásilka - zda má zpoždění, proč má zpoždění
    • Nemožné dovolat se na informační linku
    • Nevrátili mi peníze v 14 denní lhůtě - budu zatím řešit

    Objednávala jsem si 24. ledna boty, které nebyly skladem. Počítala jsem tedy s delší doručovací dobou. Po cca 14 dnech jsem stále neměla žádné informace o své zásilce. Zavolala jsem na infolinku, kam jsem se dovolala asi po třetím pokusu. Zde mi bylo řečeno, že zásilka má zpoždění kvůli jejich dodavateli, ale do konce týdne bude doručena na mou adresu. Počkala jsem do konce týdne a tak se nestalo.
    Opět jsem se snažila dovolat na infolinku, ale po asi 24 pokusech jsem snažení vzdala a napsala e-mail. Do druhého dne mi bylo odpovězeno, že se zásilka pohřešuje na depu. Objednávku jsem tedy zrušila, s těmi všemi výmluvami a nulové informovanosti jsem nechtěla aby mi někde ležely peníze. Objednávka byla zrušena a slibovali vrácení peněz do 14 dní, to se nestalo. Budu tedy ještě urgovat o vrácení svých peněz. Přijde mi to jako absolutní skandál takhle doručovat zásilky a neinformovat o stavu objednávky. Stačil by jenom obyčejný e-mail: "Omlouváme se, vaše zásilka má zpoždění z důvodu ..." Hned by to bylo pro zákazníka příjemnější než jenom hrobově mlčet.
    Musím ale dodat že toto byl můj druhý nákup. V prvním nákupu jsem si objednávala na dobírku a vše došlo v pořádku a byla jsem spokojená. Nevím proč nastal najednou takový úpadek a musím myslet a řešit takového věci.

    Reakce obchodu You Nice

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Vaši objednávku jsme zde prověřili a o stavu Vaší objednávky jsme Vás informovali telefonicky, jelikož jak zmiňujete došlo ojediněle ke ztrátě zásilky na straně dopravce. Prověřili jsme také emailovou komunikaci a bohužel od Vás žádný email nemáme v evidenci. Finance Vám již byly v pořádku zaslány zpátky na Váš účet.

    V systému vidíme, že jste následně vytvořila novou objednávku na danou obuv a ta Vám byla v pořádku doručena.

    Ještě jednou se za komplikace spojené s Vaší předchozí objednávkou omlouváme, pevně věříme, že se jedná o výjimečnou situaci která se již nebude opakovat. Na emailovou adresu jsme Vám zaslali vhodnou kompenzaci.


    Hezký den
    Tým YOUNICE

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlost, krásně zabalené.