• Šaty přišly s velkým zpožděním, byly hrozné. Na vrácení peněz jsem taky čekala déle než slibovali.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Doručení OK

    • Dlouha dodaci doba
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Strasne Dlouhá doba dodáním

    Reakce obchodu You Nice

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Vaši objednávku jsme zde prověřili a součástí Vaší objednávky bylo zboží, kde avizovaná doba dodání činila 10-14 pracovních dní. Vaše objednávka Vám byla doručena 8 dní po objednání, tudíž termín byl splněn nad rámec uvedené doby.


    Hezký den
    Tým YOUNICE

  • Nakupovala jsem zde poprvé a nevím jestli chci někdy opakovat, protože mi přišlo špinavé spodní prádlo

    Reakce obchodu You Nice

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost s objednaným zboží. Zboží vždy před odesláním pečlivě kontrolujeme, nicméně je možné, že se jednalo o ojedinělou situaci a zboží se zaprášilo. Na emailovou adresu jsme Vám zaslali postup pro bezplatné vrácení zboží. Pevně věříme, že se tato situace nebude opakovat.


    Hezký den
    Tým YOUNICE

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi ještě nedorazilo

    Reakce obchodu You Nice

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost s delší dobou dodání. Vámi objednané zboží bylo na cestě z našeho externího skladu a k zítřejšímu dni Vám bude doručeno. Na základě delšího termínu dodání jsme se s Vámi telefonicky spojili a nabídli Vám kompenzační slevu na případný příští nákup.


    Mějte hezký den
    Tým YOUNICE

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • na e-mail zatím odpověděli do druhého dne
    • Zásilka mi nedošla
    • Žádné informace o tom jak je na tom zásilka - zda má zpoždění, proč má zpoždění
    • Nemožné dovolat se na informační linku
    • Nevrátili mi peníze v 14 denní lhůtě - budu zatím řešit

    Objednávala jsem si 24. ledna boty, které nebyly skladem. Počítala jsem tedy s delší doručovací dobou. Po cca 14 dnech jsem stále neměla žádné informace o své zásilce. Zavolala jsem na infolinku, kam jsem se dovolala asi po třetím pokusu. Zde mi bylo řečeno, že zásilka má zpoždění kvůli jejich dodavateli, ale do konce týdne bude doručena na mou adresu. Počkala jsem do konce týdne a tak se nestalo.
    Opět jsem se snažila dovolat na infolinku, ale po asi 24 pokusech jsem snažení vzdala a napsala e-mail. Do druhého dne mi bylo odpovězeno, že se zásilka pohřešuje na depu. Objednávku jsem tedy zrušila, s těmi všemi výmluvami a nulové informovanosti jsem nechtěla aby mi někde ležely peníze. Objednávka byla zrušena a slibovali vrácení peněz do 14 dní, to se nestalo. Budu tedy ještě urgovat o vrácení svých peněz. Přijde mi to jako absolutní skandál takhle doručovat zásilky a neinformovat o stavu objednávky. Stačil by jenom obyčejný e-mail: "Omlouváme se, vaše zásilka má zpoždění z důvodu ..." Hned by to bylo pro zákazníka příjemnější než jenom hrobově mlčet.
    Musím ale dodat že toto byl můj druhý nákup. V prvním nákupu jsem si objednávala na dobírku a vše došlo v pořádku a byla jsem spokojená. Nevím proč nastal najednou takový úpadek a musím myslet a řešit takového věci.

    Reakce obchodu You Nice

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Vaši objednávku jsme zde prověřili a o stavu Vaší objednávky jsme Vás informovali telefonicky, jelikož jak zmiňujete došlo ojediněle ke ztrátě zásilky na straně dopravce. Prověřili jsme také emailovou komunikaci a bohužel od Vás žádný email nemáme v evidenci. Finance Vám již byly v pořádku zaslány zpátky na Váš účet.

    V systému vidíme, že jste následně vytvořila novou objednávku na danou obuv a ta Vám byla v pořádku doručena.

    Ještě jednou se za komplikace spojené s Vaší předchozí objednávkou omlouváme, pevně věříme, že se jedná o výjimečnou situaci která se již nebude opakovat. Na emailovou adresu jsme Vám zaslali vhodnou kompenzaci.


    Hezký den
    Tým YOUNICE

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Absolutně bez komunikace / nereagují na tlf ani mail.
    • Zboží mělo být dodáno v období 3-5 dní. Dnes je to již 7 den…

    Reakce obchodu You Nice

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Vaši objednávku včetně komunikace k Vám jsme prověřili a bohužel jste nás kontaktovala mimo pracovní dobu, kterou máme uvedenu na našich webových stránkách. Následně jsme Vás o stavu Vaší objednávky informovali hned následující pracovní den.

    Termín dodání Vaší objednávky byl taktéž dodržen, jelikož se jedná o termín doručení v pracovních dny.


    Hezký den
    Tým YOUNICE

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Obchod nedodržel zaručený termín dodání zboží k datu do 4.11.2021.
    Oblečení jsem si objednala s časovým předstihem, a to za účelem plánované akce 6.11.2021.
    Teprve dne 8.11.2021 došla SMS o možnosti převzetí zboží.

    Reakce obchodu You Nice

    Dobrý den Jano,

    je nám líto, že nejste s nákupem na našem eshopu spokojená. Vaši objednávku jsme pečlivě prověřili a lhůta dodání, jež byla avizována při objednání zboží byla dodržena, avšak během dodání proběhl víkend, kdy dopravce zásilky bohužel nedoručuje. Za komplikace se omlouváme.

    Hezký den
    Tým YOUNICE

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Čekám 3 týdny, obchod nijak nekomunikuje.

    Reakce obchodu You Nice

    Dobrý den Yvono,

    velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost s naším eshopem. Vaši objednávku jsme zde prověřili a zboží Vám bylo doručeno dvanáct dní po jeho objednání. Za zdržení Vaší objednávky se velice omlouváme, pevně věříme, že se jednalo o ojedinělou situaci a v rámci kompenzace jsme Vás na emailovou adresu zaslali slevový kod ve výši 20% na další případnou objednávku.

    Hezký den
    Tým YOUNICE

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na email zadna reakce

    Maj vsecko a nemaj nic nebrat

    Reakce obchodu You Nice

    Dobrý den,

    prověřili jsme emailovou komunikaci a bohužel jste nás kontaktoval v době státního svátku, kdy jsme nebyli na příjmu. Odpověď se Vám dostala obratem druhý pracovní den a stejně tak expedice Vaší objednávky.


    Pěkný den, YOU NICE

  • No přelomeny náramek v půlce

    Reakce obchodu You Nice

    Dobrý den, je nám moc líto, že se vám náramek poškodil. Velmi rádi vám výrobek vyměníme za cokoliv jiného a pošleme vám ho jako omluvu za způsobené komplikace.
    Pěkný den, YOU NICE

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velmi mne překvapilo,že zboží není a ještě k tomu ho stále nabízí a inkasují platbu.

    Reakce obchodu You Nice

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí, že vámi objednané boty již bohužel nebyly dostupné. Bohužel nastal u dodavatele výpadek skladových zásob, s kterým nebylo možné počítat. Moc se vám ještě jednou omlouváme za tuto zkušenost.
    Přejeme vám příjemný den, YOU NICE

  • za 10 dni mi boty nedorazily

    Reakce obchodu You Nice

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že Vaše objednávka nabrala menší zpoždění. Jednalo se o výjimečnou situaci, omlouváme se Vám za delší čekání.

    Věříme, že jste s botami spokojená.

    Pěkný den, YOU NICE

  • Smazáno na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Obchod neznám objednávám poprvé psali že zboží bude doručeno 19.7.21 do teď nic nedorazilo

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.